...a čuj, nije lakše, ali ok. Probaj jedno i drugo pa sam odluči. Puštanje koljena i nema smisla jer prilikom izvođenja osmica nema potrebe prebacivati tjelo (ili ti guzicu) s jednog mjesta na drugo. KOljeno se pušta da pada samo, a ne bi ga trebalo forsati. Ako dozvoliš tjelu da radi kontra nagib od motora, što je totalno u redu za poligonske radnje, no ne i za bržu vožnju, ispruživanje koljena nema smisla. Kontra nagibom tjela, kod manjih brzina (poligonske radnje) izuzetno je lagano kontrolirati motor. Ako je tjelo pušteno u centar zavoja, a brzina je mala, kontorla motora je nikakva (pričamo o 10 km/h). Samo iz tog razloga nema smisla puštati koljeno, no probaj jedno i drugo. Ja sam ih napravio milion. I opet ću ovaj tjedan na poligonu ako ću naći vremena. Ona velika osmica je stvarno velika i jednostavna za napraviti, no ako na satu vožnje ih napraviš pet, pa malo u krug pa opet malo po osmicama, teško češ naučiti. Ako ih pak radiš kontinuirano pola sata bez prestanka, dok te guzica zaboli, ima nade. To se zove trenint. Svjesnu radnju pretvoriti u nesvjesnu