Pravilno izvođenje osmica na poligonu - za ponavljača :(

MIK0 said:
Ja sam prije koju godinu onako iz zayebancije probao odvest slalom između čunjeva na poligonu - nema šanse na prvu, a što se osmice tiče vjerojatno i manje  :LOL:

Evo majstora na ZX 12 kako mota.
https://www.youtube.com/watch?v=dl8tx6BBABk&t=26s
 
kazete r se ne moze motat a?

https://www.youtube.com/watch?v=fXWVYtsf43Y
 
Nije da ne može, nego treba znat ... ja bar priznam da me iznenadilo koliko "problema" sam imao sa slalomom.
EDIT: al OK isto vidi ovome zadnju šajbu, ko da ju je skinuo sa cirkulara  :LOL:
 
svi mi sad da nas povedes na poligon posle 10 20 godina voznje popadali bi ko kruske s grane ako cemo iskreno ;p
 
Ja sam par puta prošo po poligonu di sam polago pred 2 godine, tamo sam na MT07 radio ne osmice nego šesnajstice, čuda sam izvodio na tom motoru, a sa iksom nikako, ni velika osmica, malu da ne spominjem.

Ostatak poligona je sprdačina, ona kočenja i između čunjeva to je amaterizam i to sigurno nebi fulao sad, ali osmice, sa mojim motorom, teško.

 
Čunjevi u osmici?? Prvi glas, ja ih nisam imao.
Nogu sam spustio jednom i nakon toga nastavio tako sam odvozio tri kruga umjesto dva. Jer sam u prvom krugu spustio nogu.
 
Pimplanje kuplunga + zadnja je dobitna kombinacija. Napravim ih bez beda s SXom, skoro kao i s hornetom, iako je top heavy i nije baš za takve stvari. Inače kad uzmem neki
novi motor u đir, volim poć na parking i vidit kolika je pegla radit osmice s njim, to mi neki je indikator koliko će bit tlaka po Gradu  se provlačit između taksista.
 
I ja polagao na istoj Kawi ali kod nas nema specijalnog moto poligona sa iscrtanim osmicama i sl. vec je sve sa cunjevima. Krenemo iz garaze i nosimo cunjeve, pa na javni parking gdje se postave cunjevi i udri. Nekoliko skola, svaki postavi svoje cunjeve pa svi kombiniramo.
I mene ucio instruktor, prva konstantna brzina, koristi noznu kocnicu i tako isto kod slaloma.

Na ispitu se ne propituje sve vec sedam elementa od njih kajaznam koliko podijeljenih u grupe. Mozes zajebat jednom pa imas popravni pokusaj.

Mislim da sam osmicu odvezo u drugoj, jer sam bio u moodu i furalo me... Zato sam sjebo slalom jednom i poslije ga odradio bas skolski. :) 
 

Attachments

  • motorcycle exercises.zip
    207.9 KB · Views: 50
Polagao na er5 toliko razjebanom da je to bila milina. Jedan dan ler na 2000 okretaja, drugi dan krepava na leru. Dakle, prva i ler gas su otpale u startu. U glavčini volana je bilo cca 3_4 mm lufta tako da sam imao osjecaj da imam ABS.
Sto zelim reci... Osmica u prvoj i lickati pod kvacilom (vise stisnuto nego pusteno) a slalom u drugoj ali isti princip. Vjeznali smo bez cunjeva na ocrtanom poligonu, polagao na istom poligonu samo na crte postavljeni cunjevi. I da, kod osmice tijelo uspravno, motor polozen
 
Ja sam polagao srećom na novom motoru (MT-07 sa 600 km na odometru), al svejedno osmica je bila igra kvačilom. Slalom je samo stvar brzine, ako ideš sporo imaš potrebu spustit nogu. Još su mi na slalomu zaboravili razmaknuti čunjeve postavljene za A2....

Uglavnom biti će ti puno lakše kako su ti savjetovali. Igraj se sa kvačilom. Probao i sa svojim (z750s) poslije....i opet na kvačilo ako sam htio do imaginarnog čunja, malo šire i ne treba kvačilo, ako  imaš brzinu,  :cheesy: reko zajebi šteta kvačila
 
Ma ništa kvačilo, samo zadnja kočnica i laganini gas, kad želiš podići brzinu, popustiš kočnicu, kad želiš da motor padne u nagib, pritisneš. Opusti tijelo, ruke služe samo za okretanje upravljača, ne za držanje na motoru. Motor stisni koljenima (naravno ne jako) i vrti osmice do mile volje....naravno, u prvoj brzini. Motor ti ide u prvoj dovoljno brzo da ne možeš raditi osmice, zašto bi koristio drugu brzinu!?!
 
live-for-ride said:
Ma ništa kvačilo, samo zadnja kočnica i laganini gas, kad želiš podići brzinu, popustiš kočnicu, kad želiš da motor padne u nagib, pritisneš. Opusti tijelo, ruke služe samo za okretanje upravljača, ne za držanje na motoru. Motor stisni koljenima (naravno ne jako) i vrti osmice do mile volje....naravno, u prvoj brzini. Motor ti ide u prvoj dovoljno brzo da ne možeš raditi osmice, zašto bi koristio drugu brzinu!?!
Tocno to. Stisnes ga koljenima i postajes jedno bice. I naravno gledaj tamo kamo zelis ici, a ne tamo kamo mislis da bi motor mogao otici.

Mi nismo kretali u osmicu iz mirovanja, vec iz brzine od 30-50. Sve kao smooth voznja, pa sam zaboravio presaltati u prvu. To mi je inace malo bad. Stanem u drugoj pa onda presaltam u prvu prije nego sta krenem.
 
Dizem stariju temu da ne otvaram novu.

Imao sam danas prvi put polaganje i ruknuo na osmici. Tj. na desnom dijelu osmice.

Prije autoskole nemam iskustva s motorom, a osmicu sam radio do ispita jedno 3 ili 4 puta, s tim da prvi put samo par krugova pa nemam dojam bas dal je do mene ili sam nedovoljno vjezbao. Vecinom smo vozili cestu. Uglavnom, dio u lijevu stranu od starta radim vez problema, al desni mi je lutrija.

Instruktor mi je rekao da vozim u leru i samo koljeno van prema sredini kruga, to je vise manje to.

Neki spominju zadnju kocnicu, ali u leru motor ne ide brze od 7 na sat i dosta cuka kad ne drzim kvacilo barem malo, tak da ne znam kaj bi mi kocnica tu pomogla osim da brze izgubim ravnotezu. Mislim da cu ostat pri ovom sistemu bez gasa, jer sad u 3 sata ne bi htio puno kemijat s necim sta nisam probao. Doduse, slalom vozim na konstantnom gasu i kvacilom malo korigiram brzinu i s tim nemam problema nikakvih.

Druga stvar kaj svi spominju je okretanje glave prema sredini kruga, na tome mogu poradit, sad recimo gledam prema iducem cunju dok ne dodjem na pola puta do njega i onda prebacim pogled na iduci. Tak da svakih 1/4 kruga otprilike saltam pogled. Isto radim i na lijevom dijelu osmice.

Sto se polozaja tijela tice, probao sam sjedit na miru, probao sam izbacivat guzicu van i drzat se cim okomitije u odnosu na tlo dok motor pada, isti rezultat. Skuzio sam jednu stvar samo, kad skrecem ulijevo lakat mi se podvuce lijepo pod rebra i vozim bez grca. Kad idem udesno, lakat ode vise prema ledjima i kruci sam generalno.

Ne znam kaj bi jos mogo popravit, instruktor mi uglavnom kaze da sam spor kad spustim nogu, al nekak mi je to nategnuto kad ne vozim s gasom, a i zbog te lijeve strane koja nije problem.

Ako osjetim da me vuce dolje, dal je bolje uspravit se i kontrirat gornjim dijelom tijela, ili se spustit malo prema guvernalu i nagnut malo u zavoj?

Ak je bitno, na pocetku ulazim skoro okomito izmedju dva kruga osmice (skroz malo iskosa prema ovoj desnoj na koju idem tak da kad ulazim to bude slicno kao da dolazim iz ove lijeve na spoj). Taj ulaz mi je najgori zbog lera, jer ak ne otpustim kvacilo do kraja prije nego dodjem do spoja, najcesce zavrsi lose. Kad sam vec u punoj ler brzini onda i desna strana bolje zavrsava, ali ono... na 1-2 dobro odvozena komplet seta imam 3 losa ulaska i 2 spustanja noge u 2. il 3. krugu.

Oduzio sam, al eto, bilo kakav savjet je dobro doso.
 
Instruktor ti je rekao da voziš u leru? Biće u prvoj...
Ni moj nije bio bogzna što za taj poligon. Za osmice bi stajao sastrane i samo mi govorio ajde šire, ajde šire...
Vidio sam da tako po njegovu neide... Malo yutub, malo sam vježbao biciklom i skuterom, i najviše je pomoglo "gledaj tamo di želiš ić", nikako gledat u pod. Slalom isto gledat naprid a ne u pod. Pimplaj zadnju kočnicu, kvačilo, gas micimici, koljenima lagano rezervar stisnut i opušteno vrti. Ili kako je na nekom yutub savjetu najlipše jedan reka "dance with the bike".