Grangers
Member
Mislio sam da neću skoro otvarati novu temu ali ipak...
(našao sam prikladan topic za postaviti pitanje ali bio je iz 2007 god pa ga nisam htio dizati)
Dakle... danas sam roknuo na poligonu i to na osmicama
Vozio sam ih prije ispita bez problema kawa er6 i to strogo po crti no kad sam vježbao sa instruktorom nisam imao čunjeve ovako kako su označeni na slici u privitku već sam samo radio osmice po iscrtanoj šemi (bez čunjeva) na poligonu
Ispitivač je tražio za ispit da se postave čunjevi i to doslovno odmah uz crtu (možda 2-3 cm od crte)
- ti čunjevi su me toliko dekoncentrirali (jer sam "bježao" od njih) da sam dotaknuo nogom pri izvođenju druge osmice u oba pokušaja i pao 8)
- nisam pao sa motora već me ispitivač srušio
Pošto mi je ostao gorak okus moram priupitati (bilo bi dobro kad bi se javio neko ko točno zna definirati što je to ispravna osmica na poligonu
Ja sam odpočetka vjerovao da je zadatak voziti strogo po iscrtanoj liniji i pratiti ju (to sam savladao poprilično dobro) no čini mi se da to nije ono što se traži jer napominjem čunjevi su bili doslovno uz crtu :misli:
(praktički to bi bila vještina vozača u cirkusu da se odvoze osmice po liniji a da se ne takne čunj) bar se meni tako čini
Kako točno pravilno izvesti osmicu ?
(Definicija ili na ovoj fotki ucrtati )
Da li se traži vožnja po iscrtanoj liniji ili je linija u stvari "vanjski okvir" unutar kojega se treba izvesti osmica (tj oko čunja koji je postavljen u centar svakog kruga) - tako ispada po ovom što je nacrtano u prilogu
"Pravilnik o polaganju kaže samo ovo;
Inače nisam se ni u najluđim snovima nadao da ću pasti na poligonu alacdolje:
(našao sam prikladan topic za postaviti pitanje ali bio je iz 2007 god pa ga nisam htio dizati)
Dakle... danas sam roknuo na poligonu i to na osmicama
Vozio sam ih prije ispita bez problema kawa er6 i to strogo po crti no kad sam vježbao sa instruktorom nisam imao čunjeve ovako kako su označeni na slici u privitku već sam samo radio osmice po iscrtanoj šemi (bez čunjeva) na poligonu
Ispitivač je tražio za ispit da se postave čunjevi i to doslovno odmah uz crtu (možda 2-3 cm od crte)
- ti čunjevi su me toliko dekoncentrirali (jer sam "bježao" od njih) da sam dotaknuo nogom pri izvođenju druge osmice u oba pokušaja i pao 8)
- nisam pao sa motora već me ispitivač srušio
Pošto mi je ostao gorak okus moram priupitati (bilo bi dobro kad bi se javio neko ko točno zna definirati što je to ispravna osmica na poligonu
Ja sam odpočetka vjerovao da je zadatak voziti strogo po iscrtanoj liniji i pratiti ju (to sam savladao poprilično dobro) no čini mi se da to nije ono što se traži jer napominjem čunjevi su bili doslovno uz crtu :misli:
(praktički to bi bila vještina vozača u cirkusu da se odvoze osmice po liniji a da se ne takne čunj) bar se meni tako čini
Kako točno pravilno izvesti osmicu ?
(Definicija ili na ovoj fotki ucrtati )
Da li se traži vožnja po iscrtanoj liniji ili je linija u stvari "vanjski okvir" unutar kojega se treba izvesti osmica (tj oko čunja koji je postavljen u centar svakog kruga) - tako ispada po ovom što je nacrtano u prilogu
"Pravilnik o polaganju kaže samo ovo;
Našao sam ovu shemu i na njoj je iscrtana kao potrebna putanja osmice - priznajem ja ju tako nisam izvodio niti vježbao već sam se putanjom strogo držao iscrtane linije na poligonu misleći da je to ono što me vodi u krug vlasnika A kat.3. Vožnja po osmici
Zahtijeva sposobnost pravilnog rada sa spojkom u kombinaciji s kočnicom, održavanje ravnoteže, smjer gledanja te položaj tijela i nogu.
Vožnja po osmici izvodi se na označenom elementu minimalnih dimenzija 5x10 (6x12) metara te obilježen čunjevima kao na slici. Radnja se izvodi dva puta zaredom kao na slici iz dva pokušaja.
Inače nisam se ni u najluđim snovima nadao da ću pasti na poligonu alacdolje: