Prvi motor

mladen59 said:
(y) Neusporedivo, samo za prvi motor??? :misli:
a nije mu ni zec za prvog baš..
prodaj mu ti svoju i odi po ovu..  :LOL:
 
Ima istine i u tome, zapravo ako čovjek ima imalo "mota" prilagodi se svemu jer svi današnji motori su ili dobri ili odlični, ali ako nema mota "i bicikl je puno"  :LOL:

BTW, moj prvi "pravi" je bio GPZ 1100i, a kad danas razmišljam o tom motoru ne znam jel bih se uopće usudio sjesti na njega jer je ko' MiG 21 - jak, težak, za ondašnje pojmove hebeno brz ali mu i treba pola kilometra da promijeni putanju :LOL:  srećom nema više takvih  :021:
 
A nesto ovakvo: http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/yamaha-xj600n-600-cm3-oglas-5131955  (ima ih vise na njuskalu u otprilike toj cjenovnoj kategoriji)?
Mislim da bi za prvi motor s 4 cilindra takvo nesto bilo jako dobar izbor. Solidno ide, nije skupa, pouzdana je, nije zivcana, jednostavna za odrzavanje, malo trosi, daleko udobnija od Zeca iako je naked, a uvijek se kad dopizdi za podjednake novce moze prodati.
Takodjer najtoplija preporuka: http://www.auti.hr/motocikli/motocikli/oglas-993814/  (y). Izuzetno pouzdana masina, kocnice od R1, okretna, udobna, sa solidnom zastitom od vjetra, snage sasvim dovoljno, a istu razvija fluidno vec od niskih okretaja, za razliku od bilo kakvog R motora u toj kategoriji, (koji nikako ne preporucam za pocetak). Odlicna za svakodnevnu voznju po gradu, za dulji put, a i sasvim solidna za poganjat se po zavojima. Na kraju, ali ne manje bitno, cijene su takodjer jako povoljne (pogotovo ovoj).
Po meni Z 750 ipak nije motor za pocetnika, kao ni bilo sto iz 600 R (supersport) kategorije, a i prilicno su neudobni. No, to je samo moje misljenje, koje mozes, a i ne moras uzeti u obzir.
 
Da ne otvaram novu temu......

Vidin da vecina vas govori da R nije za prvi motor...
dal to zbog snage ili zbog neceg drugog?

I sta mislite o yamahi r125 za prvi (al bas prvi) motor?
 
hm...samo što se u ovom slučaju uspoređuje sa fazerom. Isti drek. Koji god kupi u klasi 600-750, imao on 70 ks ili 100, u početku će mu biti previše, a nakon kratkog vremena će poželiti više. Tu će prevladati pamet i nedostatak želje za dokazivanjem lokalnim motoristima iz birtije. Ako ti se sviđa kako se sjedi na tom motoru, kupuj i ne razmišljaj. Motor je odličan, ima dovoljno snage, linearno ubrzava, vozan je i, kad stekneš iskustva, moći češ se voziti sa svakom ekipom (koja fura motore za cestu). Razlika je u nijansama (z 750, vs fz6 vs fazer, vs gsr, bandit 650, xj 6, cbf 600....) koje niti nečeš primjetiti jer za njih nečeš ni znati. Svi vlasnici ovih motora za svoje govore da su najbolji iz čega možeš samo zaključiti da su motori odlični i da češ i ti (vrlo vjerojatno) biti zadovoljan.
Svakako bih preporučio minimalno 600 ccm sa oko 100 ks tak da te i posluži kada poželiš nešto više a nemaš para. Digneš motor na više okretaje i ide bolje :mrgreen:. Do tada pamet u glavu i ugodna vožnja.
 
Zvonimirko said:
Ovaj def ide pod bookmark!!!! Tnx :)

E da i svima fala jos jednom, bemu ak se nadjemo na nekom susretu piva/e idu na mene :))
hmm..
2009 već drugi vlasnik i već ga prodaje..
pripazi.  (y)
 
merlin68 said:
ak ima 15 mjenja se stvar 125 yamaha najbolji izbor

Kad vam.ja dam 15, kad se ja spraksam bute gutali zekanovu prasinu...dobro mozda bas ne tak brzo, al na sanku cete past prije neg ja pa makar dusu izrigo :) pa vi prcajte :))
 
merlin68 said:
ak ima 15 mjenja se stvar 125 yamaha najbolji izbor

Tako je 15, tocnije 16 za koji tjedan  :D

I mislio san si da mi r 125 nebi bila prejaka s 15 konja (ili bolje ponija  :mrgreen: ) i o njoj san procito i cuo sve najbolje, al pitan jer nazalost nisan imo puno prilika za probat vozit motor pa me zanima dal je tesko naucit se vozit na R-u
 
Miki666 said:
eee samo šta izgleda da yammi neće doć još ovu sezonu  :(
drugu bi trebala
ja sam imo tw-a 125 prije. i ok mi je bilo. ne predivlji, 4 takta, lipo izgleda i ok mi je bilo. ajmo reć, nekako siguran motor... :)
 
Miki666 said:
Tako je 15, tocnije 16 za koji tjedan  :D

I mislio san si da mi r 125 nebi bila prejaka s 15 konja (ili bolje ponija  :mrgreen: ) i o njoj san procito i cuo sve najbolje, al pitan jer nazalost nisan imo puno prilika za probat vozit motor pa me zanima dal je tesko naucit se vozit na R-u

Super motor za pocetnike.. Vozio sam ga nekoliko puta, meni nekako nije sjeo cisto zbog polozaja u voznji a i ne svija mi se bas ta koncepcija r motora i neko ufuravanje u trke i slicno :mrgreen:
Zato sam se i odlucio za wr-a (dijeli i masinu s r-om) (y)
Neces pogrijesit ako ga uzmes!
 
Franco_Ri said:
Super motor za pocetnike.. Vozio sam ga nekoliko puta, meni nekako nije sjeo cisto zbog polozaja u voznji a i ne svija mi se bas ta koncepcija r motora i neko ufuravanje u trke i slicno :mrgreen:
Zato sam se i odlucio za wr-a (dijeli i masinu s r-om) (y)
Neces pogrijesit ako ga uzmes!

I ja sam gledo wr-a i mislim da ako ne bude r bit ce wr (ima ga jedan decko iz moje skole pa mi je zapeo za oko)

Meni se bas r-ovi sviđaju, ma da neki misle da se s tim malim sportivama ljudi samo preseravaju, meni je to najveci gust. Polozaj u voznji, zvuk (kod vecih kubikaza), izgled, za sad mi bas i nije do neke snage.  :D

Naravno...o ukusima se ne raspravlja je tako?
 
Doduše nije mi prvi motor,ali od kada je izašao 2006 znao sam da će biti moj kad tad,i jesenas kada su se skupili novci nisam ništa drugo niti tražio,samo nju,a bilo je svakakvih komentara ,da je slaba ,ovakva onakva,ali to me nije zanimalo,valjda je tako kada se mozak odvoji od srca i očiju :LOL:,a ja bi je uzeo taman da neko reko da će zaribat za godinu dana,tako da su prijedlozi i savjeti uzaludni ako se ima određeni izbor,bar meni (y)