Putni enduro klasa do 750 ccm?

Status
Not open for further replies.
bravo said:
nisam cuo nikakve najave za gs 800 u Parizu ali daj boze da se klasa 750/800 probudi,malo sam googlao  i nesto nasao :misli: :misli:

s.

Te fotke su prastari PSovi, o F 800GS se priča od predstavljanja F serije, znači već par godina, ali izgleda da sada stvarno dolazi.
 
a di ima dima tu ima i vatre ali me konkretno interesira jer najavljen dizajn  F800/GS?
Znaci putni enduro sa zbicanim felgama 800 ccm?

s.
 
F800GS
21 inch front wheel, upside down forks, 890mm seat height(870 low) 85bhp chain £6k plus

Meni to nekako izgleda kao Tenere, samo skuplji.  :mrgreen:

Ako imaš volje, tu se drvilo do iznemoglosti: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=100456 , izgleda da će ga pokazati u Milanu.
 
a onda cu ga vidjeti u zivo u Milanu,jel imas koji link sa konkretnom slikom da ne drvim do navece po forumu :mrgreen:

s.
 
Nema slika, svi ko fol neš znaju, ali nitko ga još nije vidio. Kreni po onom threadu od kraja i vidit ćeš da dosta ljudi tvrdi da će biti pokazan u Milanu.  :mrgreen:
 
Da ne otvaram novu temu, evo test guma iz Bikea:

http://st247.fotoblog.org.uk/c1345523.html

PS. Imate gumb Full Size na dnu stranice.  :mrgreen:

 
Evo još malo o navodnom 800GS. Ove slike su se počele pojavljivati prije par dana.

212054954-L.jpg


212054947-L.jpg
 
V-Strom 650 ili Kawasaki Versys 650 :mrgreen:
Prvi zbog dokazane pouzdanosti, a drugi jer je dobra cijena, milsim da će i kvaliteta biti isto takva, i dobar izgled (y)
 
funky said:
V-Strom 650 ili Kawasaki Versys 650 :mrgreen:
Prvi zbog dokazane pouzdanosti, a drugi jer je dobra cijena, milsim da će i kvaliteta biti isto takva, i dobar izgled (y)
Moj brat je neki dan isao vidjet bas to za suzuki i kawasaki i ispostavilo se da suzuki kosta K7 cca 56000kn, K7A 59 i nesto kn, K6 53000kn a versys je 53000kn.

razlika u cijeni je mala a V agregat je bolji od paralelnog dvocilindrasa tako da bi ja ipak uzeo storma! a i proslavio se na testovima!
(y)

 
a po cemu je V agregat bolji od paralelnog dvocilindrasa? Onaj donji cilindar na stromu mu izgleda ko k...c .
 
shakazulu said:
a po cemu je V agregat bolji od paralelnog dvocilindrasa? Onaj donji cilindar na stromu mu izgleda ko k...c .
V motor ima bolje izbalansiran moment.

 
Ja vozim motor zbog užitka u vjetru i zbog slobode kretanja,nikad nisam razmišljao o nekakvim ekstremnim zaštitama od vjetra sa nekakvim velikim vjetrobranima koji na motoru izgledaju kao šljiva pod okom.Ako se hoču voziti da ništa ne puše i da me uopče ne žulja rit onda idem na put sa autom,ali put motorom zbog same avanture vrijedi i male neugodnosti...
 
trust said:
Ja vozim motor zbog užitka u vjetru i zbog slobode kretanja,nikad nisam razmišljao o nekakvim ekstremnim zaštitama od vjetra sa nekakvim velikim vjetrobranima koji na motoru izgledaju kao šljiva pod okom.Ako se hoču voziti da ništa ne puše i da me uopče ne žulja rit onda idem na put sa autom,ali put motorom zbog same avanture vrijedi i male neugodnosti...

Ako netko ima u planu voziti više tisuća km, uz to ići motorom, onda je stvarno potrebno obratiti pozornost na zaštitu od vjetra, udobnost, nosivost...itd
Drugo su putovanja po Hrvtaskoj gdje ćeš napraviti max 1500 km u jednoj turi :wink:
 
shakazulu said:
a po cemu je V agregat bolji od paralelnog dvocilindrasa? Onaj donji cilindar na stromu mu izgleda ko k...c .

Ah sinko malo progooglaj i procitaj pa onda pitaj. Okretni moment V2, vuce od nizih kao, kao, ma strasno nesto  :jesus:
 
funky said:
Ako netko ima u planu voziti više tisuća km, uz to ići motorom, onda je stvarno potrebno obratiti pozornost na zaštitu od vjetra, udobnost, nosivost...itd
Drugo su putovanja po Hrvtaskoj gdje ćeš napraviti max 1500 km u jednoj turi :wink:
istina. ja kad sam isao na put morao sam stat svakih 70-100km da odmorim guzicu jer je sic bio uzak i tvrd! nemos sa svkaim motorom na put od preko 1000km
sve ostalo moze stucat, ali udobnost je najvaznija! (y)
 
Frgich said:
Ah sinko malo progooglaj i procitaj pa onda pitaj. Okretni moment V2, vuce od nizih kao, kao, ma strasno nesto  :jesus:

Malac, perem malog stroma sa Versysom u gradu, na okukama i na otvorenoj cesti. Strom je mrvu bolji za duuuga putovanja, ali za sve drugo je govedo
 
shakazulu said:
Malac, perem malog stroma sa Versysom u gradu, na okukama i na otvorenoj cesti. Strom je mrvu bolji za duuuga putovanja, ali za sve drugo je govedo

Bez vrijedjanja Šakazulu, malo oladiti i ici brati visibabe pa pisati. O tome koji je motor govedo  :misli: ili ne, ne zelim ni raspravljati, jer je razina komunikacije nepostojeca, prema tome EOD
 
shakazulu said:
Malac, perem malog stroma sa Versysom u gradu, na okukama i na otvorenoj cesti. Strom je mrvu bolji za duuuga putovanja, ali za sve drugo je govedo

Što se mene tiče Versys vs. V-Strom 650, definitivno V-Strom. Zašto? Ma zbog svega. Čak je i po gradu bolji jer je mekaniji i upija tračnice i rupe. A i nije govedo i može se provuć između auta. Kad smo kod tog, ja naperem sa YBR-om 125 Versys-a u gradu  :wink:
 
Status
Not open for further replies.