Putni enduro klasa do 750 ccm?

Status
Not open for further replies.
ib said:
Dobro, izvukao si Joker, covjek ide na Grobnik, nema se tu vise o cemu diskutirati....  :no:



Stršljen je u pravu, ako su kola istih dimenzija (u ovom slucaju 17 cola) motor je sigurno vozniji. Zato kada se radi iz endura SM stavlja se napred i zada kolo istog opsega, motor bude vozniji i brže pada u zavoju. Tvoj je problem sta neces da priznaš da si u krivu. :mrgreen:
 
trust said:
Čitao sam tvoj putopis i kak vidim da voliš putovati,a moraš misliti i na udobnost Paule preporučio bih ti ako namjeravaš kupiti nekaj jačeg da razmotriš i nakede.U toj klasi ima dosta dobrih motora...

Teško da za iste novce može i kod jačih motora naći udobniji naked od najneudobnijeg endura. Pogotovo ako se pita suvozačicu.
Na dužim turama gube se sve čari nakeda, i sve ono što ga čini zanimljivim, počme smetat. 
 
asq said:
Teško da za iste novce može i kod jačih motora naći udobniji naked od najneudobnijeg endura. Pogotovo ako se pita suvozačicu.
Na dužim turama gube se sve čari nakeda, i sve ono što ga čini zanimljivim, počme smetat. 
naked je na turama (pravim turama) katastrofa  (y)
 
Ja sam bio sa nakedom na turi(amo reć dobroj) Dubrovnik-Osijek-Zagreb-Graz-Zagreb-Dubrovnik,otprilike 2200 kilometara i uopće mi nije smetao vjetar. :shock: Jedino na autoputu kojeg je bilo sve skupa nekih 200-tinjak kilometara jer sam ga maksimalno izbjegavao. (y)
 
:misli: kako ste ti Stršljenko i Bubo! došli na nakeda sa Enduro) no ako smijem i ja dodat! slažem se sa  Stršljenom jer taj put koji spominje i ja sam sa njim ali sa manjim nakedom i sa curom iza...nikakav bed(mladi smo pa NE SMETA!)  :LOL: (y)
 
wulfy said:
Evo koji su svi motori trenutno proizvode u klasi putni enduro (do 750 ccm), pa neka neko sa iskustvom kaze mane ili prednosti:

APRILIA Pegaso 650 Trail
BMW F 650 GS
HONDA Transalp (sada ima i nova od 700 ccm, masina iz nove Deauville)
KAWASAKI KLE 500 (zadnja godina proizvodnje, od sledece Versys sa velikim tockom)
KTM LC4 Adventure
YAMAHA Tenere 660

To isto, ali sa ,,malim tockom'', dakle vise za cestu

APRILIA Pegaso 650
DUCATI Multistrada 695
KAWASAKI Versys
SUZUKI V-Strom 650 (ovaj model mnogi uzdizu u nebesa)

To bi bilo otprilike to. Za KLE odmah mogu da kazem da smeta sjediste za udobno putovanje.
:LOL: Vidi se da nemaš više od 80kg,meni ne smeta :LOL:
 
tvigi said:
:LOL: Vidi se da nemaš više od 80kg,meni ne smeta :LOL:

91 kg, najvise predjeno u toku dana 721 km. Vjerovatno bi manje smetalo da imam uzu guzu, ovako sa jedne i druge strane dio guzova u vazduhu  :wink: to je valda caka.

Ja sada treba da zakljucim da imas usku zadnjicu :LOL:
 
Stršljen said:
Ja sam bio sa nakedom na turi(amo reć dobroj) Dubrovnik-Osijek-Zagreb-Graz-Zagreb-Dubrovnik,otprilike 2200 kilometara i uopće mi nije smetao vjetar. :shock: Jedino na autoputu kojeg je bilo sve skupa nekih 200-tinjak kilometara jer sam ga maksimalno izbjegavao. (y)

Upravo to, na prvoj vožnji stvarno mi vjetar nije toliko smetao, ali svaka sljedeća sve više.
E sad, ako se voziš jednom godišnje na takav način, onda sve 5 za naked, ali za svaku sljedeću vožnju naked je predzadnji izbor, korak ispred bilo kojeg R-a.
 
Pa zasad pošto sam student financije mi ne dopuštaju takav djir više od jednom godišnje (sljedeće ljeto nadam se Švicarskoj,opet je tu negdje ukupna kilometraža- 2500 km),a ovo ostalo su jednodnevni izleti od cca 200-tinjak km,odlasci na motorijade po Dalmaciji,Bih... ove amo reć bliže... (y)A naravno i gradska vožnja....
A nadam se i stazi...
Tako da mislim da mi je naked idealna klasa... (y)
 
tvigi said:
:LOL: Vidi se da nemaš više od 80kg,meni ne smeta :LOL:
Ja imam preko nekoliko više i smetalo je toliko da se moralo optrčati par krugova oko motora da rit malo dođe k sebi svakih bar 100km. Na Dakaru je puuuno bolje ali tu vjetar ubija ali j...i ga puno bolje trpi makadam.  :mrgreen:
 
Lolo said:
Ja imam preko nekoliko više i smetalo je toliko da se moralo optrčati par krugova oko motora da rit malo dođe k sebi svakih bar 100km. Na Dakaru je puuuno bolje ali tu vjetar ubija ali j...i ga puno bolje trpi makadam.  :mrgreen:
To znači da su ti guzovi mekani,pa težina sjeda na karlične kosti :wink: :LOL:
I priznaj da si svakih 100km stajao zbog cigarete :jesus:
 
vozim Versys vec pola godine i potpuno sam zadovoljan, za pravi putni motor mu je falio kofer i veci vizir sto sam i nabavio. Kofer givi 46lit i vizir givi tako da sad mogu i na duzi put bez problema.
Ima i abs. Ako te nesto zanima pitaj  (y)
 
v-strom 650 i transalp 650 ili eventualno novi 700,afriku ces tesko naci i ako je dobra kosta poprilicno :mrgreen: :mrgreen:
po meni ako ti je dir grad i eventualne ture za voznju,uvijek po mom izboru bi dao prednost 2 cilindra,1 cilindar daje vibracije koje znaju biti iritantne nakon duzih tura recimo nakon 150-200 km ali je 1 cilindar zivahniji pri odazivu na gas u sporoj voznji i gradskoj voznji.

iz prve ruke:

XTZ660 bio u parizu sjedio na njoj cini mi se mala i bojim se da ce cijena biti paprena :misli:

Transalp ok ali me malo dizajn odbija dok se ne naviknem ali opet cijena ili eventualno stari model kojih ima za kupiti.

 
Treba pricekati Milano jer je Propeler najavio izlazak 800 GS-a. Jedino je pitanje cijene koja ce biti, ali komu to nije problem mi se cini ko idealna zamjena za Africu,

poz
 
nisam cuo nikakve najave za gs 800 u Parizu ali daj boze da se klasa 750/800 probudi,malo sam googlao  i nesto nasao :misli: :misli:

s.
 
Ovo je negdje od sredine 9. mjeseca (sa AdvRidera):

Not sure if you chaps have heard about the latest info given to dealer principals at the beginning of this week at a meeting:

None of the mock up pics look anything like the 800.

F800GS
21 inch front wheel, upside down forks, 890mm seat height(870 low) 85bhp chain £6k plus

Izgleda da je F800 sigurna stvar, fotki još nema, ali po forumima dosta ljudi tvrdi da su im njihovi dealeri potvrdili da stiže.
 
Status
Not open for further replies.