R1250GS

Znači misliš da konstruktor motora Akrapoviču uvjetuje izgled ispuha  :shock: :misli:


THE VERY ESSENCE OF THE PRODUCT IS IN THE AKRAPOVIČ DESIGN.

Every component of an Akrapovič exhaust is carefully designed and constructed by a highly skilled multidisciplinary team of industrial designers, engineers, and architects; they meet challenges every day, combining a technical solution with an attractive, modern, and state-of-the-art design and taking it to the next level. This demonstrates that boundaries in the design world can be broken, leading to many impressive and prestigious honours for the ground-breaking exhausts the company has produced − including Red Dot product design awards. Akrapovič has received true recognition of all it has accomplished.
Our signature hexagonal muffler took the world by storm when it was introduced to the motorcycle market in 2005. A new conical muffler represented a new level of evolution; it provides a sharper racing sound and faster acceleration. In recent years, new designs of our exhaust systems and composite parts have been developed with new innovative shapes and effects. More is yet to come – stay tuned!
 
joke said:
Znači misliš da konstruktor motora Akrapoviču uvjetuje izgled ispuha  :shock: :misli:


THE VERY ESSENCE OF THE PRODUCT IS IN THE AKRAPOVIČ DESIGN.

Every component of an Akrapovič exhaust is carefully designed and constructed by a highly skilled multidisciplinary team of industrial designers, engineers, and architects; they meet challenges every day, combining a technical solution with an attractive, modern, and state-of-the-art design and taking it to the next level. This demonstrates that boundaries in the design world can be broken, leading to many impressive and prestigious honours for the ground-breaking exhausts the company has produced − including Red Dot product design awards. Akrapovič has received true recognition of all it has accomplished.
Our signature hexagonal muffler took the world by storm when it was introduced to the motorcycle market in 2005. A new conical muffler represented a new level of evolution; it provides a sharper racing sound and faster acceleration. In recent years, new designs of our exhaust systems and composite parts have been developed with new innovative shapes and effects. More is yet to come – stay tuned!


Lijepo si copy-pasteao sa Akrapovičevog sajta, svaka čast. Odlično izvađeno iz konteksta, samo da dovedeš vodu na svoj mlin. I maestralno fulano, jer se u R&D razumiješ kao Mare u krivi kurac.


Konstruktor definira mehanički dio, dizajner definira estetski dio. Akrapovič je u ovom konkretnom slučaju OEM od BMW-a, tako da tvoj copy-paste vrijedi koliko i novčanica od 25 HRD.

Nakon što je Akrapovičev konstruktor auspuha dao neke grube gabarite završnog lonca, moguća su 2 scenarija koja su dovela do vanjskog izgleda ovog lonca:
1) Akrapovičev dizajner je složio nekakvu skicu i poslao ju u BMW na odobravanje
2) Akrapovičev konstruktor je poslao gabarite ispušnog lonca u BMW, i onda je BMW poslao svoj dizajn lonca u Akrapovič

Hvala na pozornosti, ako ti treba još kakva edukacija iz moje struke - slobodno pitaj, malo mi te žao kad vidim da se ovako zaletiš i bubneš.
 
Ako je dio u ponudi Akrapoviča a ujedno i u originalnoj dodatnoj opremi to nije klasični OEM dio, jer je identičnog designa, dakle obični aftersales proizvod, redovito je razlika samo naljepnica/gravura.
OEM Akrapovič nalazimo samo kod KTM-a.

 
joke said:
Ovde na početak suženje bi "legla" jedna inox obujmica, ili vezica...ne bi nitko promislio da nije tu bez razloga  :mrgreen:

Tu ide mašnica  :bis:
 
joke said:
Ako je dio u ponudi Akrapoviča a ujedno i u originalnoj dodatnoj opremi to nije klasični OEM dio, jer je identičnog designa, dakle obični aftersales proizvod, redovito je razlika samo naljepnica/gravura.
OEM Akrapovič nalazimo samo kod KTM-a.

Hvala, znači bio je scenario 1. ajd da se ti i ja jednom slozimo. Kobili reko, kobili se nado
 
Stvarno, jedan od najružnijih uradaka renomiranog Akrapoviča. Ima doduše i gorih primjeraka iz iste firme, ali to ne opravdava ovo dizajniranje radi dizajniranja.
Koliko mogu procijeniti paše ovaj sa starog GSa, što znači da će GSA u prodaju sa origigi spuhom.  :mrgreen:

Netko je napisao da je ovo HP model, što bi se dalo zaključiti iz naljepnice na njemu. Ima li nekih saznanja o običnom modelu, ili još (meni) zanimljivije, kad će ADV?
 
zokx said:
Stvarno, jedan od najružnijih uradaka renomiranog Akrapoviča. Ima doduše i gorih primjeraka iz iste firme, ali to ne opravdava ovo dizajniranje radi dizajniranja.
Koliko mogu procijeniti paše ovaj sa starog GSa, što znači da će GSA u prodaju sa origigi spuhom.  :mrgreen:

Netko je napisao da je ovo HP model, što bi se dalo zaključiti iz naljepnice na njemu. Ima li nekih saznanja o običnom modelu, ili još (meni) zanimljivije, kad će ADV?

što nije da ADV dolazi godinu dana nakon običnog modela ?
 
zokx said:
Stvarno, jedan od najružnijih uradaka renomiranog Akrapoviča. Ima doduše i gorih primjeraka iz iste firme, ali to ne opravdava ovo dizajniranje radi dizajniranja.
Koliko mogu procijeniti paše ovaj sa starog GSa, što znači da će GSA u prodaju sa origigi spuhom.  :mrgreen:

Netko je napisao da je ovo HP model, što bi se dalo zaključiti iz naljepnice na njemu. Ima li nekih saznanja o običnom modelu, ili još (meni) zanimljivije, kad će ADV?

HP2 dolazi seriski sa "akrapovicem", nije to auspuf tuning programa.
 
Ja bi to skinuo i prodao na Njuškalu za grdne pare.  :)
 
HP2 ce biti u ogranicenoj seriji i imati ce vrijednost samo u oridji stanju, vjerojatno.
 
U izgledu nije neka drastična razlika u odnosu na dosadašnji model, a sigurno će biti još vozniji od dosadašnjeg. Pametno da se ne natječu po pitanju snage sa KTM-om i Ducatijem.
 
Realno sa boxer koncepcijem ni ne mogu, uprkos vodenom hladenju, varijabilnim bregastima i modernim ubrizgavanjima komercijalni boxeri su na maximumu sto se tice snage...

Btw tomo...vidi pp...
 
Realno, sa boxer koncepcijom zbog svojih kupaca niti ne trebaju. Bilo je dosta i uljnih 110 KS.  :mrgreen:
 
tomo3 said:
Realno, sa boxer koncepcijom zbog svojih kupaca niti ne trebaju. Bilo je dosta i uljnih 110 KS.  :mrgreen:

To si ti samo mislis :LOL:

https://youtu.be/YDAEHzMXAcc