Rama ZX-10 R

markookram said:
rama je zilava al varovi pucaju ko staklo

Eeee ako je tako, onda dolazimo do onog mog :mrgreen: zavari su losi :wink:
 
Mile said:
Ova rama nije pukla na tvornickom varu nego prije njega, imas slike pa malo bolje pogledaj (y)
Normalno da pukne pored vara...To i je problem....Metal do vara uvijek lase puca nego sam var!!!
 
drugabrzina said:
Ne znam kako je motor udario,ali znam da su vilice bile skoro ne taknute kao i većina djelova prednjeg kraje OSIM RAME i grana koje je felga pogodila.INAČE rama se razvlači kao žvake nema niti malo žilavosti kao npr. r1,cbr1000., loše,jako loše,kawasaki sve nježniji i nežniji.

tko sam da sudim, ali pitanje kao i ljudi iznad mene.?
Žilavost materijala je otpor koji materijal pruža pri udarnom opterećenju. Za materijale koji ne posjeduju žilavost, tj. kod kojih se prelom javlja skoro bez plastičnih deformacija, kažemo da su krti (preuzeo sa interneta jer nisam bio siguran kako da to formiram, davno sam ucio a jos prije zaborvio tocnu definiciju)

sada da je ova rama zilava ona nebi pukla ni pod razno nego bi se savila tj. vasa definicija bi bila skor na skroz tocna razvlaci se ko zvaka i rama je zilava jer neposjeduje čvrstoću ili tak nesto.. ugl. ja tu trabunajm bezveze a vi ako ulovite vremena objasnite ili nesto..
 
Tutty said:
jednom momku sam prodavao neke dijelove za zx6r 07/08, i tako upadnemo u pricu i ja ga pitam sta je sa ramom, on kaze da je i ona platila, pitam ga ja di je da na ravnanje a on kaze da je kupija novu, pitan ja pa koliko jbte, kaze on 5800kn nova!! ja osta paf  :shock:


Icek said:
900€ kako sam ja čuo.Al moraš dat staru nazad ako hoćeš papire

da li je to cijena novih rama kod ovlaštenih prodavača ili kaj? cijene rabljenih po oglasnicima se kreću od soma eura pa na više pa mi nije jasno kak to da ove koštaju manje?? nedavno sam i ja tražil ramu za fazericu iz 2003. i mouće je naručiti novu i košta nešto ispod 14k kuna   :confused2:
 
kruns said:
da li je to cijena novih rama kod ovlaštenih prodavača ili kaj? cijene rabljenih po oglasnicima se kreću od soma eura pa na više pa mi nije jasno kak to da ove koštaju manje?? nedavno sam i ja tražil ramu za fazericu iz 2003. i mouće je naručiti novu i košta nešto ispod 14k kuna   :confused2:

ova od zx6r je kupljena nova u blaževića (ovlašteni kawasaki), ali stvar je sta ne mozes dobiti papire za nju ukoliko nemas staru ramu i papire za nju te se ti brojevi kasnije nanovo ukucavaju

da ne ispadne da širim dezinformacije ja tu cijenu nisam provjeravao nego samo prenosim ono što mi je momak rekao
 
Zato vozite stare Motore i nema da se savije ili pukne nista  (y)

 
Sip said:
Eeee ako je tako, onda dolazimo do onog mog :mrgreen: zavari su losi :wink:
kako tvog , pa nagledali smo se svi tih slika da bas var puca  :mrgreen:
 
Ma opet se vracam na ovu temu,

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,161130.0.html

jer vidim, malo, malo neko spomene, krutost rame, a rama ko staklo puca po zavaru :misli:

Naravno kod ovog slucaja ne vidm dobro, ali vjerujem Miletu kad kaze da je pukla mimo zavara, a onda mozemo raspravljati o svemu ostalom :wink:
 
Tutty said:
ova od zx6r je kupljena nova u blaževića (ovlašteni kawasaki), ali stvar je sta ne mozes dobiti papire za nju ukoliko nemas staru ramu i papire za nju te se ti brojevi kasnije nanovo ukucavaju

da ne ispadne da širim dezinformacije ja tu cijenu nisam provjeravao nego samo prenosim ono što mi je momak rekao

na osnovu starih papira od rame dobiješ nove (naravno uz predočenje računa o kupovini nove rame, ili pak od legalnog uvoza iz inozemstva), ali ne ukucavaju se ti isti brojevi, nego novi - policijski  (y)
 
kum11 said:
na osnovu starih papira od rame dobiješ nove (naravno uz predočenje računa o kupovini nove rame, ili pak od legalnog uvoza iz inozemstva), ali ne ukucavaju se ti isti brojevi, nego novi - policijski  (y)

    ...ide ti redom: PP (kao "promjena podataka"), zatim horizontalna (polegnuta) elipsa a u njoj dvoznamenkasti broj koji označava ovlašteno mjesto izvršenja ukucavanja (nisam siguran, ali 21 je oznaka za STP Siget, 26 je za STP Dubrava, 28 za Kutinu. Bilo je to prije 15 godina, zaboravio detalje), i onda šesteroznamekasti (ili  peteroznamenkasti?) broj, a i taj možda ima neku informaciju u sebi, ali dalje neznam...
 
OldBoy said:
     ...ide ti redom: PP (kao "promjena podataka"), zatim horizontalna (polegnuta) elipsa a u njoj dvoznamenkasti broj koji označava ovlašteno mjesto izvršenja ukucavanja (nisam siguran, ali 21 je oznaka za STP Siget, 26 je za STP Dubrava, 28 za Kutinu. Bilo je to prije 15 godina, zaboravio detalje), i onda šesteroznamekasti (ili  peteroznamenkasti?) broj, a i taj možda ima neku informaciju u sebi, ali dalje neznam...

prošao mukotrpnu proceduru prije cca 3-4 godine, od padanja sa novog motora, kupovine nove rame, pa sve do ukucavanja broja šasije  (y)
 
da li trebaš imati kakve dokumente za dijelove koje ćeš staviti na tu novu ramu (mašina, kotači, ovjes, itd...)?
 
kruns said:
da li trebaš imati kakve dokumente za dijelove koje ćeš staviti na tu novu ramu (mašina, kotači, ovjes, itd...)?

     
      Nisam o tome razmišljao (PP sam radio na autima), ali ako radiš ovjeru rame, onda je doneseš u gepeku od auta, oni udare brojeve i taj dio posla je time završen. Kada dođeš na tehnički pregled sa motorom, poneseš i dokumentaciju rame. Mislim da ih ostatak motora ne zanima po pitanju porijekla. I mogu misliti zašto pitaš. Nemaš brige.
 
OldBoy said:
     
     Nisam o tome razmišljao (PP sam radio na autima), ali ako radiš ovjeru rame, onda je doneseš u gepeku od auta, oni udare brojeve i taj dio posla je time završen. Kada dođeš na tehnički pregled sa motorom, poneseš i dokumentaciju rame. Mislim da ih ostatak motora ne zanima po pitanju porijekla. I mogu misliti zašto pitaš. Nemaš brige.

Ma nece ukucavati brojeve na ramu dok motor nije sastavljen i tehnički ispravan (barem tu u Rijeci), znam za dva slučaja da nisu htjeli
Htio je prijatelj da mu ukucaju brojeve prije jer im je lakše a i da koliko toliko na nešto sliče ti brojevi

A sto se tiče drugih dijelova na motoru nitko te ništa ne pita
 
Broj se utiskuje isključivo po pisanom nalogu policije, a koja prije izdavanja naloga utvrđuje da je "stari" okvir uništen (uvid o dokumentaciju o nezgodi i pregled samog okvira). Zamjenski okvir treba biti novi, bez ikakvog broja na sebi. Uvesti novi okvir može samo pravna osoba koja je zastupnik te marke motocikla ili fizička osoba uz posebno odobrenje carine,a koja takav uvoz fizičkoj osobi može odobriti tek uvidom u zapisnik o nezgodi iz kojeg se jasno vidi da je stari okvir neupotrebljiv. Motor treba biti složen u ovlaštenom servisu što se mora viditi iz računa i specifikacije izvršenih radova zamjene okvira. "Naoružani" nalogom za utiskivanje idete u onu stanicu za tehnički pregled koja je navedena u nalogu i tamo najbolje zajedno s radnikom iz stanice utisnite brojeve kako bi bili "što ljepši". Tada bi valjalo (ako je moguće u istoj toj stanici za tehnički) obaviti i ispitivanje vozila temeljem koje se dobiva papirčić zvan "Potvrda o ispitivanju vozila" koja je temeljni dokument za novu prometnu dozvolu. Sve ostale varijante su više ili manje ilegalne.
 
Komplicirano je ali je i uništenje okvira zafrkan događaj svugdje pa tako i kod nas.  Okvir nije samo vitalan dio nego i "rodni list" koji je i administrativno vrlo važan. Nema nigdje na svijetu, koliko mi je poznato (a znam ponešto o tome), baš jednostavnijih varijanti.
 
a koja je procedura ako je iz nekog razloga (npr. pjeskarenje rame) ser. broj šasije više nevidljiv ili oštećen?
 
kruns said:
a koja je procedura ako je iz nekog razloga (npr. pjeskarenje rame) ser. broj šasije više nevidljiv ili oštećen?
Pri pjeskarenju ili bilo kojoj obradi broj šasije se mora zaštititi. Ako broja nema jer je uništen onda takav okvir nema "mamu i tatu" i mora u MUP na novo krštenje (pa onda i novo utiskivanje n0ovododijeljenog broja). Postoje metode utvrđivanja broja čak i prema oku nevidljivim zaostalim naprezanjima u dubini materijala okvira, neposredno ispod uništenog broja okvira. Za ""umjetnike" koji su uništili nehotično broj okvira nisam još čuo, a za one koji su to učinili hotimično čujem počesto, a znam i da im radi toga bude i jako žao  :mrgreen: .