Sip
New member
markookram said:rama je zilava al varovi pucaju ko staklo
Eeee ako je tako, onda dolazimo do onog mog zavari su losi :wink:
markookram said:rama je zilava al varovi pucaju ko staklo
Ova rama nije pukla na tvornickom varu nego prije njega, imas slike pa malo bolje pogledajmarkookram said:rama je zilava al varovi pucaju ko staklo
Normalno da pukne pored vara...To i je problem....Metal do vara uvijek lase puca nego sam var!!!Mile said:Ova rama nije pukla na tvornickom varu nego prije njega, imas slike pa malo bolje pogledaj
drugabrzina said:Ne znam kako je motor udario,ali znam da su vilice bile skoro ne taknute kao i većina djelova prednjeg kraje OSIM RAME i grana koje je felga pogodila.INAČE rama se razvlači kao žvake nema niti malo žilavosti kao npr. r1,cbr1000., loše,jako loše,kawasaki sve nježniji i nežniji.
Tutty said:jednom momku sam prodavao neke dijelove za zx6r 07/08, i tako upadnemo u pricu i ja ga pitam sta je sa ramom, on kaze da je i ona platila, pitam ga ja di je da na ravnanje a on kaze da je kupija novu, pitan ja pa koliko jbte, kaze on 5800kn nova!! ja osta paf :shock:
Icek said:900€ kako sam ja čuo.Al moraš dat staru nazad ako hoćeš papire
kruns said:da li je to cijena novih rama kod ovlaštenih prodavača ili kaj? cijene rabljenih po oglasnicima se kreću od soma eura pa na više pa mi nije jasno kak to da ove koštaju manje?? nedavno sam i ja tražil ramu za fazericu iz 2003. i mouće je naručiti novu i košta nešto ispod 14k kuna :confused2:
kako tvog , pa nagledali smo se svi tih slika da bas var pucaSip said:Eeee ako je tako, onda dolazimo do onog mog zavari su losi :wink:
Tutty said:ova od zx6r je kupljena nova u blaževića (ovlašteni kawasaki), ali stvar je sta ne mozes dobiti papire za nju ukoliko nemas staru ramu i papire za nju te se ti brojevi kasnije nanovo ukucavaju
da ne ispadne da širim dezinformacije ja tu cijenu nisam provjeravao nego samo prenosim ono što mi je momak rekao
kum11 said:na osnovu starih papira od rame dobiješ nove (naravno uz predočenje računa o kupovini nove rame, ili pak od legalnog uvoza iz inozemstva), ali ne ukucavaju se ti isti brojevi, nego novi - policijski
OldBoy said:...ide ti redom: PP (kao "promjena podataka"), zatim horizontalna (polegnuta) elipsa a u njoj dvoznamenkasti broj koji označava ovlašteno mjesto izvršenja ukucavanja (nisam siguran, ali 21 je oznaka za STP Siget, 26 je za STP Dubrava, 28 za Kutinu. Bilo je to prije 15 godina, zaboravio detalje), i onda šesteroznamekasti (ili peteroznamenkasti?) broj, a i taj možda ima neku informaciju u sebi, ali dalje neznam...
kruns said:da li trebaš imati kakve dokumente za dijelove koje ćeš staviti na tu novu ramu (mašina, kotači, ovjes, itd...)?
OldBoy said:
Nisam o tome razmišljao (PP sam radio na autima), ali ako radiš ovjeru rame, onda je doneseš u gepeku od auta, oni udare brojeve i taj dio posla je time završen. Kada dođeš na tehnički pregled sa motorom, poneseš i dokumentaciju rame. Mislim da ih ostatak motora ne zanima po pitanju porijekla. I mogu misliti zašto pitaš. Nemaš brige.
Pri pjeskarenju ili bilo kojoj obradi broj šasije se mora zaštititi. Ako broja nema jer je uništen onda takav okvir nema "mamu i tatu" i mora u MUP na novo krštenje (pa onda i novo utiskivanje n0ovododijeljenog broja). Postoje metode utvrđivanja broja čak i prema oku nevidljivim zaostalim naprezanjima u dubini materijala okvira, neposredno ispod uništenog broja okvira. Za ""umjetnike" koji su uništili nehotično broj okvira nisam još čuo, a za one koji su to učinili hotimično čujem počesto, a znam i da im radi toga bude i jako žao .kruns said:a koja je procedura ako je iz nekog razloga (npr. pjeskarenje rame) ser. broj šasije više nevidljiv ili oštećen?