Rat Bike - kategorija za sebe

poco loco said:
šminkerski RAT   :lolcry: :lolcry: :lolcry:

to ti je ista kategorija kao i rockeri na cajkama
 
evo jedan...bandit :D
IMG_0355.jpg

 
Nekak u vrijeme kad je nastala ova tema Svakak mi je rekao da mu je moj bike pojam pravog RAT bikea. Trazio sam da mi pojasni kaj je to, hoću reči, ne furam se u tim vodama.
Onda sam naletio na ovu temu i s vremenom odlucio priložiti slike svog motora.
Je li RAT ili nije, ne znam.
A nije mi niti važno zapravo.
Radim 20-25 kkm godišnje, vozim cestu, teren i obavljam posao po gradu, pa sam ga prilagođavao kako me je nešto zasmetalo u originalnoj izvedbi.
Ja sam na njemu napravio nekih 110 000km zasad i jednu generalku motora.
Motor, kočnice i elektrointalaciju održavam u odličnom stanju, jer nije rijetkost da dnevno napravim 500-1000km, ostalo slazem kad mi dođe i kako mi dođe.
 
Motor je originalno XT400, a izmjene (koje mi sad padaju na pamet) su slijedeće:
-agregat zamijenjen onim od 600ccm - mislim da ne treba objašnjavati
-rezervoar zamijenjen plastičnim aftermarket od 20l - dojadilo mi svakih 100-150km tražiti benzinsku kad sam na putu
-fuzići suvozača premješteni - u originalu su na stražnjoj vilici što je suluda ideja
-napravljen stražnji nosač prtljage - omogućava mi da u poslu po gradu opako opteretim motor i ne gubim stvari. Ujedno je složen i nosač lijevog bočnog kofera (kofer za alat iz Peveca)
Tako sam prošao Italije, Poljske,...
-prednji vjetrobran - malo me smeta po terenu, ali je prekrasno na dužim vožnjama. Također kad temperature padaju ispod nule (pa i kad su blizu nule u pozitivi)
-digitalni brzinomjer - dva put mi je otišao puž u prednjem kotaču...
-farovi - promijenio sam ih nekoliko i sad napokon vidim u noćnim vožnjama...kako mi vid nije najbolji, to mi je jako važno
-žmigavci - to je kombinacija potrebe (drobljenje na terenu) i mog smisla za estetiku  :mrgreen:
-stražnje LED svjetlo - nakon cca 20 zamijenjenih žarulja (zbog terena, uglavnom) puk'o mi je film
-prednja vilica - zamijenjena zbog bubanj kočnice na originalnoj (stavljena KLRova)
-dvostruki prednji blatobran - estetika  :mrgreen:
-skaj na rezervoaru - enduro štitnicima sam skoro probušio rezervoar, ovo je friška modifikacija i vidjet ću rezultate
-grb Zagreba na lijevoj strani rezervoara - za moj gušt

ne znam jesam li što izostavio
 
Ajd nek si stavio slike, odavno sam cuo za tvoj motor, zanimalo me kako izgleda!  (y)

...ti tesko mozes proci nezapazen!
Funkcionalnost prije svega! ...samo ne kuzim kakvu ulogu ima dupli blatobran, ovaj izgovor o estetici definitvno ne drzi vodu!  :LOL:
 
Alera Dugi said:
Funkcionalnost prije svega! ...samo ne kuzim kakvu ulogu ima dupli blatobran, ovaj izgovor o estetici definitvno ne drzi vodu!  :LOL:

Ma htio sam suhe noge prvenstveno, estetika je bila u drugom planu.
Kako ovo sa suhim nogama nije upalilo, preostaje mi izvlačiti se na estetiku  :mrgreen:
Sad razmišljam o smanjenju i ukrućenju gornjeg blatobrana (nešto u smjeru BMWa)
Time namjeravam pokriti žice ispod farova, poboljšati aerodinamiku, smanjiti zanošenja pri bržoj vožnji i ... poljepšati ga!  :LOL:
 
85% RAT u esencijalnom izdanju
vlastita ideja
vlastita izrada
funkcionalnost
estetika proizlazi iz funkcionalnosti i nije prioritet  (y)
 
      ...da dijelimo neke nagrade i priznanja odmah bi ti ih poslali. Ovako samo čestitke. RAT bike je postojao i prije nego što su ga ljudi definirali, pa je normalno da ga neki imaju, a da to ni neznaju. I nije ih briga.
 
OldBoy said:
       ...da dijelimo neke nagrade i priznanja odmah bi ti ih poslali.

hvala
mislim, hvala svima što vam se sviđa bike (kao meni)

sid said:
estetika proizlazi iz funkcionalnosti i nije prioritet  (y)

pun pogodak!
to je upravo ono kako ja razmišljam

picoda said:
Cak i ona nehajno svinuta tablica pridonosi ukupnom izgledu.

tu tablicu mi je nehajno svinula jedna srušena bukva
pa sam je tak i ostavil (na tehničkom nisu imali primjedbe)
 
clox said:
Ma htio sam suhe noge prvenstveno, estetika je bila u drugom planu.
Kako ovo sa suhim nogama nije upalilo, preostaje mi izvlačiti se na estetiku  :mrgreen:
Sad razmišljam o smanjenju i ukrućenju gornjeg blatobrana (nešto u smjeru BMWa)
Time namjeravam pokriti žice ispod farova, poboljšati aerodinamiku, smanjiti zanošenja pri bržoj vožnji i ... poljepšati ga!  :LOL:
rađe ti nekako sklepaj ručnu :mrgreen:
 
clox eto to je Rat po meni.

Funkcionalan 100% a estetika proizlazi iz funkcije kako kaže OldBoy i to je meni strava.

Radiš 10x veće kilometraže nego svi a motor te služi i itekako se isplati
 
Icek said:
clox eto to je Rat po meni.

Funkcionalan 100% a estetika proizlazi iz funkcije kako kaže OldBoy i to je meni strava.

Radiš 10x veće kilometraže nego svi a motor te služi i itekako se isplati

Potpis na ovo!

vidio sam ga uživo nedavno, bike je do jaja. Svaka pohvala!
 
ovo je jedna od najludjih stvari kaj sam videl  :shock: (y) (y) (y)

http://www.youtube.com/watch?v=611HOFzz8qI
 
http://www.youtube.com/watch?v=DJogpYAGdLs (y)
 
svakak said:
Naravno da jesi - "XX Extreme Power" auspuh  :poke:

Taj je auspuh nekaj kaj mi nikak nije leglo.
Originalni (s kojim sam se u početku vozio) je prevazišao stanje u kojem je daljnje krpanje imalo ikakav smisao. Jakopec mi je preporučil tipa na Rudama (ili tak nekaj), ali on mi je nudil otvoreni spuh ili da mu predočim njegov uradak poluotvorenog (koji ima moj kum btw.)
To mi se činilo presloženom operacijom, pa sam otišao do Lastovčića.
Nikak mu nije išlo u glavu da neću rosfraj, pa je sam dodao taj 'power extreme' dodatak, koji mi ide na živce.
Uz to, top i se čini nijansu premali, a izlazna cijev je definitivno preuska.
Iduči ću raditi ponovo kod njega, ali sa dodatnim zahtjevima.
 
James1100 said:
spustiti zadnji i smanjiti prednji blatobran i lijepi chopper  (y)

i maknut' resice...




@ clox: jedino tebe prepoznam na cesti kad sam u zagrebu. :mrgreen:

i btw, "ljepsee" je izgledao motor sa kockastim farom. (y)
 
majle said:
i btw, "ljepsee" je izgledao motor sa kockastim farom. (y)

a kad nije nista valjao
mozda mi Kenny sa newsa udijeli nesto BMWovsko, pa bumo vidli...  (y)