Rat Bike - kategorija za sebe

fjaka said:
European Bike Week Faaker See Austria 2010
10.09.2010.

mene u toj priči zanima kako to u CH (ali i ostatku uštog... pardon, uljuđene Europe) prolazi tehnički
ako uzmem u obzir da ponekad ruše auto zbog tri mrlje apšisane boje na haubi
ili (daavno) kad su me rušili jer nisam postavio (nakon friškog lakiranja) tapecirunge po autu
mislim, mogu shvatiti (ne i odobriti) da 'tehnička ispravnost vozila' podrazumijeva kompletan tapecirung i ravnomjernu nijansu boje po cijelom vozilu,
ali kako se onda ovi bajkovi uklapaju u taj obrazac?
 
clox said:
mene u toj priči zanima kako to u CH (ali i ostatku uštog... pardon, uljuđene Europe) prolazi tehnički
ako uzmem u obzir da ponekad ruše auto zbog tri mrlje apšisane boje na haubi
ili (daavno) kad su me rušili jer nisam postavio (nakon friškog lakiranja) tapecirunge po autu
mislim, mogu shvatiti (ne i odobriti) da 'tehnička ispravnost vozila' podrazumijeva kompletan tapecirung i ravnomjernu nijansu boje po cijelom vozilu,
ali kako se onda ovi bajkovi uklapaju u taj obrazac?

pa ovaj je ravnomjeno hrdjav  :mrgreen:
 
Valjda oni imaju neku šemu kao samo gradnja ili unikat bit će da se na to furaju. Unikat ili kakav spec. protomodel ili tako nešto jer jemu miša mislim da nema ovaki još jedan
 
Icek said:
Valjda oni imaju neku šemu kao samo gradnja ili unikat bit će da se na to furaju. Unikat ili kakav spec. protomodel ili tako nešto jer jemu miša mislim da nema ovaki još jedan
Kakva to mora biti šema kad dodje na tehnički,frajer vidi hrđavi amortizeri,vilice,mašina,apsolutno sve i onda
si misli kak to može biti sigurno,kako koči,hoće se svaki tren razletiti... :misli:
 
        ...koliko se u hrđu i hrđanje kužim (a to nije malo, jer sam se hrđe u životu nagledao) na tim motorima je korozija previše ravnomjerna da bi bila stvarna. Dakle u pitanju je efekt hrđe na osnovici normalnih mehaničkih svojstava. Kako je postignut sasvim je drugo pitanje...
 
Zanimljivo ..Pročitao sam barem 10 pitanja kako , kako, kako ,se uredno  registriraju ti motori, ali niti jedan suvisli odgovor ?????
Pa valjda ima netko na ovom forumu da poznaje materiju, vezano za ovaj pravac motora.Ja nepoznam, ali na 11 stanica odgovori
tipa 100 kn :mrgreen: govore sami za sebe..  :palacdolje:
 
OldBoy said:
         ...koliko se u hrđu i hrđanje kužim (a to nije malo, jer sam se hrđe u životu nagledao) na tim motorima je korozija previše ravnomjerna da bi bila stvarna. Dakle u pitanju je efekt hrđe na osnovici normalnih mehaničkih svojstava. Kako je postignut sasvim je drugo pitanje...

tako je
ovaj motor što sam slikao je čišći i bolje održavan od većine naših
to je fake rat bike ;)
 
ziggysb said:
Misliš FAAKE edition  :mrgreen:

    ...misli ti što god hoćeš, al ovi dizajnerski motori koji koštaju i preko 40.000 USD izgledaju izraubano i hrđavo, a jasno ti je da su više nego 100% tehnički OK.
 
OldBoy said:
     ...misli ti što god hoćeš, al ovi dizajnerski motori koji koštaju i preko 40.000 USD izgledaju izraubano i hrđavo, a jasno ti je da su više nego 100% tehnički OK.

Old  (y)

Nisi me shvatio , mislio sam u stilu Fakk am see , special edition..
Uglavnom volim ovaj stil i nadam se ako situacija dozvoli da ćemo u doglednoj budućnosti napraviti jedan 535 u tom stilu.
Evo čak smo i ime dali što smatram dobrim početkom  :mrgreen: 

.:Evil Death:. 
 
- ja bih volio imati takav motor ( "zahrđali" ), ako ni zbog čeg drugog, onda mislim da bi ga manje lickao  :D


  :misli: generalno se brineš o samoj pogonskoj jedinci i mehanici, a drugo je sve prirodno  :mrgreen: :wink:

 
BTW
na ovom i ako se radi o paintbrushu ili nekoj posebnoj tehnici stvarno izgleda  8)

EDIT:
- ni meni to neizgleda kao hrđa - previše je detalja isto obrađeno  (y) i to gotovo u jednakom intezitetu
 
ziggysb said:
Zanimljivo ..Pročitao sam barem 10 pitanja kako , kako, kako ,se uredno  registriraju ti motori, ali niti jedan suvisli odgovor ?????
Pa valjda ima netko na ovom forumu da poznaje materiju, vezano za ovaj pravac motora.Ja nepoznam, ali na 11 stanica odgovori
tipa 100 kn :mrgreen: govore sami za sebe..  :palacdolje:

Vezano uz poznavanje materije; ja sam sa svojim bivšim  :( CloXT-om imao rješenje za registraciju.
Znam gdje na tehničkom radi bajker koji kuži stvar, popušili smo cigaretu, popričali o prošlim vremenima (prije nego je letio preko nečijeg krova) i popunili papir.
Jedino se bojim da rješenje nije univerzalno.  :mrgreen:
 
clox said:
Vezano uz poznavanje materije; ja sam sa svojim bivšim  :( CloXT-om imao rješenje za registraciju.
Znam gdje na tehničkom radi bajker koji kuži stvar, popušili smo cigaretu, popričali o prošlim vremenima (prije nego je letio preko nečijeg krova) i popunili papir.
Jedino se bojim da rješenje nije univerzalno.  :mrgreen:

Ok , jasno mi je kako to funkcionira kod nas i da nema univerzalnog riješenja.Meni već drugu godinu nije na regi ni pogledao motor( osim prve kad sam ga dovuko iz trgovine) a nepoznam ljude uopće..

Ali 90% ovih motora dolazi iz zemalja sa vrlo strogim tehničkim pregledom i monstruoznim kaznama za  tehničku neipravnost. ili je shema 1 papir , 2 motora..  :misli:
 
Ovo je neki Dirt Trak Harley !

Sve sta vidite je putem boje odradeno  :misli: :misli:

Korozia se stvori u Laku tako da nema kontakt sa metalnim povrsinama !

Ako nadem sliku stavit cu sa Custobike 2009 Motor sa tim lackom !
 
TOJO said:
Ovo je neki Dirt Trak Harley !

Sve sta vidite je putem boje odradeno  :misli: :misli:

Korozia se stvori u Laku tako da nema kontakt sa metalnim povrsinama !

Ako nadem sliku stavit cu sa Custobike 2009 Motor sa tim lackom !

    ...dakle "filmska" korozija za Brad Pitta i škvadru. Pogodio sam...
 
Evo jedne grdobine slikane krajem devedesetih u Šijani u Puli. Nazalost, u to vrijeme su digitalci za siroke narodne mase jos uvijek bili cisti SF, pa kvaliteta slika i nije neka :mrgreen:.
 
kruns said:
motor od milijun kuna...

Motor sam vidio prošli vikend u Varaždinu na suretu kod Monstera i slinio dosta dugo oko njega. Inače gledam motore samo starije od 20 godina, pa mi je ovo odmah zapelo za oko. Zbilja je jako dobro napravljena prerada, čovjek je imao viziju i odradio to kak treba od početka do kraja. Nažalost nisam sreo vlasnika. Od kuda su motor i vlasnik?
 
Chvembo said:
Motor sam vidio prošli vikend u Varaždinu na suretu kod Monstera i slinio dosta dugo oko njega. Inače gledam motore samo starije od 20 godina, pa mi je ovo odmah zapelo za oko. Zbilja je jako dobro napravljena prerada, čovjek je imao viziju i odradio to kak treba od početka do kraja. Nažalost nisam sreo vlasnika. Od kuda su motor i vlasnik?

Saša iz Bjelovara...
 
Chvembo said:
Motor sam vidio prošli vikend u Varaždinu na suretu kod Monstera i slinio dosta dugo oko njega. Inače gledam motore samo starije od 20 godina, pa mi je ovo odmah zapelo za oko. Zbilja je jako dobro napravljena prerada, čovjek je imao viziju i odradio to kak treba od početka do kraja. Nažalost nisam sreo vlasnika. Od kuda su motor i vlasnik?

ja ovo nikad nebi htio imati, ali s ovim boldanim se nemoguće ne složiti. vlasniku motora samo  (y) (y) (y)