Rat Bike - kategorija za sebe

tenere said:
Miletu je prije 7-8 god u Puli izbilo svjecicu od pucanja na ovom sharku i ode kod tipa da mu ureze drugi navoj, kaze mu covijek da mora skinuti masinu jer ne moze prici od rame...
Mile ga trazi brusilicu i odreze komad rame...   :shock:

Zavario tek prije dvije godine!  :shock:

:LOL:  :LOL:  :LOL:
 
MEni je rat brija jer se ne ulaže u njega puno OSIM u vitalne dijelove.
Priča da su tehnički neispravni ne drži vodu. Naime, oni možda izgledaju u kurcu ali to ne znači da nisu ispravni.

Ima motora, izvana bomba,lakirani a mašina zaklana i vuče ustranu :palacdolje:

Ne valja se oko motora gristi. Život je prekratak da bi na to vrijeme gubili.
Evo ja ramu plastificirao pa sam je već ogrebao a motor nisam još ni složio  :mrgreen: Što je od ljudske ruke složeno, to se troši i nije vječno
 
Bezveze se dovodite u nedolična prepucavanja, kome se ova tema sviđa neka piše nešto pametno ili neka pročita i krene dalje,osobno vidio sam do usr... rata a i posli toliko rat-bike-ova i sličnih prerada a skupa sa njima i "uzlet" oklopnjaka koje večina danas vozi.Na početku nisam moga zamisliti motor a da ne vidim mašinu i grane od silne plastike danas mi je svejedno jer i dalje volim te "golaće" ali poštivam "oklopnjake" kao i svaki "original" ili "preradu" i isto mi dođe sjednem li na R-1,CBR-ku ili na neku preradu ,original ili vremešnog starca jer svi imaju ono svoje "srce" a tehnika je sa svakom godinom drukčija a na kraju uvijek ista tema,bolje kočnice,bolji ovjes,bolji agregat,bolja ciklistika i.t.d. a ipak motor vozi čovjek i on mu daje gas i s njim koči,naginje se i propinje i ako voliš motor probačeš sa svakim napraviti đir a ono što najviše voliš to ćeš voziti kad osjetiš kad prolaziš kroz hrpu motora svih vrsta a pogled ti se zaustavlja na jednom od svih njih i vuče te k sebi a iza toga ćeš i dalje imati pozitivna mišljenja prema drugima, A za sam kraj vidim često nov motor, spaljena guma,potrošeni diskovi,na hladno ga frajer drži u blokadi 4-5 minuta a za pola sata po noći ide nazad doma 200-tinjak km i sam govori,motoru su mi loše kočnice ali to je novo i ode na tako ispravno-ugrijanom motoru a kraj njega stara raga u original stanju radi na leru par minuta novi diskovi,nove gume sjeda na njega i našarafi ga za ovim prvim a prije toga govori nama to mi je frend stići ću ga pa ćemo zajedno nemože brže od mene jer i sam zna da ja ne mogu priko 200 ali moj staje kad kočim njegov ne,on je takav i gotovo.Eto malo sam vas udavija s pričom ali bar nisam nikog uvrijedio nastavite dalje ko ova dva frenda.  8)
 
SM rules said:
Bi se i ovo moglo nazvat rat bikeom?

Primo, dobro pogledaj sliku iz posta od SM rulesa..

primo said:
ti uspoređuješ slikarstvo sa rat bikeom... :LOL:

rat bike po meni nije nikakva umjetnost...zašto? zato što tu nema nikakvog napredovanja i razvijanja...ovdje se radi o čistom nemaru i nebrizi za motore...što je bike lošiji i u gorem stanju po rat filozofiji to je bolji..ma come on ...

ne, to su motori za one koji nemaju para,dobrog ukusa i svijesti za održavanjem motora


pogledaj s tehnicke strane taj isti motor i onda mi reci koliko je ovo jeftino za napraviti, i dal takve stvari rade klošari koji nemaju love za paštetu.. NE, to je stil i gotovo, nevezan za lovu..
(y)
 
primo said:
tko sam ja? forumaš isto kao i ti i koji ima pravo na svoje mišljenje...
zar je pljuvanje logičko zaključivanje i konstatiranje činjenica a to su da nema napredovanja i razvijanja, da se radi o nebrizi za motore i neimanjem svijesti za održavanjem motora? nisam nikoga proglasio maloumnim a još manje luđakom...čitaj malo pažljivije što sam napisao....a glede toga tko je ograničen-nemam se namjeru spuštat na tu razinu i uzvratit ti tim načinom..

poštujem bilo koju preradu ako je u nju uložen barem minimalan trud,rad,napredovanje i razvijanje ...a nemam razumjevanja za filozofiju "što više vozi i minimalno ulaži u motor" jer to dovodi u pitanje samu ispravnost,sigurnost tog motora a također i sigurnost okoline...

da,da....  to što ti nemaš razumjevanja i što ne poštuješ ovaj oblik izražavanja, to je isključivo tvoj problem i nema nikakve veze sa materijanim i umnim stanjem vlasnika ovakvih motocikala. ja poznajem bar tri čovjeka koja si uvrijedio sa svojim postom.  a sve samo zato jer ti imaš mišljenje. imam ga i ja, pa znam di je granica slobodnog izraqžavanja istog.
ipak je ovo tema o motorima, a ne o socijalnim aspektima vlasnika istih. inače ne bi s tobom puno raspravljala, da ti post nije prijavljen kao uvredljiv  :wink:

ja vjerujem da je u te motore uloženo puno više od minimalnog truda, rada i napredovanja  :mrgreen: jel znaš koliko truda treba čovjeku da se suzdrži od polir paste ?  :LOL:

 
uvrijedio? ne smatram da sam ikog uvrijedio...ako je netko nekog pokušao uvrijedit to si ti pozivajući se na mentalnu ograničenost samo zato jer se iznosi drugačije stajalište...a što se tiče materijalnog stanja (filozofija rat-a nalaže da se uloži minimalno samo da bi motor bio koliko-tolik sposoban za vožnju) nije se odnosilo na sve već na veliku većinu a to sam zaključio po rat slikama koje je izbacio google..pogledaj samo podvrstu rat stylea survival pa reci što zdrava logika kaže..limenke na motoru-cirkus a ne motor...ovim postom zaključujem raspravu s tobom iz razloga što ne želim kvarit ovu temu i ulazit u off ...
po meni ako će neki motor biti kvalitetan i siguran za vlasnika i okolinu,mora imati dobre temelje a to su njegovi djelovi i pravilno održavanje a upravo to se kosi sa činjenicom da se minimalno ulaže u njega...ako želiš da nešto bude dobro,kvalitetno i sigurno na cesti pa valjda moraš i uložit neki vrag...ne vjerujem u priču da su sa tehničke strane 100% sigurni a samim tim ih smatram i opasnima (ne sve-iznimke uvijek postoje..veliku većinu da)

ako se netko osjetio uvrijeđenim(opet) - isprika  (y)
 
Rat Bike - pojam koji je nastao u vremena kad se nije lako dolazilo do (kredita) motora, a ljudi bez para su slagali motore od djelova do kojih su mogli doći samo da bi se mogli vozit i bit na cesti
.......... sa vremenom, potreba se transformirala u style...
o tome dal su lijepi, glupo je komentirat......
....kaj su možda ljepše današnje fensi-šmensi plastične nakaze iz kojih vire 2 kotača i zovu se motorima???
 
primo said:
uvrijedio? ne smatram da sam ikog uvrijedio...ako je netko nekog pokušao uvrijedit to si ti pozivajući se na mentalnu ograničenost samo zato jer se iznosi drugačije stajalište...a što se tiče materijalnog stanja (filozofija rat-a nalaže da se uloži minimalno samo da bi motor bio koliko-tolik sposoban za vožnju) nije se odnosilo na sve već na veliku većinu a to sam zaključio po rat slikama koje je izbacio google..pogledaj samo podvrstu rat stylea survival pa reci što zdrava logika kaže..limenke na motoru-cirkus a ne motor...ovim postom zaključujem raspravu s tobom iz razloga što ne želim kvarit ovu temu i ulazit u off ...
po meni ako će neki motor biti kvalitetan i siguran za vlasnika i okolinu,mora imati dobre temelje a to su njegovi djelovi i pravilno održavanje a upravo to se kosi sa činjenicom da se minimalno ulaže u njega...ako želiš da nešto bude dobro,kvalitetno i sigurno na cesti pa valjda moraš i uložit neki vrag...ne vjerujem u priču da su sa tehničke strane 100% sigurni a samim tim ih smatram i opasnima (ne sve-iznimke uvijek postoje..veliku većinu da)

ako se netko osjetio uvrijeđenim(opet) - isprika  (y)

ma odakle ti ovo?? to je tvoja filozofija rat-bikea, ili ovo negdje postoji zapisano?? mislim da nije bas tako.. mislim da bi neka "filozofija" rat-bikea bila otprilike da ustvari imas totalno unikatan motor, "uredjujes" ga sa kojekakvim dodacima, i sto je najvaznije, uzivas u tome..

e sad, dal se ti "dodaci" svidjaju tebi ili nekom drugom to je stvar ukusa.. a o ukusima nema smisla raspravljat, ono sta je tebi neukusno, nekom se svidja, ali vlasnici takvih motora definitivno izrazavaju svoju osobnost..

evo ti primjer jednog:

http://www.dodos.de/english/The_Ratbike/the_ratbike.html

(y)
 
evo vam rat bike za 55 k dolara :)

http://www.exilecycles.com/index.php?section=13
 
pak said:
evo vam rat bike za 55 k dolara :)

http://www.exilecycles.com/index.php?section=13


a taman sam išao potražiti cijenu tog stroja. sliku, naravno, imam spremljenu  (y)
 
primo said:
poštujem bilo koju preradu ako je u nju uložen barem minimalan trud,rad,napredovanje i razvijanje ...a nemam razumjevanja za filozofiju "što više vozi i minimalno ulaži u motor" jer to dovodi u pitanje samu ispravnost,sigurnost tog motora a također i sigurnost okoline...


eto, ne ulažem minimalan trud jer se talijansko govno neće pokvariti pa stavljam samo ulje. a prati mi ga se neda. kako je krenulo, bit će rat dosta brzo  :mrgreen:
 
OldBoy said:
       Nije sasvim predmet teme ali moglo bi poslužiti za razumjevanje pojma istrošenosti i trajnosti.
       Gledao sam, valjda na Discoveryu reportažu o starim Mercedesovim kamionima sa početka '70 koji se i danas koriste u Sudanu. Ima prizor kada tri takva praše solidnom brzinom pustinjom, a svaki od njih jedva da se nazire od nakrcanog tereta, ljudi, i sitne stoke. Dakle 40 godina starim vozilom kojeg održava nepismeni crnja juri se kroz vrućinu i pijesak, najteže uvjete na Zemlji, nakrcan ljudima koji vjeruju stroju na koji su se popeli. Jača reklama za Mercedes teško da bi se mogla smisliti. Neki Rat Bikeovi koje sam vidio na sličan način govore o svojoj besmrtnosti. 
:shock:
 
pak said:
evo vam rat bike za 55 k dolara :)

http://www.exilecycles.com/index.php?section=13

Vance&Hines auspusi gore!  nema sta, zna majstor sta valja!  :mrgreen:
 
fz6naked said:
ma odakle ti ovo?? to je tvoja filozofija rat-bikea, ili ovo negdje postoji zapisano?? mislim da nije bas tako..

nisam izmislio...google is your friend  :mrgreen:... ""The essence of a true rat bike is keeping a motorbike on the road for the maximum amount of time while spending as little as possible on it"

James1100 said:
eto, ne ulažem minimalan trud jer se talijansko govno neće pokvariti pa stavljam samo ulje. a prati mi ga se neda. kako je krenulo, bit će rat dosta brzo  :mrgreen:

ako si ti sretan i ja sam  :mrgreen: (y)
 
evo tipicnih primjera te vrste motora, znaci, nakicenih raznim detaljima i bog zna cime sta je vlasnik nasao na lokalnom otpadu..

ali da li je ovo "nemar" prema motoru, i zapostavljanje istog, NE, to je ukus vlasnika i njemu se to ocito svidja, kao i zaljubljenicima u taj stil..

da je nemar, kako bi se ovaj smedji medvjedic nasao na tom motoru??  :LOL:

(y)
 
fz6naked said:
da je nemar, kako bi se ovaj smedji medvjedic nasao na tom motoru??  :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: kakva je ono živina na drugoj slici tamo kod kotača  :shock:

fascinantno je to kako je uspio sve poslagat i vjerojatno mu ništa ni ne ispadne putem  :LOL: ...i da...kako uspije gledat ispred sebe  :misli:

@icek - ne omalovažavaj...prijavit ću te moderatoru  :mrgreen:

btw ajmo znalci koji je ovo motor na slici...  :mrgreen:
 
fz6naked said:
evo tipicnih primjera te vrste motora, znaci, nakicenih raznim detaljima i bog zna cime sta je vlasnik nasao na lokalnom otpadu..

ali da li je ovo "nemar" prema motoru, i zapostavljanje istog, NE, to je ukus vlasnika i njemu se to ocito svidja, kao i zaljubljenicima u taj stil..

da je nemar, kako bi se ovaj smedji medvjedic nasao na tom motoru??  :LOL:

(y)


ali pazi natpis na viziru na drugoj slici. toliko o lošem HD-u i šugavom održavanju  :mrgreen:
 
pak said:
evo vam rat bike za 55 k dolara :)

http://www.exilecycles.com/index.php?section=13

sve to super.. sam mi je malo prazan volan  :mrgreen: :misli: