Razlika u kacigama obzirom na njihovu cijenu i proizvođača

Činjenica je da materijali utiču na cijenu no to vrijedi samo unutar ponude jednog proizvođača. Ako se malo pažljivije prouči ponuda onda ćete primjetiti da kacige od istog materijala a različitog proizvođača variraju u cijeni do ne malih 100% ili čak i više.

Osnovna stvar koja određuje cijenu kacige unutar istog kvalitetnog razreda je image jer netko mora platiti trkače koji nose tu kacigu a to je uvijek kupac.

Dalje, cijena kacige uvelike ovisi i o želji uvoznika za brzom zaradom no to se lako provjeri. Živio internet!

Postoje primjeri (skoro pa pravilo) kad identične kacige ali različite grafike variraju u cijeni 20% ili čak i više. Razlog tome je politika proizvođača koji spušta cijenu kaciga s grafikama slabije prođe. Naravno, ovaj primjer vrijedi samo ako i uvoznik za takvu kacigu spušta cijenu a što većina uvoznika ipak ne radi.

Što se tiče sigurnosti, svaka kaciga u prodaji bi trebala zadovoljiti određenu normu (zanemarimo čunga lunga kacige i njihove čudne puteve do atesta). Druga stvar je da li je to na rubu ili daleko ispod sigurnosnih normi (vidi sliku)

 
4rijeke said:
Činjenica je da materijali utiču na cijenu no to vrijedi samo unutar ponude jednog proizvođača. Ako se malo pažljivije prouči ponuda onda ćete primjetiti da kacige od istog materijala a različitog proizvođača variraju u cijeni do ne malih 100% ili čak i više.

Osnovna stvar koja određuje cijenu kacige unutar istog kvalitetnog razreda je image jer netko mora platiti trkače koji nose tu kacigu a to je uvijek kupac.

Dalje, cijena kacige uvelike ovisi i o želji uvoznika za brzom zaradom no to se lako provjeri. Živio internet!

Postoje primjeri (skoro pa pravilo) kad identične kacige ali različite grafike variraju u cijeni 20% ili čak i više. Razlog tome je politika proizvođača koji spušta cijenu kaciga s grafikama slabije prođe. Naravno, ovaj primjer vrijedi samo ako i uvoznik za takvu kacigu spušta cijenu a što većina uvoznika ipak ne radi.

Što se tiče sigurnosti, svaka kaciga u prodaji bi trebala zadovoljiti određenu normu (zanemarimo čunga lunga kacige i njihove čudne puteve do atesta). Druga stvar je da li je to na rubu ili daleko ispod sigurnosnih normi (vidi sliku)
onda sam ja postavio vrlo dobar upit.  Mislim, ne bez razloga i bezveze. Vidim ja di nešto smrdi....(y)

:mrgreen:
 
miro said:
onda sam ja postavio vrlo dobar upit.  Mislim, ne bez razloga i bezveze. Vidim ja di nešto smrdi....(y)

:mrgreen:
upit je na mjestu, a priča je u principu slična ili ista kao i sa večinom proizvoda, bilo tehničkih ili npr. odjevnih predmeta. sve se svodi na to da svaki brand ima određenu težinu (cijenu) , a što je brand poznatiji to su cijene paprenije
 
sven54 said:
Neki dan gledam kod šepića SHOEI kaciga po 3000+ kn i vidim da neke nemaju stitnik za bradu,neke su dosta teske pa dolazim do zakljucka da nije skuplja kaciga uvijek bolja. ovisno kome je sto prioritet. mozda grijesim ali..

u tome je štos
 
suomy said:
upit je na mjestu, a priča je u principu slična ili ista kao i sa večinom proizvoda, bilo tehničkih ili npr. odjevnih predmeta. sve se svodi na to da svaki brand ima određenu težinu (cijenu) , a što je brand poznatiji to su cijene paprenije
...a što je "brand" kvalitetniji brže postaje poznatiji.... jel tako ??
 
zvonko situm said:
...a što je "brand" kvalitetniji brže postaje poznatiji.... jel tako ??
ne nuyno
poynatost se najvise svodi na oglasivacku moc, a ne o spoynaji koliko je koji proiyvod kvalitetan
 
ne mjesajte brand i oglasavanje... nije isto

brand je u prvom planu pojam za razinu kvalitete

oglasavanje je samo alat za promociju.. oglasavati se moze bilo sto, ali oglasavanjem se ne stvara brand
 
demza said:
oglasavanje je samo alat za promociju.. oglasavati se moze bilo sto, ali oglasavanjem se ne stvara brand


teoretski....ali u stvarnosti nije tako


kao i uvijek teorija i praksa - dvije različite stvari

A brand is a collection of images and ideas representing an economic producer; more specifically, it refers to the concrete symbols such as a name, logo, slogan, and design scheme. Brand recognition and other reactions are created by the accumulation of experiences with the specific product or service, both directly relating to its use, and through the influence of advertising...
 
ej pivi... nemoj se pametariti...

obrana diplomskog: http://www.zsm.hr/obrana_datoteke/4/Denis_Novosel.htm
 
demza said:
ej pivi... nemoj se pametariti...

http://www.zsm.hr/obrana_datoteke/4/Denis_Novosel.htm


Gle, netko mi je i prije reko da ti završio ekonomiju i vidim imao si "predavanje" na temu branda...

Ali ja opet ponavljam (i ne pravim se pametan): jedno je teorija, a druga praksa...to i sam znaš  :wink:

brand je usko vezan uz marketing
 
jolly the roger said:
ne nuyno
poynatost se najvise svodi na oglasivacku moc, a ne o spoynaji koliko je koji proiyvod kvalitetan
Misliš da je moguče npr.švabi dobrom reklamom podvalit loš proizvod za velike novce ?
E  nema tako velikog okretnog MOMENTA uz pomoč kojega je to moguče !!!!
 
zvonko situm said:
Misliš da je moguče npr.švabi dobrom reklamom podvalit loš proizvod za velike novce ?
E  nema tako velikog okretnog MOMENTA uz pomoč kojega je to moguče !!!!
mislis da je za tako sto potrebna SNAGA
 
zvonko situm said:
Misliš da je moguče npr.švabi dobrom reklamom podvalit loš proizvod za velike novce ?
E  nema tako velikog okretnog MOMENTA uz pomoč kojega je to moguče !!!!

moguce je moguce
kojim su ono kvalitetnim japancima pucale felge, a u najboljem slucaju oklopi?
a japanci iymislili 6 sigma i ostale sustave nadyiranja kvalitete
 
jolly the roger said:
moguce je moguce
kojim su ono kvalitetnim japancima pucale felge, a u najboljem slucaju oklopi?
a japanci iymislili 6 sigma i ostale sustave nadyiranja kvalitete

napravi si y i z na tipkovnici...tj. podesi u control panelu  :wink:
 
Baš me zanima tradicija svjetski poznatih proizvođača kaciga, od kad proizvode kacige i da li osim njih neki proizvođači proizvode još nešto. Znači, da li su im kacige glavni ili sporedni dio proizvodnje.... Zna li tko što konkretnije?