Restauracija BMW R25/2 1952 by Ziggy

Znam da ti se pletem u temu restauracije ali rocky6 kaze da stavim koju sliku, nisam od puno riječi i nisam sve dokumentirao kao ti ali evo par slika upravo sad uslikanih
 
ja rekao vamo :misli:    :shock:  :shock: ,pa sad kad me ziggysb "natambura" ići ću i ja na kirurgiju  :misli:
al,nema veze- sa obzirom da radiš jednom rukom( i to lijevom) ,bit će dobro  (y) i mitasice su super  (y), samo deri dalje,danas se ljudi već vozili motorima,čeka se na vas dvojicu.

ziggy -sorry,krivo me skužio,al čovjek vozi(radi) bmw-a :mrgreen:
 
goldwing1 said:
Znam da ti se pletem u temu restauracije ali rocky6 kaze da stavim koju sliku, nisam od puno riječi i nisam sve dokumentirao kao ti ali evo par slika upravo sad uslikanih
Oćeš ga prodat?.. znam da u dubini duše da ga želiš  meni prodati.. :mrgreen:


Linije je Delač radio :misli:
 
rocky6 said:
ja rekao vamo :misli:    :shock:  :shock: ,pa sad kad me ziggysb "natambura" ići ću i ja na kirurgiju  :misli:
al,nema veze- sa obzirom da radiš jednom rukom( i to lijevom) ,bit će dobro  (y) i mitasice su super  (y), samo deri dalje,danas se ljudi već vozili motorima,čeka se na vas dvojicu.

ziggy -sorry,krivo me skužio,al čovjek vozi(radi) bmw-a :mrgreen:

Mitas je dobra guma za takav tip vozila..Bolje ne treba,  (y)
 
HIGHLANDER said:
I meni je prije par godina kromiral neke stvari za BMW R80GS i bilo je dobro napravljeno.

Ovaj treger na zadnjem kraju i guvernal ;)

bmw-r-80-gs-798-cm3-slika-8268449.jpg


http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/bmw-r-80-gs-798-cm3-oglas-3295366

Ja recimo baš neki dan gledao granu ispušnu na KTM-u SM 950 koja je kod njega rađena. Korozija bacila ispod , a sloj tanak. Da se razumijemo priprema  nije od Patafte tako da može biti da je dio povukao oksida u tranziciji od slanja do galvanizacije, ali ne sumnjam da je bilo loše ispolirano.
Napominjem ja sam vidio samo granu nakon par tjedana vožnje..uglavnom takve stvari obeshrabre .
Vidio sam i ja odličnih radova od Patafte, al jbg ak ja moram biti njegov super frend ili slično da bi on napravio dio kako spada..
Zlatnokrilo1 dokle si ti stigao sa CHROMiranje? :bonk:
 
ziggysb said:
Zlatnokrilo1 dokle si ti stigao sa CHROMiranje? :bonk:

on ti je otišao nekud u njemčiju,doći će do petka ili će se javiti odande.
a čujem večeras da su mu se vratili dijelovi -navodno je ispalo dobro :misli: sačekajmo dok se vrati i poslika-tj.vidi.  (y)
 
Ovaj uradak mi je za pohvaliti...stavljam zbog netradicionalne boje.
 
Sinoc sam se vratio sa puta, gripa me uhvatila pa nisam danas stigao po dijelove, sutra cu staviti slike da vidite kako to izgleda! Delač je radio linije!
 
rekli bi turci "Ala,ala..." -  :hura: :hura: -stvarno je tvoj stari majstor  (y)  :mrgreen: :jesus:
meni je super ta zadnja lampa,taj okvir oko nje i oznaka "50S"  (y), al imaš i previše kroma ....

i kak je to izkromirano??
ti još neradiš? sad opet bolovanje?gripa? lako je tako raditi motore-na bolovanju :misli:

 
Najbitnija je volja! Znanje se stjece radom, susretom sa problemima i najbitnije razgovorom! Alat je kofer gedora i set kljuceva, specijalne alate pravis sam kako nailazis na probleme!
 
goldwing1 said:
izasao iz radione!!
e pa bio-vidio-čuo ,komentar je  (y) (y) i još uz sve to napravio "lijevom " rukom,ma  :naklon:

uživo je još bolji, stvarno iznad očekivanja (mojih,baš te motore i ne volim  :jesus:), ali sviđa mi se kako radi- duuubok zvuk  (y)
sad ti ostaje samo "fizikalna" da razgibaš ruku-najbolje je na motoru....

e pa ziggy - sad si ti na redu ... i to ovako kako si počeo. (y)
 
Bude .. Ja sam si zacrtao finish na zimu 2013/14. Mislim da sam to negdje i napisao.
(y)

Ostala su tri veca izdatka, a to sat,grana,top,kromirane, gume za vozacki i suvozacki sic(pagusa),elektronski regler i jos neke sitnice...
 
ma sve  (y) , zapravo ostalo ti je "finale" ,odi do Gw1 -svidjeti će ti se motor(i)