RIP - jedan je previše, a ono već preko 30!

Tamo iz RIP teme:
DiAbLeRo said:
R.I.P. ... strašno... Izgleda dostavljač pizza na skuteru... Gledam ih svakodnevno po gradu, u svim vremenskim ujetima, oni su stvarno ugrožena vrsta...
Stisne mi se srce svaki puta kad prođem takvoga u gradu.

Neshatljivo je da se radi idiotske fiskalne politike umjetnog ograničenja snage ti ljudi moraju voziti po gradskom prometu dan za danom, za golu egzistenciju, sa motociklom koji ima manje od tri kilowata i maksimalno ide 40-45 km/h. Bez takve idiotarije od zakona vozili bi se na jedva malo skupljem vozilu, ali koje je kako-tako primjereno uvjetima njihovog radnog mjesta. Gdi su tu glasovi onih koji bi se trebali brinuti o sigurnosti na radu? A i mi ovdje okupljeni, namjesto da nabijemo "po tom pitanju" feferon vlastodršcima u njihovu debelu guzicu, dokono baljezgamo o "dobrom zvuku" neke kante od litre+.

Sram nas bilo, sve skupa.
 
antracit said:
Tamo iz RIP teme:Stisne mi se srce svaki puta kad prođem takvoga u gradu.

Neshatljivo je da se radi idiotske fiskalne politike umjetnog ograničenja snage ti ljudi moraju voziti po gradskom prometu dan za danom, za golu egzistenciju, sa motociklom koji ima manje od tri kilowata i maksimalno ide 40-45 km/h. Bez takve idiotarije od zakona vozili bi se na jedva malo skupljem vozilu, ali koje je kako-tako primjereno uvjetima njihovog radnog mjesta. Gdi su tu glasovi onih koji bi se trebali brinuti o sigurnosti na radu? A i mi ovdje okupljeni, namjesto da nabijemo "po tom pitanju" feferon vlastodršcima u njihovu debelu guzicu, dokono baljezgamo o "dobrom zvuku" neke kante od litre+.

Sram nas bilo, sve skupa.

Nisi u pravu, sa svoje strane smo raznim peticijama, službenim i neslužbenim kanalima napravili maksimum po pitanju vožnje do 125ccm sa B kategorijom ali sama odluka nije na nama. Osim toga, bilo koja druga rasprava, uključujući i onu o zvuku spulja, međusobno ne isključuju jedna drugu.
 
mate said:
Nisi u pravu, sa svoje strane smo raznim peticijama, službenim i neslužbenim kanalima napravili maksimum po pitanju vožnje do 125ccm sa B kategorijom ali sama odluka nije na nama. Osim toga, bilo koja druga rasprava, uključujući i onu o zvuku spulja, međusobno ne isključuju jedna drugu.
Dobro, molim zanemarite ono o zvuku, izletilo mi je u neprimjerenom kontekstu.

A o ograničenju: koliko je meni poznato (a zbilja bi rado čuo i one koji znaju brojeve) većina tih koji služe svoj kruh sa sedam kora po gradskom prometu sa neadekvatnom opremom, to rade zbog financijskog faktora, a ne zato jer bi im bio problem položiti A minimalac.
 
 
Ekipa koja vozi radi to valjda samo da preživi, možeš misliti koliko im plate, dok je odluka o odabiru prometala uvijek na vlasniku/direktoru firme. Njemu se živo jebe tko šta vozi, samo da je jeftinije...
 
znam da nije jedini razlog jer nije, ali najčešći je: naša prevelika ili bar neprilagođena brzina. Tome dodaj nemogućnost naglog manevra...i eto ti, ne dogodilo se više nikome  :(
 
gle stari, jel piješ žesticu....popiješ za svakog po jednu i prestalo bu boliti i žal.... do preksutra...
 
v3kac said:
gle stari, jel piješ žesticu....popiješ za svakog po jednu i prestalo bu boliti i žal.... do preksutra...
moji bliži motoristi su samo - invalidi!  :(

alii znanaca je već lijep popis  :(
 
antracit said:
Tamo iz RIP teme:Stisne mi se srce svaki puta kad prođem takvoga u gradu.

Neshatljivo je da se radi idiotske fiskalne politike umjetnog ograničenja snage ti ljudi moraju voziti po gradskom prometu dan za danom, za golu egzistenciju, sa motociklom koji ima manje od tri kilowata i maksimalno ide 40-45 km/h. Bez takve idiotarije od zakona vozili bi se na jedva malo skupljem vozilu, ali koje je kako-tako primjereno uvjetima njihovog radnog mjesta. Gdi su tu glasovi onih koji bi se trebali brinuti o sigurnosti na radu? A i mi ovdje okupljeni, namjesto da nabijemo "po tom pitanju" feferon vlastodršcima u njihovu debelu guzicu, dokono baljezgamo o "dobrom zvuku" neke kante od litre+.

Sram nas bilo, sve skupa.

Kada uvedu u uži, a moguće i u širi centar grada ograničenje od 30km/h ti motorčeki  bu dovoljno brzi, koliko se da pročitati radi se na tome da to zaživi i u Zagrebu. U EU je već preko nekoliko gradova uvelo takav zakon.  :wink:
 
http://www.index.hr/vijesti/clanak/teska-prometna-nesreca-kod-jadranova-kamperom-oborio-motocikliste-dvojica-bez-znakova-zivota/833195.aspx

nemam riječi više. u zadnjih 5 dana, 5 poginulih, a od tog 4 na dionicama na kojima sam sljedeći dan ja vozio.
katastrofa više.
 
Uzas je kad se dogodi tebi, inace je samo statistika. A statisticki, sitnica u odnosu na broj umrle djece od gladi i side. Uostalom tko ih jebe kad nemaju ful opremu    :wink:
 
s mojeg sadašnjeg gledišta je puno gore ostati invalid, nego umrijeti u nesreći trenutnom smrću, iako bi vjerojatno drugačije razmišljao da dođem u takvu situaciju
isto tako, trenutna smrt motorom je što se mene tiče puno poželjnija od smrti "nakon duge i teške bolesti", naravno, nije da mi se umire (osim eventualno nedjeljom navečer ili ponedjeljkom ujutro :mrgreen:) ili da izazivam sreću u prometu..
isto tako, mislim da je bez obzira na čuvena oduzimanja prednosti i dalje u velikom broju slučajeva kriva i prevelika brzina, ali to je takav sport, tko se motorom vozi po propisima neka rađe upiše satove baleta ili solfeđo
 
MOONSHIELD said:
tko se motorom vozi po propisima neka rađe upiše satove baleta ili solfeđo

To kralju, reci ti njima, ne kuže seljaci šta znači bit ovisan o adrenalinu, mirisu oktana, spaljenih guma i ljubitelj limenih ljubimaca.
 
Cvitak said:
Baš ništa ako ti dečko to voli

kad nije htio s tobom na balet, zna kaj radite u muškoj garderobi :mrgreen:




Srki
 
Srki said:
kad nije htio s tobom na balet, zna kaj radite u muškoj garderobi :mrgreen:

Srki

Na baletu se ne igramo s flautama  :mrgreen:

(opet smo ujebali temu)
 
Riker said:
To kralju, reci ti njima, ne kuže seljaci šta znači bit ovisan o adrenalinu, mirisu oktana, spaljenih guma i ljubitelj limenih ljubimaca.
Ne kužim ni ja tu ovisnost kao ni ostali seljaci, ali ti očito kužiš.