Royal Enfield

E, da - Royal je lijepi motor za ono šta predstavlja i da kopiram nikšu: da imam viška novaca i ja bi si jednog kupio.
 
A kako smo već zaključili, ima tih Royal Enfielda, vide se čak i u Pitu. Žao mi je kaj neki od tih nisu na forumu da nevjernim tomama objasne kakvi su ti motori.
 
Ne bih se složio ni s jednom od "strana" u ovoj raspravi.

IMHO, nijedan motor nije smeće. Vjerujem da većina nas voli svoj motor i nikome ne bi bilo ugodno da netko za njegovu pilu kaže da je smeće. Jednostavno nekome se sviđa takv kvazi - oldtimer i to je OK.

E sada, zašto kvazi. To je u biti 40 godina star novi motor proizveden u Indiji. Moje shvaćanje oldtimera i njihovog šarma je upravo u tome da su stari, a Enfield to nije. Novi motor sa 22 PS i prastarim tehničkim rješenjima, ne znam...  :neznam: Nije isto restaurirati stari motor koji je netko izvukao iz štale i kupiti novi motor koji izgleda kao stari u dućanu. Mislim da usporedba sa legendarnim Horexom ne drži vodu.

Engleski motori iz 50ih (Enfield je u biti motor konstruiran '49) nisu bili poznati po pouzdanosti, pa vjerojatno ni "novi" nije puno bolji, a kvalitetu indijske proizvodnje i materijala nije potrebno komentirati.

Istina, za te novce se ne može očekivati ništa bolje.

PS.
Vjerojatno se dosta ljudi neće složiti sa mnom, ali bar nisam u offu.  :mrgreen:

 
Pudla said:
Mislim da usporedba sa legendarnim Horexom ne drži vodu.
Čitati bolje :jesus:
Nisam uspoređivao motore...nego vožnju na jednom i drugome. Osjećaj u vožnji je gotovo identičan :mrgreen: stare krame koje nikam nejdeju i nikak ne koče. Ali se na njima ipak zanimljivo voziti.
 
RE je isto low tech motor koji je u biti egzota kod nas.. takvim ga se i treba gledati..
isto kao i ruske URAL-e koji su direktna kopija prethistorijske bmw-ove tehnologije....

usporedjivanje takvih motora sa danasnjom razinom tehnologije nema smisla. jer to su motori koji se kupuju kod nas zbog sarma, a na istoku radi uporabe :D
 
E da, kad se već razgovara o Enfieldu. Greg Fraizer, legendarni moto putnik je isto par etapa na svom putovanju oko svijeta odradio na Enfieldu.  (y)

http://www.horizonsunlimited.com/gregfrazier/news/2000-12-22.shtml

Ovo naravno ne znači da je Enfield dobar motor, nego je Fraizer car.  :mrgreen: :naklon:
 
demza said:
jer to su motori koji se kupuju kod nas zbog sarma,

Kak bi rekli vi talijanoljupci - "ima dušu" - višestruko jeftiniju, al ju ima  :mrgreen:
 
gigi said:
Kak bi rekli vi talijanoljupci - "ima dušu" - višestruko jeftiniju, al ju ima  :mrgreen:

pa ima... neku....

malo ga gledam, pa onu pivijevu preradicu... privlaci me odavno caffe racer stil... za 40000kn (motor+prerada) imas klasicnog caffe racera kojem tehnika nije nesto, dok s druge strane od caffe racing linije imas jedino ducatijevu classic liniju. da ne spominjem cijenu...

jedino mi smeta elektropokretac....
 
Meni osobno je guba (y)
Normalno da od takvog motora ne možeš očekivati nek perfomanse,ali ima nešt o drugo,drugačiji je i s njim bi otišao recimo u nedjelju na misu ili tako nešto (y)
 
Ide taj i dalje od crkve.
Sinoć sam baš s kompićem, kaj je u New Delhi-ju delal, pričal i veli da je i do Tađ mahala (ne znam kak se to piše) išel s njim (prek 200 km u jednom smjeru).
Čak si je dva komada i dopeljal doma (jedan RE i jednu djevojku kosih očiju i uvijek nasmijanu) :mrgreen:
 
Pozvao sam svečenika koji je "istjerao vraga" iz ovog topica.
Sad možemo dalje o Royal Enfieldu.
A za aute...pa možemo se svi učlaniti na hraweb.com  :mrgreen:


I da...mislim da se ostalo zna. Obzirom da se jučer pretjeralo sa raspravom...od sada pa do kraja, molim samo ontopic.
 
miro said:
kaj royalci ne prave diezel bajkove?
rade. barem su radili pred godinu dana kada sam imao katalog u rukama.
 
:slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac:
 
gigi said:
Ide taj i dalje od crkve.
Sinoć sam baš s kompićem, kaj je u New Delhi-ju delal, pričal i veli da je i do Tađ mahala (ne znam kak se to piše) išel s njim (prek 200 km u jednom smjeru).
Čak si je dva komada i dopeljal doma (jedan RE i jednu djevojku kosih očiju i uvijek nasmijanu) :mrgreen:

Ima u ZGB i čovjek po imenu Marin, ima dva Einfelda kupljena prije
par godina. Jel taj Marin i tvoj kompić ista osoba ?
 
Nije. Ovom je ime Kristijan
 
:misli: E a mene bi interesiralo koje su sve razlike izmedju današnjeg i onoga kaj se proizvodio prije 1965 (y) Zna li netko, jer takvi motori su dozvoljeni u našem oldtimer prvenstvu, klasa 2, po novome do 65-te godine, jer i naši  motori razvijeju te fascinanntne brzine ( izmedju 120-150 km/h) ovisno o stazi.... :LOL: :misli:
 
Ogi said:
:misli: E a mene bi interesiralo koje su sve razlike izmedju današnjeg i onoga kaj se proizvodio prije 1965 (y) Zna li netko, jer takvi motori su dozvoljeni u našem oldtimer prvenstvu, klasa 2, po novome do 65-te godine, jer i naši  motori razvijeju te fascinanntne brzine ( izmedju 120-150 km/h) ovisno o stazi.... :LOL: :misli:

novi ima elektropokretac :)