Royal Enfield

miro said:
kaj royalci ne prave diezel bajkove?

Ima jedan model,mislim da je 250 ili 350 cm3, max. brzina 80 km/h,potrošnja 1,5 l dizela na 100 km!!! :shock: (y)
 
Viđam ga stalno na Vukovarskoj. Čak sam ga i uslikao sa mobom baš zbog ovog posta !!!
Naravno da sam zatiltao, jer motor stvarno izgleda ko pravi restaurirani oldtimer.
Super mi je i meni je pravi retro bike  (y) A obzirom na cijenu još jedan  (y)

Sa laganom, otvorenom, šminka kacigom i retro naočalama, kožna jakna
i peri - deri -  od birtije do birtije   (y)
 
Hm,nisam bio u pravu za kubike,ali evo ga:
http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_48
 
Ogi said:
:misli: E a mene bi interesiralo koje su sve razlike izmedju današnjeg i onoga kaj se proizvodio prije 1965 (y) Zna li netko, jer takvi motori su dozvoljeni u našem oldtimer prvenstvu, klasa 2, po novome do 65-te godine, jer i naši  motori razvijeju te fascinanntne brzine ( izmedju 120-150 km/h) ovisno o stazi.... :LOL: :misli:

razlike između današnjeg i onog koji se prije proizvodio:
1.opcionalna prednja disk kočnica
2.elektrostarter
3.dodana 5 brzina-neki englez je za tu inovaciju zaslužan....i mislim da je prije nožica mjenjača bila s lijeve strane,a sad je prebačena s desne.

evo par linkova

http://www.royal-enfield.net/

http://www.royal-enfield.net/new_bullets/new_bullets.htm

http://www.royalenfield.com/

http://www.cybersteering.com/cruise/feature/bullet/bullet.html

http://www.royal-enfield.de/


za sve one koji misle da je motor nekvalitetan,moram reći da su u zabludi....indija je velika zemlja,ljudi vole putovati,i niko tamo ne očekuje hi-teh riješenja,ali nešto što ne može preći 100 000km bez generalke ne isplati se ni proizvoditi.....a tehnologija mora biti na nivou da je svako ko je jednom držao ključ ili šerafciger u ruci,može biti u stanju servisirati.

radilica i mjenjač motora su povezani gumenim remenom.....uz motor se dobija i jedna aluminijska šajba oblika cd-a....koja se stavlja na radilicu i pomoču nje se podešava kut paljenja...dakle vrlo jednostavno.

mana motora je što treba svako toliko 2-3000km provjeriti podešenost ventila-ali to je danak stare i nepromjenjene konstrukcije...

kad se glava motora vrača na mjesto (naravno ne treba ju skidati da bi se podesili ventili,več ono...recimo otišla brtva)...zategnutost se provjerava tako da kroz otvor svječice uguraš tinol žicu za lemljenje (jako mekana) i napraviš jedan takt,kurblom....klip spreša žicu o glavu i na osnovu toga vidiš da li još treba pritegnuti glavu.

paljenje motora-jedan kik-jedan takt

bubanj kočnice-pa dobre su jer ne zahtjevaju održavanje,još ako su samopodešavajuče tim bolje...sa 100 na sat će vjerojatno stati u 60m,ali ni ekipa koja ima poderane diskove na skuterima vjerojatno neče imati ništa bolji rezultat....

neke vojske ga koriste,za nadzor granice, jer je pouzdan i jednostavan i dobro se ponaša na šljunčanim cestama....naravno vozi 60 i svugdje ćeš stič

mislim da postoje i kitovi za tuning pa onda ima 624ccm i 40ks-dovoljno za caffe racere

največi problem tog motora je u nepravilnoj razradi....potrebno ga je pomalo,do 50km/h voziti 3000km u najvišoj brzini (koliko cesta dopušta),s malim okretajima da se klip i cilindar termički obrade...i mijenjati ulje svakih 500km...tako kaže knjiga...a sve to zato jer c/p

First we consider the engine construction:
Piston - Al Alloy; Rings - White Iron; Cylinder - Grey Iron; Gudgeon,CrankPins - Steel; ConnectingRod - Al Alloy; FloatingBush ....OK, OK, the point is that there are many different materials, which have different co-efficients of thermal expansion. It stands to reason that the clearance between the components will change as temperature changes. The plot FURTHER thickens, if you believe me (Please do; I am pretty good at Metallurgy) when I say that these materials are non-homogenous! I'm serious!! For example, Grey Cast Iron is particles of graphite embedded in iron. The size & distribution of the graphite is influenced by so many factors, you really don't want me to list them here! You'll just take my word for it when I say that in case of a mass production piece, nobody can predict it's EXACT dimension at a given temperature. Nobody but an insurance salesman :)
Now consider engine temperature:
It depends mainly on the balance between (a) the heat from the burnt fuel, from friction and (b) the heat removed by the exaust gases, by air, by oil. Rises with rising engine RPM.

no vjerojatno postoji i lakši način razrade.

i da riješimo dilemu,dal je ovaj motor klasika ili ne?

to je jedina postoječa klasika na svijetu!....skoro da je nepromijenjen od početka prošloga stoljeća pa do danas.

ono što je harley ili indian za ameriku to je enfield za indiju.....tamo je to skup motor....neko ko ima prosječnu plaču,vjerojatno nikad neće skupiti dovoljno love za njega.....

čovjek koji radi u royal enfieldovoj tvornici u indiji,na zaršnom testu...a to su valjci.Naime,postavi se motor i vozi se nekoliko milja na tim valjcima,i to prilično brzo,a nema nikakvih fiksatora da bi ustabili motor,dosta je teško održavati ravnotežu na valjcima...kaže da je prešao 600 000km do sad a da nikad nije provozao motor po cesti,što mu je životni san...ali vjerojatno neostvaren,jer je taj motor preskup za njega.

jednog dana će i meni jedan bulet 500 završiti u garaži ..ili u dnevnom boravku :)
 
Hrvoje said:
rade. barem su radili pred godinu dana kada sam imao katalog u rukama.
pa zato i pitam. to mi se dopada. Ekšli, to mi je baš Style!!!!!!!!!!!!!
 
Kao vlasnik jednog od RE mogu samo reći da se sasvim ugodno vozim na posao svaki dan kao i da sam bio na moru ovog ljeta, sve bez ikakvih problema.
Dakle, promjedba da to nisu motori za svakodnevnu upotrebu ne stoji.
To su motori koji zahtjevaju nešto malo više pažnje u smislu održavanja kao i ponešto tehničkog znanja i volja, inače, sve pet.
A imao sam Horexa, hm, na prvi pogled slični, ali drugačiji su to motori, velika je razlika.
 
Evo prije godinu dana vidim ja ovaj motor parkiran u MAX  PLANCK institutu i zagledavam ja oko njega kad evo izlazi covijek ciji je motor ,sad pitam ja njega kakav je to motor diesel ,ima kurblu ( nije bio elektropokretac) on stane men objasnjavat veli to je diesel proizveden u indiji on ga je uvezao dosao ga je cca 2500e ,najveca brzina mu je 80 km  ,potrosnja je oko 12 deci nafte :shock: :shock:( ja si mislim da mu sipam jos i lozuu koja bi to bila cijena na 100 km voznje)  tako smo mi razgovarali 1 sat o motoru,i covjek je jaako zadovoljan sa motorom ,njegov je imao 2 sica ko od bicikla, mogu reci da mi se svidio ovaj motor i mozda ga i kupim jer m se svida.
 
Vedro said:
Par slika slikanih u Opatiji!
ovo izgleda benzinac, a ja sam pregledaval disela,ali je super motor 8)
 
tomore said:
Kao vlasnik jednog od RE mogu samo reći da se sasvim ugodno vozim na posao svaki dan kao i da sam bio na moru ovog ljeta, sve bez ikakvih problema.
Dakle, promjedba da to nisu motori za svakodnevnu upotrebu ne stoji.
To su motori koji zahtjevaju nešto malo više pažnje u smislu održavanja kao i ponešto tehničkog znanja i volja, inače, sve pet.
A imao sam Horexa, hm, na prvi pogled slični, ali drugačiji su to motori, velika je razlika.

pa pošto ga ti imaš,mogao bi nešto malo više napisati o RE.....kakav je u vožnji,vibracije,kočnice,potrošnja,razrada,održavanje,ovjes??????

ima ovdje dosta ljudi koje bi to zanimalo
 
A jel netko zna koji je ovo model ili je to covjek sam preradio.
Ovo mi izgleda ludnica...  (y)
 
pak said:
pa pošto ga ti imaš,mogao bi nešto malo više napisati o RE.....kakav je u vožnji,vibracije,kočnice,potrošnja,razrada,održavanje,ovjes??????

ima ovdje dosta ljudi koje bi to zanimalo


Evo, imam RE Bullet 500 classic s anlaserom.
Kupljen u srpnju i vozio sam ga do pred neki dan. Do sad nisam imao nikakvih problema.
U glavnom se vozim na posao(cca 15 km), a ljetos sam išao na more i probao ga na turi od 300 km.
Sve je bilo bez greške. Ne računam pri tome na sitna podešavanja sajli, pritezanje ponekog šarafa i slično.
Bitno je da se taj motor shvati kao da je pravi oldtimer, tj. nema tu forsiranja ipak je to stara koncepcija.
To što je nov daje određenu sigurnost, ali ne treba zaboraviti da to ipak nije neka nova japanska bezgrešna pila.
U osnovi je to dosta nježan motor, nije pretežak, rama je minimalizirana tak da ne treba očekivati čuda, ali ako se lagano vozi, onak, s guštom, onda nema problema, čista uživancija. Isto vrijedi i za ovjes.Nekak mu najbolje paše brzina od 70 do 80 kmh. Kočnice su bubanj i naprijed i otraga i tu je najveći problem, nisu neko cvijeće, ali može se stati, no ak se voziš kak sam gore napisao, onda ni tu nema frke. Po gradu troši cca 4,5, a po otvorenoj cesti između 3 i 3,5 litara. Vibracije se ne osjete toliko međutim treba s vremena na vrijeme provjeriti skoro pa sve šarafe da ne bi bilo iznenađenja. Oko razrade ovih motora, čini mi se , digla se prašina, npr. prvih 3000 km ne smiješ preko 50 kmh, a dalje pomalo u nekim fazama dok ne stigneš do putne brzine i slično.
U knjižici piše ovako: 0-500 km, 50 kmh, 500-1000km, 60(70) kmh, a od 1000km polagano povećavati brzinu, zapravo bez ograničenja, ali bez duže vožnje pod punim gasom i vađenja masti. Ja sam se toga držao, naravno uz promjenu ulja na 500 km, s tim da ga vozim do 80 kmh, vrlo rijetko i kratko ga dignem na 90 -100 kmh. Mislim da je uredno razrađen, sve štima, ne troši ulje itd.
Održavanje za sad samo ulje i filter, a tako bi do daljnjeg trebalo i ostati.
Evo, ako ima kakvih pitanja, tu sam.









 
Deliriano said:
Viđam ga stalno na Vukovarskoj. Čak sam ga i uslikao sa mobom baš zbog ovog posta !!!
Naravno da sam zatiltao, jer motor stvarno izgleda ko pravi restaurirani oldtimer.
Super mi je i meni je pravi retro bike  (y) A obzirom na cijenu još jedan  (y)

Sa laganom, otvorenom, šminka kacigom i retro naočalama, kožna jakna
i peri - deri -  od birtije do birtije   (y)
upravo to.
 
Simpatična naprava. Kao veliki Tamagochi!  :D
I nekek je zgodna...  (y)
 
Grex said:
A jel netko zna koji je ovo model ili je to covjek sam preradio.
Ovo mi izgleda ludnica...  (y)
ima li netko RE disela,da cujemo nesto o njemu.
 
Grex said:
A jel netko zna koji je ovo model ili je to covjek sam preradio.
Ovo mi izgleda ludnica...  (y)

Mislim da je to bullet 500 classic, jedino kaj je stavio solo sic, žmigavce.......
 
tomore said:
Evo, imam RE Bullet 500 classic s anlaserom.

Kakva je situacija s rezervnim djelovima? Dobavljivost i cjena?

Ovaj Royal Enfield Bullet 500 mi je preljep i čak nije ni puno novaca. 22KS mi je čisto dovoljno, ne troši puno a ima ono što se meni sviđa - sve se može popraviti sa čekićem i jednim šafarcigerom.
Ne gine mi taj RE ili kupovanje nove mašine za ETZ-a, a vidim da ih ima u Njemačkoj ganc novih za 1000€.
 
svakak said:
Kakva je situacija s rezervnim djelovima? Dobavljivost i cjena?

Ovaj Royal Enfield Bullet 500 mi je preljep i čak nije ni puno novaca. 22KS mi je čisto dovoljno, ne troši puno a ima ono što se meni sviđa - sve se može popraviti sa čekićem i jednim šafarcigerom.
Ne gine mi taj RE ili kupovanje nove mašine za ETZ-a, a vidim da ih ima u Njemačkoj ganc novih za 1000€.

RE prodaje Motormania, imaju i servis. Budući da su tek počeli s prodajom, dakle motori su svi još novi nemaju potrebe za svim dijelovima, samo osnovni su u pitanju, potrošna roba i sl. Nadam se da će se s vremenom opskrbiti sa svim potrebnim. Inače, dijelova ima i može se do njih, Austrija, Italija, Njemačka, a mislim i da se prek interneta može sve nabaviti. Posel bi bil naći nekog u Indiji, tamo su vrlo jeftini dijelovi i sve komponente za nadogradnju.
Cijene možeš vidjeti na nekoj od stranica vezanih za RE.