RSV 4 - samo za ljubitelje

Killex said:
De reci mi jedan takav "shit" sa bilo kojim brandom,5 od 30 motocikala na prezentaciji  :LOL: imam Japanca sa "shitom" troši litar ulja na 1000 kilometara i prešao je 15.000 bez da mu je riknulo bilo šta u mašini i mjenjaču.  :jesus:


Znam ja za 600 "shitova" Honde   Vjerovatno i ostali Japanci imaju preko 200 "shitova"       :lolcry:
e i moj troši otprilike četiri pive svakih pola sata vožnje ,jebiga kakav gazda takav motor,a za ovo drugo da ti ja ne nabrajam šta se događalo sve i na Japancima možeš prolistat na ovom forumu nači češ svašta zanimljiv
 
Meni je to posteno, nasli gresku, smunjaju na nesto, lijepo obavjeste sve i sve prekontroilraju (y)

Moja pretpostavka da pusu i na hladno :wink:
 
Sip said:
Meni je to posteno, nasli gresku, smunjaju na nesto, lijepo obavjeste sve i sve prekontroilraju (y)

Moja pretpostavka da pusu i na hladno :wink:


Je ladno je za popizdit... :mrgreen:
Zašto nisu rekli koje komponente minjaju na motoru,aj bar su priznali greške
 
ma sve da se i raspada svakih 1000 kilometara ja bi vaku...sam za kicošenje :mrgreen:
 
Sip said:
Meni je to posteno, nasli gresku, smunjaju na nesto, lijepo obavjeste sve i sve prekontroilraju (y)

Moja pretpostavka da pusu i na hladno :wink:

Prekontroliraju  :shock:
Ako neznaš engleski, da pomognem, mjenjaju cijeli agregat (i to je jedino "pošteno" u ovoj cijeloj situaciji),
I kao što suborac infinitiy kaže, što ne kažu u čemu je stvar ako več ne kopaju po agregatu i mijenjaju kvarnu komponentu, nego ga ionako mjenjaju  :misli:
Nema tu poštenja, samo straha od sudskih tužbi u USA.
Moramo još pričekat i vidjet hoče li uopče išta i bit pokrenuto u EU i ostatku svijeta jer sudstvo je tu dosta tolerantnije nego u Americi
 
u službenom recallu stoji da se NE RADI o svim proizvedenim motorima...nema posebne liste brojeva šasije, ali treba ga ukucati na sajt pa se vidi da li je pod kampanjom ili nije... :?
ameri su izgleda imali sreće :mrgreen:, sad će pojedinci nakom 10tak tisuća km imati opet nove motore :mrgreen:
 
Sip said:
Meni je to posteno, nasli gresku, smunjaju na nesto, lijepo obavjeste sve i sve prekontroilraju (y)

Moja pretpostavka da pusu i na hladno :wink:

Sip ne zezaj,ne bi oni da nije neophodno nisu takve poštenjačine  :LOL:
 
U pravu si, ali možda se ovde ne radi o dva pojedinačna i potrošna dijela, več dijelu koji nije baš toliko jednostavan da ga može svatko i svugdje promjeniti, odnosno famozna klipnjača i njene specifičnosti koje je mms spominjao.

Pravo pitanje je hoće li USA agregati nakon izmjene klipnjača u tvornici ponovno na neke nove motore, i koji če to "sretnici" kupiti, jer sigurno neće s 99% ispravnog agregata u smeće  :misli: Naravno, ako je ispravan  :mrgreen:
 
joke said:
Nemaju oni sreče, nego mogučnost milijunske sudske tužbe. :mrgreen:
http://www.pritzkerlaw.com/yamaha-motorcycle-recalls/
http://www.pritzkerlaw.com/motorcycle-recalls/

ovi izgradili industriju na tužbama protiv proizvodžača motora, nekao mi yamahaha bode u oči, možda sam pogriješio jer sam samo letimično pogledao ali nema Aprilija... :misli:
 
rednyaW said:
nevjerojatno je kako se svi vade tako dugo na jedan shit sa talijanima a niko "ne zna" 800 shitova sa japancima...
Slazem se sa ovim  zelenm covjekom :mrgreen:
 
Sip said:
Bi (y)

ja recimo dosta vise znam o autoindustriji i tvornicama automobila, za Renaultove posebno. Imaju tvornice koje se svrstavaju u rangove A, B, C ( placa svim radnicima ovisi o rangu )

Non stop, ali non stop se vrse nenajavljene kontrole i ako uoce gresku, povuku sve automobile na kontrolu. Kod njih je jedino da ne pustaju automobile, min. 15 dana sa parkinga, a nekad i duze ( 28 ) bas zbog toga. Na povucenim vrse sve kontrole (y)

Inace je li ti ne bi bio sretniji da ti Honda kaze, evo karike nevaljaju, kvacilo malo zeza, dobiti ces novu masinu (y) ili lakse podnosis da ti kazu sve ce mo u nekom servisu rastepsti i ponovo sloziti :?

I Honda je prvo počela u Americi i dobro su podbacili po tom pitanju  :palacdolje: Kasno su reagovali.
 
Godina je tek pocela kad pocnu prave voznje i prodaja novih modela mislim da ce biti jos svega jer proizvodnja je sve jeftinija,a nama glave u torbi sve vise  :palacdolje:
 
Motor je show,baš dukčiji od drugih samo kako da ja provozam komšiju od 100 kg kad ga kupim? pare nisu problem , :LOL: para nema
 
Ja sam samo misljenja da ljudi koji pljuju V4 nemaju pojma o motorima 8)

Motor pravi dragulj, pa bas me briga ko ga proizvodi, ali moramo se sloziti da V4 konstrukcija motora u najmaju ruku nije uobicajena.

Kako je sve pocelo :misli:

Predstavljanjem parave GP jurilice koja se ugurala u svijet SBK 8)
 
Odmah nakon izuzetne jurilice dobili smo fabriku, koja izgledom mene osobno podsjeca na Hondu :shock:

Zagrizenici u Apriliu su se tome protivili, a protivnici aprilie su obratili paznju po prvi put na motor i Italije :shock:
 
Napokon je dosla i obicna verzija, koja je sve samo ne obican motor (y)