RSV 4 - samo za ljubitelje

Pozz...ima li ko iskustva s rsv4 da mi odgovori na par pitanja...uglavnom zadnje vrijeme se daju nac za ok novce 2012-13god pa me interesira opcenito mane tih motora...svasta se pise u temi..nema nista konkretno a i previse je toga za citat i uglavnom bude oftopic...tu makarska-split mislim da i nema ni jedan rsv4. Samo tuono jedan se vrti pa ne mogu dobit neki opci dojam motora. Nekako mi se u usporednim testovima pari manji od konkurencije pa neznam kako bi netko od 190cm izgleda na njemu???
Uglavnom nemoj te previse subjektivno jer ima san rsv par godina i nebi opet volio prozivljavat tip top akumulatore i pizdarije oko struje? Jel zna to iko servisirat u dalmaciji ako bude neki fantomski kvar...doduse jukic mi je rsv servisira al kako rsv4 skoro pa i nema tu ne znam kakav je s njima

Poslano sa mog Redmi 5A koristeći Tapatalk

 
ak si 190, na rsv4 buš zgledal ko shaquille o'neal na devetki :mrgreen:
 
suspenzija said:
Pozz...ima li ko iskustva s rsv4 da mi odgovori na par pitanja...uglavnom zadnje vrijeme se daju nac za ok novce 2012-13god pa me interesira opcenito mane tih motora...svasta se pise u temi..nema nista konkretno a i previse je toga za citat i uglavnom bude oftopic...tu makarska-split mislim da i nema ni jedan rsv4. Samo tuono jedan se vrti pa ne mogu dobit neki opci dojam motora. Nekako mi se u usporednim testovima pari manji od konkurencije pa neznam kako bi netko od 190cm izgleda na njemu???
Uglavnom nemoj te previse subjektivno jer ima san rsv par godina i nebi opet volio prozivljavat tip top akumulatore i pizdarije oko struje? Jel zna to iko servisirat u dalmaciji ako bude neki fantomski kvar...doduse jukic mi je rsv servisira al kako rsv4 skoro pa i nema tu ne znam kakav je s njima

Poslano sa mog Redmi 5A koristeći Tapatalk
Ja bih ti napisao iskusta iz servisa sa  nekoliko stotina RVS 4 i jos toliko Tuona V4, pa cak i kao vlasnik i jednog i drugog, ali me kritiziraju i kazu da Australija nema veze sa Hrvatskom 😂😂😂

No ako ih nema okolo, nemoj biti pokusni kunic... jedan od kompliciranijh motora, kompliciraniji od svih ducatija osim novog V4..
 
suspenzija said:
Pozz...ima li ko iskustva s rsv4 da mi odgovori na par pitanja...uglavnom zadnje vrijeme se daju nac za ok novce 2012-13god pa me interesira opcenito mane tih motora...svasta se pise u temi..nema nista konkretno a i previse je toga za citat i uglavnom bude oftopic...tu makarska-split mislim da i nema ni jedan rsv4. Samo tuono jedan se vrti pa ne mogu dobit neki opci dojam motora. Nekako mi se u usporednim testovima pari manji od konkurencije pa neznam kako bi netko od 190cm izgleda na njemu???
Uglavnom nemoj te previse subjektivno jer ima san rsv par godina i nebi opet volio prozivljavat tip top akumulatore i pizdarije oko struje? Jel zna to iko servisirat u dalmaciji ako bude neki fantomski kvar...doduse jukic mi je rsv servisira al kako rsv4 skoro pa i nema tu ne znam kakav je s njima

Poslano sa mog Redmi 5A koristeći Tapatalk

ja iman jednu…..2011 (ili 2010) god.
savrsen Motor sa jos boljim kocnicama.

NE KUPUJ!!! preveliki si za nju iako je Motor super.
ja sa svojom nisam napravio ni 3000 km (a kupio sam novu)

sad je trjno garazirana a ne zelim je prodat nego ce u dnevnu sobu.
slike imas ovdje u temi..

sorry
 
Evo iz prve ruke, moja je Factory, 2012. godina sa trenutnih 14000km na satu.
Prvo, 183cm/75kg nemam apsolutno nikakvih zamjerki na polozaj ili nešto.
Neznam uopce sta ocekivat ako gledamo ovakav tip motora? Nije mi prvi R tako da ne odstupa od ostalih, evenutalno su oslonci za noge malo na više al generalno stvar navike bi reka.
Sta se tice tehnickih zahvata odrađeni su zupcanici 3. i 4. brzine na njoj te TPS senzor(tps je trebao bit odrađen pod recall kampanjom al ipak zivimo u hrvatskoj i ovlasteni servis je naravno sebi spremia dio u đep a meni ostavia stari). Motor se servisira u Jukića i apsolutno ne vidin razloga da ga igdi drugo vozis jer je maher za RSV4.
Broj šasije od motora koji zelis ukucaj u aprilia site za recall kampanju i vidi dali je to sve SIGURNO odrađeno.
Ako ti trebaju kakve detaljnije informacije slobodno pitaj al mogu ti rec da kad ju cujes uživo i napraviš đir tesko da ces ostat ravnodušan  :mrgreen:
 
ja sam 185 i osjećao sam se gore ko debil..
da se popikne neka prilika, nebi se bunio, ali da ga ciljano idem kupovati..
 
Sjedio sam i gledao rsv4 [emoji1787][emoji1787] 190 i 110kg  rekli bi normalan covjek [emoji3] sa 10kg viska na rsv4 izgledam ko na skuteru dok je rsv1000r taman velicinom iako sam si malo prilagodio komande za mjenjacbi kocnicu [emoji6]

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
poplava said:
Evo iz prve ruke, moja je Factory, 2012. godina sa trenutnih 14000km na satu.
Prvo, 183cm/75kg nemam apsolutno nikakvih zamjerki na polozaj ili nešto.
Neznam uopce sta ocekivat ako gledamo ovakav tip motora? Nije mi prvi R tako da ne odstupa od ostalih, evenutalno su oslonci za noge malo na više al generalno stvar navike bi reka.
Sta se tice tehnickih zahvata odrađeni su zupcanici 3. i 4. brzine na njoj te TPS senzor(tps je trebao bit odrađen pod recall kampanjom al ipak zivimo u hrvatskoj i ovlasteni servis je naravno sebi spremia dio u đep a meni ostavia stari). Motor se servisira u Jukića i apsolutno ne vidin razloga da ga igdi drugo vozis jer je maher za RSV4.
Broj šasije od motora koji zelis ukucaj u aprilia site za recall kampanju i vidi dali je to sve SIGURNO odrađeno.
Ako ti trebaju kakve detaljnije informacije slobodno pitaj al mogu ti rec da kad ju cujes uživo i napraviš đir tesko da ces ostat ravnodušan  :mrgreen:
Ipak evo malo iz Australije...

Osobno poznajem i cijenim Antu Jukica kao covjeka i majstora, ali njegovo znanje i iskustvo ne mogu nadomjestiti APSOLUTNU I NEPOBITNU NEOPHODNOST PADS dijagnostickog uredjaja... sve je to ok dok se nista ne pokvari ili ne zblesa poradi loseg akumulatora ili nedajboze svima omiljene lithium baterije kojoj nema mjesta na apriliji i ne upali se  neko upozorenje,,  e onda se NE MOZE problem rijesiti sa nekim kvazi dijagnostikama...

BTW  aprilija V4 uopce nema  TPS... mozda se referiras na demand sensor?

Zupcanici 3 i 4 brzine su bolest kod gradskih vozaca... zaboravljaju da QS  NE RADI ispod 3500 okretaja ali ipak saltaju bez kvacila i jos k tome pri konstanjoj  brzini ili pod vrlo malim opterecenjem .. poznato je da QS ne radi kako treba ako se koristi prilikom odrzavanja brzine... motor mora biti napet, pod opterecenjem i fazi ubrzavanja...

Velicina motora nije upitna, nije aprilija znacajno manja od ostalih... ja sam 185 i 105 kg i nemam ama bas nikakvih problema na RSV4...  No nije to motor za 1000 km u danu...

Nadalje, od 2013 od kad  sam ja preuzeo Apriliju kod nas u firmi ( sad je pod sinovom kontrolom )
prodali smo nekoliko stotina RSV4 i TUONO V4 i pazi ovo, nismo imali niti jednu jedinu reklamaciju na mehanicki sklop na motorima koje smo SAMO mi sarafali... bilo je elektronickih problema, ali na njih mehanicar ne moze utjecati... To mi govori da proizvod  nije los, nego je podrska problem...
Isto tak9 8mal8 sm9 hrpu mehanickih problema na motorima koji su kupljeni 8 odrzavi negdje drugdje pa su ipak zavsili kod nas na popravku... od zaribanih do krivo ufazenih ne servisu, pa preko pokusaja stelanja kao da su japanci i tako to...

Moram priznati da japanci imaju puuuuno vise MEHANICKIH problema, ali se lakse rjesavaju jer su jednostavniji za raditi... Honde pogotovo... Takoder sam skuzio da su najveci neprijatelji Aprilije kojekakovi inzinjeri... oni znaju sve bolje i od samo Gigija...

Ima li itko od ovlastenih servisera uopce volje da se pozabavi sa RSV4 ?..
 
DaRRth Vader said:
Ipak evo malo iz Australije...

Osobno poznajem i cijenim Antu Jukica kao covjeka i majstora, ali njegovo znanje i iskustvo ne mogu nadomjestiti APSOLUTNU I NEPOBITNU NEOPHODNOST PADS dijagnostickog uredjaja... sve je to ok dok se nista ne pokvari ili ne zblesa poradi loseg akumulatora ili nedajboze svima omiljene lithium baterije kojoj nema mjesta na apriliji i ne upali se  neko upozorenje,,  e onda se NE MOZE problem rijesiti sa nekim kvazi dijagnostikama...

BTW  aprilija V4 uopce nema  TPS... mozda se referiras na demand sensor?

Zupcanici 3 i 4 brzine su bolest kod gradskih vozaca... zaboravljaju da QS  NE RADI ispod 3500 okretaja ali ipak saltaju bez kvacila i jos k tome pri konstanjoj  brzini ili pod vrlo malim opterecenjem .. poznato je da QS ne radi kako treba ako se koristi prilikom odrzavanja brzine... motor mora biti napet, pod opterecenjem i fazi ubrzavanja...

Velicina motora nije upitna, nije aprilija znacajno manja od ostalih... ja sam 185 i 105 kg i nemam ama bas nikakvih problema na RSV4...  No nije to motor za 1000 km u danu...

Nadalje, od 2013 od kad  sam ja preuzeo Apriliju kod nas u firmi ( sad je pod sinovom kontrolom )
prodali smo nekoliko stotina RSV4 i TUONO V4 i pazi ovo, nismo imali niti jednu jedinu reklamaciju na mehanicki sklop na motorima koje smo SAMO mi sarafali... bilo je elektronickih problema, ali na njih mehanicar ne moze utjecati... To mi govori da proizvod  nije los, nego je podrska problem...
Isto tak9 8mal8 sm9 hrpu mehanickih problema na motorima koji su kupljeni 8 odrzavi negdje drugdje pa su ipak zavsili kod nas na popravku... od zaribanih do krivo ufazenih ne servisu, pa preko pokusaja stelanja kao da su japanci i tako to...

Moram priznati da japanci imaju puuuuno vise MEHANICKIH problema, ali se lakse rjesavaju jer su jednostavniji za raditi... Honde pogotovo... Takoder sam skuzio da su najveci neprijatelji Aprilije kojekakovi inzinjeri... oni znaju sve bolje i od samo Gigija...

Ima li itko od ovlastenih servisera uopce volje da se pozabavi sa RSV4 ?..

Darth
Nemoj me krivo shvatit. Ali taj Jukic ili xy meho ne moze doc do tog programa za dijagnostiku, na ovaj ili onaj nacin. Laik sam. Ali ima  xy auto ili moto neovlastenih servisa, a imaju sve ka i ovlasteni.
 
u hrvatskoj ako nije ovlašten nemože doć do tvorničke dijagnostike

možeš kupit generičku (isti proizvođač ko i za tvorničku) ali nema sve funkcije ko i tvornička
 
tibor said:
u hrvatskoj ako nije ovlašten nemože doć do tvorničke dijagnostike

možeš kupit generičku (isti proizvođač ko i za tvorničku) ali nema sve funkcije ko i tvornička
Cak niti ovlasteni ne moze doci do svega ako nije platio godisnju pretplatu.. ( $5500 za Apriliju)
Kad istekne licenca PADS se zakljuca, prvo za  reprogamiranje a kasnije i za dijagnostiku...isto tako ima ogranicen broj spajanja na motor bez internet konekcije...
BMW, DUCATI, TRIUMPH su jos gori, bez internet konekncije sa registrirane adrese nema NISTA...
Znam da BMW vidi u real time sta radimo na motoru i ako ne slijedimo proceduru kroz ISTAu mogu nam odbiti garantni zahtjev...

Ovdje po zakonu mora biti omoguceno svakoj registriranij radioni  da kupi tvornicki dijagnosticki alat i podrsku...no nitko ne kupuje je4 nitko ne moze uvozniku odrediti prodajnu cijenu i rabate pa oni kroz to reguliraku kome sta prodaju... Mislim da u yamahinom cjeniku stoji nekih $15000 za alat plus  isto toliko  za licencu, no mozda grijesim.. uglavnom cifre su lude...

Sto se tice sarafanja po vozilima ISKUSTVO je najvaznije...U ovom sam poslu od aktivno od 1995, nedavno, prije godinu dan, sam presao u BMW i jos uvjek se osjecam u nekim segmentima osjecam kao segrt u usporedbi sa kolegama koji sarafaju po BMW 15 tak godina... I za sve ovo vrijeme sak skuzio da MEHANICAR KOJI ZNA SVE BRENDOVE NE HODA OVOM PLANETOM...
 
(y)

najbolja opcija što se tiče znanja, alata i iskustva je specijalizirat se za jedan brand i onda to udarat

sve ovo ostalo je jbg...
 
tibor said:
(y)

najbolja opcija što se tiče znanja, alata i iskustva je specijalizirat se za jedan brand i onda to udarat

sve ovo ostalo je jbg...
Upravo tako... (y)

mi imamo u radioni jednog genijalca, sarafa sve japanere ko blesav, cak i cetiricilindr@ BMW, ali je upao  u zamku poslije probne voznje i kupio si RSV4... Doslo vrijeme za 20000 km servis sa stelanjem ventila... dao mu ja sve sto imam dostupno za to cudo i on sav sretan zapoceo jedne slobodne subote ujutro sarafat... U ponedjeljak kad sam dosao na posao nasao sam motor na svom radnom stolu i njega  sa kartonom Corone da me podmiti da ja zavrsim... 😂😂😂😂 
Zato me uopce ne cude kvarovi na Aprilijama koje su sarafane kod kuce ili kod nekog tko se u to razumije.. :LOL:
 
DaRRth Vader said:
Ipak evo malo iz Australije...

Osobno poznajem i cijenim Antu Jukica kao covjeka i majstora, ali njegovo znanje i iskustvo ne mogu nadomjestiti APSOLUTNU I NEPOBITNU NEOPHODNOST PADS dijagnostickog uredjaja... sve je to ok dok se nista ne pokvari ili ne zblesa poradi loseg akumulatora ili nedajboze svima omiljene lithium baterije kojoj nema mjesta na apriliji i ne upali se  neko upozorenje,,  e onda se NE MOZE problem rijesiti sa nekim kvazi dijagnostikama...

BTW  aprilija V4 uopce nema  TPS... mozda se referiras na demand sensor?

Zupcanici 3 i 4 brzine su bolest kod gradskih vozaca... zaboravljaju da QS  NE RADI ispod 3500 okretaja ali ipak saltaju bez kvacila i jos k tome pri konstanjoj  brzini ili pod vrlo malim opterecenjem .. poznato je da QS ne radi kako treba ako se koristi prilikom odrzavanja brzine... motor mora biti napet, pod opterecenjem i fazi ubrzavanja...

Velicina motora nije upitna, nije aprilija znacajno manja od ostalih... ja sam 185 i 105 kg i nemam ama bas nikakvih problema na RSV4...  No nije to motor za 1000 km u danu...

Nadalje, od 2013 od kad  sam ja preuzeo Apriliju kod nas u firmi ( sad je pod sinovom kontrolom )
prodali smo nekoliko stotina RSV4 i TUONO V4 i pazi ovo, nismo imali niti jednu jedinu reklamaciju na mehanicki sklop na motorima koje smo SAMO mi sarafali... bilo je elektronickih problema, ali na njih mehanicar ne moze utjecati... To mi govori da proizvod  nije los, nego je podrska problem...
Isto tak9 8mal8 sm9 hrpu mehanickih problema na motorima koji su kupljeni 8 odrzavi negdje drugdje pa su ipak zavsili kod nas na popravku... od zaribanih do krivo ufazenih ne servisu, pa preko pokusaja stelanja kao da su japanci i tako to...

Moram priznati da japanci imaju puuuuno vise MEHANICKIH problema, ali se lakse rjesavaju jer su jednostavniji za raditi... Honde pogotovo... Takoder sam skuzio da su najveci neprijatelji Aprilije kojekakovi inzinjeri... oni znaju sve bolje i od samo Gigija...

Ima li itko od ovlastenih servisera uopce volje da se pozabavi sa RSV4 ?..

This chassis number corresponds to vehicle
The following recall campaigns are pending for this vehicle
Replacing the throttle grip position sensor (Sensor Demand) Non safety recall campaign

Nije li TPS i demand sensor ista stvar? Pretvaranje "mehanickog signala" u elektricni (sajle na potenciometre)

Znaci meni je ovlasteni servis u Splitu "resetira" gresku a vozilo ima recall za istu. Mislin da je nepotrebno naglasit da mi je "upa" u safe mode nakon punih 2 kilometra.
Na sljedeci poziv receno mi je da je recall odrađen na njoj al svjestan dvije cinjenice situacija je jasna :

1. Motor kupljen polovan
2. Republika Hrvatska i serviseri koji bi rođenu mater za 2 potenciometra zaj**** te potencijalno ubili nekoga s tim jer nikako nije smiješno kad ti se upali safe mode u okuci.

Senzor i kabel za dijagnostiku SAM narucio te  SAM promjenio i kalibrirao. Gle cuda, nikad vise lampica ni jedna nije zasvijetlila a kamoli safe mode?!

Mišljenja san da ove naše nije ni briga za Aprilia brand te da im je to nuspojava uz Piaggio kosilice.

 
tibor said:
najbolja opcija što se tiče znanja, alata i iskustva je specijalizirat se za jedan brand i onda to udarat
u hrvatskoj je to nemoguće