RSV 4 - samo za ljubitelje

Suma sumarum svih postova, ako živite u Hr, kupujte motore do cca 2010 jer nemaju toliko komplicirane elektronike, te nisu potrebni posebni dijagnostički uređaji čija cijena dođe više nego suma svih prodanih motora u hr za koje se koriste, a poneki serviseri imaju za njih potrebe uređaje.
Ukoliko želite novi motor, preselite se u neku državu u kojoj postoji prodaja takvih motora i čiji serviseri se imaju na čemu učiti i školovati, s obzirom da se u Hr. godišnje proda količina motora te klase, da se mogu izbrojat na prste jedne ruke :D
Kad smo već na temi Aprilie, da li postoji neki servis u Sloveniji ili okolici Trsta pošto nam to nije toliko daleko, a možda su na razini servisa novih motora.
 
DaRRth Vader said:
Moze biti Ja sam samo iskazao MOJE 20 godisnje iskustvo sarafanja po Apriliji u Hrvatskoj... mozda su se stvri prominine od 2012 naovamo pa moje iskustvo vise nije relevantno... no sumnjam... 😉
ne, nego ti govoriš svoju stranu priče, a znamo da svaka priča ima dvije strane, ni ti ni ja nismo do kraja objektivni i realni

ne dovodim u pitanju tvoje znanje i iskustvo iako nisam nikad bio kod tebe, prvu apriliju sam kupio mislim 2012. pa nije bilo ni prilike, ali znanje i iskustvo ovih koje si ostavio za sobom je oskudno, a o opremljenosti i poštenju dotičnih nema smisla ni raspravljati :palacdolje:

da nebi bilo zabune, neosporno je da su velika većina bajkera i motorista klošari i pojebat će se za kunu, ali barem dobar mehaničar može danas birati mušterije, a ne da u dvorištu skuplja motore kao pokemone, pa čas štela vakume na rsv-u, čas štela fergazere na hornetu, pa na sradu mijenja fazni lanac, a onako usput radi generalku na exc-u, u garaži 5 raskopanih motora, a pred garažom još 10 koje je uzeo iako ih ne može odraditi u nikakvom normalnom roku ni da visi 15 sati dnevno u radioni (y)
 
Samo mi nije jasno kako se ekipa vise ne potrudi, pa pravi mestri mogu plivati u novcima kod nas... pogledajte samo ovu temu i koliko je ljudi, motora...koji traze postenog znalca, radni sat nije upitan ako je vrhunski odrađen. Svatko ce platiti dobru uslugu, fer i posten rad.

Zasto se uvijek to pretvori u fusarenje, varanje itd itd? Cast iznimkama.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
MOONSHIELD said:
ne, nego ti govoriš svoju stranu priče, a znamo da svaka priča ima dvije strane, ni ti ni ja nismo do kraja objektivni i realni

ne dovodim u pitanju tvoje znanje i iskustvo iako nisam nikad bio kod tebe, prvu apriliju sam kupio mislim 2012. pa nije bilo ni prilike, ali znanje i iskustvo ovih koje si ostavio za sobom je oskudno, a o opremljenosti i poštenju dotičnih nema smisla ni raspravljati :palacdolje:

da nebi bilo zabune, neosporno je da su velika većina bajkera i motorista klošari i pojebat će se za kunu, ali barem dobar mehaničar može danas birati mušterije, a ne da u dvorištu skuplja motore kao pokemone, pa čas štela vakume na rsv-u, čas štela fergazere na hornetu, pa na sradu mijenja fazni lanac, a onako usput radi generalku na exc-u, u garaži 5 raskopanih motora, a pred garažom još 10 koje je uzeo iako ih ne može odraditi u nikakvom normalnom roku ni da visi 15 sati dnevno u radioni (y)
Ima istine u tvojim rijecima... a cini mi se da si opisao Sipa. 😂😂😂
 
Getriba said:
Samo mi nije jasno kako se ekipa vise ne potrudi, pa pravi mestri mogu plivati u novcima kod nas... pogledajte samo ovu temu i koliko je ljudi, motora...koji traze postenog znalca, radni sat nije upitan ako je vrhunski odrađen. Svatko ce platiti dobru uslugu, fer i posten rad.

Zasto se uvijek to pretvori u fusarenje, varanje itd itd? Cast iznimkama.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odgovor je jadnostavan... omjer ulozeno dobiveno je vrlo nepovoljan i nesiguran... i zato sve ode kvragu prije ili kasnije... bolje razlijevati beton ili lijepiti plocice... veca lova, manja odgovornost i pola posto ulaganja...
 
Getriba said:
Samo mi nije jasno kako se ekipa vise ne potrudi, pa pravi mestri mogu plivati u novcima kod nas... pogledajte samo ovu temu i koliko je ljudi, motora...koji traze postenog znalca, radni sat nije upitan ako je vrhunski odrađen. Svatko ce platiti dobru uslugu, fer i posten rad.

Zasto se uvijek to pretvori u fusarenje, varanje itd itd? Cast iznimkama.....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Redovito visim u Jukića u servisu jer me opušta bijeg od računala i svakodnevnog posla.

Mušterija s tvojim stavom i mogućnostima je ispod 100 u hrvatskoj.

Većina vozača motora su iskompleksirani jadnici koji bi se jebali za kunu (najdraže mi je kad bi neki od njih objašnjavaju kako su servisni intervali za budale), misle da njihov motora biti primljen preko reda i instant gotov. Iznenadi me visok nivo tolerancije koji serviseri imaju prema ljudima.

Što se grešaka tiče, one se mogu dogoditi svima. Smatram da se osoba koja je napravila grešku treba poklopiti ušima i ispraviti je na najbezbolniji način za mušteriju (što jako često nije slučaj).

 
Jer nema dovoljno ljudi koji ce platiti taj rad.
Nemoj se zavaravati pa gledati ovdje po forumu tko je sto napisao da ce platiti taj "kvalitetni rad".
Svi se gledaju voziti sto jeftinije. Ima svakakvih mestara ali brate ima i musterija koje su zesci pacijenti a kada imas motor tj proizvod koji ne podnosi fusaranje dobijes ovakvu situaciju...

Bas bi volio udomiti jednog RSV4 pa da vidim to cudo... :mrgreen:
 
ove priče da su bajkeri žedni kvalitetnih majstora i da su to spremni masno platiti su upravo to - priče za malu djecu

bajkeri su kao što je Nero lijepo napisao hrpa debila koji bi se jebali za kunu, većinom kod nas voze japance jer japanski motocikli podnose puno više fušeraja od talijanskih ili njemačkih... kad bi sad išao pisati na čemu  sve i kako ljudi štede kad je u pitanju stroj o čijoj mehaničkoj ispravnosti im ovisi život rekli bi da lažem, ali realno to su strahote

e sad, uz takvu klijentelu, u jednadžbu ubaci "majstora" koji nema nit kućnog odgoja nit morala a jedino od čega zna živjet je "mehanika pneumatskim pištoljem" i dobit ćeš fušera koji samo gleda kako prevarit i ukrast tj zajebat

naravno da ima izuzetaka i kod mušterija i kod servisera ali realno ovaj gore opis je svijet u kojem živimo

najljepše je radit sa mušterijama poput Getribe, ali takvi se stvarno jedva pronalaze... uostalom, da je više takvih bilo bi i više kvalitetnih i poštenih servisera jer bi tržište odvojilo žito od kukolja
 
tibor said:
kad bi sad išao pisati na čemu  sve i kako ljudi štede kad je u pitanju stroj o čijoj mehaničkoj ispravnosti im ovisi život rekli bi da lažem, ali realno to su strahote

Pa napiši, tome bi valjda u teoriji ovaj forum i trebao služit prvenstveno, da iskusniji članovi pišu o problemima i rješenjima, a u kratkom čitanju i pisanju po ovom forumu, teme se svode uglavnom na to ko ima veći kurac.
Možda netko to pročita, pa shvati koliko je bio u krivu i popravi se, pa neće bit pisanja po forumu da se kočiona klješta mažu industrijskom mašću itd., jer ako netko to napravi se može i ubit na kraju.
Po nekom mom laičkom mišljenju, najmanje servisiran dio većine motora je ovjes (uključujući i moj, ali odlučio to promijenit) koji se servisira tek kad svo ulje isteče iz vilica.
Iako idemo u off topic, neka se napravi jedna tema u kojem ljudi koji se stvarno bave servisom motora objasne važnost pojedinih servisa i radnji pa se nekim čudom možda i poveća broj tehnički ispravnih motora na cesti i ljudi stvarno počnu cijenit dobre majstore.
 
Senzor otvorenosti gasa, demand senzor, senzor pizdematerine., .....
Koliko to u konačnici donosi prednosti.pred japancem sa sajlom gasa i bez hrpe elektronike koja se može pokvarit. Ima li uopce prednosti oli nema
Isplativost sve te zajebancije za prosjecnog cestovnog korisnika ....
Ili je sve to samo da se moze pohvalit da se ima

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

 
piljun said:
Senzor otvorenosti gasa, demand senzor, senzor pizdematerine., .....
Koliko to u konačnici donosi prednosti.pred japancem sa sajlom gasa i bez hrpe elektronike koja se može pokvarit. Ima li uopce prednosti oli nema
Isplativost sve te zajebancije za prosjecnog cestovnog korisnika ....
Ili je sve to samo da se moze pohvalit da se ima

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk
Motori opremljeni traction control, bili oni japaneri ili europljani, nemaju  vezu izmedju  rucice gasa i leptira  u usisnim tijelima... neki jos uvijek imaj7 sajle gasa, no vecina je to izbacila i senzor je u samoj rucki... prednost je u to e da kompjuter moze kontrolirati isporuku snage i na taj nacin anulirati pogresku vozaca , recimo u velikom nagibu prenaglo otvaranje gasa....
E sad koliko to kome treba je pitanje... no cinjenica je da su japanari opremljeni top elektronikom specificno skuplji od europljana..

Nije tema o tuonu, ali tuonov ovjes je postao pametan... moze predvidjeti slijedecu akciju vizaca ili motora i po tome se podesi,  ne znam koliko ima kalkulacija u sekundi, mozda 25 ... e sad koliko to treba mozes skuziti tek kad se pila provoza...
 
Igor28 said:
Pa napiši, tome bi valjda u teoriji ovaj forum i trebao služit prvenstveno, da iskusniji članovi pišu o problemima i rješenjima, a u kratkom čitanju i pisanju po ovom forumu, teme se svode uglavnom na to ko ima veći kurac.
Možda netko to pročita, pa shvati koliko je bio u krivu i popravi se, pa neće bit pisanja po forumu da se kočiona klješta mažu industrijskom mašću itd., jer ako netko to napravi se može i ubit na kraju.
Po nekom mom laičkom mišljenju, najmanje servisiran dio većine motora je ovjes (uključujući i moj, ali odlučio to promijenit) koji se servisira tek kad svo ulje isteče iz vilica.
Iako idemo u off topic, neka se napravi jedna tema u kojem ljudi koji se stvarno bave servisom motora objasne važnost pojedinih servisa i radnji pa se nekim čudom možda i poveća broj tehnički ispravnih motora na cesti i ljudi stvarno počnu cijenit dobre majstore.

a gle toga ima stvarno dosta i to stvari da se čovjek uistinu zamisli, ali evo zadnji primjer

čovjek mi doveze motor zbog problema s elektrikom, rješim to i pregledam usput cjeli motor, lanac mu ne samo da je gotov (parcijalno razvučen, na mjestima krut) nego je i spojen brzom kopčom i to ne jednom nego dvije :shock: upozorim ga na to da je lanac gotov i da taj sistem sa dvije kopče nije siguran... čovjek mi odgovara da je to majstor koji mu je ugrađivao lanac prvo stavio lanac pa mu je bio predug pa ga je kratio pa ga je odrezo previše pa ga je tako onda nadoštukao :shock: i naravno nikako mu nije jasno kako to da je gotov a kupio ga je i dao ugradit pred niti 6000 km... ja mu još jednom objasnim zašto je gotov i pokažem mu... ok jasno mu je ali lanac je nov kako sad opet uzimat novi... pred dva tjedna me zove s autoceste da jel sam u radioni da bi došao kroz dva sata šlepom - puko mu lanac u vožnji, on je ostao na motoru, nije pao, al naravno lanac je polomio skoro sve što mu se našlo na putu i sad je trošak popravka takav kakav je da ne kažem da je mogao poginuti ili ostati invalid... a zbog čega... zbog 200 eura kolko košta novi lanac s lančanicima

ljudi jednostavno pre olako shvaćaju motore i održavanje istih, postoji razlog zašto je provjera ili zamjena nečega u intervalu, a servis motocikla nikako nije zamjena ulja i filtera ko što većina misli
 
stipe_zxr said:
Zato ja iz zadra vozim motor u karlovac na servis .

Pretpostavljam Kms

Milina je vidjet kako covjek radi pedantno svoj posao, a alat uredno uvijek poslozen, koliko god guzva bila i gro motora uvijek je sve ko po spagi uredno
 
tibor said:
ove priče da su bajkeri žedni kvalitetnih majstora i da su to spremni masno platiti su upravo to - priče za malu djecu

bajkeri su kao što je Nero lijepo napisao hrpa debila koji bi se jebali za kunu, većinom kod nas voze japance jer japanski motocikli podnose puno više fušeraja od talijanskih ili njemačkih... kad bi sad išao pisati na čemu  sve i kako ljudi štede kad je u pitanju stroj o čijoj mehaničkoj ispravnosti im ovisi život rekli bi da lažem, ali realno to su strahote

e sad, uz takvu klijentelu, u jednadžbu ubaci "majstora" koji nema nit kućnog odgoja nit morala a jedino od čega zna živjet je "mehanika pneumatskim pištoljem" i dobit ćeš fušera koji samo gleda kako prevarit i ukrast tj zajebat

naravno da ima izuzetaka i kod mušterija i kod servisera ali realno ovaj gore opis je svijet u kojem živimo

najljepše je radit sa mušterijama poput Getribe, ali takvi se stvarno jedva pronalaze... uostalom, da je više takvih bilo bi i više kvalitetnih i poštenih servisera jer bi tržište odvojilo žito od kukolja
:LOL: :LOL:
(y) osim u boldanom, jer mislim da je razlog drugi
 
Stig said:
Pretpostavljam Kms

Milina je vidjet kako covjek radi pedantno svoj posao, a alat uredno uvijek poslozen, koliko god guzva bila i gro motora uvijek je sve ko po spagi uredno
Ma napravi ono za sto motor dovezes.
 
Kms i Dario su zakon    (y)

Ja sam vec 10 godina samo kod njega na servisu s Kawom.

Sad sam trenutno prominio vozilo al ubrzo kad ponovo Kawu dovezem i dalje samo gore servis...  (y)