Getriba
Well-known member
Nero said:Kad je Aprilia u pitanju, zelio bih garanciju
Nova ne bi trebala bit problematicna
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nero said:Kad je Aprilia u pitanju, zelio bih garanciju
Nero said:Kad je Aprilia u pitanju, zelio bih garanciju
I meni se cini [emoji2957]tibor said:mani se čorava posla
Ja bih ti napisao iskusta iz servisa sa nekoliko stotina RVS 4 i jos toliko Tuona V4, pa cak i kao vlasnik i jednog i drugog, ali me kritiziraju i kazu da Australija nema veze sa Hrvatskom 😂😂😂suspenzija said:Pozz...ima li ko iskustva s rsv4 da mi odgovori na par pitanja...uglavnom zadnje vrijeme se daju nac za ok novce 2012-13god pa me interesira opcenito mane tih motora...svasta se pise u temi..nema nista konkretno a i previse je toga za citat i uglavnom bude oftopic...tu makarska-split mislim da i nema ni jedan rsv4. Samo tuono jedan se vrti pa ne mogu dobit neki opci dojam motora. Nekako mi se u usporednim testovima pari manji od konkurencije pa neznam kako bi netko od 190cm izgleda na njemu???
Uglavnom nemoj te previse subjektivno jer ima san rsv par godina i nebi opet volio prozivljavat tip top akumulatore i pizdarije oko struje? Jel zna to iko servisirat u dalmaciji ako bude neki fantomski kvar...doduse jukic mi je rsv servisira al kako rsv4 skoro pa i nema tu ne znam kakav je s njima
Poslano sa mog Redmi 5A koristeći Tapatalk
suspenzija said:Pozz...ima li ko iskustva s rsv4 da mi odgovori na par pitanja...uglavnom zadnje vrijeme se daju nac za ok novce 2012-13god pa me interesira opcenito mane tih motora...svasta se pise u temi..nema nista konkretno a i previse je toga za citat i uglavnom bude oftopic...tu makarska-split mislim da i nema ni jedan rsv4. Samo tuono jedan se vrti pa ne mogu dobit neki opci dojam motora. Nekako mi se u usporednim testovima pari manji od konkurencije pa neznam kako bi netko od 190cm izgleda na njemu???
Uglavnom nemoj te previse subjektivno jer ima san rsv par godina i nebi opet volio prozivljavat tip top akumulatore i pizdarije oko struje? Jel zna to iko servisirat u dalmaciji ako bude neki fantomski kvar...doduse jukic mi je rsv servisira al kako rsv4 skoro pa i nema tu ne znam kakav je s njima
Poslano sa mog Redmi 5A koristeći Tapatalk
Ipak evo malo iz Australije...poplava said:Evo iz prve ruke, moja je Factory, 2012. godina sa trenutnih 14000km na satu.
Prvo, 183cm/75kg nemam apsolutno nikakvih zamjerki na polozaj ili nešto.
Neznam uopce sta ocekivat ako gledamo ovakav tip motora? Nije mi prvi R tako da ne odstupa od ostalih, evenutalno su oslonci za noge malo na više al generalno stvar navike bi reka.
Sta se tice tehnickih zahvata odrađeni su zupcanici 3. i 4. brzine na njoj te TPS senzor(tps je trebao bit odrađen pod recall kampanjom al ipak zivimo u hrvatskoj i ovlasteni servis je naravno sebi spremia dio u đep a meni ostavia stari). Motor se servisira u Jukića i apsolutno ne vidin razloga da ga igdi drugo vozis jer je maher za RSV4.
Broj šasije od motora koji zelis ukucaj u aprilia site za recall kampanju i vidi dali je to sve SIGURNO odrađeno.
Ako ti trebaju kakve detaljnije informacije slobodno pitaj al mogu ti rec da kad ju cujes uživo i napraviš đir tesko da ces ostat ravnodušan
DaRRth Vader said:Ipak evo malo iz Australije...
Osobno poznajem i cijenim Antu Jukica kao covjeka i majstora, ali njegovo znanje i iskustvo ne mogu nadomjestiti APSOLUTNU I NEPOBITNU NEOPHODNOST PADS dijagnostickog uredjaja... sve je to ok dok se nista ne pokvari ili ne zblesa poradi loseg akumulatora ili nedajboze svima omiljene lithium baterije kojoj nema mjesta na apriliji i ne upali se neko upozorenje,, e onda se NE MOZE problem rijesiti sa nekim kvazi dijagnostikama...
BTW aprilija V4 uopce nema TPS... mozda se referiras na demand sensor?
Zupcanici 3 i 4 brzine su bolest kod gradskih vozaca... zaboravljaju da QS NE RADI ispod 3500 okretaja ali ipak saltaju bez kvacila i jos k tome pri konstanjoj brzini ili pod vrlo malim opterecenjem .. poznato je da QS ne radi kako treba ako se koristi prilikom odrzavanja brzine... motor mora biti napet, pod opterecenjem i fazi ubrzavanja...
Velicina motora nije upitna, nije aprilija znacajno manja od ostalih... ja sam 185 i 105 kg i nemam ama bas nikakvih problema na RSV4... No nije to motor za 1000 km u danu...
Nadalje, od 2013 od kad sam ja preuzeo Apriliju kod nas u firmi ( sad je pod sinovom kontrolom )
prodali smo nekoliko stotina RSV4 i TUONO V4 i pazi ovo, nismo imali niti jednu jedinu reklamaciju na mehanicki sklop na motorima koje smo SAMO mi sarafali... bilo je elektronickih problema, ali na njih mehanicar ne moze utjecati... To mi govori da proizvod nije los, nego je podrska problem...
Isto tak9 8mal8 sm9 hrpu mehanickih problema na motorima koji su kupljeni 8 odrzavi negdje drugdje pa su ipak zavsili kod nas na popravku... od zaribanih do krivo ufazenih ne servisu, pa preko pokusaja stelanja kao da su japanci i tako to...
Moram priznati da japanci imaju puuuuno vise MEHANICKIH problema, ali se lakse rjesavaju jer su jednostavniji za raditi... Honde pogotovo... Takoder sam skuzio da su najveci neprijatelji Aprilije kojekakovi inzinjeri... oni znaju sve bolje i od samo Gigija...
Ima li itko od ovlastenih servisera uopce volje da se pozabavi sa RSV4 ?..
Cak niti ovlasteni ne moze doci do svega ako nije platio godisnju pretplatu.. ( $5500 za Apriliju)tibor said:u hrvatskoj ako nije ovlašten nemože doć do tvorničke dijagnostike
možeš kupit generičku (isti proizvođač ko i za tvorničku) ali nema sve funkcije ko i tvornička
Upravo tako...tibor said:
najbolja opcija što se tiče znanja, alata i iskustva je specijalizirat se za jedan brand i onda to udarat
sve ovo ostalo je jbg...
DaRRth Vader said:Ipak evo malo iz Australije...
Osobno poznajem i cijenim Antu Jukica kao covjeka i majstora, ali njegovo znanje i iskustvo ne mogu nadomjestiti APSOLUTNU I NEPOBITNU NEOPHODNOST PADS dijagnostickog uredjaja... sve je to ok dok se nista ne pokvari ili ne zblesa poradi loseg akumulatora ili nedajboze svima omiljene lithium baterije kojoj nema mjesta na apriliji i ne upali se neko upozorenje,, e onda se NE MOZE problem rijesiti sa nekim kvazi dijagnostikama...
BTW aprilija V4 uopce nema TPS... mozda se referiras na demand sensor?
Zupcanici 3 i 4 brzine su bolest kod gradskih vozaca... zaboravljaju da QS NE RADI ispod 3500 okretaja ali ipak saltaju bez kvacila i jos k tome pri konstanjoj brzini ili pod vrlo malim opterecenjem .. poznato je da QS ne radi kako treba ako se koristi prilikom odrzavanja brzine... motor mora biti napet, pod opterecenjem i fazi ubrzavanja...
Velicina motora nije upitna, nije aprilija znacajno manja od ostalih... ja sam 185 i 105 kg i nemam ama bas nikakvih problema na RSV4... No nije to motor za 1000 km u danu...
Nadalje, od 2013 od kad sam ja preuzeo Apriliju kod nas u firmi ( sad je pod sinovom kontrolom )
prodali smo nekoliko stotina RSV4 i TUONO V4 i pazi ovo, nismo imali niti jednu jedinu reklamaciju na mehanicki sklop na motorima koje smo SAMO mi sarafali... bilo je elektronickih problema, ali na njih mehanicar ne moze utjecati... To mi govori da proizvod nije los, nego je podrska problem...
Isto tak9 8mal8 sm9 hrpu mehanickih problema na motorima koji su kupljeni 8 odrzavi negdje drugdje pa su ipak zavsili kod nas na popravku... od zaribanih do krivo ufazenih ne servisu, pa preko pokusaja stelanja kao da su japanci i tako to...
Moram priznati da japanci imaju puuuuno vise MEHANICKIH problema, ali se lakse rjesavaju jer su jednostavniji za raditi... Honde pogotovo... Takoder sam skuzio da su najveci neprijatelji Aprilije kojekakovi inzinjeri... oni znaju sve bolje i od samo Gigija...
Ima li itko od ovlastenih servisera uopce volje da se pozabavi sa RSV4 ?..
u hrvatskoj je to nemogućetibor said:najbolja opcija što se tiče znanja, alata i iskustva je specijalizirat se za jedan brand i onda to udarat