go-go
Well-known member
LemmyZD said:Zalenjava je puno skupa brate
ti uzmi crnog, malo su jeftiniji.. :lolcry:
LemmyZD said:Zalenjava je puno skupa brate
LemmyZD said:Zalenjava je puno skupa brate
Nije toliko jeftinija a i ne gledam nove..frx1 said:Pa ako gledas po cijeni, definitivno kupi radije kawu, jer je u startu jeftinija 30-40% od RSV-a.
Tako da ces tom logikom sto jeftinije stvarno i kupiti nekog macka u vreci. Ovo sa spanerima nit je problem promijeniti, niti se sta desava ako ne promijenis odmah, pa malo zvecka. I nes ti provjeriti ventile svakih 20kkm.
on je otišao u australiju i s vremenom je izgubio doticaj s hrvatskom realnošćusehrz said:Jedna stvar je dosta bitna a to ti moze potvrditi i onaj i australije.. vozis apriliju a placas odrzavanje ko da je ducati [emoji1787] tj. Budi spreman izdvajati vise za servise [emoji6]
nitko ne veli da su to loši i nekvalitetni motori, ali...LemmyZD said:Tocno to sto govore, 99% ljudi sto seru po aprilijama nisu u zivotu sili na nju
Ja sam davno ima sportcity 300, napravia 50000 km s njim bez kvara (samo jednom remen puka)
MOONSHIELD said:on je otišao u australiju i s vremenom je izgubio doticaj s hrvatskom realnošću
dijelovi za v2 aprilije se daju nabaviti za kikiriki i po balkanskom, ima ih na svakom kiosku znači, ak opizdiš, komplet oklope kupiš za 200 eura, ako ti iz ovog ili onog razloga krepa mašina, kupiš drugu za parsto eura i pičiš dalje, karikiram, ali ako pratiš forume i fejs grupe znaš da su cijene tu negdje i da se sve nađe bez problema, redovni servisni dijelovi za sve motore koštaju isto
nitko ne veli da su to loši i nekvalitetni motori, ali...
...kod nas nema previše kvalitetnih majstora ni za stare japance, a pogotovo ne za bilo što novije gdje uz znanje i iskustvo treba imati i nešto aparature i alata
većina mehaničara i garaža majstora kod nas ne želi čuti ni za stare v2 aprilije koje su relativno proste za održavanje, što se tiče v4 tu je izbor još više sužen, a moraš uzeti u obzir da je u hr zaista nekoliko majstora koji se i kuže u to što rade..primjerice, jedan lokalni servis blizu mene radi SVE, a ne zna ni semeringe promijeniti na shiveru, i onda dok u par mjeseci 2 puta propišaju semerinzi je majstor koji je za to uzeo 2500 kuna ok (i držao motor kod sebe mjesec dana pod izlikom da je semeringe za apriliju nemoguće nabaviti :shock, a shiver je "govno od motora", a isti taj majstor radi i v4, štela ventile, mijenja fazne lance, mapira motore..
da idem u takvu egzibiciju, prvo bi našao provjerenog majstora koji mi odgovara lokacijom, cijenama i pristupom, a tek onda bi kupio motor, pusti sada srce, emocije i slične pizdarije za sektaše i fanatike