RSV 4 - samo za ljubitelje

LemmyZD said:
Zalenjava je puno skupa brate

Pa ako gledas po cijeni, definitivno kupi radije kawu, jer je u startu jeftinija 30-40% od RSV-a.
Tako da ces tom logikom sto jeftinije stvarno i kupiti nekog macka u vreci. Ovo sa spanerima nit je problem promijeniti, niti se sta desava ako ne promijenis odmah, pa malo zvecka. I nes ti provjeriti ventile svakih 20kkm.
 
Neznam za rsv4..... ali znam za cca 6-7 tuona v4 u HR i nisam primjetio neznam kakve probleme.

Što se tiče servisa..... u ZG stvarno nema nikakvih problema...... imamo meštra koji se kuži u posao.
 
frx1 said:
Pa ako gledas po cijeni, definitivno kupi radije kawu, jer je u startu jeftinija 30-40% od RSV-a.
Tako da ces tom logikom sto jeftinije stvarno i kupiti nekog macka u vreci. Ovo sa spanerima nit je problem promijeniti, niti se sta desava ako ne promijenis odmah, pa malo zvecka. I nes ti provjeriti ventile svakih 20kkm.
Nije toliko jeftinija a i ne gledam nove..
 
Tocno to sto govore, 99% ljudi sto seru po aprilijama nisu u zivotu sili na nju  (y)
Ja sam davno ima sportcity 300, napravia 50000 km s njim bez kvara (samo jednom remen puka)
 
Jedna stvar je dosta bitna a to ti moze potvrditi i onaj i australije.. vozis apriliju a placas odrzavanje ko da je ducati [emoji1787] tj. Budi spreman izdvajati vise za servise [emoji6]

Kad se sracunas ispada da je BMW najjeftiniji motor [emoji2957]

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

 
sehrz said:
Jedna stvar je dosta bitna a to ti moze potvrditi i onaj i australije.. vozis apriliju a placas odrzavanje ko da je ducati [emoji1787] tj. Budi spreman izdvajati vise za servise [emoji6]
on je otišao u australiju i s vremenom je izgubio doticaj s hrvatskom realnošću :mrgreen:
dijelovi za v2 aprilije se daju nabaviti za kikiriki i po balkanskom, ima ih na svakom kiosku :mrgreen: znači, ak opizdiš, komplet oklope kupiš za 200 eura, ako ti iz ovog ili onog razloga krepa mašina, kupiš drugu za parsto eura i pičiš dalje, karikiram, ali ako pratiš forume i fejs grupe znaš da su cijene tu negdje i da se sve nađe bez problema, redovni servisni dijelovi za sve motore koštaju isto

LemmyZD said:
Tocno to sto govore, 99% ljudi sto seru po aprilijama nisu u zivotu sili na nju  (y)
Ja sam davno ima sportcity 300, napravia 50000 km s njim bez kvara (samo jednom remen puka)
nitko ne veli da su to loši i nekvalitetni motori, ali...
...kod nas nema previše kvalitetnih majstora ni za stare japance, a pogotovo ne za bilo što novije gdje uz znanje i iskustvo treba imati i nešto aparature i alata

većina mehaničara i garaža majstora kod nas ne želi čuti ni za stare v2 aprilije koje su relativno proste za održavanje, što se tiče v4 tu je izbor još više sužen, a moraš uzeti u obzir da je u hr zaista nekoliko majstora koji se i kuže u to što rade..primjerice, jedan lokalni servis blizu mene radi SVE, a ne zna ni semeringe promijeniti na shiveru, i onda dok u par mjeseci 2 puta propišaju semerinzi je majstor koji je za to uzeo 2500 kuna ok (i držao motor kod sebe mjesec dana pod izlikom da je semeringe za apriliju nemoguće nabaviti :shock:), a shiver je "govno od motora", a isti taj majstor radi i v4, štela ventile, mijenja fazne lance, mapira motore..

da idem u takvu egzibiciju, prvo bi našao provjerenog majstora koji mi odgovara lokacijom, cijenama i pristupom, a tek onda bi kupio motor, pusti sada srce, emocije i slične pizdarije za sektaše i fanatike :mrgreen:
 
Ako uzmemo u obzir da nas ima 4000 000 sta je jedan malo veci grad i da u HR ima mozda sve skupa 30 V4 agregata i ako u ciloj drzavi postoje 3-4 osobe sposobne kvalitetno odrzavati taj motor onda majstora imamo dovoljno  :mrgreen:

Mislim da je vise problem u mentalitetu nego u samoj mogucnosti odrzavanja
 
samo vi guštajte u savršenstvu male tvornice iz noale.. (y)

i sam sam bio dva puta vrlo blizu..ali srećom cijepio sam se na vrijeme.. :mrgreen:
 
sve to izgleda dramatičnije nego ustvari je, dok uđeš u sektu se privikneš i sve što ti je do sada bilo čudno i nepojmljivo ti odjednom postane normalno, a sa "pravim" životnim problemima se puno lakše nosiš :mrgreen:
 
MOONSHIELD said:
on je otišao u australiju i s vremenom je izgubio doticaj s hrvatskom realnošću :mrgreen:
dijelovi za v2 aprilije se daju nabaviti za kikiriki i po balkanskom, ima ih na svakom kiosku :mrgreen: znači, ak opizdiš, komplet oklope kupiš za 200 eura, ako ti iz ovog ili onog razloga krepa mašina, kupiš drugu za parsto eura i pičiš dalje, karikiram, ali ako pratiš forume i fejs grupe znaš da su cijene tu negdje i da se sve nađe bez problema, redovni servisni dijelovi za sve motore koštaju isto
nitko ne veli da su to loši i nekvalitetni motori, ali...
...kod nas nema previše kvalitetnih majstora ni za stare japance, a pogotovo ne za bilo što novije gdje uz znanje i iskustvo treba imati i nešto aparature i alata

većina mehaničara i garaža majstora kod nas ne želi čuti ni za stare v2 aprilije koje su relativno proste za održavanje, što se tiče v4 tu je izbor još više sužen, a moraš uzeti u obzir da je u hr zaista nekoliko majstora koji se i kuže u to što rade..primjerice, jedan lokalni servis blizu mene radi SVE, a ne zna ni semeringe promijeniti na shiveru, i onda dok u par mjeseci 2 puta propišaju semerinzi je majstor koji je za to uzeo 2500 kuna ok (i držao motor kod sebe mjesec dana pod izlikom da je semeringe za apriliju nemoguće nabaviti :shock:), a shiver je "govno od motora", a isti taj majstor radi i v4, štela ventile, mijenja fazne lance, mapira motore..

da idem u takvu egzibiciju, prvo bi našao provjerenog majstora koji mi odgovara lokacijom, cijenama i pristupom, a tek onda bi kupio motor, pusti sada srce, emocije i slične pizdarije za sektaše i fanatike :mrgreen:

Citam forum ponekad.... to mi je dosta da ne zaboravim hr realnost...

 
Ono što je realno je da tu u hr postoji značajna grupica ljudi koji voze te aprilie...... voze se skupa, napravili puno putovanja skupa (nekoliko puta srbija, rumunjska, slo, austrija i sl.).
Ekipa je dovoljno složna i proučila te strojeve da više nema nepoznanica i problema koji se ne mogu riješiti. Djelova ima po njemačkim, talijanskim i gb shopovima i dođe sve u tjedan dana.

Čudno zvuči, ali prema ekipi koja se vozi skupa..... imati apriliu nije ništa kompliciranije i skuplje nego imati suzuki.

Ne govorim ovo kao netko tko zna nekoga, već kao netko tko je imao u isto vrijeme pegasa 650 i rsv-a, pa kao vlasnik tuona v2, pa kao vlasnik tuona v4 i odnedavno vlasnik još i mane.
Sve ukupno..... više od 10 godina direktnog iskustva s apriliama. Prije sam imao gpz 500s, pa hondu cbr 900, pa kawca zx9.... nit sam s njima imao neznam kakvih problema, nit sve ovo vrijeme s apriliama neznam kakvih problema.

Servisi..... zg je pokriven preko oslakovića, ka preko zorića, dole u dalmaciji ima jukić, u ri mislim da slavić napravi sve bez problema..... jedino za istru nisam upoznat.

Ne vidim niti jednog specijalnog razloga da ako netko hoće probat vozit rsv4 ili tuono da si to ne priušti..... npr.... u hr ima sasvim dovoljno v4 strojeva tak da su se majstori koji i inače rade aprilie uigrali.... plus iskustva nas koji ih vozimo već dulji niz godina, jamče da nema neodgovorenih pitanja...... sve ostalo je na preferencijama tko voli koji koncept.

Poslano sa mog SM-G970F koristeći Tapatalk

 
Vozio Apriliju top motor
Što kaže blagi nema tajni i ima majstora.
Sad da je Hrvatska neka velika zemlja ja bih rekao pa i da je staviti bajk na prikolicu i odvesti na servis.
Moja RSV je od mene otišla sa 60000km što je zavidan kilometraža bez i kakvog većeg kvara.
Otišli jednom namotaji dok je bila kod mene u cca 25000km a prije toga ih je vlasnik br1 promijenio jednom.
Znači namotaji 2x u 60000km ostalo pali toči vozi uz redovne servise.
Sad imam dukca I isto sve korektno
Prije vozio japanca i mogu reći da nema neke velike razlike u cijeni održavanja.


Poslano sa mog EML-L29 koristeći Tapatalk

 
Zanimljivo. Imao sam 2 dukca i cijena održavanja je viša. Osjetno. I kompliciranija. Ako ništa, zbog desmo servisa.I duže sam čekao dijelove(nije drama, najduže četiri tjedna klipove i cilindre za 1098) al ne bi moga otić u Jukića i za sat vremena odvest motor kao sad s Hondom.
Da ne spominjem hrpu detalja koji su pratili šarmantne talijane (oba dukca su u mene bili na punjaču uvijek, 1098 kad bi oprao, smocila bi se antena, pa motor ne bi palio, na oba otisao cilindar kvacila, na 999 kad bi prenocio van na vlazi ujutro bi bila lutrija hoce upalit.....itd).

A najbolje od svega, na Hondi sam osjetno brzi i sigurniji (ne kazem da je do motora, samo meni vise pase).

Najbolje od svega 2. je da bi volio imati dukca sa suhim kuplungom uvijek u garazi (uz neku Hondu, da imam i motor koji vozi).
 
Možda ja samo imam sreće s talijanima.
Otišao senzor pritiska u sred Istre, vozio se dva tri dana a uključenom lampicom, na 49000km počeo zezati mikro prekidač prednje kočnice, naručio i zamijenio.
U korona doba čekao 5 radnih dana na dio.
Kompletan Desmo servis 5350kn
Prošlu godinu napravio 9000km toči vozi, ove godine već 2300km


Poslano sa mog EML-L29 koristeći Tapatalk

 
Ja dva Drkatia i skroz suprotno iskustvo. Servisi van ovlaštenog čak jeftiniji od Japanaca jer desmo nije nikakva fama mada većinom razni majstori vole oko remenja raditi dramu. Dijelovi ako je original većinom u 48h u Zg. Evo 1098 jos malo i 50k s original motorom ( regler i tps u toj kilometrazi promijenjeni). Malo se da ljubavi instalaciji i pali ko mina, mada tu zna biti i injektor kriv tj TB s onim plastičnim unibalima. A za geometriju 999 je 5 godina ispred 1098. Mada da se dosta dobiti na 1098

Sent from my MI 6 using Tapatalk
 
Iz prve ruke...
Imam RSV4 '09 Factory nesto vise od 5 godina.
Ima svojih musica naravno, ali ima i stvari koje me jako odusevljavaju. U globalu sam vrlo zadovoljan motorom. Stelanje ventila po knjizi je svakih 20000km, no pozeljno je i cesce.. osnovna dijagnostika (guzzidiag) skine se sa neta (free) kablovi su cca 20e. Uz nju se jednostaavno i brzo naprave potreba i pozeljna ucenja (handle i throttle) a pruza i jos puno toga...
Za otvoreni auspuh potrebna je race mapa ( moze se skinuti sa neta)
Af1 forum - dobro ga je prelistati za savjete i probleme.
Pozzz