RSV V4

lili said:
Karbona ne bude, ali mora izgledati ovako plus svjetla i retrovizori i sl. Konja vjerojatno manje.

a cijena preko 120 tkn
Pa oblik bude vjerojatno isti, ma joj prekrasan mi je  (y)
Još kad aprilia nabaci neke svoje izvrsne sheme boja, samo da nebude pofarbani ko ona RSV milka  :palacdolje:
 
burnout said:
Pa oblik bude vjerojatno isti, ma joj prekrasan mi je  (y)
Još kad aprilia nabaci neke svoje izvrsne sheme boja, samo da nebude pofarbani ko ona RSV milka  :palacdolje:
Ma bit će zakon, ti u Apriliji znaju da ako hoće biti bolji od japanaca moraju ih u svemu nadmašiti i u odabiru boje ne smiju fulati
 
Vidi se utjecaj one naked studije.. i svidja mi se  (y)
Jedva cekam homologiranu verziju  8)
 
Nekako mi oni odvodi zraka na bocnim oklopima poznato izgledaju, mislim ono talijanski strashno  :LOL:
 
Ajde bez offa. A i neki suvisliji komentari bi bili puno zanimljiviji za pročitat.
 
E sad nek nakon toga lijepo sloze cisti naked na toj platformi, e onda  :naklon: :naklon: :naklon:
 
Uglavno kad sam slike prvi put vidio nisma mogao prestati sliniti, baš me zanima kako će to na cesti biti. Valjda po prvi put talijan će imati konja da pomuti konkurenciju.....
 
Vidim nitko ne reagira ali navodno su jučer talijani testirali RSV4 na Grobniku !
Više na http://apriliabase.com/forum/index.php?topic=1090.0

 
BeLa-Vg said:
....
http://au.youtube.com/watch?v=0GVfC9QZlbI
http://au.youtube.com/watch?v=ZpgC7gZSAoA

Ovak je radio i silo kombajn u mojoj bivšoj firmi kad ga upale pred sezonu :shock:
 
Zašto su V4 motori skuplji? Od rednih npr...  :misli:
 
Orin said:
Neznam  :mrgreen:

Imam neke ideje, ali mi baš se ne pišu tu da me "majstori" ne popljuju  (y)

Neznam koje su ti ideje,ali redni četverocilindraši su toliko napredovali da i uz više kubika V mašine im nemogu ništa :mrgreen:

Čak je i obrtni moment koji je oduvijek bio veći kod V mašina i na manje obrtaja sada tu negdje na razlici od 1000-2000 obrtaja.

JAPAN RULES
 
Killex said:
Neznam koje su ti ideje,ali redni četverocilindraši su toliko napredovali da i uz više kubika V mašine im nemogu ništa :mrgreen:

Čak je i obrtni moment koji je oduvijek bio veći kod V mašina i na manje obrtaja sada tu negdje na razlici od 1000-2000 obrtaja.

JAPAN RULES

Naravno, odmah naleti netko ko zna pričati samo o kubicima, okretajima i momentu. Zato ni ne želim pisati.  :mrgreen:
 
Nisam stručnjak,ali me "šarm" "karizmatičnih" motocikala ne zanima,zanimaju me obični japanski motocikli koji su ispod 210KG sa tekućinama i iznad 150 KS :mrgreen: Sviđa mi se i KTM super duke,ovaj novi 1190 RC8 ne,jer dosta je skuplji od gore navedenih samuraja.