RSV V4

Killex said:
Nisam stručnjak,ali me "šarm" "karizmatičnih" motocikala ne zanima,zanimaju me obični japanski motocikli koji su ispod 210KG sa tekućinama i iznad 150 KS :mrgreen: Sviđa mi se i KTM super duke,ovaj novi 1190 RC8 ne,jer dosta je skuplji od gore navedenih samuraja.

Sel si mi u klasu preserator oliti "imam 200 konja pod jajima mala, oš se jebat", više se nemamo kaj spominjati  (y)
 
Orin said:
Sel si mi u klasu preserator oliti "imam 200 konja pod jajima mala, oš se jebat", više se nemamo kaj spominjati  (y)
Ne volim tipove što na pile dizu curice,moj motor pere samo kiša :) Možda jesam preserator ali lijepo je imati mnogo snage između nogu,iako se na cesti ne može adekvatno iskoristiti,lijepo je,prelijepo :)
 
Killex said:
Ne volim tipove što na pile dizu curice,moj motor pere samo kiša :) Možda jesam preserator ali lijepo je imati mnogo snage između nogu,iako se na cesti ne može adekvatno iskoristiti,lijepo je,prelijepo :)


možeš pod jajima imat i 300 konja a ako ih nemožeš iskoristit šta če ti npr frend ima k6 1000 znači nekih 180ks i starom cestom za rijeku mi nemre niš osim ravnice a ja vozim motor star 10 g i 108ks (znam cestu napamet) :mrgreen:
 
Kad jednog lijepog dana dođe taj rsv4 iskreno se nadam da ću naći milost u mms-ovim očima i imati priliku isprobati kako to vozilo ide, kako se drži i kako se zaustavlja.  :mrgreen:

(y)
 
Killex said:
Neznam koje su ti ideje,ali redni četverocilindraši su toliko napredovali da i uz više kubika V mašine im nemogu ništa :mrgreen:

Čak je i obrtni moment koji je oduvijek bio veći kod V mašina i na manje obrtaja sada tu negdje na razlici od 1000-2000 obrtaja.

JAPAN RULES

Killex said:
Nisam stručnjak,ali me "šarm" "karizmatičnih" motocikala ne zanima,zanimaju me obični japanski motocikli koji su ispod 210KG sa tekućinama i iznad 150 KS :mrgreen: Sviđa mi se i KTM super duke,ovaj novi 1190 RC8 ne,jer dosta je skuplji od gore navedenih samuraja.

:LOL: :LOL: :LOL: neču komentirat, drugi post govori više od 1000 riječi  (y) znači bitna je težina i konji?  :misli:

Orin said:
Sel si mi u klasu preserator oliti "imam 200 konja pod jajima mala, oš se jebat", više se nemamo kaj spominjati  (y)

(y) a na cesti ga odere obični naked  :LOL: :LOL:
 
braco85 said:
Sarmantno, ali cijena...  :mrgreen:

Kaj cijena???  :misli: kaj je negdje istaknuta cijena????  :misli: mislim da nije i daljnja rasprava o cijeni je nebitna  :palacdolje: svaka roba ima svoju cijenu i svaka roba ima svoga kupca.
 
rednyaW said:
tu sam na forumu vec valda 7-8 godina.. ne znam... i ovo je nesto najsmjesnie sto sam ikada vidio  :LOL:

europa i samo europa ;)
Da Europa je puna sportskih uspjeha u savremenom moto GP :mrgreen: Od kada se pojavio japan 70 i nekE to ti ide ovako Honda,Yamaha,ponekad Suzuki i jednom ducati u zadnjih 30 i kusur godina,odakle mi pravo da kažem Japan Rules!!! Baš sam bezobrazan. Da ima Europe u superbike-u,ali to je druga liga :D :D :D
 
Killex said:
Da Europa je puna sportskih uspjeha u savremenom moto GP :mrgreen: Od kada se pojavio japan 70 i nekE to ti ide ovako Honda,Yamaha,ponekad Suzuki i jednom ducati u zadnjih 30 i kusur godina,odakle mi pravo da kažem Japan Rules!!! Baš sam bezobrazan. Da ima Europe u superbike-u,ali to je druga liga :D :D :D

Ako ti je to druga liga , kupi si GP motor i nemoj voziti SBK drlu i sliniti nad njima!! :jesus:
 
Goran zzz said:
Kaj cijena???  :misli: kaj je negdje istaknuta cijena????  :misli: mislim da nije i daljnja rasprava o cijeni je nebitna  :palacdolje: svaka roba ima svoju cijenu i svaka roba ima svoga kupca.

Pa valjda imam pravo reci svoje misljenje... Super je to motor i naravno da ce imat svojeg kupca, ali ja mislim da ja necu biti jedan od njih jer ce cijena biti povisoka, a ja sam skroman mladic i financijski i ovako...  (y) Samo sam htio ukazati da je motor "too rich for my blood".  :mrgreen: Ako se kadgod obogatim i budem si mogao priustiti davat tolike pare na motor, kupio bih tu apriliju radije od bilo koje druge "egzotike"...  :D
 
xsm50 said:
Ako ti je to druga liga , kupi si GP motor i nemoj voziti SBK drlu i sliniti nad njima!! :jesus:
[/quote





Kada porastem voziću GP  :mrgreen:
 
jolly the roger said:
ako ti je europa fuj, zasto ti u avataru stoji digicki strip preveden na slavenskom jeziku :jesus:


Nisam pominjao  europske stripove,njih volim. Posebno bonellija,italijanski  :) Sta ćeš imaju emocije,ali tehniku ne :mrgreen:
 
Karabaja said:
Zašto su V4 motori skuplji? Od rednih npr...  :misli:

zato sto je izvedba skuplja
2 razvodna lanca, duplo vise bregastih (jer imas 2 reda cilindara mjesto 1)
radilica je opterecenija te time masivnija, isto tako je opterecenje sjedista lezaja opterecenije pa je i masivnije ili skuplje ako se upotrebljavaju skuplji materijali za izradu
lanac je optereceniji (veci udarni faktor), isto vrijedi za kvacilo itd

makar uravnotezenost v motora moze bit bolja od rednog, to ovisi o kutu izmedju cilindara...
 
Killex said:
Da Europa je puna sportskih uspjeha u savremenom moto GP :mrgreen: Od kada se pojavio japan 70 i nekE to ti ide ovako Honda,Yamaha,ponekad Suzuki i jednom ducati u zadnjih 30 i kusur godina,odakle mi pravo da kažem Japan Rules!!! Baš sam bezobrazan. Da ima Europe u superbike-u,ali to je druga liga :D :D :D

aha
a di su japanci u manjim klasama (125, 250) :misli:
 
jedini v4 koji se proizvodi i vozi je hondin vfr. Otkad je izašao prvi vf imam neku simpatiju na te komplicirane motore i baš mi je žao da je taj motor skrenuo više u turističkom smjeru .

Aprilia v4 izgleda odlično a zvuk i više nego odlično,  mada su me malo razočarali dizajnom, nakon prve mille koja ne liči ni na što viđeno prije toga-original!! Zatim rsv 2004 -odličan dizajn ,V4  mi je previše slična japancima ! Jednostavno sam previše očekivao , mada konačan izgled za cestu(svjetla) može puno toga popravit. Na primjeru  ducatija 1098,puno bolje izgleda sa svjetlima nego u superbike verziji.
 
SVJETLI said:
jedini v4 koji se proizvodi i vozi je hondin vfr. Otkad je izašao prvi vf imam neku simpatiju na te komplicirane motore i baš mi je žao da je taj motor skrenuo više u turističkom smjeru .

Aprilia v4 izgleda odlično a zvuk i više nego odlično,  mada su me malo razočarali dizajnom, nakon prve mille koja ne liči ni na što viđeno prije toga-original!! Zatim rsv 2004 -odličan dizajn ,V4  mi je previše slična japancima ! Jednostavno sam previše očekivao , mada konačan izgled za cestu(svjetla) može puno toga popravit. Na primjeru  ducatija 1098,puno bolje izgleda sa svjetlima nego u superbike verziji.
u  neku ruku si mi uzeo riječ iz usta. Di je bio svijet dok je vf bio san mnogih motorista. Nažalost, otišao je u touring smjeru, ali imao je nešto egzotično u sebi naspram drugih. Zato se iskreno radujem v4 inačici aprlije, a dizajn možda ipak bude kako tako europski, dane kažem talijanski. Čudim se nedostatku vizije onih koji ih stvaraju.  8)