To iz iskustva pišeš ili ?z-1000mk said:...da i honda RC15 i V-Max... i svima je 50 000km nedostižna granica, baš me zanima kak bu ta aprilija ispala kad nemogu napravit ni V2 da izdrži 50 000km bez kvara... :shock:
Inače "teoretski" motor je savršenstvo...
z-1000mk said:...da i honda RC15 i V-Max... i svima je 50 000km nedostižna granica, baš me zanima kak bu ta aprilija ispala kad nemogu napravit ni V2 da izdrži 50 000km bez kvara... :shock:
Inače "teoretski" motor je savršenstvo...
burnout said:To iz iskustva pišeš ili ?
Nisam vozio a niti posjedovao neku V2 masinu, tocnije RSV mille, i dosta sam citao na forumu kak se ti motori kvare bla bla, i to me zabrinulo jer bih volio jednog dana imati RSV- milleta.
Onda sam pitao jednog čovjeka koji je vozio RSV-a dal je istina to o tom motoru da se jako kvari?
Onda mi je rekel da je taj motor super, i da se kvari jedino onima koji ga ne servisiraju i ne paze.
Nisam nigdje ni napisao da je isto V2 i V4, moj post se odnosi na onaj od z-1000mk. Pročitaj malo bolje :wink:braco85 said:Pa nije isto V2 i V4... Imam ja motoreviju gdje pise da je mille dosta pouzdan motor i da masina nema problema s kvarovima (tj. da je rotaxov agregat pouzdan). E sad kakav ce biti ovaj "aprilija original" agregat stvarno ne znam...
braco85 said:Pa nije isto V2 i V4... Imam ja motoreviju gdje pise da je mille dosta pouzdan motor i da masina nema problema s kvarovima (tj. da je rotaxov agregat pouzdan). E sad kakav ce biti ovaj "aprilija original" agregat stvarno ne znam...
Orin said:Malo zvrndanja bez podloge? :misli:
burnout said:To iz iskustva pišeš ili ?
Nisam vozio a niti posjedovao neku V2 masinu, tocnije RSV mille, i dosta sam citao na forumu kak se ti motori kvare bla bla, i to me zabrinulo jer bih volio jednog dana imati RSV- milleta.
Onda sam pitao jednog čovjeka koji je vozio RSV-a dal je istina to o tom motoru da se jako kvari?
Onda mi je rekel da je taj motor super, i da se kvari jedino onima koji ga ne servisiraju i ne paze.
z-1000mk said:Jel znaš jednog V-Maxa sa 145ks koji ima više bez generalke... :jesus:
Orin said:Pa pričamo o motorima, ne yamahi
Loki said:
2 Braco85&Z-1000:a sto se tice anlasera na RSV-u pitaj te koji su imali problema gdje su ih servisirali i da li su sigurni da je i jedan servis bio napravljen po naputcima tvornice.... dobro se zna zasto je dolazilo do problema sa bendiksom.
A i na kometnar da sve Aprilino nije dobro vidim da bas nisi upoznat sa tim motociklom, npr sa ciklistikom koja je Apriliina, kvalitetom izrade, plastikama, i još puuuuuno stvari koje mi se ne da nabrajati.
Pa ne bi ga vozio 5 god da ne valja i ako opet kad budem kupio R motor vjerujem da ce to biti bas RSV, bio on V2 ili V4....iako ne znam kako cu prezivjeti 30, 40 ks manje od japanske konkurencije (mislim na V2)
Loki said:
2 Braco85&Z-1000:a sto se tice anlasera na RSV-u pitaj te koji su imali problema gdje su ih servisirali i da li su sigurni da je i jedan servis bio napravljen po naputcima tvornice.... dobro se zna zasto je dolazilo do problema sa bendiksom.
A i na kometnar da sve Aprilino nije dobro vidim da bas nisi upoznat sa tim motociklom, npr sa ciklistikom koja je Apriliina, kvalitetom izrade, plastikama, i još puuuuuno stvari koje mi se ne da nabrajati.
Pa ne bi ga vozio 5 god da ne valja i ako opet kad budem kupio R motor vjerujem da ce to biti bas RSV, bio on V2 ili V4....iako ne znam kako cu prezivjeti 30, 40 ks manje od japanske konkurencije (mislim na V2)
z-1000mk said:Ja ga i dalje vozim, komentiral sam aprilijinu mehaniku a ne ovijes...i reko sam da je motor savršenstvo ak upali, makar je 30ks slabiji od konkurencije, ipak je to klasa 750...
japan rules? :misli:nemoj moto GP izdvajat od svjetskog motocikl. prvenstva. treba to gledat kao jednu neraskidivu cjelinu, i to kao : 125 ccm, 250 ccm i moto GP 800 ccm (prije 500 ccm i 990 ccm). a zašto to govorim, zato jer APRILIA ima 31 naslova prvaka u svjetskom prvenstvu, doduše "samo" u 125 i 250 ccm , a zašto nema u moto GP zato jer do sada nisu ni imali motor sa 4 cilindra! :wink: isto tako i DUCATI nije imao motor s 4 cil. do prije nekoliko god., pa mu je trebalo samo "tih" nekoliko god. da sve uštima i 2007. god. sve rasturi japance. nisam siguran da su se još dan danas osvistili, kad vidimo STONERA da na testiranjima sa malo prerađenim prošlogodišnjim modelom DUCATIA sve gazi. a moje je predviđanje da će u bliskoj budućnosti evropski moto proizvođači imati sve više uspjeha u raznim svjetskim natjecanjima, jer su se napokon sjetili da pobjede u bilo kojem natjecanju donosi dobre prodajne rezultate cestovnih modela. :wink: a to temeljim na novim modelima evropljana:KTM LC8, BMW 1200RS, DUCATI 1098R, aprilia V4 ...Killex said:Da Europa je puna sportskih uspjeha u savremenom moto GP Od kada se pojavio japan 70 i nekE to ti ide ovako Honda,Yamaha,ponekad Suzuki i jednom ducati u zadnjih 30 i kusur godina,odakle mi pravo da kažem Japan Rules!!! Baš sam bezobrazan. Da ima Europe u superbike-u,ali to je druga liga
burnout said:Od ljudi koji su vozili RSV-a sam čuo da je jedina mana bila nešto sa paljenjem ali da je to ispravljeno od modela 2001 ili 2002 :misli: pa na dalje
Da kupujem 1000-cu uzeo bi RSV
A da imam love ne bi se bunio ni za V4
Goran zzz said:Da a to je zato jer ga nisu znali paliti (zvuči smiješno ali istinito) alacdolje: ni jedna Aprilia se ne pali ko neki japanac to je prvo kaj sam čul od jednog stručnjaka za Apriliu i pridržavam se uputa i nikad nikakvih problema (joj samo da ne ureknem :nervious
zbog toga jer je on jako objektivan ili?infinity said:Ipak bi volia čuti mišljenje od Joke na ovu tematiku 8)