RSV V4

...da i honda RC15 i V-Max... i svima je 50 000km nedostižna granica, baš me zanima kak bu ta aprilija ispala kad nemogu napravit ni V2 da izdrži 50 000km bez kvara... :shock:

Inače "teoretski" motor je savršenstvo... :mrgreen:
 
z-1000mk said:
...da i honda RC15 i V-Max... i svima je 50 000km nedostižna granica, baš me zanima kak bu ta aprilija ispala kad nemogu napravit ni V2 da izdrži 50 000km bez kvara... :shock:

Inače "teoretski" motor je savršenstvo... :mrgreen:
To iz iskustva pišeš ili ?

Nisam vozio a niti posjedovao neku V2 masinu, tocnije RSV mille, i dosta sam citao na forumu kak se ti motori kvare bla bla, i to me zabrinulo jer bih volio jednog dana imati RSV- milleta.
Onda sam pitao jednog čovjeka koji je vozio RSV-a dal je istina to o tom motoru da se jako kvari?
Onda mi je rekel da je taj motor super, i da se kvari jedino onima koji ga ne servisiraju i ne paze.
 
z-1000mk said:
...da i honda RC15 i V-Max... i svima je 50 000km nedostižna granica, baš me zanima kak bu ta aprilija ispala kad nemogu napravit ni V2 da izdrži 50 000km bez kvara... :shock:

Inače "teoretski" motor je savršenstvo... :mrgreen:

Malo zvrndanja bez podloge?  :misli:
 
burnout said:
To iz iskustva pišeš ili ?

Nisam vozio a niti posjedovao neku V2 masinu, tocnije RSV mille, i dosta sam citao na forumu kak se ti motori kvare bla bla, i to me zabrinulo jer bih volio jednog dana imati RSV- milleta.
Onda sam pitao jednog čovjeka koji je vozio RSV-a dal je istina to o tom motoru da se jako kvari?
Onda mi je rekel da je taj motor super, i da se kvari jedino onima koji ga ne servisiraju i ne paze.

Pa nije isto V2 i V4... Imam ja motoreviju gdje pise da je mille dosta pouzdan motor i da masina nema problema s kvarovima (tj. da je rotaxov agregat pouzdan). E sad kakav ce biti ovaj "aprilija original" agregat stvarno ne znam...  :mrgreen:
 
braco85 said:
Pa nije isto V2 i V4... Imam ja motoreviju gdje pise da je mille dosta pouzdan motor i da masina nema problema s kvarovima (tj. da je rotaxov agregat pouzdan). E sad kakav ce biti ovaj "aprilija original" agregat stvarno ne znam...  :mrgreen:
Nisam nigdje ni napisao da je isto V2 i V4, moj post se odnosi na onaj od z-1000mk. Pročitaj malo bolje  :wink:
 
braco85 said:
Pa nije isto V2 i V4... Imam ja motoreviju gdje pise da je mille dosta pouzdan motor i da masina nema problema s kvarovima (tj. da je rotaxov agregat pouzdan). E sad kakav ce biti ovaj "aprilija original" agregat stvarno ne znam...  :mrgreen:

Rotaxov agregat jest dobar ali sve ostalo aprilijino nije počevši od anlasera pa na dalje... :palacdolje:

Orin said:
Malo zvrndanja bez podloge?  :misli:


Jel znaš jednog V-Maxa sa 145ks koji ima više bez generalke... :jesus:

burnout said:
To iz iskustva pišeš ili ?

Nisam vozio a niti posjedovao neku V2 masinu, tocnije RSV mille, i dosta sam citao na forumu kak se ti motori kvare bla bla, i to me zabrinulo jer bih volio jednog dana imati RSV- milleta.
Onda sam pitao jednog čovjeka koji je vozio RSV-a dal je istina to o tom motoru da se jako kvari?
Onda mi je rekel da je taj motor super, i da se kvari jedino onima koji ga ne servisiraju i ne paze.

Nažalost iz iskustva a servis zahtjeva poslje i prije svake vožnje... :LOL:
 
Orin said:
Pa pričamo o motorima, ne yamahi  :mrgreen:

:LOL: :LOL: :LOL:

2 Braco85&Z-1000:a sto se tice anlasera na RSV-u pitaj te koji su imali problema gdje su ih servisirali i da li su sigurni da je i jedan servis bio napravljen po naputcima tvornice.... dobro se zna zasto je dolazilo do problema sa bendiksom.
A i na kometnar da sve Aprilino nije dobro vidim da bas nisi upoznat sa tim motociklom, npr sa ciklistikom koja je Apriliina, kvalitetom izrade, plastikama, i još puuuuuno stvari koje mi se ne da nabrajati.

Pa ne bi ga vozio 5 god da ne valja i ako opet kad budem kupio R motor vjerujem da ce to biti bas RSV, bio on V2 ili V4....iako ne znam kako cu prezivjeti 30, 40 ks manje od japanske konkurencije  :LOL: (mislim na V2)

 
Loki said:
:LOL: :LOL: :LOL:

2 Braco85&Z-1000:a sto se tice anlasera na RSV-u pitaj te koji su imali problema gdje su ih servisirali i da li su sigurni da je i jedan servis bio napravljen po naputcima tvornice.... dobro se zna zasto je dolazilo do problema sa bendiksom.
A i na kometnar da sve Aprilino nije dobro vidim da bas nisi upoznat sa tim motociklom, npr sa ciklistikom koja je Apriliina, kvalitetom izrade, plastikama, i još puuuuuno stvari koje mi se ne da nabrajati.

Pa ne bi ga vozio 5 god da ne valja i ako opet kad budem kupio R motor vjerujem da ce to biti bas RSV, bio on V2 ili V4....iako ne znam kako cu prezivjeti 30, 40 ks manje od japanske konkurencije  :LOL: (mislim na V2)


Ja ga i dalje vozim, komentiral sam aprilijinu mehaniku a ne ovijes...i reko sam da je motor savršenstvo ak upali, makar je 30ks slabiji od konkurencije, ipak je to klasa 750... :mrgreen:
 
Loki said:
:LOL: :LOL: :LOL:

2 Braco85&Z-1000:a sto se tice anlasera na RSV-u pitaj te koji su imali problema gdje su ih servisirali i da li su sigurni da je i jedan servis bio napravljen po naputcima tvornice.... dobro se zna zasto je dolazilo do problema sa bendiksom.
A i na kometnar da sve Aprilino nije dobro vidim da bas nisi upoznat sa tim motociklom, npr sa ciklistikom koja je Apriliina, kvalitetom izrade, plastikama, i još puuuuuno stvari koje mi se ne da nabrajati.

Pa ne bi ga vozio 5 god da ne valja i ako opet kad budem kupio R motor vjerujem da ce to biti bas RSV, bio on V2 ili V4....iako ne znam kako cu prezivjeti 30, 40 ks manje od japanske konkurencije  :LOL: (mislim na V2)

Ja sam samo komentirao sta su u Motoreviji rekli i nisam rekao da ne valja aprilia, nisu ni oni nego su je pohvalili da je uzorno pouzdana ako se odrzava (kao i vecina novih motora)... Ali sve je ovo offtopic, ovdje se prica o apriliji rsv 4!  :jesus:
 
z-1000mk said:
Ja ga i dalje vozim, komentiral sam aprilijinu mehaniku a ne ovijes...i reko sam da je motor savršenstvo ak upali, makar je 30ks slabiji od konkurencije, ipak je to klasa 750... :mrgreen:

a ti si samo izgleda kupio mačka u vreći koji ima  kvar na kvaru. koja godina je tvoj RSV i da li si ga kupio polovnog
 
Šta se tiče pouzdanosti rotaxa: moja 3  frenda voze rsv i imaju od 30000-45000 km bez ijednog kvara a ti ljudi se nevoze baš ko bakice jedini problem im je znao prestavljat akumulator ,a ako je to jedini problem koji bi bio na motoru ja bi ga kupio (y)
 
Od ljudi koji su vozili RSV-a sam čuo da je jedina mana bila nešto sa paljenjem ali da je to ispravljeno od modela 2001 ili 2002  :misli: pa na dalje  (y)
Da kupujem 1000-cu uzeo bi RSV  (y)
A da imam love ne bi se bunio ni za  V4  :mrgreen:
 
Killex said:
Da Europa je puna sportskih uspjeha u savremenom moto GP :mrgreen: Od kada se pojavio japan 70 i nekE to ti ide ovako Honda,Yamaha,ponekad Suzuki i jednom ducati u zadnjih 30 i kusur godina,odakle mi pravo da kažem Japan Rules!!! Baš sam bezobrazan. Da ima Europe u superbike-u,ali to je druga liga :D :D :D
japan rules? :misli:nemoj moto GP izdvajat od svjetskog motocikl. prvenstva. treba to gledat kao jednu neraskidivu cjelinu, i to kao : 125 ccm, 250 ccm i moto GP 800 ccm (prije 500 ccm i 990 ccm). a zašto to govorim, zato jer APRILIA ima 31 naslova prvaka u svjetskom prvenstvu, doduše "samo" u 125 i 250 ccm  :LOL:, a zašto nema u moto GP zato jer do sada nisu ni imali motor sa 4 cilindra! :wink: isto tako i DUCATI nije imao motor s 4 cil. do prije nekoliko god., pa mu je trebalo samo "tih" nekoliko god. da sve uštima i 2007. god. sve rasturi japance. (y)nisam siguran da su se još dan danas osvistili, kad vidimo STONERA da na testiranjima sa malo prerađenim prošlogodišnjim modelom DUCATIA sve gazi. :) a moje je predviđanje da će u bliskoj budućnosti evropski moto proizvođači imati sve više uspjeha u raznim svjetskim natjecanjima, jer su se napokon sjetili da pobjede u bilo kojem natjecanju donosi dobre prodajne rezultate cestovnih modela. :wink: a to temeljim na novim modelima evropljana:KTM LC8, BMW 1200RS, DUCATI 1098R, aprilia V4 ... (y)
 
burnout said:
Od ljudi koji su vozili RSV-a sam čuo da je jedina mana bila nešto sa paljenjem ali da je to ispravljeno od modela 2001 ili 2002  :misli: pa na dalje  (y)
Da kupujem 1000-cu uzeo bi RSV  (y)
A da imam love ne bi se bunio ni za  V4  :mrgreen:


Da a to je zato jer ga nisu znali paliti (zvuči smiješno ali istinito)  :palacdolje: ni jedna Aprilia se ne pali ko neki japanac  (y) to je prvo kaj sam čul od jednog stručnjaka za Apriliu  (y) i pridržavam se uputa i nikad nikakvih problema (joj samo da ne ureknem  :nervious:)  :mrgreen:
 
Goran zzz said:
Da a to je zato jer ga nisu znali paliti (zvuči smiješno ali istinito)  :palacdolje: ni jedna Aprilia se ne pali ko neki japanac  (y) to je prvo kaj sam čul od jednog stručnjaka za Apriliu  (y) i pridržavam se uputa i nikad nikakvih problema (joj samo da ne ureknem  :nervious:)  :mrgreen:

a kak se vužgi?
 
moj rsv je 99g. i ima 45000 km i još ide ko iz dućana...mašina nikad dirana....toliko o kvarovima a što se tiče paljenja..nijedan dvocilindraš nevoli slab akumulator iako moj rsv pali ko mina.... :mrgreen:....ja sam vozio japance prije ali sad kad bih išao mijenjat motor opet bi bio v2.....jer za v4 ipak mi malko fali eurića.....