NRas
New member
xsm50 said:Eh mos mislit da ce ta krama od suzukija tolko zdrzat bez kvarova , mjenjaca itd :jesus:
Znaš kako se kaže "nije žvaka za seljaka" nekom ni traktor nebi izdržao
xsm50 said:Eh mos mislit da ce ta krama od suzukija tolko zdrzat bez kvarova , mjenjaca itd :jesus:
xsm50 said:Eh mos mislit da ce ta krama od suzukija tolko zdrzat bez kvarova , mjenjaca itd :jesus:
Bandit said:I kaj mi je puknul zamjenski žmigavac (onaj mali šminkerski jer mi je motor zrušen).
:misli: hočeš reči da je antihoping imala samo aprilia od 1000 ccm a ove manje ga nisu imale ?NRas said:Na 50.000 mi je riknula membrana antihoping sistema na kvačilu, to sigurno ne rikne na motorima koji to nemaju... a bogami 2002. su to serijski imali samo Aprilie 100045€ zamijenio sam.
:misli: ti sa juga istre očito brkaš stvari... prodaješ tartufe a sam jedeš gljive ludare !!xsm50 said:Eh mos mislit da ce ta krama od suzukija tolko zdrzat bez kvarova , mjenjaca itd :jesus:
zvonko situm said::misli: ti sa juga istre očito brkaš stvari... prodaješ tartufe a sam jedeš gljive ludare !!
zvonko situm said:aprilia jeste dobar motor....
1998. je PRVI puta na serijskom motoru serijski ugrađen antihoping! i to nije ni Ducati ni MV nego Aprilia. Napravili su motor RSV sa odličnim rotaxovim motorom i najboljom ciklistikom tada. Haga je par godina kasnije imao svjetlih trenutaka sa tim motorom u sbk-u, največi problem je zapravo bila potrošnja guma, koja nije išla sa njegovom agresivnom (pre) vožnjom!zvonko situm said::misli: hočeš reči da je antihoping imala samo aprilia od 1000 ccm a ove manje ga nisu imale ?
....a 2002. godine je več šest godina kako suzuki svoje motore oprema antihopingom...onako rutinski...
aprilia jeste dobar motor....ali daleko je to još od vrlo dobrog i odličnog
Ovo mi se najviše svidjelo.NRas said:Marketing nije nikad namjenjen onima koji znaju šta im treba i šta žele kupiti, kao ni onima koji znaju šta kupuju! Savjet je da ne nasjedate baš na sve, samo na ono što vas jako veseli
Ispričavam se ako sam bio dosadan.
SVJETLI said:europljani imaju tradiciju, ali su večina (osim ducatija i guzzi-a) imali prekide ili bar jako loša razdoblja i tih godina japanci su galopirali tako da su europljani morali skoro pa njih kopirat,naravno na svoj način (2 cilindra) da bi se vratili u igru.
e, aprilia i nema neku povijest, bar ne u klasi 750-1000, i poslije mille-ta, mislim da je jako veliki uspjeh da se uspoređuju s japancima ,po voznim svojstvima aprilia je tu, snaga dolazi..
.. a i kvaliteta je več odavno tu
v4 dolazi i vidim da su ljubitelji japanezera nervozni..
![]()
gigi said:Kaj je i tebi netko na nekom susretu motor srušil :misli:alacdolje:
istra!zvonko situm said::misli: ti sa juga istre očito brkaš stvari... prodaješ tartufe a sam jedeš gljive ludare !!
dobro si to reka da triba dijelit motore na dobre i loše, jer ne triba generalizirat. dosta ekipe na ovom forumu ne razumi ništa, pa se idu prepucavat bez da govore činjenice. stariji i iskusniji ljudi će se sigurno sjetit da je japan po razvoju bio iza bivše juge (1950-tih godina), ali su vrlo brzo napredovali u razvoju, jer nisu trošili ni 1 dolar za naoružanje i razvoj tog naoružanja. zašto? jer nisu smjeli od amerikanaca. i sve svoje snage su dali na obnovu zemlje i razvoj industrije. dosta su im ameri pomogli da se dignu na noge, ali su i nešto dobili i industrijskom špijunažom. a evropljani su imali vrhunske motore (za to doba) i između 1. i 2. svj. rata. oni su SAMI razvijali ta vozila i usavršavali ih do današnjih dana.NRas said:Več godinama idu priče Japanci super Talijani sranje i obratno...
Ajde počnite dijeliti motore na dobre i loše, uspjele i neuspjele a ima ih sa obje strane...
Vozi šta želiš ali ako nisi zadovoljan svojim izborom ne pljuj po mom da bi se utješio da je moje sigurno još malo gore.
Sinna said:s obzirom da je apriliarelativno mlada firma (mislim da nema još 20 god. :misli![]()