RSV V4

xsm50 said:
Eh mos mislit da ce ta krama od suzukija tolko zdrzat bez kvarova , mjenjaca itd :jesus:

Znaš kako se kaže "nije žvaka za seljaka" nekom ni traktor nebi izdržao
 
xsm50 said:
Eh mos mislit da ce ta krama od suzukija tolko zdrzat bez kvarova , mjenjaca itd :jesus:

Imam 47000 km sa Suzuki SV 1000. Kvačilo ima sistem koji sprečava blokiranje stražnjeg kotača kod oduzimanja gasa. Motor do sada nije imao kvarova osim kaj mi je rikno akumulator. I kaj mi je puknul zamjenski žmigavac (onaj mali šminkerski jer mi je motor zrušen).

Jedini veći "kvar" su mi zlizane gume, razvučen pogonski lanac, zmazani filter zraka...čak sam moral i ulje promijeniti nekoliko puta...

A ti micek nastavi drgljati svoj mopedić i trkeljati o motorima koje možeš samo sanjati. Jednog dana buš možda došel do toga da probaš dva ili tri razlićita motora, a onda buš mogel o njima i pričati. Dotle se ne miješaj u razgovore onih koji voze motocikle.
 
Bandit said:
I kaj mi je puknul zamjenski žmigavac (onaj mali šminkerski jer mi je motor zrušen).

Kaj je i tebi netko na nekom susretu motor srušil  :misli: :palacdolje:
 
NRas said:
Na 50.000 mi je riknula membrana antihoping sistema na kvačilu, to sigurno ne rikne na motorima koji to nemaju... a bogami 2002. su to serijski imali samo Aprilie 100045€ zamijenio sam.
:misli: hočeš reči da je antihoping imala samo aprilia od 1000 ccm a ove manje ga nisu imale ? 

....a 2002. godine je več šest godina kako suzuki svoje motore oprema antihopingom...onako rutinski...

aprilia jeste dobar motor....ali daleko je to još od vrlo dobrog i odličnog
 
xsm50 said:
Eh mos mislit da ce ta krama od suzukija tolko zdrzat bez kvarova , mjenjaca itd :jesus:
  :misli: ti sa juga istre očito brkaš stvari... prodaješ tartufe a sam jedeš gljive ludare !!
 
svi su motori novijih godišta(cca od 2000 pa naviše)ljepi i preljepi nema ružnog ima samo  manje ili više ljep,za svačiji ukus teško je o tom diskutirati neko voli konje(čitaj snagu) neko okretni moment  neko šminju,po meni je jedini fijasko bio ducati 999 (y)
 
zvonko situm said:
aprilia jeste dobar motor....



...i tu stavi točku, da ne zabrljaš....znamo da iznad dobrog ima vrlodobar i odličan.... :wink:




Glede repa na Tuonu, žmigavci fakat propuštaju vlagu...ali to se da riješit...


Glavno da dobro koči, kad radi zadnja... (y)





...a radi... (y)
 
zvonko situm said:
:misli: hočeš reči da je antihoping imala samo aprilia od 1000 ccm a ove manje ga nisu imale ? 

....a 2002. godine je več šest godina kako suzuki svoje motore oprema antihopingom...onako rutinski...

aprilia jeste dobar motor....ali daleko je to još od vrlo dobrog i odličnog
1998. je PRVI puta na serijskom motoru serijski ugrađen antihoping! i to nije ni Ducati ni MV nego Aprilia.  Napravili su motor RSV sa odličnim rotaxovim motorom i najboljom ciklistikom tada. Haga je par godina kasnije imao svjetlih trenutaka sa tim motorom u sbk-u, največi problem je zapravo bila potrošnja guma, koja nije išla sa njegovom agresivnom (pre) vožnjom!
I onda apetiti rastu pa se odlučuju za motoGP (tip koji je radio u marketingu Aprilije mi je tada rekao da sbk prodaje R motore, znači samo RSV, a motoGP prodaje skutere 99% njihove ponude....
I tako je u priču uletio cosworth sa svojim trocilindrašem, kada su svi znali da rula 4V ili 5V, rezultata nije bilo pa su ogromni troškovi bacili kuču iz Noale-a doslovno na koljena...
Sada je Apriliu preuzeo Piaggio, (ne bi vjerovali da je Piaggiova Vespa jedini skuter kojeg možete vidjeti na cestama u USA), nadam se da če biti rezultata jer mi je Aprilia najsimpatičnija talijanska tvornica motora...

E sada, da japanci stavljaju neke delikatese na svoje motore samo kada moraju jer ih i drugi imaju može biti i relativno točno (znaju li da R motori MORAJU imati pletene kočione cijevi??? a ne da se ja moram j....) ali ja to pokušavam gledati iz optike tvornice i koga ista fokusira kao svoga kupca, na žalost tvornica R motocikle ne proizvodi za onjih 0.1% koji če ih koristiti na pisti, ni za onih 0.001% koji če se njima natjecati...
I u optici motocikla koji po običnoj cesti (do kafiča i nazad) uspješno uspjevaju savladati svoje konje i momente (koji danas prodaju R motore), priznajem da su današnji R motocikli jako dobri, blizu savršenstva...
Marketing nije nikad namjenjen onima koji znaju šta im treba i šta žele kupiti, kao ni onima koji znaju šta kupuju!

Da li pak, osvrnuvši se na Talijanska remek djela, mislite da 1098S ima Ohlinse koji se koriste u SBK ili barem koje pokoji mali tim može uspješno koristiti u natjecanjima? Imao sam prilike držati u rukama natjecateljske vilice i nemaju veze...  a servisni interval im je 20 sati, koliko sati vožnje prođe da bi se nakupilo 15.000km na 1098S-u, lako je izračunati, kliko je ono servisni interval na 1098R-u?

Marketing nije nikad namjenjen onima koji znaju šta im treba i šta žele kupiti, kao ni onima koji znaju šta kupuju! Savjet je da ne nasjedate baš na sve, samo na ono što vas jako veseli  :mrgreen:

Ispričavam se ako sam bio dosadan.
 
NRas said:
Marketing nije nikad namjenjen onima koji znaju šta im treba i šta žele kupiti, kao ni onima koji znaju šta kupuju! Savjet je da ne nasjedate baš na sve, samo na ono što vas jako veseli  :mrgreen:

Ispričavam se ako sam bio dosadan.
Ovo mi se najviše svidjelo.  (y)
 
europljani imaju tradiciju, ali su večina (osim ducatija i guzzi-a) imali prekide ili bar jako loša razdoblja i tih godina japanci su galopirali tako da su europljani morali skoro pa njih kopirat,naravno na svoj način (2 cilindra) da bi se vratili u igru.

e,  aprilia i nema neku povijest, bar ne u klasi 750-1000, i poslije mille-ta, mislim da je jako veliki uspjeh da se uspoređuju s japancima ,po voznim svojstvima aprilia je tu, snaga dolazi..
.. a i kvaliteta je več odavno tu

v4 dolazi i vidim da su ljubitelji japanezera nervozni..


(y)
 
SVJETLI said:
europljani imaju tradiciju, ali su večina (osim ducatija i guzzi-a) imali prekide ili bar jako loša razdoblja i tih godina japanci su galopirali tako da su europljani morali skoro pa njih kopirat,naravno na svoj način (2 cilindra) da bi se vratili u igru.

e,  aprilia i nema neku povijest, bar ne u klasi 750-1000, i poslije mille-ta, mislim da je jako veliki uspjeh da se uspoređuju s japancima ,po voznim svojstvima aprilia je tu, snaga dolazi..
.. a i kvaliteta je več odavno tu

v4 dolazi i vidim da su ljubitelji japanezera nervozni..
(y)

Nisu nervozni strepe strepe  (y) (y) :mrgreen:
 
gigi said:
Kaj je i tebi netko na nekom susretu motor srušil  :misli: :palacdolje:

Ne, u ovlaštenom suzuki servisu na samoborskoj :mrgreen:
 
Več godinama idu priče Japanci super Talijani sranje i obratno...

Ajde počnite dijeliti motore na dobre i loše, uspjele i neuspjele a ima ih sa obje strane...

Vozi šta želiš ali ako nisi zadovoljan svojim izborom ne pljuj po mom da bi se utješio da je moje sigurno još malo gore.
 
NRas said:
Več godinama idu priče Japanci super Talijani sranje i obratno...

Ajde počnite dijeliti motore na dobre i loše, uspjele i neuspjele a ima ih sa obje strane...

Vozi šta želiš ali ako nisi zadovoljan svojim izborom ne pljuj po mom da bi se utješio da je moje sigurno još malo gore.
dobro si to reka da triba dijelit motore na dobre i loše, jer ne triba generalizirat. dosta ekipe na ovom forumu ne razumi ništa, pa se idu prepucavat bez da govore činjenice. stariji i iskusniji ljudi će se sigurno sjetit da je japan po razvoju bio iza bivše juge (1950-tih godina), ali su vrlo brzo napredovali u razvoju, jer nisu trošili ni 1 dolar za naoružanje i razvoj tog naoružanja. zašto? jer nisu smjeli od amerikanaca. i sve svoje snage su dali na obnovu zemlje i razvoj industrije. dosta su im ameri pomogli da se dignu na noge, ali su i nešto dobili i industrijskom špijunažom. a evropljani su imali vrhunske motore (za to doba) i između 1. i 2. svj. rata. oni su SAMI razvijali ta vozila i usavršavali ih do današnjih dana. (y)da dalje ne dužim ovo je veliki uspjeh za apriliju jer nikad dosad nisu imali motor V4, nego V2 i 1 cilindar. vrime će pokazat da li će imat uspjeha na stazi dogodine i koliko će prodat V4 cestovnih modela. nadam se da će bit dobar, kao i u manjim klasama (125 ccm i 250 ccm), gdje je aprilia osvojila 29 naslova svjetskog prvaka. o ovome nitko ništa ne govori i komentira (osim mene), ali tko sve vozi klase 125 i 250 (japanci i neki evropljani), ovo je veliki uspjeh, s obzirom da je apriliarelativno mlada firma (mislim da nema još 20 god. :misli:). aprilia bi imala još više uspjeha da nije bilo onog neuspješnog izleta u moto GP, gdje je potrošila kišu para, pa je to bacilo nekoliko god. unatrag! :(sad se polako ali sigurno aprilia vraća na stabilne noge, potpomognute piaggovim novcima. a japanci sad strepe, jer dolaze vrlo kvalitetni evropljani (BMW, KTM, aprilia...) (y)pogledajte koliko novih modela (u nekoliko kategorija) je aprilia izbacila na tržište, a sve to možete vidit na ZG AUTO-SHOW (bar se nadam) od 28.3. do 6.4. 2008. g. (y)      PS. nadam se da vas nisam ispila. :LOL:
 
neznam jel bio ovaj link
http://www.youtube.com/watch?v=0GVfC9QZlbI

jedva čekam da ovo čujem u živo  :) :) :) :) :)