RSV V4

SVJETLI said:
Evo slikica, nemam baš od tuona direktno odzada pa sam stavio od rsv isti su.

Ne znam koji je problem s njima , jer vidim da su ih japanci već kopirali (zx10 2006, k6,k7, gsxr 600,750) ak ne rade, onda može biti sigurnosni problem, ovi svjetle jako dobro, za razliku od kakvih micro-zamjenskih kakve imam i ja.

Sad ću malo citirat samog sebe:
Bandit said:
Ne ulazimo u estetsku strane priče, nego u funkcionalnu...jer je to više vezano uz kvalitetu. Pa onda pričaj o završnoj izvedbi (obradi) i kvaliteti.

Znači ne dvojim, estetski je mille/Tuono lijep motor. I nije loš motor. No osvrnuo sam se samo na ono kaj sam i napisal u postu.

Znači stoji moj post, prvi puta kada naiđem na Tuona (može i RSV) pofotkatz ću "problem".
 
Ima malo blata unutar žmigavaca jer ne brtve dobro ona stakalca. U čemu je problem? :LOL:
 
Hrvoje said:
Ima malo blata unutar žmigavaca jer ne brtve dobro ona stakalca. U čemu je problem? :LOL:

:mrgreen: :mrgreen: da to je al bez obzira na to žmigavci i dalje rade  :mrgreen:

p.s. Hrvoje bi voljel da ti zadnja radi ko na V4

http://www.apriliabase.com/content/view/55/1/

ili je možda zaštekala  :mrgreen:
 
Goran zzz said:
:mrgreen: :mrgreen: da to je al bez obzira na to žmigavci i dalje rade  :mrgreen:
A kome smeta.... talijani rade jako dobre, a jeftine, silikonske kitove... pa neka brtvi!  :mrgreen:
 
evo slikica tek toliko da tema ne zamre
 
a ovo je necija zamisao o vanjskom izgledu nove rsv4
 
lili said:
a ovo je necija zamisao o vanjskom izgledu nove rsv4

Sva sreca da je zamisao, koji kić  :eek:hne:
 
Evo, morao sam se i ja malo osvrnuti na par prijašnjih postova.

Već 5 godina vozim Cagivu Raptor 1000 - i mogu samo reći da sam oduševljen motorom, ALI naprosto se ne mogu složiti s izjavama nekih da smo "mi" europljani odlični u završnoj obradi - to ponekad nije tako.

Npr. konkretno, na mojoj Cagivi plastike su tako nemarno napravljene da sam ih kompletno morao prepraviti (na prednjem blatobranu male plastikice sa strane pucaju od vibracija - vjerojatno i od "nečijeg" priješnjeg dizanja na zadnji :oops:, plastike ispod sica pucaju zbog slabih nosača,...). Ne osjećam se prozvati soliti pamet sada nekim ljudima, nego samo tvrdim da bih ja UVIJEK izabrao spoj TALIJANSKOG dizajna i JAPANSKE tehnike.

Malo su nagle izjave da su europski proizvođači kvalitetniji od japanskih:

Prvo, zato jer većina nas nije vozila više od par motocikala u životu - pa nam je to stoga, premali uzorak na kojem bih smo mogli usporediti SVOJA zapažanja - jer ljudi misle da su svi ostali subjektivni dok su oni jedini objektivni,

Drugo jer ne radimo kao serviseri japanskih i europskih motocikala (bilo bi zanimljivo da pitamo nekoga tko se bavi/servisira EU i JAP motocikle) pa da imamo podatke o tome koji se motori kvare koliko često i kako "jako",

Treće - svatko vozi motor na svoj način, a tako ga i održava - tako da se tu podaci o tome koliko se tkome kvare motori, jako razlikuju...ja osobno imam prijatelja koji bi i nakovanj razbio kako je netko prije spomenuo - njemu motori i automobili ne traju više od cca 2-3 god, tj. 20-40000km...

Make love, not war  :mrgreen: (y)
 
Rene(Raptor) said:
Evo, morao sam se i ja malo osvrnuti na par prijašnjih postova.

Već 5 godina vozim Cagivu Raptor 1000 - i mogu samo reći da sam oduševljen motorom, ALI naprosto se ne mogu složiti s izjavama nekih da smo "mi" europljani odlični u završnoj obradi - to ponekad nije tako.

Npr. konkretno, na mojoj Cagivi plastike su tako nemarno napravljene da sam ih kompletno morao prepraviti (na prednjem blatobranu male plastikice sa strane pucaju od vibracija - vjerojatno i od "nečijeg" priješnjeg dizanja na zadnji :oops:, plastike ispod sica pucaju zbog slabih nosača,...). Ne osjećam se prozvati soliti pamet sada nekim ljudima, nego samo tvrdim da bih ja UVIJEK izabrao spoj TALIJANSKOG dizajna i JAPANSKE tehnike.

Malo su nagle izjave da su europski proizvođači kvalitetniji od japanskih:

Prvo, zato jer većina nas nije vozila više od par motocikala u životu - pa nam je to stoga, premali uzorak na kojem bih smo mogli usporediti SVOJA zapažanja - jer ljudi misle da su svi ostali subjektivni dok su oni jedini objektivni,

Drugo jer ne radimo kao serviseri japanskih i europskih motocikala (bilo bi zanimljivo da pitamo nekoga tko se bavi/servisira EU i JAP motocikle) pa da imamo podatke o tome koji se motori kvare koliko često i kako "jako",

Treće - svatko vozi motor na svoj način, a tako ga i održava - tako da se tu podaci o tome koliko se tkome kvare motori, jako razlikuju...ja osobno imam prijatelja koji bi i nakovanj razbio kako je netko prije spomenuo - njemu motori i automobili ne traju više od cca 2-3 god, tj. 20-40000km...

Make love, not war  :mrgreen: (y)
to sam ja rekao :mrgreen:, a ti si lijepo sažeo raspravu, jer upravo je tako kako si rekao.  (y)
 
bad_dac said:
to je činjenica
žabari su po dizajnu u prednosti isto ko i kosooki u tehnici

neki ljudi bubnu i ostanu zivi :mrgreen:

japanci su u prednosti samo po upravljanju i kontroli kvalitete. po nicem drugom. i to ih spasava. oni nisu u stanju izumit nesto iz nicega, oni su samo u stanju kopirat nesto i poboljsat neke sitne nedostatke.
 
jolly the roger said:
neki ljudi bubnu i ostanu zivi :mrgreen:

japanci su u prednosti samo po upravljanju i kontroli kvalitete. po nicem drugom. i to ih spasava. oni nisu u stanju izumit nesto iz nicega, oni su samo u stanju kopirat nesto i poboljsat neke sitne nedostatke.

Nije to baš tako, oni su počeli "kasnije", a EU proizvođači se izvlače na neku tradiciju (čitaj: MV Agusta, Moto Guzzi,...) - šta meni znači tradicija proizvodnje motocikala u Italiji ako moram nakon godinu dana u varoplast da mi prepravi plastike na motoru?

Ja nisam rekao da su "japanci" pametniji ili bolji, jer se naprosto ne smatram dovoljno kompetentnim da prosuđujem, ali moje SUBJEKTIVNO mišljenje je da ako već nisu pametniji - onda su barem pedantniji (uveli su daleko "više" standarde kvalitete, tj. Quality checks i Quality control nego Europljani - barem je tako bila situacija do sada).

Šta se tiče dizajna - puno je jeftinije unajmiti neku slavnu dizajnersku kuću da dizajnira motor, nego godine i godine rada na mehanici...

Ali, opet, to je samo moje skromno mišljenje...i ponavljam, kada opet neki proizvođač izbaci V mašinu (bila to 2 ili 4) sa talijanskim dizajnom i japanskom tehnikom (izuzev Desmosedici-a za kojeg smatram da je, nadam se - momentalno, nešto što si ne mogu priuštiti), onda ću početi razmišljati o promijeni motora...
:peace:
 
Moj Mile (mat crni) se rastopio na suncu, sad su mu sve pljastike spopigane... :cry:
 
Moj je onaj Falco sa 70.000, u tih 70.000 sam na 10 .000 zamjenio relej paljenja, pre slab je tvornički i kada je batrija skoro prazna a nadobudan ga na silu pali prdne...
30€ popravio sam.
Na 50.000 mi je riknula membrana antihoping sistema na kvačilu, to sigurno ne rikne na motorima koji to nemaju... a bogami 2002. su to serijski imali samo Aprilie 1000
45€ zamijenio sam.
Na 60.000 sam dao napraviti veliki servis, zamjena lanaca distribucije i zamijenio akumulator, jebiga dalje nije htio...

Nikada ni jedan veči problem, istina servise sam radio u selu pokraj Noale-a kod tipa koji je pobijedio Aprilijin Master mecanic

Mane motora su da je malo pre tvrd za touring, stražnji amortizer je shit doslovno, ali sam ga zamijenio sa ohlinsovim, i vibracije tipične za 2cil.
A i uz te mane sam se sa dragom vratio iz Avignona(Francuska) u jednom danu 1200Km. I nikad nisam ostao na cesti.

Sada sam sretan vlasnik Gsx-r 1000 K7, razlog za promjenu je bio pre čest odlazak na Grobnik za Falca, i nekako sam ga preraso...

I da se vratim na temu, mišljenja sam da če ovaj V4 biti jako dobar motor, ali če mu i cijena biti paprena, kao i na svakom V4 motoru... :(

 
Rene(Raptor) said:
Nije to baš tako, oni su počeli "kasnije", a EU proizvođači se izvlače na neku tradiciju (čitaj: MV Agusta, Moto Guzzi,...) - šta meni znači tradicija proizvodnje motocikala u Italiji ako moram nakon godinu dana u varoplast da mi prepravi plastike na motoru?

Ja nisam rekao da su "japanci" pametniji ili bolji, jer se naprosto ne smatram dovoljno kompetentnim da prosuđujem, ali moje SUBJEKTIVNO mišljenje je da ako već nisu pametniji - onda su barem pedantniji (uveli su daleko "više" standarde kvalitete, tj. Quality checks i Quality control nego Europljani - barem je tako bila situacija do sada).

Šta se tiče dizajna - puno je jeftinije unajmiti neku slavnu dizajnersku kuću da dizajnira motor, nego godine i godine rada na mehanici...

Ali, opet, to je samo moje skromno mišljenje...i ponavljam, kada opet neki proizvođač izbaci V mašinu (bila to 2 ili 4) sa talijanskim dizajnom i japanskom tehnikom (izuzev Desmosedici-a za kojeg smatram da je, nadam se - momentalno, nešto što si ne mogu priuštiti), onda ću početi razmišljati o promijeni motora...
:peace:

imas pravo :wink:
budalama i zenama nikad ne proturijecim :mrgreen:
 
NRas said:
Moj je onaj Falco sa 70.000, u tih 70.000 sam na 10 .000 zamjenio relej paljenja, pre slab je tvornički i kada je batrija skoro prazna a nadobudan ga na silu pali prdne...
30€ popravio sam.
Na 50.000 mi je riknula membrana antihoping sistema na kvačilu, to sigurno ne rikne na motorima koji to nemaju... a bogami 2002. su to serijski imali samo Aprilie 1000
45€ zamijenio sam.
Na 60.000 sam dao napraviti veliki servis, zamjena lanaca distribucije i zamijenio akumulator, jebiga dalje nije htio...

Nikada ni jedan veči problem, istina servise sam radio u selu pokraj Noale-a kod tipa koji je pobijedio Aprilijin Master mecanic

Mane motora su da je malo pre tvrd za touring, stražnji amortizer je shit doslovno, ali sam ga zamijenio sa ohlinsovim, i vibracije tipične za 2cil.
A i uz te mane sam se sa dragom vratio iz Avignona(Francuska) u jednom danu 1200Km. I nikad nisam ostao na cesti.

Sada sam sretan vlasnik Gsx-r 1000 K7, razlog za promjenu je bio pre čest odlazak na Grobnik za Falca, i nekako sam ga preraso...

I da se vratim na temu, mišljenja sam da če ovaj V4 biti jako dobar motor, ali če mu i cijena biti paprena, kao i na svakom V4 motoru... :(


Čitajte japoljupci i patite :x        (y)
 
NRas said:
Ali pazi da je i onaj kojeg citiraš japanoljubac  :wink:

Eh mos mislit da ce ta krama od suzukija tolko zdrzat bez kvarova , mjenjaca itd :jesus: