S1000XR

Rijesili su te "vibracije" na volanu, mislim da cak vec od modela 2017 ;)
 
Evo malo da napisem svoj dozivljaj motora. Napravio sam 70 km sa njim a pola toga bila je zena iza.
Radi se o testnom motoru kod Tomica znaci 2018 model. Motor je napravljen 30.04 ove godine.

Dakle, vibracije nisu rjesili i dalje vibrira i to oko 4000 okretaja kada prodes te okretaje onda je ok.
Ali nije ok sto desni suvozacev oslonac za nogu vibrira stalno. u 30 km zeni je noga utrnula.
Kao drugo sic je tvrd ono kao komad daske za jedan sport-touring to je minus. Takoder glasan je za popizdit i to sa tvornickim auspuhom....
Motor je imao 2400 kilometra na sebi a vec mu je procurio semering na desnoj vilici... :palacdolje:

Da ne bi bilo da samo serem po motoru evo i par pozitivnih detalje. Vozi se jako lijepo a izgleda prekrasno posto je u HP bojama. Sam polozaj sjedenja je dosta ugodan, quickshifter je cudo spojka ti treba samo za poci i zaustaviti se. Za sve ostalo samo radis nogom. Vuce odlicno tj nema nekih rupa u razvijanju snage.

Cijena mu je sa svom opremom (Dynamic i Touring paketi) 143 500 kn. Sto i nije uopce lose kada vidis sto sve dobijes za to. Npr Multistrada S sa touring paketom je 177 000 kn pa ti vidi. Stvarno sam ga zelio uzeti ali nisam mogao prijeci preko tih vibracija jer motor jednostavno nije udoban za neke duze voznje.
Toliko od mene . Pozz.
 
Sinna said:
Napokon jedan sunčan dan sa bonacom! :wink: :peace: Naručih se u Tomića BMW da probam to novo čudo od motora S1000XR (čudno mi je da ga imaju na testu, jer je dosada bio samo GS 1200) :) Kad sidnem na njega ne mogu baš 100% taknit pod cijelim stopalom, jer mi fali 1-2 cm, a kad mi žena sidne natad onda je sve OK. Čudno mi je da me štafne tuču u listove kad stojim na mistu. :shock: Nije baš ugodno, ali da su ih samo malo povukli nazad bilo bi odlično. Najprije sam iša u đir sam, a posli sa ženom.Vrlo brzo sam se navika na položaj sjedenja i niži položaj nogu u odnosu na Tuona. Ovaj moj testni je ima najveći nivo opreme (elektr. ovjes, quick shifter itd.), ali ko je stavija quick-shifter triba mu dići spomenik, jer to je fantastična stvar i mene je oduševio (prvi put sam vozio s njim  :naklon: :cool:)! Vjetrobran sam stavio u najviši položaj i nije mi stvara turbulencije oko glave. Polako se probijam kroz gradsku gužvu i izlazim na brzu cestu put Sinja, a kad pogledam u celer ne mogu virovat da toliko ide, a minjanje brzina ka u F1 koje prati zvuk auspuha i pucketanje kad se pusti gas. Igra sam se sa postavkama u Road i Dynamic i odlučniji je u Dinamicu! Vrlo lako se pribacuje u kratkim okukama i pari mi lagan s obzirom na 230 kg, a u 6.oj vuče i ubrzava odlučno! (y) E sad da napišem šta mi nije drago: 1.) to je prejaki zvuk auspuha u nekim režimima (znam šta je buka jer sam na Tuona imao MIVV auspuhe sa ili bez db-killera); 2.) VIBRACIJE - na ručkama, štafnama i na sjedalu, ali ne u svim režimima, nego u najkorištenijem rasponu okretaja od 3500 do 7000 o/min. Ima ih i kasnije ali se tako ne vozi često i dugotrajno! :palacdolje: Ovaj motor ima puno pluseva, ali neke minuse ne mogu izbrisat i ne sviđaju mi se (nekako ih ne mogu probavit)! :( Kad imaš ovakvi motor stalno te mami da ga odvrneš do blokade, ali meni ne triba RR u tijelu touring motora, a meni triba malo umjereniji motor, za ljude u godinama! :wink: :D
PS. Inače žena mi je oduševljena s XRom i ona nema zamjerke, ali je malo oladila kad smo čuli cijenu sa svom opremom i kuferima!!! :misli: :mrgreen:
Znači da NISU riješili te vibracije! :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: Neki lik je prije misec dana rekao da je testirao najnoviji model i da nema tih vibri. :misli: :shock: Kome virovat??? :misli: Ali po broju prodanih modela vidi se da nije sve OK! :wink:
Pročitaj ovaj moj test prije 2 godine i sve je isto. :palacdolje: Da su uspili sve probleme sredit bio bi prodavaniji od GSa jer je po meni bolji od GSa 3x!!! :wink: Ili takvi pozeri ne znaju vozit XRa! :LOL:
 
Da manje vise isti dozivljaj.  Kazem steta jer motor je stvarno pojava ali to je samo podignuti R motor i meni to ne odgovara.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sinna said:
Znači da NISU riješili te vibracije! :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: Neki lik je prije misec dana rekao da je testirao najnoviji model i da nema tih vibri. :misli: :shock: Kome virovat??? :misli: Ali po broju prodanih modela vidi se da nije sve OK! :wink:
Pročitaj ovaj moj test prije 2 godine i sve je isto. :palacdolje: Da su uspili sve probleme sredit bio bi prodavaniji od GSa jer je po meni bolji od GSa 3x!!! :wink: Ili takvi pozeri ne znaju vozit XRa! :LOL:

Ma ja sam ga vozio skupa sa suprugom istog tog testnog. Evo oboje bili odusevljeni i nismo skuzili te vibracije, al kazem mozda smo bili previse nabrijani i pod dojmom pa ih nismo tak osjetili, supruga je cak rekla da je iznenadjukuce udoban s obzirom sta je ocekivala. Napravili rutu od Zagreba do Rastoka i nazad. Zato treba probat.
 
singlica said:
Evo malo da napisem svoj dozivljaj motora. Napravio sam 70 km sa njim a pola toga bila je zena iza.
Radi se o testnom motoru kod Tomica znaci 2018 model. Motor je napravljen 30.04 ove godine.

Dakle, vibracije nisu rjesili i dalje vibrira i to oko 4000 okretaja kada prodes te okretaje onda je ok.
Ali nije ok sto desni suvozacev oslonac za nogu vibrira stalno. u 30 km zeni je noga utrnula.
Kao drugo sic je tvrd ono kao komad daske za jedan sport-touring to je minus. Takoder glasan je za popizdit i to sa tvornickim auspuhom....
Motor je imao 2400 kilometra na sebi a vec mu je procurio semering na desnoj vilici... :palacdolje:

Da ne bi bilo da samo serem po motoru evo i par pozitivnih detalje. Vozi se jako lijepo a izgleda prekrasno posto je u HP bojama. Sam polozaj sjedenja je dosta ugodan, quickshifter je cudo spojka ti treba samo za poci i zaustaviti se. Za sve ostalo samo radis nogom. Vuce odlicno tj nema nekih rupa u razvijanju snage.

Cijena mu je sa svom opremom (Dynamic i Touring paketi) 143 500 kn. Sto i nije uopce lose kada vidis sto sve dobijes za to. Npr Multistrada S sa touring paketom je 177 000 kn pa ti vidi. Stvarno sam ga zelio uzeti ali nisam mogao prijeci preko tih vibracija jer motor jednostavno nije udoban za neke duze voznje.
Toliko od mene . Pozz.

Ovaj motor prilicno pratim i istrazujem iskustva njegovih vlasnika, jer definitivno namjeravam da ga kupim (nadam se iduce sezone ako uspijem prodati trenutni motor) i ono sto sam zakljucio iz tih raznih iskustava je da su vibracije i dalje tu, ali u dosta manjoj mjeri nego na prvoj seriji iz 2015. I dosta vlasnika tvrdi da vibracije skoro u potpunosti nestanu nakon sto se motor malo razradi, obicno poslije 5-6 milja predjenih kilometara.
Mislim da nije realno ocekivati da ovaj motor nikako ne vibrira. Ipak je cetverocilindras koji dolazi direktno iz sportskog svijeta, u kojem su balansne osovine obicni visak.
A ako se vibracije i ne smire, tu su veci utezi volana za koje je potvrdjeno da rjesavaju problem. Pogreska je ovaj motor otpisati samo radi tih vibracija, posebno sto se tako jednostavno rjesavaju. Razumijem one koji su ga otpisali kada je tek krenuo u prodaju, i ja sam jedan od tih, ali u mom slucaju odluka se bazirala na ozbiljnijim problemima koje je XR tada imao, kao sto je problem sa masinama (crkavanje bregastih i klackalica), vodenom pumpom i pumpom goriva
A vibracije ? Vibrira i boxer u GS-u pa niko ne kuka. Motor je, sjedis na masini, nije Maybach  (y)
I gdje se nalazi taj testni XR, u Splitu ili Zagrebu ? Mislio sam doci da vidim za testnu voznju jer Tomic u BiH nema testne voznje motora
 
singlica said:
Evo malo da napisem svoj dozivljaj motora. Napravio sam 70 km sa njim a pola toga bila je zena iza.
Radi se o testnom motoru kod Tomica znaci 2018 model. Motor je napravljen 30.04 ove godine.

Dakle, vibracije nisu rjesili i dalje vibrira i to oko 4000 okretaja kada prodes te okretaje onda je ok.
Ali nije ok sto desni suvozacev oslonac za nogu vibrira stalno. u 30 km zeni je noga utrnula.
Kao drugo sic je tvrd ono kao komad daske za jedan sport-touring to je minus. Takoder glasan je za popizdit i to sa tvornickim auspuhom....
Motor je imao 2400 kilometra na sebi a vec mu je procurio semering na desnoj vilici... :palacdolje:

Da ne bi bilo da samo serem po motoru evo i par pozitivnih detalje. Vozi se jako lijepo a izgleda prekrasno posto je u HP bojama. Sam polozaj sjedenja je dosta ugodan, quickshifter je cudo spojka ti treba samo za poci i zaustaviti se. Za sve ostalo samo radis nogom. Vuce odlicno tj nema nekih rupa u razvijanju snage.

Cijena mu je sa svom opremom (Dynamic i Touring paketi) 143 500 kn. Sto i nije uopce lose kada vidis sto sve dobijes za to. Npr Multistrada S sa touring paketom je 177 000 kn pa ti vidi. Stvarno sam ga zelio uzeti ali nisam mogao prijeci preko tih vibracija jer motor jednostavno nije udoban za neke duze voznje.
Toliko od mene . Pozz.
Skroz drugačije iskustvo. Dok je nov, ima sitnih vibracija (ali daleko od toga da bi bile razlog neugode) koje postepeno nestaju kako se razrađuje. Na oko 4k je drugačija frekvencija rada motora, ali spomenutih vibracija nema.
Sjedalo (XR) je natprosječno udobno, a auspuh se čuje taman da se dvoji da li treba neki after market ili ne, posebno u dynamic /Pro modu.

Vilica je i meni bila sumnjiva, ali to je nešto što se sakupi na početku. Kako je riječ o testnom modelu, čini se da baš ne vode računa da se to očisti.

Motor je fantazija. Netko je dobro rekao, RR u  touring odijelu.
 
Bas planiram otici na testnu voznju ovog cuda u sljedecih par mjeseci. Budem vidio kako sam s vremenom. U svakom slucaju javim dojmove.

Vodio sam dugu i tesku borbu oko vibracija na Yamahi FZ1 i nakon sto sam rijesio vibracije samog motora sa promjenom raznih bearingsa itd. volan je svejedno jako vibrirao (ostatak motora je bio ok). Na kraju ono sto je najvise pomoglo je deblji Rizoma volan i tezi utezi. Vibracije su onda gotovo pa nestale.

Na trenutnom motoru vibracija skoro pa nema. Ali tvornicki utezi su bar duplo tezi od bilo kojih aftermarket koje imam. Kupio sam od Wunderlicha utege koji puno ljepse izgledaju cisto za probu (i imaju onaj throttle lock) ali s njima nije ugodno voziti. Vibracije se s njima prilicno osjete.

Tako da ako je na ovom motoru problem samo vibracija volana i/ili pegsa onda bi zbilja bilo steta otpisati ga samo zbog toga. Ima tu rjesenja. Naravno to nebi "trebalo" biti potrebno na jednom ovako skupom motoru ali jebiga... svaki motor ima neke svoje probleme koje prije ili poslije covjek susretne.
 
Izgleda da ljudi iz BMW-a citaju ovaj forum  :D
Neko je ranije pozelio i nacrtao crnog XR, evo izgleda da su poslusali i za 2019. izbacili triple black XR-a, a ukinuli mat plavu boju
Konkretno:

BMW S 1000 XR.
__ New style Triple Black: paint finish Black storm metallic with lettering and black handlebars.
__ The paint finish Ocean blue metallic mattis no longer available.

S1000R je takodjer osvjezen i pored HP, dobio i crnu boju.
Ima nesto vise slika na youtube

https://www.youtube.com/watch?v=D3ULL7iIemg

 

Attachments

  • BMW-Motorrad-updates-S1000-range-for-2019-130971.jpg
    BMW-Motorrad-updates-S1000-range-for-2019-130971.jpg
    40.7 KB · Views: 274
ovdje ima jos o novitetima  :wink:

  https://www.brand.bmw-motorrad.com/en/experience/stories/brand/bmd-2018/news.html
 
Uh...što će biti farbanja felgi na ovome crnom u zlaćanu boju  :0648:
 
Martin je to uvidio prije BMW-a
 

Attachments

  • Martin black 1.jpg
    Martin black 1.jpg
    248.3 KB · Views: 361
PA niti crveni nije loš  (y)
 

Attachments

  • Martin red 3.jpg
    Martin red 3.jpg
    402.1 KB · Views: 357
oceangoing said:
ovdje ima jos o novitetima  :wink:

  https://www.brand.bmw-motorrad.com/en/experience/stories/brand/bmd-2018/news.html

Ne radi link pa evo novi

https://www.brand.bmw-motorrad.com/en/experience/stories/brand/newcolours2019.html
 
Nema vise testnog XR-a, prodali ga.... :( Stupio u kontakt sa Renatom iz Tomica, htio iz Sarajeva skoknuti do Zagreba ili Splita da probam to cudo... E jesam neke srece...
Kaze da nece nabavljati novog prije sljedece godine, ako uopste budu i nabavljali XR-a
Ako preko zime uspijem prodati trenutni motor, mogla bi se desiti slijepa kupovina XR-a, bez probe :)
 
posli ovoga bi ti vise pasa s1000r (y)
oba modela super ali osobno vise volim nakeda
zar bi trebalo bit kakvih razlika izmedu 2018 i 2019 god.
 
smile 77 said:
posli ovoga bi ti vise pasa s1000r (y)
oba modela super ali osobno vise volim nakeda
zar bi trebalo bit kakvih razlika izmedu 2018 i 2019 god.

I meni je naked u srcu, ali u zadnje vrijeme sam krenuo voziti duze ture pa mi treba nesto prakticnije, sa zastitom od vjetra, prostorom za suvozacicu, ali i da je dovoljno brzo kada pozelim da se izdivljam :mrgreen:
Posto je XR neki mix GS-a (putnika) i R-a (divljanje :mrgreen:), mislim da je to to (y)
Sto se razlike izmedju 2018. i 2019. tice, mislim da je nema, ali fazon je sto sam krenuo sa prodajom trenutnog motora i ako ga prodam, na zimu bi kupovao novi. Bilo bi puno bolje da sam imao priliku da prethodno probam sta kupujem. Ako prodaja trenutnog motora potraje duze (vrlo moguce jer je danas tesko ista prodati za normalne pare), onda mozda i docekam da Tomic nabavi novog, testnog 2019 pa da lovim test voznju

Zao mi je sto sam fulio ovog sto su imali, prodali su ga bukvalno 10 dana prije nego sam nazvao da pitam... A lokalno ih nema bas puno na cestama pa ne mogu nikoga ni zamoliti da mi da krug
 
glupo je kupit nesto a da prakticki nisi sija na njega cisto da vidis polozaj i ostale parametre :mrgreen:
a za voznju sam siguran da nece razocarat (y)
 
smile 77 said:
glupo je kupit nesto a da prakticki nisi sija na njega cisto da vidis polozaj i ostale parametre :mrgreen:
a za voznju sam siguran da nece razocarat (y)

E sjeo jesam :mrgreen: Ulovio jednog u salonu dok je čekao svog vlasnika. Položaj savršen, a jedina zamjerka je što je motor prilično visok (držim ga na prednjem dijelu stopala, više prema prstima). U stvari, nije motor visok nego je sjedište široko pa širi noge i tako im krati domet :mrgreen:. Ali i unatoč tome bi lično bi išao na standard ovjes/sjedište  (bolje se u mjestu oslanjati na jednu nogu nego kratiti hod ovjesa kupovinom spuštene verzije i žrtvovati udobnost). I sjedište je tanje podstavljeno, posebno dio za suvozača, ali to se može lako modifikovati.
Što se čuvenih vibracija tiče, nema veze, nekad je zanimljivo kada ruke utrnu, posebno kad nakon vožnje ideš u WC - ruka isto tuđa  :LOL:
 
esso_sa said:
Nema vise testnog XR-a, prodali ga.... :( Stupio u kontakt sa Renatom iz Tomica, htio iz Sarajeva skoknuti do Zagreba ili Splita da probam to cudo... E jesam neke srece...
Kaze da nece nabavljati novog prije sljedece godine, ako uopste budu i nabavljali XR-a
Ako preko zime uspijem prodati trenutni motor, mogla bi se desiti slijepa kupovina XR-a, bez probe :)
najbolje ti je kupovati krajem godine. ja sam svog preuzeo prošli tjedan, dobio super popust. 129400kn sa touring i dynamic paketom.