S1000XR

Sinna said:
Ma divno. Tako velika firma rješava vibracije gumenom podloškom! :LOL: :shock: :palacdolje:
Ja sam mislio da na novim modelima nema vibri koje iritiraju, a oni stave komad gume.

Što si ba ljubomoran ?  :mrgreen:

Ma ovo su sad nešto dodatno uduplali. Upravljač je fiksiran za gornji trokut pomoću čahura sa gumicama upresovanih u trokut (nešto poput selen blokova na podvozjima auta), plus sa starog modela poznati gumeni "sendvič" između polutki koje drže upravljač. Mislim da je ovo žvakanje upravo zbog tih čahura, evo slika i opis iz zvanične dokumentacije
 

Attachments

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    61.7 KB · Views: 165
Naši ljudi su dosjetljivi i riješe vibre na XRa sa velikim utezima volana sa skutera! Dužina oko 7-8 cm, znači 3 puta duži od originala! :wink:
 
Sinna said:
Naši ljudi su dosjetljivi i riješe vibre na XRa sa velikim utezima volana sa skutera! Dužina oko 7-8 cm, znači 3 puta duži od originala! :wink:

Ak sam dobro shvatio, oni ističu uži volan kao prednost, tako da stavljanje velikih utega poništava početnu ideju.
 
aprilia shiver taj "gunilenk" na guvernalu ima od pocetka tj. 2007 godine i sve ok!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Sinna said:
Ma divno. Tako velika firma rješava vibracije gumenom podloškom! :LOL: :shock: :palacdolje:
Ja sam mislio da na novim modelima nema vibri koje iritiraju, a oni stave komad gume.

najbolja rješenja su obično najjednostavnija
 
TIS said:
Na novom mi suvozač izgleda kao na RR motoru izuzev što je uspravniji. Oslonci za noge su definitivno višlji - ali treba vidjeti i probati pa onda donijeti konačan sud!

kao na Y. MT 10 tourer  :mrgreen:

(ako cura/žena ima dulje noge, ide pod pazuha :LOL: )
 
sehrz said:
aprilia shiver taj "gunilenk" na guvernalu ima od pocetka tj. 2007 godine i sve ok!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mislis gumigeleng? :mrgreen:

Novi XR je potencijalnim kupcima veliko razocarenje. Uzivo izgleda kao kinez, jos je manji i uspravniji, nema ocekivani Shiftcam, nema vise snage ni momenta i secer na kraju, nema ga u M bojama.
 
i novi S1000RR ima made in china look... jedina dva modela koji su im po završnoj obradi zadržali premium kvalitetu su GS i Nine T :?
 
tibor said:
i novi S1000RR ima made in china look... jedina dva modela koji su im po završnoj obradi zadržali premium kvalitetu su GS i Nine T :?

Generalno, ko kupuje BMW touring motor u ovom cjenovnom rangu, pametniji izbor je GS. Bolja zavrsna obrada, dokazano pouzdan, bolje drzi vrijednost i lakse ga je prodati. Ne kazu bezveze da XR kupujes srcem, a GS razumom.
Meni ovaj novi XR nije razocarenje, dobio je ono sto je starom nedostajalo u odnosu na konkurenciju (led, tft i ostale elektro dzidze), ali bilo bi fer da je dobio i shiftcam, pa makar i sa nepromijenjenom snagom.
Vise me brine sto izgleda manji i neugodniji za suvozaca, a meni npr je to jako bitno jer ovaj motor pratim upravo sto trazim motor sa sportskim karakterom i sa kojim se moze putovati u dvoje.
Treba sacekati da se pojavi u salonima pa pogledati, eventualno provozati. Ja se bojim da ce na nasim prostorima biti i dosta skuplji, mozda cak i od GS-a, a to bi sigurno preusmjerilo i dosta potencijalnih kupaca na npr Multistradu koja je sada realno zaokruzenija u smislu sporta i touring udobnosti
 
na motoru se sjedi odlično, položaj je odličan, sic udoban, ali me završna obrada i sveukupni dojam kvalitete jako razočarao, "stari" XR kao i S1000RR odaju puno veći dojam kvalitete i brige o detaljima
 
tibor said:
na motoru se sjedi odlično, položaj je odličan, sic udoban, ali me završna obrada i sveukupni dojam kvalitete jako razočarao, "stari" XR kao i S1000RR odaju puno veći dojam kvalitete i brige o detaljima
I meni je po slikama dojam da su izabrali "jednostavniji" dizajn, ali nisam htio komentirati dok ga ne vidim u živo pa se suzdržavam / vozim "stari :jesus:" pa sam subjektivan.
 
tibor said:
na motoru se sjedi odlično, položaj je odličan, sic udoban, ali me završna obrada i sveukupni dojam kvalitete jako razočarao, "stari" XR kao i S1000RR odaju puno veći dojam kvalitete i brige o detaljima

Jesi to bio na EICMA pa licno sve ovo probao/vidio ? Iz ovoga sto si napisao, pretpostavljam da jesi. Imas li mozda koju sliku tih detalja “kvalitete” ili da bar kratko napises koji detalji su losi ? Na ovim “daljinskim” slikama i snimcima po YT meni bas izgleda suprotno od starog, tj. kvalitetnije, ali to su ipak samo slike...
 
esso_sa said:
Generalno, ko kupuje BMW touring motor u ovom cjenovnom rangu, pametniji izbor je GS. Bolja zavrsna obrada, dokazano pouzdan, bolje drzi vrijednost i lakse ga je prodati. Ne kazu bezveze da XR kupujes srcem, a GS razumom.
Meni ovaj novi XR nije razocarenje, dobio je ono sto je starom nedostajalo u odnosu na konkurenciju (led, tft i ostale elektro dzidze), ali bilo bi fer da je dobio i shiftcam, pa makar i sa nepromijenjenom snagom.
Vise me brine sto izgleda manji i neugodniji za suvozaca, a meni npr je to jako bitno jer ovaj motor pratim upravo sto trazim motor sa sportskim karakterom i sa kojim se moze putovati u dvoje.
Treba sacekati da se pojavi u salonima pa pogledati, eventualno provozati. Ja se bojim da ce na nasim prostorima biti i dosta skuplji, mozda cak i od GS-a, a to bi sigurno preusmjerilo i dosta potencijalnih kupaca na npr Multistradu koja je sada realno zaokruzenija u smislu sporta i touring udobnosti

  (y)  progledao si, nisam ni sumnjao da hoćeš, bilo je samo pitanje vremena    :D
 
oceangoing said:
  (y)  progledao si, nisam ni sumnjao da hoćeš, bilo je samo pitanje vremena    :D

:LOL:
Pa znam ja to cijelo vrijeme, samo sam ja ovaj sto odlucuje srcem, a ne razumom :)
 
esso_sa said:
Jesi to bio na EICMA pa licno sve ovo probao/vidio ? Iz ovoga sto si napisao, pretpostavljam da jesi. Imas li mozda koju sliku tih detalja “kvalitete” ili da bar kratko napises koji detalji su losi ? Na ovim “daljinskim” slikama i snimcima po YT meni bas izgleda suprotno od starog, tj. kvalitetnije, ali to su ipak samo slike...

bio sam da... nemam nekih slika, ali jednostavno općeniti dojam je loš, prekidači, polugice, oklopi, sve to izgleda lošije u odnosu na starije modele, najbolji opis je ko da si zamisliš da su stariji radili švabe, a ovo su dali neznam rumunjima u daciu, nije možda toliko ekstremno ali mislim da kužiš... kažem, kvalitetom izrade i sveukupnim dojmom od novih modela nisu razočarali Nine T i GS... ok meni je završnom obradom izgledom i detaljima brutalan i onaj DC Roadster električni koncept, ali to je daleko od serije...
 
Steta ako je tako... Cudi me za te prekidace jer bi trebalo da su komande identicne kao na GS.
Mada se i na starom vidjela ta razlika u kvaliteti... sjecam se kada sam ga prvi put vidio u salonu - celicne polugice mjenjaca/zadnje kocnice sa onom hrapavom teksturom (na GS je fino bruseni aluminij), polutke sto drze retrovizore na guvernali isto neke jeftine i sl. plus ruzni varovi na repnom dijelu rama... Kao kada bi npr poredio neku stariju Hondu i novijeg Kawasakija  :mrgreen:, meni je takva bila razlika u zavrsnoj obradi. Ako je novi sada jos gori, onda su ga stvarno usrali...
 
Znači, nije riječ o BMWovoj tvornici u Kini, već o kompletno outsourceanoj proizvodnji? :misli: