Puno vise!cosmic said:Koliko na ovome traje mašina?
rio said:Puno vise!
Razrada je 20tkm potom pun gas bez zadrske.
DiAbLeRo said:Šta je bilo sa K1300S?
Meni je najbolji review ovaj od Revzille: https://youtu.be/LznY0W-90cA
Od onog što sam pročitao po testovima i forumima vlasnika, vibracije su najveći minus, a motor traži visoke okretaje što ga čini napornim u gradskoj i vožnji autocestom na konstantnoj brzini. Na brzoj magistralnoj cesti mu nema premca.
Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...
Po meni je cak i bolji..mos kosaricu napred lakse namontirat, za u billu i tak..SpoRRi said:Da ali ne zaostaje niti malo za lezaljkama po stazi...Meni je motor odličan i navikne se čovjek na gradsku nervozu...ispaljivas između semafora i sretan on sretan ti hahahaha..
Imaš test u novom Moto Pulsu od ljudi koji su vrlo objektivno ocijenili taj motor. :wink: Cijena sa svim paketima oko 170000 kn, a minusi suu testu: cijena, tvrdo sjedalo, povremene vibracije. Ja sam sjedio na njemu i sjedalo je duplo tvrđe nego na mom Tuonu. :misli: :shock: Neke stvari mi se ne sviđaju kod tog motora, jer mu je namjena više za turing, a on kao da je super jurilica. Još tester kaže da zvuk iz auspuha doslovno ubija na dužim dionicama putovanja, kao F1.Mitan said:Pročitao ovu temu od početka , kako sam u potrazi za kupnjom novog motora , zanima me par stvari a vidim da je tema već par mjeseci "mrtva".
Naime , dali je netko kupio ili vozio od forumaša ovaj motor i kakva su mu iskustva , dojmovi , te kaj je na kraju s tim vibracijama između 100-130 km,jel to službeno potvrđeno od BMW da postoji taj problem i jel riješeno ili su to bili sporadični slučajevi koji nemaju veze generalno s tom linijom motora ?
Dali se u ovih skoro godinu dana ( od izlaska na tržište ovog motora ) pokazale još koje mane ili nedostatci na ovom motoru ?
I mene su neki nagovarali za tog K1300S, ali taj motor je pretežak, jurilica za auto-put, kao i ZZR 1400, stvarno uski krug namjene bar za mene. Ne proizvodi se više a i nisu ih se baš naprodavali. Ne virujem da će dobit nasljednika.Mitan said:Svi me odgovaraju o K1300 S pa tražim alternative i rađe bi kupio motor novije konstrukcije i tehnologije . A i k 1300 S se više ne proizvodi pa bu valjda i novi model došao ?? a ovaj XR mi je baš ono što tražim od motora - svestranost.
Ne znam , dal sam si vremena do 1.4. onda bum konačno odlučio kaj bum kupil.
Sinna said:Imaš test u novom Moto Pulsu od ljudi koji su vrlo objektivno ocijenili taj motor. :wink: Cijena sa svim paketima oko 170000 kn, a minusi suu testu: cijena, tvrdo sjedalo, povremene vibracije. Ja sam sjedio na njemu i sjedalo je duplo tvrđe nego na mom Tuonu. :misli: :shock: Neke stvari mi se ne sviđaju kod tog motora, jer mu je namjena više za turing, a on kao da je super jurilica. Još tester kaže da zvuk iz auspuha doslovno ubija na dužim dionicama putovanja, kao F1.
Pa imaš u SLO jeftinijih polovnih, a ima sam i ponuda, a u ST je došao jedan novi još stoji u garaži, jer mu vlasnik još tuče more. :wink:Čini mi se da jedino pomorci kupuju nove motore. :misli: :jesus:infinity said:pa nece te valjda tvrdi sic i auspuh odbit od kupovine motora...mene je odbila cijena
Sinna said:Imaš test u novom Moto Pulsu od ljudi koji su vrlo objektivno ocijenili taj motor. :wink: Cijena sa svim paketima oko 170000 kn, a minusi suu testu: cijena, tvrdo sjedalo, povremene vibracije. Ja sam sjedio na njemu i sjedalo je duplo tvrđe nego na mom Tuonu. :misli: :shock: Neke stvari mi se ne sviđaju kod tog motora, jer mu je namjena više za turing, a on kao da je super jurilica. Još tester kaže da zvuk iz auspuha doslovno ubija na dužim dionicama putovanja, kao F1.
DiAbLeRo said:Ma super su Aprilijice s mehkim sicovima, barem ne patimo kao vi od višednevne erektilne disfunkcije nakon svake vožnje dulje od pola sata na tim vašim daskama koje neživot za pimpek znače!
Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...
infinity said:pa nece te valjda tvrdi sic i auspuh odbit od kupovine motora...mene je odbila cijena