S1000XR

Još jedan poučan filmić za pogledat i ispod pročitat.  www.youtube.com/watch?v=Vx4Kzaw7Rcg
 
Napokon jedan sunčan dan sa bonacom! :wink: :peace: Naručih se u Tomića BMW da probam to novo čudo od motora S1000XR (čudno mi je da ga imaju na testu, jer je dosada bio samo GS 1200) :) Kad sidnem na njega ne mogu baš 100% taknit pod cijelim stopalom, jer mi fali 1-2 cm, a kad mi žena sidne natad onda je sve OK. Čudno mi je da me štafne tuču u listove kad stojim na mistu. :shock: Nije baš ugodno, ali da su ih samo malo povukli nazad bilo bi odlično. Najprije sam iša u đir sam, a posli sa ženom.Vrlo brzo sam se navika na položaj sjedenja i niži položaj nogu u odnosu na Tuona. Ovaj moj testni je ima najveći nivo opreme (elektr. ovjes, quick shifter itd.), ali ko je stavija quick-shifter triba mu dići spomenik, jer to je fantastična stvar i mene je oduševio (prvi put sam vozio s njim  :naklon: :cool:)! Vjetrobran sam stavio u najviši položaj i nije mi stvara turbulencije oko glave. Polako se probijam kroz gradsku gužvu i izlazim na brzu cestu put Sinja, a kad pogledam u celer ne mogu virovat da toliko ide, a minjanje brzina ka u F1 koje prati zvuk auspuha i pucketanje kad se pusti gas. Igra sam se sa postavkama u Road i Dynamic i odlučniji je u Dinamicu! Vrlo lako se pribacuje u kratkim okukama i pari mi lagan s obzirom na 230 kg, a u 6.oj vuče i ubrzava odlučno! (y) E sad da napišem šta mi nije drago: 1.) to je prejaki zvuk auspuha u nekim režimima (znam šta je buka jer sam na Tuona imao MIVV auspuhe sa ili bez db-killera); 2.) VIBRACIJE - na ručkama, štafnama i na sjedalu, ali ne u svim režimima, nego u najkorištenijem rasponu okretaja od 3500 do 7000 o/min. Ima ih i kasnije ali se tako ne vozi često i dugotrajno! :palacdolje: Ovaj motor ima puno pluseva, ali neke minuse ne mogu izbrisat i ne sviđaju mi se (nekako ih ne mogu probavit)! :( Kad imaš ovakvi motor stalno te mami da ga odvrneš do blokade, ali meni ne triba RR u tijelu touring motora, a meni triba malo umjereniji motor, za ljude u godinama! :wink: :D
PS. Inače žena mi je oduševljena s XRom i ona nema zamjerke, ali je malo oladila kad smo čuli cijenu sa svom opremom i kuferima!!! :misli: :mrgreen:
 
Pa kad se nudi za probat zašto ne bi proba? Ja volim probat i crnke i plavuše i crvenokose i kestenjaste i malo piturane, ali ne špakere! :jesus:
 
Sinna said:
Napokon jedan sunčan dan sa bonacom! :wink: :peace: Naručih se u Tomića BMW da probam to novo čudo od motora S1000XR (čudno mi je da ga imaju na testu, jer je dosada bio samo GS 1200) :) Kad sidnem na njega ne mogu baš 100% taknit pod cijelim stopalom, jer mi fali 1-2 cm, a kad mi žena sidne natad onda je sve OK. Čudno mi je da me štafne tuču u listove kad stojim na mistu. :shock: Nije baš ugodno, ali da su ih samo malo povukli nazad bilo bi odlično. Najprije sam iša u đir sam, a posli sa ženom.Vrlo brzo sam se navika na položaj sjedenja i niži položaj nogu u odnosu na Tuona. Ovaj moj testni je ima najveći nivo opreme (elektr. ovjes, quick shifter itd.), ali ko je stavija quick-shifter triba mu dići spomenik, jer to je fantastična stvar i mene je oduševio (prvi put sam vozio s njim  :naklon: :cool:)! Vjetrobran sam stavio u najviši položaj i nije mi stvara turbulencije oko glave. Polako se probijam kroz gradsku gužvu i izlazim na brzu cestu put Sinja, a kad pogledam u celer ne mogu virovat da toliko ide, a minjanje brzina ka u F1 koje prati zvuk auspuha i pucketanje kad se pusti gas. Igra sam se sa postavkama u Road i Dynamic i odlučniji je u Dinamicu! Vrlo lako se pribacuje u kratkim okukama i pari mi lagan s obzirom na 230 kg, a u 6.oj vuče i ubrzava odlučno! (y) E sad da napišem šta mi nije drago: 1.) to je prejaki zvuk auspuha u nekim režimima (znam šta je buka jer sam na Tuona imao MIVV auspuhe sa ili bez db-killera); 2.) VIBRACIJE - na ručkama, štafnama i na sjedalu, ali ne u svim režimima, nego u najkorištenijem rasponu okretaja od 3500 do 7000 o/min. Ima ih i kasnije ali se tako ne vozi često i dugotrajno! :palacdolje: Ovaj motor ima puno pluseva, ali neke minuse ne mogu izbrisat i ne sviđaju mi se (nekako ih ne mogu probavit)! :( Kad imaš ovakvi motor stalno te mami da ga odvrneš do blokade, ali meni ne triba RR u tijelu touring motora, a meni triba malo umjereniji motor, za ljude u godinama! :wink: :D
PS. Inače žena mi je oduševljena s XRom i ona nema zamjerke, ali je malo oladila kad smo čuli cijenu sa svom opremom i kuferima!!! :misli: :mrgreen:

jes težak život :mrgreen:

ovo sa auspuhom pričam okolo svima, niko ne vjeruje

tražim aftermarket koji će bit tiši :mrgreen:




Srki
 
Sinna said:
Napokon jedan sunčan dan sa bonacom! :wink: :peace: Naručih se u Tomića BMW da probam to novo čudo od motora S1000XR (čudno mi je da ga imaju na testu, jer je dosada bio samo GS 1200) :) Kad sidnem na njega ne mogu baš 100% taknit pod cijelim stopalom, jer mi fali 1-2 cm, a kad mi žena sidne natad onda je sve OK. Čudno mi je da me štafne tuču u listove kad stojim na mistu. :shock: Nije baš ugodno, ali da su ih samo malo povukli nazad bilo bi odlično. Najprije sam iša u đir sam, a posli sa ženom.Vrlo brzo sam se navika na položaj sjedenja i niži položaj nogu u odnosu na Tuona. Ovaj moj testni je ima najveći nivo opreme (elektr. ovjes, quick shifter itd.), ali ko je stavija quick-shifter triba mu dići spomenik, jer to je fantastična stvar i mene je oduševio (prvi put sam vozio s njim  :naklon: :cool:)! Vjetrobran sam stavio u najviši položaj i nije mi stvara turbulencije oko glave. Polako se probijam kroz gradsku gužvu i izlazim na brzu cestu put Sinja, a kad pogledam u celer ne mogu virovat da toliko ide, a minjanje brzina ka u F1 koje prati zvuk auspuha i pucketanje kad se pusti gas. Igra sam se sa postavkama u Road i Dynamic i odlučniji je u Dinamicu! Vrlo lako se pribacuje u kratkim okukama i pari mi lagan s obzirom na 230 kg, a u 6.oj vuče i ubrzava odlučno! (y) E sad da napišem šta mi nije drago: 1.) to je prejaki zvuk auspuha u nekim režimima (znam šta je buka jer sam na Tuona imao MIVV auspuhe sa ili bez db-killera); 2.) VIBRACIJE - na ručkama, štafnama i na sjedalu, ali ne u svim režimima, nego u najkorištenijem rasponu okretaja od 3500 do 7000 o/min. Ima ih i kasnije ali se tako ne vozi često i dugotrajno! :palacdolje: Ovaj motor ima puno pluseva, ali neke minuse ne mogu izbrisat i ne sviđaju mi se (nekako ih ne mogu probavit)! :( Kad imaš ovakvi motor stalno te mami da ga odvrneš do blokade, ali meni ne triba RR u tijelu touring motora, a meni triba malo umjereniji motor, za ljude u godinama! :wink: :D
PS. Inače žena mi je oduševljena s XRom i ona nema zamjerke, ali je malo oladila kad smo čuli cijenu sa svom opremom i kuferima!!! :misli: :mrgreen:

Cudi me da ti je zena odusevljana jer XR ima prilicno tanko i malo sjediste na dijelu za suvozaca... Na te vibracije se zale svi koji su ga provozali. Vidio sam da ima i gumenu plocu postavljenu u sendvic izmedju upravljaca i trokuta viljuske kako bi se ublazile vibracije, ali ocito ni to nije rijesilo problem...
Kada sam kupovao motor, prilicno sam se neckao oko XR-a i odbile su me upravo mane koje si pobrojao. Voli vise obrtaje ako hoces da je fluidan, nezgodan u gradskoj voznji (zatrzava i naporan na niskim obrtajima),  vibracije, tanko postavljeno sjediste i neudobno za suvozaca. I meni je ta visina bila prilicno cudna. Djeluje znatno visi od 840mm koliko tvornica kaze da mu je visina sjedista. Trenutni motor mi je 820mm, samo 2cm nizi od XR-a, i normalno ga drzim sa oba stopala skroz na zemlji, a XR-a jedva drzim na prstima. Obje probe sam uradio bez da skroz sjednem i svojom tezinom malo sabijem ovjes

Probaj i R-a (ili RS-a ako hoces vise zastite od vjetra) ako ima u salonu. Mozda bi to bolje ispunilo tvoje potrebe. Dovoljno umjeren za finu voznju, a opet dovoljno ljut kada odlucis da malo odvrnes gas. Medjuubrzanja na brzinama do 140 km/h i vise nego odlicna - po zvanicnim brojkama, pariraju novoj Yamahi R1 ! Na otvorenoj, zavojitoj cesti i brzinama do 150 km/h (sto je i vise nego dovoljno za javne ceste), uredno parira RR-ovima od 1000ccm. Cak se i brze ispali iz zavoja u odnosu na nekog RR-a, jer vec na 2500 rpm razvija preko 100Nm obrtnog momenta. Na duzim turama u dvoje, i vise nego odlican (y)
 
Sinna, sve znaš, ne moran ti ništa govorit'...

:wink:
 
Sinna said:
Napokon jedan sunčan dan sa bonacom! :wink: :peace: Naručih se u Tomića BMW da probam to novo čudo od motora S1000XR (čudno mi je da ga imaju na testu, jer je dosada bio samo GS 1200) :) Kad sidnem na njega ne mogu baš 100% taknit pod cijelim stopalom, jer mi fali 1-2 cm, a kad mi žena sidne natad onda je sve OK. Čudno mi je da me štafne tuču u listove kad stojim na mistu. :shock: Nije baš ugodno, ali da su ih samo malo povukli nazad bilo bi odlično. Najprije sam iša u đir sam, a posli sa ženom.Vrlo brzo sam se navika na položaj sjedenja i niži položaj nogu u odnosu na Tuona. Ovaj moj testni je ima najveći nivo opreme (elektr. ovjes, quick shifter itd.), ali ko je stavija quick-shifter triba mu dići spomenik, jer to je fantastična stvar i mene je oduševio (prvi put sam vozio s njim  :naklon: :cool:)! Vjetrobran sam stavio u najviši položaj i nije mi stvara turbulencije oko glave. Polako se probijam kroz gradsku gužvu i izlazim na brzu cestu put Sinja, a kad pogledam u celer ne mogu virovat da toliko ide, a minjanje brzina ka u F1 koje prati zvuk auspuha i pucketanje kad se pusti gas. Igra sam se sa postavkama u Road i Dynamic i odlučniji je u Dinamicu! Vrlo lako se pribacuje u kratkim okukama i pari mi lagan s obzirom na 230 kg, a u 6.oj vuče i ubrzava odlučno! (y) E sad da napišem šta mi nije drago: 1.) to je prejaki zvuk auspuha u nekim režimima (znam šta je buka jer sam na Tuona imao MIVV auspuhe sa ili bez db-killera); 2.) VIBRACIJE - na ručkama, štafnama i na sjedalu, ali ne u svim režimima, nego u najkorištenijem rasponu okretaja od 3500 do 7000 o/min. Ima ih i kasnije ali se tako ne vozi često i dugotrajno! :palacdolje: Ovaj motor ima puno pluseva, ali neke minuse ne mogu izbrisat i ne sviđaju mi se (nekako ih ne mogu probavit)! :( Kad imaš ovakvi motor stalno te mami da ga odvrneš do blokade, ali meni ne triba RR u tijelu touring motora, a meni triba malo umjereniji motor, za ljude u godinama! :wink: :D
PS. Inače žena mi je oduševljena s XRom i ona nema zamjerke, ali je malo oladila kad smo čuli cijenu sa svom opremom i kuferima!!! :misli: :mrgreen:

Drago mi je da ti se nešto i svidilo  (y)
Dosta si objavljivao usporedbi XRa sa Multistradom, pa me čudi da ne tražiš R motor u gs varijanti. (Usput i meni je multistrada ljepša, ali nekako prekratka za moj ukus i put u dvoje sa stvarima.)
Ne znam jesi li vozio kad Ducatija? To su prave vibracije. Malo ruke, daš gas onda guzica, daš još gasa onda noge.. i tako mijenjaš režime da te masira po cijelom tijelu.  :mrgreen:
Ne znam koliku su ti cijenu za XRa rekli u BMWu, ali znam da je Multistrada S koštala više od 1000€ od GS Adv full nakrcanog svime, što znači da je XR prava prilika po cijeni.
 
zokx said:
Drago mi je da ti se nešto i svidilo  (y)
Dosta si objavljivao usporedbi XRa sa Multistradom, pa me čudi da ne tražiš R motor u gs varijanti. (Usput i meni je multistrada ljepša, ali nekako prekratka za moj ukus i put u dvoje sa stvarima.)
Ne znam jesi li vozio kad Ducatija? To su prave vibracije. Malo ruke, daš gas onda guzica, daš još gasa onda noge.. i tako mijenjaš režime da te masira po cijelom tijelu.  :mrgreen:
Ne znam koliku su ti cijenu za XRa rekli u BMWu, ali znam da je Multistrada S koštala više od 1000€ od GS Adv full nakrcanog svime, što znači da je XR prava prilika po cijeni.
Pa i na Tuona imam vibracije ali nisu iritantne kao na XRa. Naročito u najčešćem režimu vožnje! A cijena je blizu 170000 kn sa kuferima i bravicama (šta to ide posebno, jer neko kupi kufer bez bravica :misli: :shock: :LOL:) i onom plastikom koji su štitnici ruku. :?
 
Sinna said:
Pa i na Tuona imam vibracije ali nisu iritantne kao na XRa. Naročito u najčešćem režimu vožnje! A cijena je blizu 170000 kn sa kuferima i bravicama (šta to ide posebno, jer neko kupi kufer bez bravica :misli: :shock: :LOL:) i onom plastikom koji su štitnici ruku. :?

170000  :shock:

Pa ja sam platio GS Adventure sa svom mogućom opremom, i kad dodam i kofere i bravice  :mrgreen: i navigaciju manje od toga, a u npr. Njemačkoj je ADV skuplji od XRa za skoro 1500€.  :misli:

Za tu lovu uzmi Multistradu S bez razmišljanja. Pa nek vibrira..
 
Jbg..znači moram čekat da riješe sve te dječje bolesti...
 
Sve što je napisano je točno, ali nije to baš tako strašno da bi to bile "bolesti". Naravno da je to samo moje mišljenje. Motor je sve u svemu fantastičan, ali te pare ne vrijedi, ni on , niti bilo koji drugi.
 
zokx said:
170000  :shock:

Pa ja sam platio GS Adventure sa svom mogućom opremom, i kad dodam i kofere i bravice  :mrgreen: i navigaciju manje od toga, a u npr. Njemačkoj je ADV skuplji od XRa za skoro 1500€.  :misli:

Za tu lovu uzmi Multistradu S bez razmišljanja. Pa nek vibrira..

Stvarno, zasto toliko kosta ? Ovdje u salonu XR sa full opremom osim navigacije i kofera (ali dolazi sa pripremom za kofere) kosta 34.000 KM. Ako sam dobro izracunao, u kunama je to oko 125.000 kuna.
Pa vise mu se isplati doci ovdje kupiti motor, pa ga izvesti u HR
 
ja mogu prijavit malo vibracija na volanu u nekom uskom režimu, daleko od toga da bi šake trnule il neš

i to, kolko se po raznim forumima vidi, nije slučaj na svim motorima

ja sam stavio male podizače volana i vibracije su praktički nestale


motor definitivno nije za nekog ko hoće rulat u 6. na malim okretajima jer se radi o nabrijanović polutrkqćoj mašini koja voli okretaje

s druge strane, rijetko koji motor ima tako mekani fueling za vožnju po gradu, ili za živčano puštanje i dodavanje gasa usred zavoja

dukac i jamaha su krampovi za to, da nemaju brdo elektronike bili bi mrtvih po grabama upravo zbog grubog neukog ajnšprica


al nakon 4 soma na XRu počinje rokenrol, ove kante tip multikujacpalac ostaju u prašini




Srki
 
esso_sa said:
Stvarno, zasto toliko kosta ? Ovdje u salonu XR sa full opremom osim navigacije i kofera (ali dolazi sa pripremom za kofere) kosta 34.000 KM. Ako sam dobro izracunao, u kunama je to oko 125.000 kuna.
Pa vise mu se isplati doci ovdje kupiti motor, pa ga izvesti u HR

nemate trošarine i suludi PDV



Srki