Sinna said:Napokon jedan sunčan dan sa bonacom! :wink: eace: Naručih se u Tomića BMW da probam to novo čudo od motora S1000XR (čudno mi je da ga imaju na testu, jer je dosada bio samo GS 1200) Kad sidnem na njega ne mogu baš 100% taknit pod cijelim stopalom, jer mi fali 1-2 cm, a kad mi žena sidne natad onda je sve OK. Čudno mi je da me štafne tuču u listove kad stojim na mistu. :shock: Nije baš ugodno, ali da su ih samo malo povukli nazad bilo bi odlično. Najprije sam iša u đir sam, a posli sa ženom.Vrlo brzo sam se navika na položaj sjedenja i niži položaj nogu u odnosu na Tuona. Ovaj moj testni je ima najveći nivo opreme (elektr. ovjes, quick shifter itd.), ali ko je stavija quick-shifter triba mu dići spomenik, jer to je fantastična stvar i mene je oduševio (prvi put sam vozio s njim :naklon: )! Vjetrobran sam stavio u najviši položaj i nije mi stvara turbulencije oko glave. Polako se probijam kroz gradsku gužvu i izlazim na brzu cestu put Sinja, a kad pogledam u celer ne mogu virovat da toliko ide, a minjanje brzina ka u F1 koje prati zvuk auspuha i pucketanje kad se pusti gas. Igra sam se sa postavkama u Road i Dynamic i odlučniji je u Dinamicu! Vrlo lako se pribacuje u kratkim okukama i pari mi lagan s obzirom na 230 kg, a u 6.oj vuče i ubrzava odlučno! E sad da napišem šta mi nije drago: 1.) to je prejaki zvuk auspuha u nekim režimima (znam šta je buka jer sam na Tuona imao MIVV auspuhe sa ili bez db-killera); 2.) VIBRACIJE - na ručkama, štafnama i na sjedalu, ali ne u svim režimima, nego u najkorištenijem rasponu okretaja od 3500 do 7000 o/min. Ima ih i kasnije ali se tako ne vozi često i dugotrajno! alacdolje: Ovaj motor ima puno pluseva, ali neke minuse ne mogu izbrisat i ne sviđaju mi se (nekako ih ne mogu probavit)! Kad imaš ovakvi motor stalno te mami da ga odvrneš do blokade, ali meni ne triba RR u tijelu touring motora, a meni triba malo umjereniji motor, za ljude u godinama! :wink:
PS. Inače žena mi je oduševljena s XRom i ona nema zamjerke, ali je malo oladila kad smo čuli cijenu sa svom opremom i kuferima!!! :misli:
Sinna said:Napokon jedan sunčan dan sa bonacom! :wink: eace: Naručih se u Tomića BMW da probam to novo čudo od motora S1000XR (čudno mi je da ga imaju na testu, jer je dosada bio samo GS 1200) Kad sidnem na njega ne mogu baš 100% taknit pod cijelim stopalom, jer mi fali 1-2 cm, a kad mi žena sidne natad onda je sve OK. Čudno mi je da me štafne tuču u listove kad stojim na mistu. :shock: Nije baš ugodno, ali da su ih samo malo povukli nazad bilo bi odlično. Najprije sam iša u đir sam, a posli sa ženom.Vrlo brzo sam se navika na položaj sjedenja i niži položaj nogu u odnosu na Tuona. Ovaj moj testni je ima najveći nivo opreme (elektr. ovjes, quick shifter itd.), ali ko je stavija quick-shifter triba mu dići spomenik, jer to je fantastična stvar i mene je oduševio (prvi put sam vozio s njim :naklon: )! Vjetrobran sam stavio u najviši položaj i nije mi stvara turbulencije oko glave. Polako se probijam kroz gradsku gužvu i izlazim na brzu cestu put Sinja, a kad pogledam u celer ne mogu virovat da toliko ide, a minjanje brzina ka u F1 koje prati zvuk auspuha i pucketanje kad se pusti gas. Igra sam se sa postavkama u Road i Dynamic i odlučniji je u Dinamicu! Vrlo lako se pribacuje u kratkim okukama i pari mi lagan s obzirom na 230 kg, a u 6.oj vuče i ubrzava odlučno! E sad da napišem šta mi nije drago: 1.) to je prejaki zvuk auspuha u nekim režimima (znam šta je buka jer sam na Tuona imao MIVV auspuhe sa ili bez db-killera); 2.) VIBRACIJE - na ručkama, štafnama i na sjedalu, ali ne u svim režimima, nego u najkorištenijem rasponu okretaja od 3500 do 7000 o/min. Ima ih i kasnije ali se tako ne vozi često i dugotrajno! alacdolje: Ovaj motor ima puno pluseva, ali neke minuse ne mogu izbrisat i ne sviđaju mi se (nekako ih ne mogu probavit)! Kad imaš ovakvi motor stalno te mami da ga odvrneš do blokade, ali meni ne triba RR u tijelu touring motora, a meni triba malo umjereniji motor, za ljude u godinama! :wink:
PS. Inače žena mi je oduševljena s XRom i ona nema zamjerke, ali je malo oladila kad smo čuli cijenu sa svom opremom i kuferima!!! :misli:
Sinna said:Napokon jedan sunčan dan sa bonacom! :wink: eace: Naručih se u Tomića BMW da probam to novo čudo od motora S1000XR (čudno mi je da ga imaju na testu, jer je dosada bio samo GS 1200) Kad sidnem na njega ne mogu baš 100% taknit pod cijelim stopalom, jer mi fali 1-2 cm, a kad mi žena sidne natad onda je sve OK. Čudno mi je da me štafne tuču u listove kad stojim na mistu. :shock: Nije baš ugodno, ali da su ih samo malo povukli nazad bilo bi odlično. Najprije sam iša u đir sam, a posli sa ženom.Vrlo brzo sam se navika na položaj sjedenja i niži položaj nogu u odnosu na Tuona. Ovaj moj testni je ima najveći nivo opreme (elektr. ovjes, quick shifter itd.), ali ko je stavija quick-shifter triba mu dići spomenik, jer to je fantastična stvar i mene je oduševio (prvi put sam vozio s njim :naklon: )! Vjetrobran sam stavio u najviši položaj i nije mi stvara turbulencije oko glave. Polako se probijam kroz gradsku gužvu i izlazim na brzu cestu put Sinja, a kad pogledam u celer ne mogu virovat da toliko ide, a minjanje brzina ka u F1 koje prati zvuk auspuha i pucketanje kad se pusti gas. Igra sam se sa postavkama u Road i Dynamic i odlučniji je u Dinamicu! Vrlo lako se pribacuje u kratkim okukama i pari mi lagan s obzirom na 230 kg, a u 6.oj vuče i ubrzava odlučno! E sad da napišem šta mi nije drago: 1.) to je prejaki zvuk auspuha u nekim režimima (znam šta je buka jer sam na Tuona imao MIVV auspuhe sa ili bez db-killera); 2.) VIBRACIJE - na ručkama, štafnama i na sjedalu, ali ne u svim režimima, nego u najkorištenijem rasponu okretaja od 3500 do 7000 o/min. Ima ih i kasnije ali se tako ne vozi često i dugotrajno! alacdolje: Ovaj motor ima puno pluseva, ali neke minuse ne mogu izbrisat i ne sviđaju mi se (nekako ih ne mogu probavit)! Kad imaš ovakvi motor stalno te mami da ga odvrneš do blokade, ali meni ne triba RR u tijelu touring motora, a meni triba malo umjereniji motor, za ljude u godinama! :wink:
PS. Inače žena mi je oduševljena s XRom i ona nema zamjerke, ali je malo oladila kad smo čuli cijenu sa svom opremom i kuferima!!! :misli:
Pa i na Tuona imam vibracije ali nisu iritantne kao na XRa. Naročito u najčešćem režimu vožnje! A cijena je blizu 170000 kn sa kuferima i bravicama (šta to ide posebno, jer neko kupi kufer bez bravica :misli: :shock: ) i onom plastikom koji su štitnici ruku. :?zokx said:Drago mi je da ti se nešto i svidilo
Dosta si objavljivao usporedbi XRa sa Multistradom, pa me čudi da ne tražiš R motor u gs varijanti. (Usput i meni je multistrada ljepša, ali nekako prekratka za moj ukus i put u dvoje sa stvarima.)
Ne znam jesi li vozio kad Ducatija? To su prave vibracije. Malo ruke, daš gas onda guzica, daš još gasa onda noge.. i tako mijenjaš režime da te masira po cijelom tijelu.
Ne znam koliku su ti cijenu za XRa rekli u BMWu, ali znam da je Multistrada S koštala više od 1000€ od GS Adv full nakrcanog svime, što znači da je XR prava prilika po cijeni.
Sinna said:Pa i na Tuona imam vibracije ali nisu iritantne kao na XRa. Naročito u najčešćem režimu vožnje! A cijena je blizu 170000 kn sa kuferima i bravicama (šta to ide posebno, jer neko kupi kufer bez bravica :misli: :shock: ) i onom plastikom koji su štitnici ruku. :?
Srki said:koje su to dječje bolesti :misli:
Srki
zokx said:170000 :shock:
Pa ja sam platio GS Adventure sa svom mogućom opremom, i kad dodam i kofere i bravice i navigaciju manje od toga, a u npr. Njemačkoj je ADV skuplji od XRa za skoro 1500€. :misli:
Za tu lovu uzmi Multistradu S bez razmišljanja. Pa nek vibrira..
esso_sa said:Stvarno, zasto toliko kosta ? Ovdje u salonu XR sa full opremom osim navigacije i kofera (ali dolazi sa pripremom za kofere) kosta 34.000 KM. Ako sam dobro izracunao, u kunama je to oko 125.000 kuna.
Pa vise mu se isplati doci ovdje kupiti motor, pa ga izvesti u HR