S1000XR

  Sinna, ja sam odvozio 350 km na (istom) XR i jedino što mogu reći  da su po meni vibracije zanemarive tj nisu vrijedne spomena u cijeloj slici motora. 
Ako odlučim da mi treba fun bike za zahebanciju po gradu i okolici (a bude "viška" love  :wink:) XR bi ušao u uži izbor jer definitivno nije udoban za putovanja, ali zato je mucho zabavan na kratke relacije.
Jedino što me brine je to što me mami da ga "vrtim" (i da divljam) a ja sam mislio da je to za mene davno prošlo svršeno vrijeme.... To me smeta više nego te vibracije koje ti spominješ..
  Moj zaključak je da to što ti toliko smetaju te vibracije očiti znak da si ostario  :mrgreen:  (ipak si 10 dana stariji od mene :p)  i da si po komentaru ipak sve bliže T-Maxu,  ma koliko mi šutjeli o tome.  :mrgreen: :mrgreen:
    PB uzima staro za novo, uvali Tuona i nadoplati za T-maxa.    :wink: 

 
 
Čije?

4f5a9eea5e70d8ab9ea83d162af45d74.jpg
 
Probao ga da vidim sta i kako. Nemam puno iskustva pa samo ukratko. Ide ko gluha svinja, koci odlicno, a quick shift pro fenomenalan. Minusi? Vibracije su mi uzasne. Najgore na desnoj ruci. Maksimalan dozivljaj na cca 5k RPM pa onda jos recimo stavis vrske prstiju na bremzu. Trnci udju na prste i prolete kroz cijelo tijelo. :D Frend veli da osjeca i na nogama, ali meni tam nije smetalo. I naporan mi je. Ne dozvoli da ga se normalno vozi. Hoce gas ko ozebli sunce. Jos sad mi blica zaruljica za saltanje. Ne gasi se uopce. Ubio bi sebe ili nekog prvi vikend. :D
 
Evo da potvrdim prethodni post. Probao sam danas XRa i oduševio me quickshifter, motor je bomba poslije 6000 okretaja, ali tada postaje prilično zahtjevna i naporna vožnja, iziskuje punu koncentraciju, pogotovo u Dynamic modu kad se cijeli stroj napne i stvrdne pa su i vibracije još dodatno izražene. Vibracije ubijaju. Nakon cca 20 minuta utrnule su mi ruke, nakon pola sata u tvrdom sicu i guzica. Nevjerovatno mi je kako je pitom i gotovo samozatajan u startu, ali s okretajima poludi, narastu mu rogovi i iskezi očnjake, izvadi skrivenu artiljeriju i puca ko blesav. Pogotovo s puštanjem gasa ili šaltanjem u nižu u Dynamic modu. Zvuk iz ispuha je tada hrapavo urlanje, dostojno svojih superbike gena.
Uglavnom, ne bih baršunaste vibracije svog V2 mijenjao za hripanje ovog R4, jer upravo u najkorištenijem režimu između 3 i 8 000 okretaja sav šarm i temperament moje talijanke u pozitivnom svjetlu izbija na površinu, a kod BMWa tada baš izbija silna nervoza koja prethodi erupciji snage i brzine kojoj nema premca u crossover klasi.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 
cosmic said:
Ovo ti je motor od jednog pomorca (koji ima sva svoja vozila s BMW znakom, jelte :misli:), kojem je prebrz i skuter od 200 ccm!? :shock: :? :LOL:
 
DiAbLeRo said:
Evo da potvrdim prethodni post. Probao sam danas XRa i oduševio me quickshifter, motor je bomba poslije 6000 okretaja, ali tada postaje prilično zahtjevna i naporna vožnja, iziskuje punu koncentraciju, pogotovo u Dynamic modu kad se cijeli stroj napne i stvrdne pa su i vibracije još dodatno izražene. Vibracije ubijaju. Nakon cca 20 minuta utrnule su mi ruke, nakon pola sata u tvrdom sicu i guzica. Nevjerovatno mi je kako je pitom i gotovo samozatajan u startu, ali s okretajima poludi, narastu mu rogovi i iskezi očnjake, izvadi skrivenu artiljeriju i puca ko blesav. Pogotovo s puštanjem gasa ili šaltanjem u nižu u Dynamic modu. Zvuk iz ispuha je tada hrapavo urlanje, dostojno svojih superbike gena.
Uglavnom, ne bih baršunaste vibracije svog V2 mijenjao za hripanje ovog R4, jer upravo u najkorištenijem režimu između 3 i 8 000 okretaja sav šarm i temperament moje talijanke u pozitivnom svjetlu izbija na površinu, a kod BMWa tada baš izbija silna nervoza koja prethodi erupciji snage i brzine kojoj nema premca u crossover klasi.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Jesi li ovo kopira moj test od 5. miseca??? :LOL: :jesus:
 
A biće... :wink:

XR mi je super u gradu na niskim okretajima je relativno miran, ne trza ko moja kobila a s quickshifterom se vozi skoro ko skuter. Nije mi se svidjelo što si u 6.oj na 100 km/h već na 4000 okretaja, ali je motor jako elastičan i gotovo da se može voziti stalno u 6.oj brzini. Sve u svemu, žestok stroj, ali po meni usko područje upotrebe.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 
Danas sam isprobao to čudo. Nekako sam se uspio smjestiti na njega (193cm). Svidio mi se quickshifter. Ima jako elastičan vibromotor koji možeš taljigati i 60 km/h u 6. brzini. Međuubrzanja su vrhunska isto kao i kočnice. Od kad ga upališ motor je živčan. Iziskuje jako dobrog vozača. Osim toga provocira ostale vozače na cesti, danas dok sam ga vozio pretekao me T-max, KLE i neki Hyundai, a to mi se još nije dogodilo. Napravio sam samo 70 km i nije mi se dalo voziti dalje. Svaka čast vama koji tjerate R-ove, to stvarno umara. E da, veliki minus mu je što nema maglenke  :mrgreen: 
 
cosmic said:
Jeli samo meni ovi motor užasno grub?
Ne..  :D

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 
A znaci ti(tomo3)si ga zablatio :LOL:, ja sam ga vozio od 13-16:30. Neznam sto vama smeta toliko, napravio sam 200km, meni je motor savrsen, zvuk, kocnice, visina, polozaj, ubrzanja...grub? vibracije? Pa to je motor, nije S klasa! Na sve se covjek navikne. Osobno, jedina mana je cijena...blizu sam da ga kupim, ali se jos lomim...

Pozz
 
T@ZG said:
A znaci ti(tomo3)si ga zablatio :LOL:, ja sam ga vozio od 13-16:30. Neznam sto vama smeta toliko, napravio sam 200km, meni je motor savrsen, zvuk, kocnice, visina, polozaj, ubrzanja...grub? vibracije? Pa to je motor, nije S klasa! Na sve se covjek navikne. Osobno, jedina mana je cijena...blizu sam da ga kupim, ali se jos lomim...

Pozz
Motor je namijenjen ex-vozačima RR-ova koji više ne mogu ležati na motoru. To nije motor za prosječne vozače poput mene. Osobno, dionicu koju sam vozio (ZG - Žumberak) puno udobnije, brže i sigurnije provezem sa GSA.
 
DiAbLeRo said:
Kako da ne... Eno ti pun kufer vlasnika XRa na istoimenom forumu koji zbog vibracija pišu peticije BMWu, štrajkaju ispred zastupništva koja su im prodala vozila za koja smatraju da su neispravna, ma cirkus živi...

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...




Hahhahahhahahah citam i umrem ljudi imaju problema ej kada sidjete sa mt01 svaki ostali bajk prede kao najumiljatija maca ne trese nista vjerujet , a bolje da treska nego pjeske ici ,kao npr ja sada  :cry:
 
Evo izgleda da su konačno te vibracije riješene na modelu za 2017. koji uz to ima i 5 ks više i novu boju u paleti, "Nemaštovito Oblačno Plavu".

:mrgreen:

http://www.motociclismo.it/bmw-s-1000-rr-s-1000-r-e-s-1000-xr-2017-info-foto-e-scheda-tecnica-66268
 
''riješili'' su vibracije na upravljaču:
Softer isolating elements on the handlebars effectively prevent even the finest vibrations from being passed onto the handlebar ends in the new S 1000 XR

ali će se opet javiti netko kome vibrira desna peta, lijevo jaje i sl. od struka na niže :LOL:

staviš lijepo teže utege upravljača i problem riješen.
 
T@ZG said:
''riješili'' su vibracije na upravljaču:
Softer isolating elements on the handlebars effectively prevent even the finest vibrations from being passed onto the handlebar ends in the new S 1000 XR

ali će se opet javiti netko kome vibrira desna peta, lijevo jaje i sl. od struka na niže :LOL:

staviš lijepo teže utege upravljača i problem riješen.

Pa meni će sigurno smetati opet nešto  :mrgreen:. Čestitam na novoj pili. Znatiželjan sam pa pitam; što si vozio prije XR-a? RR ili neku kravu?
 
tomo3 said:
Pa meni će sigurno smetati opet nešto  :mrgreen:. Čestitam na novoj pili. Znatiželjan sam pa pitam; što si vozio prije XR-a? RR ili neku kravu?

Hvala. Piše niže u potpisu što sam sve vozio. Zadnje zx6-r i Beverly 350, na 2 kotača od '98.
 
T@ZG said:
''riješili'' su vibracije na upravljaču:
Softer isolating elements on the handlebars effectively prevent even the finest vibrations from being passed onto the handlebar ends in the new S 1000 XR

ali će se opet javiti netko kome vibrira desna peta, lijevo jaje i sl. od struka na niže :LOL:

staviš lijepo teže utege upravljača i problem riješen.

Čestitam. Prekrasan motor.
Vozio sam se za dvojicom austrijanaca 50-60 km. od Passo Rombo prema Stelviu ove godine. Vozili su se pristojno, ali se vidi da stvarno to ispaljuje ko raketa.
Nisam ga vozio, ali je za moj "stas" malo premali.
 
Pridružujem se čestitkama.
Puno sretnih kilometara ti želim.

 
U Omišu na moto-partyu sam razgovara sa dvojicom Slovenaca koji imaju XRa i kad sam spomenio vibracije vidija sam po licima da sam uboja di smeta. Kazali su mi da se vibracije na volanu rješavaju sa većim utezima volana, na štafnama sa debljom gumom, a sic riješiš sa geliranim sicem. :wink: Inače motor ide bolesno i ne moraš spuštat u nižu da povuče bez trzaja. (y)