S1000XR

Sad još mapu staviti
E to ne smijem. Motor je pod garancijom, i sa granama se igram, mapa bi bila posljednja kap.
Ostajem na fabrickoj mapi. Citao sam iskustva drugih, ima cak i testova na valjcima, elektronika fino koriguje grane tako da ne bi trebalo biti problema.
 
Last edited:
E to ne smijem. Motor je pod garancijom, i sa granama se igram, mapa bi bila posljednja kap.
Ostajem na fabrickoj mapi. Citao sam iskustva drugih, ima cak i testova na valjcima, elektronika fino koriguje grane tako da ne bi trebalo biti problema.
Jel imaš serijski akrapovič gore?
 
esso nemoj se sramit.jos koju sliku😏

Evo ti jedna slika grana (valjda Greta Thunberg ne cita forum :ROFLMAO:), nisam jos slikao komplet motor bez konzerve ispod, mozda sutra ako bude bolje vrijeme. Taman da i povozam
E0A99F79-C7CB-4664-B0DC-F61E05B91C4F.png


Usput jedno pitanje za sve - ima li neki trik kod ubacivanja db killera ? Ubacim ga u top mozda 1cm i nema teorije da udje dalje. Jedino da ga nakucam gumenim cekicem, ali i to je upitno. A onda ga vjerovatno vise nikada ne bi mogao izvaditi….
 
Last edited:
Evo ti jedna slika grana (valjda Greta Thunberg ne cita forum :ROFLMAO:), nisam jos slikao komplet motor bez konzerve ispod, mozda sutra ako bude bolje vrijeme. Taman da i povozam
View attachment 752031

Usput jedno pitanje za sve - ima li neki trik kod ubacivanja db killera ? Ubacim ga u top mozda 1cm i nema teorije da udje dalje. Jedino da ga nakucam gumenim cekicem, ali i to je upitno. A onda ga vjerovatno vise nikada ne bi mogao izvaditi….
Pogledaj da li je simetrična rupa? Ako nije onda je tu caka.
Ako je onda baci db kiler u zamrzivač na pol dana. Zatim zagrij malo auspuh i ući će bez frke.
 
Pogledaj da li je simetrična rupa? Ako nije onda je tu caka.
Ako je onda baci db kiler u zamrzivač na pol dana. Zatim zagrij malo auspuh i ući će bez frke.

Trokut je rupa. Tri oval kako je Akrapovic naziva.
Udje mozda 1cm i nema teorije dalje. Probao sam ga malo i kuckati gumenim cekicem i ni makac, a onda se i zaglavi, jedva ga iscupao van. Kada bi ga kuckao (zapravo lupao) da udje do kraja, siguran sam da ga ne bi mogao izvaditi. I ja sam pomislio na tu opciju hladjenja killera i grijanja topa pa cu probati.
Samo je i tu rizik kako ga kasnije izvaditi kada se sve rasiri…
Bas me cudi od Akrapovica da su ovako malo “fulali” dimenzije jer ovo nije knap nego vise lici kao da nije killer za taj top, a jeste (provjerio sam)

Mozda mi killer i ne bude trebao, ali eto, htio sam da imam rezervnu opciju stisavanja za duza putovanja, posebno u zemlje EU gdje maltreriraju zbog buke
 
  • Like
Reactions: Spori
E to ne smijem. Motor je pod garancijom, i sa granama se igram, mapa bi bila posljednja kap.
Ostajem na fabrickoj mapi. Citao sam iskustva drugih, ima cak i testova na valjcima, elektronika fino koriguje grane tako da ne bi trebalo biti problema.
ok onda bar premjesti iat senzor on je 50tak eura, ostavi stari tamo gdje je i nabavi samo produžetak za kablovinje
 
ok onda bar premjesti iat senzor on je 50tak eura, ostavi stari tamo gdje je i nabavi samo produžetak za kablovinje

Eh to igranje sa IAT senzorom znam da je jako popularno, ali kao neko ko se bavio mapiranjem (automobila uglavnom) ne mislim da je to pametno…
Da, kada je senzor na hladnijem zraku mozda dobijes malo bogatiju smjesu, ali ima i druga strana price - elektronika ovaj senzor koristi i za preventivnu korekciju ugla paljenja jer vruc zrak spusta prag nastanka detonacije. Druga linija odbrane su knock senzori, ali to je detekcija i intervencija kada su detonacije vec krenule.

Meni je bolja i draza opcija da elektronika cita smjesu sa lambda sondi i tako koriguje.
Danas ide prva test voznja pa cemo da vidimo kako se to sve ponasa (y)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: neven
Snijeg na Vlasicu a ti se ides vozat :mrgreen:
Ih, kada bi se tako bojao snijega ne bi se onda nikada provozao :)

Malo osvrta i na grane. Odradio nekih 300 km, vuce osjetno bolje u srednjim obrtajima, nema zatrzavanja u nizim (ovo obicno bude slucaj sa granama), potrosnja je skocila za oko litar. Zvuk odlican, ali preglasan do 6000, postane naporan nakon 50 km… na kraju sam vozio sa cepicima u usima… kod oduzimanja gasa puca ko vatromet :mrgreen:
Sa db killerom znatno tisi, sasvim ok za voznju, dovoljno tiho i za putovanja… Moj plan sa db killerom je bio lokalne voznje bez, putovanja sa. Ali kako je ispalo ds je ovo dosta glasno, to bi znacilo db killer uvijek unutra. A tu se onda postavlja pitanje koji je smisao grana ako ces ih zacepiti sa db killerom. U tom slucaju je mozda bolje voziti fabricke grane
Tako da sada ne znam sta cu :mrgreen: Bil piskio il kakio:ROFLMAO: moram jos malo da se vozam i pucam okolo :)
 
Last edited:
Ih, kada bi se tako bojao snijega ne bi se onda nikada provozao :)

Malo osvrta i na grane. Odradio nekih 300 km, vuce osjetno bolje u srednjim obrtajima, nema zatrzavanja u nizim (ovo obicno bude slucaj sa granama), potrosnja je skocila za oko litar. Zvuk odlican, ali preglasan do 6000, postane naporan nakon 50 km… na kraju sam vozio sa cepicima u usima… kod oduzimanja gasa puca ko vatromet :mrgreen:
Sa db killerom znatno tisi, sasvim ok za voznju, dovoljno tiho i za putovanja… Moj plan sa db killerom je bio lokalne voznje bez, putovanja sa. Ali kako je ispalo ds je ovo dosta glasno, to bi znacilo db killer uvijek unutra. A tu se onda postavlja pitanje koji je smisao grana ako ces ih zacepiti sa db killerom. U tom slucaju je mozda bolje voziti fabricke grane
Tako da sada ne znam sta cu :mrgreen: Bil piskio il kakio:ROFLMAO: moram jos malo da se vozam i pucam okolo :)
Kako si na kraju dB killer ubacio unutra, veci cekic?
Pa ako sa ovim granama bolje vuce odozdo, pucketa dok pustis gas "na kratko" haha onda druge nema nego vozit s dB killerom i bez brige si :) sad jos samo moras ubacit laznu kantu ispod za evropske milicajce :p
 
Kako si na kraju dB killer ubacio unutra, veci cekic?
Pa ako sa ovim granama bolje vuce odozdo, pucketa dok pustis gas "na kratko" haha onda druge nema nego vozit s dB killerom i bez brige si :) sad jos samo moras ubacit laznu kantu ispod za evropske milicajce :p

Ma ubacio koliko je mogao uci u top, kucnuo ga jos malo da se zaglavi jer nisam mogao da ga zasarafim i tako probao. Stvarno je ok sa killerom, mozda i tisi nego prethodna kombinacija sa fabrickim granama i ukinutom klapnom. Ali bez killera se zemlja trese :) Mocan zvuk stvarno, tjera te da ga odvrces, ali i brzo umara. Nije za duzih voznji, posebno po EU za cije standarde je nivo buke realno za zatvora :)
Izmedju 4000-7000 je najvise dobio, bas se osjeti kako u tom rasponu bolje vuce, nema one rupe koju ima sa fabrickim sistemom
 
Ma ubacio koliko je mogao uci u top, kucnuo ga jos malo da se zaglavi jer nisam mogao da ga zasarafim i tako probao. Stvarno je ok sa killerom, mozda i tisi nego prethodna kombinacija sa fabrickim granama i ukinutom klapnom. Ali bez killera se zemlja trese :) Mocan zvuk stvarno, tjera te da ga odvrces, ali i brzo umara. Nije za duzih voznji, posebno po EU za cije standarde je nivo buke realno za zatvora :)
Izmedju 4000-7000 je najvise dobio, bas se osjeti kako u tom rasponu bolje vuce, nema one rupe koju ima sa fabrickim sistemom
mozes se poigrat s duzinom db kilera.dok ne dobijes sta trazis od zvuka.nemoj odma odustajat😊👍
 
mozes se poigrat s duzinom db kilera.dok ne dobijes sta trazis od zvuka.nemoj odma odustajat😊👍

Ma ok je zvuk i sada sa db killerom (mozda bi mogao biti malo glasniji haha), a osim zvuka bitno mi je i sklanjanje konzerve ispod motora i katalizatora koji su stvarno ubijali po nogama kod sporije voznje. Vise me kopka koliko killer gusi motor i da li se zapravo ista osjetno gubi na snazi. Licno mislim da je to neznatno, ali moram se jos malo vozati i isprobati. Za pocetak rijesiti problem naguravanja db killera u top :mrgreen:

Mjerio sam malo buku aplikacijom na telefonu. Probao sam simulirati pravi test pa stavio telefon na udaljenost oko 1m od topa, pod uglom 45 stepeni, mjerio na 5.500 rpm

Bez db killera oko 100-101 db
Sa db killerom oko 97-98 db
Full fabrika je 94 db

EU tolerancija je, ako se ne varam 5 db, tako da bi ovo sa db killerom ispalo u granici legalnog :)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: smile 77
Ma ok je zvuk i sada sa db killerom (mozda bi mogao biti malo glasniji haha), a osim zvuka bitno mi je i sklanjanje konzerve ispod motora i katalizatora koji su stvarno ubijali po nogama kod sporije voznje. Vise me kopka koliko killer gusi motor i da li se zapravo ista osjetno gubi na snazi. Licno mislim da je to neznatno, ali moram se jos malo vozati i isprobati. Za pocetak rijesiti problem naguravanja db killera u top :mrgreen:

Mjerio sam malo buku aplikacijom na telefonu. Probao sam simulirati pravi test pa stavio telefon na udaljenost oko 1m od topa, pod uglom 45 stepeni, mjerio na 5.500 rpm

Bez db killera oko 100-101 db
Sa db killerom oko 97-98 db
Full fabrika je 94 db

EU tolerancija je, ako se ne varam 5 db, tako da bi ovo sa db killerom ispalo u granici legalnog :)
Granica legalnog je gadna 😆

U svakon slucaju dobivas kaznu ako si preko onog sto pise na papiru 😜 mislim da ti daju 2dB fore bez kaznice !

Ako se ispostavi da sustav "nije" namijenjen za cestu onda ti gazda kaze da mozes doma po onaj za cestu pa da ga smontiras nazad pa mozes dalje nastaviti voznju ili samo na prikolici(kao moj kolega sa ducati-em)

ili

ako je neki meksi onda ti da rok od 15-ak dana da ga smontiras doma pa sisas na tehnicki 🚴

Za avstrijska vozila 👍 za ostala nebih znao!
 
Nije toliko glasno, barem onako u mjestu. Imam i dB killer ako bude dreka (y)
A ako i sa njim bude dreka, ide povratak na fabriku.
Morao sam ih montirati, drugacije ne bi znao kakav je zvuk. U ovom momentu odlican, ali moram se malo bolje provozati

Inace, prilicno maltreriranje je ugradnja. Mjesta nema skoro pa nikako, sve je knap
Sve znam sve sam prošao dva puta :mrgreen: :eek:
 
U austriji na svim prevojima, vikendom, čeka murja sa grupom tehničara. Ja svake godine napravim 2-3 tehnička pregleda vozila.
Bukvalno, ta svaki promjenjen dio treba potvrda o legalnosti.
 
  • Like
Reactions: neven