šago split

identična situacija samo na autu, servisna uredno pečatirana od ovlaštenog.
 
Napier said:
Mislim da smo ih svi mi idealizirali ali i njima je profit broj na prvom mistu

Situacija je je takva kakva je i mi smo pre mali da im bilo sta znacimo

Honda je barem u Splitu u 5x losijoj situaciji od yamahe sta se tice servisa i to vec godinama i ocito nikog nije briga ( Ruting ) i svi to
znaju ali se nista ne dogadja pa zasto se onda nervirati kad im ovakav status odgovara.

Na zalost ovde netko ko izbroji brdo novaca je prisiljen servisirati motor u servisu koji moze proci u Pakistanu

Problem je u tome što svi šute i trpe, a da se njima javi 10 ljudi s istim iskustvom; pri tom smatram da bi trebalo preskočiti i Ruting te se obratiti direktno Japancima ili zastupniku za Europu možda bi i došlo do nekaqkvih sankcija! Slažem se s tim da smo mali i da im puno ne značimo, vjerojatno na nas i gledaju kao na Pakistan!
 
Nero said:
Jel ti stvarno to mislis, al bez zajebancije?

Imam puno kolega i poznanika koji su jako puno vremena proveli u Japanu poslovno i to je njihov dojam. Također kažu kako oni bijelce i ostale rase smatraju nižom vrstom te da nemaju lijepo mišljenje o nama. Naravno ovo se ne može primijeniti na sve ljude niti valja generalizirati!
Ako lažu oni, lažem i ja!
 
House said:
Imam puno kolega i poznanika koji su jako puno vremena proveli u Japanu poslovno i to je njihov dojam. Također kažu kako oni bijelce i ostale rase smatraju nižom vrstom te da nemaju lijepo mišljenje o nama. Naravno ovo se ne može primijeniti na sve ljude niti valja generalizirati!
Ako lažu oni, lažem i ja!

Dobro poznajem japansku kulturu.

Takodjer, malo izguglaj za situaciju sa prodajom/servisom Suzuki motocikala preko Eurorenta. Onda ces shvatiti sto pitam.
 
Nero said:
Dobro poznajem japansku kulturu.

Takodjer, malo izguglaj za situaciju sa prodajom/servisom Suzuki motocikala preko Eurorenta. Onda ces shvatiti sto pitam.

Kad is već tu, pojasni nam u kratkim crtama. Nisam upućen u situaciju s Eurorentom
 
Neću generalizirati,ovo napisano o japanskom pristupu stoji ,kao i o japanskom mentalitetu i samom stajalištu Japanaca spram drugih rasa .Ipak ,mi smo toliko beznačajni u svjetskim razmjerima da u našim lokalnim okvirima to uglavnom niti ne možemo pojmiti .A kad se već diskutira o servisima i pristupu njihovih vlasnika ka servisiranju dvokotača ,bili oni ovlašteni ili ne , mogu reći samo ovo : Kad već komparirate Piccila i ostatak ekipe koja se naziva serviserima reći ću da je Piccilo za veliku većinu njih doktor nauka u tom segmentu,ako govorimo o tehničkoj potkovanosti ,a o njegovom pristupu mušterijama možemo do unedogled .  8) :021:
 
House said:
Kad is već tu, pojasni nam u kratkim crtama. Nisam upućen u situaciju s Eurorentom

Dijelovi se cekali mjesecima (bazicni), postprodajne podrske nije bilo, za njihov servis Piccilo je med i mlijeko...masu mailova poslano u Japan i nikom nista.

Jos si zelen u moto, a i forum svijetu. Ne zanosi se.
 
Znao sam da u Splitu nema puno normalnih ali razmjeri i mene zapanjuju.  :jesus: :LOL: Zato onaj vaš Rakela putuje po svijetu, nema muda vozit se i servisirat po Splitu. :mrgreen:
 
House said:
Problem je u tome što svi šute i trpe, a da se njima javi 10 ljudi s istim iskustvom; pri tom smatram da bi trebalo preskočiti i Ruting te se obratiti direktno Japancima ili zastupniku za Europu možda bi i došlo do nekaqkvih sankcija! Slažem se s tim da smo mali i da im puno ne značimo, vjerojatno na nas i gledaju kao na Pakistan!

Konkretno znam barem dvojicu koji nisu sutljivi a za svoje kune ce trpiti jos manje
i obojica su digli frku radi usluge i servisa koji je nikakav pa od svega nije bilo nista jer mi smo premaleni da bi
netko u Japanu se zamarao sa nama.

Na zalost jedini strucni ( ovlasteni ) serviser je foka a sada sta je nepodnosljivo arogantan to je njegov kriz dok ostali su diletanti prema njemu i tu je yamahi najveci plus.

Svi komentari na nekadasnji suzuki servis i danas hondu su suvisni

 
Kawah said:
Neću generalizirati,ovo napisano o japanskom pristupu stoji ,kao i o japanskom mentalitetu i samom stajalištu Japanaca spram drugih rasa .Ipak ,mi smo toliko beznačajni u svjetskim razmjerima da u našim lokalnim okvirima to uglavnom niti ne možemo pojmiti .A kad se već diskutira o servisima i pristupu njihovih vlasnika ka servisiranju dvokotača ,bili oni ovlašteni ili ne , mogu reći samo ovo : Kad već komparirate Piccila i ostatak ekipe koja se naziva serviserima reći ću da je Piccilo za veliku većinu njih doktor nauka u tom segmentu,ako govorimo o tehničkoj potkovanosti ,a o njegovom pristupu mušterijama možemo do unedogled .  8) :021:


Nero said:
Dijelovi se cekali mjesecima (bazicni), postprodajne podrske nije bilo, za njihov servis Piccilo je med i mlijeko...masu mailova poslano u Japan i nikom nista.

Jos si zelen u moto, a i forum svijetu. Ne zanosi se.

Kao što sam i ranije pisao, uz sve anegdote vezane za Piccila i dalje smatram da je on doktor znanosti u usporedbi s drugim ovlaštenima u Splitu.
 
Napier said:
Konkretno znam barem dvojicu koji nisu sutljivi a za svoje kune ce trpiti jos manje
i obojica su digli frku radi usluge i servisa koji je nikakav pa od svega nije bilo nista jer mi smo premaleni da bi
netko u Japanu se zamarao sa nama.

Na zalost jedini strucni ( ovlasteni ) serviser je foka a sada sta je nepodnosljivo arogantan to je njegov kriz dok ostali su diletanti prema njemu i tu je yamahi najveci plus.

Svi komentari na nekadasnji suzuki servis i danas hondu su suvisni

A onda nam ne preostaje ništa drugo nego da se bar mi motoristi držimo zajedno. Što je više negativnih iskustava ovdije prepričano, manje će nas odlaziti kod tih diletanata!!!
Foka je veliki znalac, ali radi takvog ponašanja će najvjerojatnije u prijevremenu mirovinu. Kao što si već ranije pisao, da je bio razuman, pitao bi pošto Split!!!
 
Najboljeb'tibilo da se nadjes s Moonetom i Sredjuom negdje na picecetu pa da se ispricate vas trojca, onak jaranski  :mrgreen:
 
Koji je taj Foka?

Prvi put cujem za njega,di mu je servis?
 
Triba ić u Foke a ne nikako u Piccila.

Poslano sa mob