šago split

taman san ga posa pitat sto mu treba/sto mu je napetije t-max ili filipinka kad li ova glavata zelva mora svakome loncu bit poklopac  :mrgreen:

:LOL: :LOL:
 
I tata bi sine Tmaxa, ide ko alva a nije ga još nitko ni vidio

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

 
lijepo je popunjen salon  (y) 
https://www.facebook.com/1760197180894847/photos/pcb.1886023581645539/1886023531645544/?type=3&theater
 
Tema o Piccilu me podsjetila da napišem nešto i o ovom salonu/servisu. Ne znam tko servisira kod Šage i po čijim naputcima radi ali ovo je slika filtera zraka s motora (Honda Transalp) koji je kod Šage servisiran od prvog dana (šagine riječi) kod svih prijašnjih vlasnika. Motor je kupljen od čovjeka koji živi u Zg ali mu je motor bio za sezonu na moru i bio je u salonu u Splitu nakon ljeta. Vlasnik se na kraju stvarno pokazao korektan i ne mogu reci ništa loše o njemu. Stvarno je tip osobe koja opće ne želi prčkati oko motora, on se vozi a u servis daje motor na održavanje. To govorim zato što je Šago imao glavnu riječ kada se pričalo o motoru.
Ovo nije priča : "...rekao mi od prijatelja prijatelj koji ima bratića..." nego sam osobno bio tamo. Šago je tvrdio da je motor kod njega uredno održavan i da je sve odrađeno. Filter zraka vidite i sami, imam isti motor i ponekad se vozim i van ceste i meni filter ovako nije izgledao  nakon 20 000 km, tako da ovaj nije mijenjan minimalno 30-35 000 km. To je original filter pa me čak ne bi čudilo da je i onaj iz prve ugradnje jer se već počeo i raspadati na rubu a stvarno je kvalitetan i ne znam koliko to mora biti staro da dođe do toga. Nažalost sliku svjećica koje su totalno crne nemam ali je motor bio i na provjeri / servisu kod Sekola (bar za njega svi govore da je pošten i dobar serviser) koji kaže da ventili sigurno NIKADA nisu dirani ( a trebalo ih je). Ja motor ne servisiram u ovlaštenom i slažem se da su neki intervali glupi i prekratki( npr 12 000 za svjećice, ventile, filter zraka) ali da se u ovlaštenom ventili ni ne pogledaju 50 000 km, proda se motor s ovakvim filterom i tvrdi da je sve odrađeno  :palacdolje: 
 

Attachments

  • 5d6bfbc0-a03b-4915-9ca1-2b2a5a2d85f2.jpg
    5d6bfbc0-a03b-4915-9ca1-2b2a5a2d85f2.jpg
    214.4 KB · Views: 270
Strašno i sramotno! Prevedi na Engleski i pošalji direkt u Hondu!!!
 
Napier said:
Mislis da oni ne znaju situaciju !?
Japanci kao narod u kojem su čast, sramota i perfekcionizam iznad svega bi vjerojatno sankcionirali takve stvari.
 
House said:
Japanci kao narod u kojem su čast, sramota i perfekcionizam iznad svega bi vjerojatno sankcionirali takve stvari.

Mislim da smo ih svi mi idealizirali ali i njima je profit broj na prvom mistu

Situacija je je takva kakva je i mi smo pre mali da im bilo sta znacimo

Honda je barem u Splitu u 5x losijoj situaciji od yamahe sta se tice servisa i to vec godinama i ocito nikog nije briga ( Ruting ) i svi to
znaju ali se nista ne dogadja pa zasto se onda nervirati kad im ovakav status odgovara.

Na zalost ovde netko ko izbroji brdo novaca je prisiljen servisirati motor u servisu koji moze proci u Pakistanu
 
House said:
Japanci kao narod u kojem su čast, sramota i perfekcionizam iznad svega bi vjerojatno sankcionirali takve stvari.

Jel ti stvarno to mislis, al bez zajebancije?