Sastanak Grobnik !!!

Ne znam na šta misliš sa fulali. Moje mišljenje, u koje sam gotovo siguran je da ste i ti i Boris letili svojom greškom, ne zbog guma. Što se tiče Tuđena od kad ja pratim uvijek vozi na GP-u i to onom koji se ne može kupiti u dućanu. Kad si napisao da je vozio .36 na RR-u mislio sam da znaš nešto što ja ne znam, što u krajnjoj liniji nije niti bitno jer je poanta da ne treba Foggyju na taj način objašnjavat da li guma valja. Ja sam do .50 došao s RR-om a da se nikad nije pomakla niti malo. Sigurno sam mogao i dalje ali tada smo svi prešli na Supercoru, GP i Pilot race. Naravno, ako uspiješ dobiti Supercorsu za dečke po povoljnijoj cijeni onda je to nešto drugo mada iskreno ne vjerujem. Možeš ih "približiti" ali nikako neće biti jeftinije. Evo ti primjer, trkači s licencom dobivaju 30% i to ti je opet skuplje za nekih 450 kuna.
 
Mogli bi malo o temi guma za stazu kad smo se vec toga primili.
Moram priznati da na stazi ne vozim cesto Dunlop pa mi se pobrkalo RR i GP, a osobno nisam bio prezadovoljan sa RR gumom. Moja je greska sigurno bila sto sam je vozio kao da sam na trkacoj gumi na koju sam se navikao i sto naravno prije izlaska na stazu nisam prilagodio pritisak u gumama vec sam ostivo kako je bilo predvidjeno za cestu, ali sa gumom sam imao lose iskustvo i ona vise neide samnom na Grobnik. Mislim da su decki na Apriliji CUP-u vozili na RR-icama i svi su bili zadovoljni. Takodjer su neki od trkaca sa ovog foruma radili dobra vremena sa tom gumom. Po pitanju GP gume, i meni i Emilu se pokazala odlicnom. Kompletnu subotnju voznju na speedweeku, guma nije pustila niti jednom. Cak smo i timsku odvozili na njima, znaci 18 krugova brze voznje. Motor je tresao na izlascima iz zavoja, ali to smo pridodali malo iskrivljenoj straznjoj felgi. Fireblade 2 je pak sa dobrim felgama imao problema. Ajmo ljudi, malo o svojim iskustvima sa gumama.
Ja sam svoju odluku donjeo po pitanju vaznijih proizvodjaca.

PIRELLI super corsa SC1 prednja SC2 straznja.
METZELER rennsport RS1 prednja RS2 straznja.
MICHELIN pilote race S2 prednja M2 straznja.
DUNLOP GP ako se bas mora.

To su tri dobro provjerene gume na stazi i svatko tko ih je vozio bio je sa njima zadovoljan.
 
mate said:
Ne znam na šta misliš sa fulali. Moje mišljenje, u koje sam gotovo siguran je da ste i ti i Boris letili svojom greškom, ne zbog guma. Što se tiče Tuđena od kad ja pratim uvijek vozi na GP-u i to onom koji se ne može kupiti u dućanu. Kad si napisao da je vozio .36 na RR-u mislio sam da znaš nešto što ja ne znam, što u krajnjoj liniji nije niti bitno jer je poanta da ne treba Foggyju na taj način objašnjavat da li guma valja. Ja sam do .50 došao s RR-om a da se nikad nije pomakla niti malo. Sigurno sam mogao i dalje ali tada smo svi prešli na Supercoru, GP i Pilot race. Naravno, ako uspiješ dobiti Supercorsu za dečke po povoljnijoj cijeni onda je to nešto drugo.

Meni se Foggy cini kao vozac koji "voli ranije otvoriti gas" pa bi mu se nakon 6-7 krugova moglo desiti ono sto se desilo i meni. Ponovo tvrdim da mi se na supercorsi to nebi desilo. Mozda se nebi desilo niti da sam ih napumpao tj. ispraznio kako treba no sad to vise nije bitno. Znas i sam kako je to kad izgubis povjerenje u neku gumu.
 
Ako otvaraš gas ranije na izlasku onda si brz, a ako ga otvoriš prerano onda možeš stavit i Neostik pa padaš. To si i ti napravio.
Boris: Mek radi 20 krugova i izlazi, sjeda Žac i radi isto, sjeda Boris i pokušava skinut vrijeme... guma je bila istrošena, pregrijana i naravno da je pao. To ne bi izdržala niti jedna.
Mislim da se generalno radi prevelika buka oko guma i na njih se svaljuje sve loše što se dogodi a to nema veze s istinom. Ljudi rade gluposti i treba im alibi jer ih je sram priznat da su oni sjebali. Svi bi nakon dva Grobnika vozili .35 a to ne ide. Pametnom čovjeku bi savjetovao vožnju na stazi sa recimo Tecno Corse, talijanskim timom koji je po meni jedan od najbržih koji voze na Grobniku, ili recimo doći voziti u četvtrak prije Aple Adria kad je većina trkača na stazi a opet nije službeni trening. E tada se vidi kako treba vozit. Treba imati znanje i muda, onda dolaze gume. Osobno sam siguran da sam sada blizu svog maximuma jer znam da nemam muda tako se pustiti u zavoj, niti ću vjerojatno ikad imati. Prvo bi trebalo razmislit o tome a onda pričat o gumama.
 
Mate nisi u pravu. Mislim, u prvu si sto se tice da za brzo vrijeme moras imati muda, dobro, odmah nakon poznavanja staze i idealnih putanja, ALI ponovo tvrdim da su gume jako jako bitne.
Za dokaz ne moram uzeti onaj pad na RR-icama. Evo ti primjer voznje po stazi sa Alfredovim CBR-om i na njegovim cestovnim gumama. Mislim da su bile obicne Michelinke pilot. Nakon 5 krugova po stazi motor mi je na drugom djelu zagrebackog zavoja toliko proklizao da su se svi koji su visili na ogradi pored staze, prepali da cu zavrsiti u njima. To je bilo prije 2 godine i tocno znam kako se tada nisam niti naginjao niti otvarao gas kao sada. Sada taj dio zavoja prodjem dosta brze i puno ranije i u vecem nagibu otvaram gas. Ponovo ti tvrdim da je za brzu voznju po stazi jako bitna dobra guma. I dok nemas sigurnu gumu, nista od jurnjave.
Mozemo za primjer uzeti i Osisa, koji tocno zna kada i koliko na nekim mjestima otvara gas ili ulazi u zavoje. Uvijek je vozio na SC1 SC2 kombinaciji i za jedan trening je stavio SC2 SC3 kombinaciju slik gume. Nakon 6 krugova je pao u Zagrebackom i generalno je tvrdio kako nije napravio nista sto nije radio i na SC1 gumi. Prednji kraj mu je od jednom proklizio. Ne kazem da nije njegova greska, no mislim da mu se sa gumom na koju je naviko, to nebi desilo.
Kad sam vec kod primjera, evo ti i Borisov pad na Ducatiju. Stavio je Avonke predvidjene za stazu i u neznam kojem krugu dok se jos na testu nisu poceli niti voziti kako treba, ode prednji kraj. Toliko im je svima taj pad bio nerealan da su mislili kako guma ima tvornicku gresku.
Za onaj njegov pad na RR-icama, mislim da grijesis. Nakon mog padabas sam sa njim pricao i rekao mi je kako je pao u 4 ili 5 krugu. Koliko je on puta uopce pao na stazi ?
 
E i jos nesto. Mislim da treba gume staviti ispred znanja.
Kad neznas, guma te ne moze spasiti, a kad znas mozes staviti i najlosije gume i odlicno ih kontrolirati. Dakle, prvo se treba opremiti sa najboljim i provjerenim. Sjeti se naseg razgovora. Rekao si da ti je Ducati idealan motor za stazu jer znas da njegovi ovjesi i ciklistika mogu izdrzatii najbolja vremena ikada odvozena na stazi. Nikada nisi izlazio sa losim gumama na stazu, a zasto? Ako mislis da prvo moras imati muda i znanju, pa onda si mogao kuriti i one gume sa smeca.
I ponovo tvrdim, onaj pad pripisujem gumama jer da su bile gume na koje sam naviko, to se nebi desilo. Nemoj misliti kako ne razumijem sto pricas. Naravno, trebao sam zanati da su gume te koje jesu, da ih nisam napumpao na za stazu odgovarajuci pritisak pa sam tako nespreman trebao drugacije voziti. Sve je to meni jasno i o svemu sam tom mislio prva tri kruga, ali onda kada te ponese voznje pocnes ulaziti u zavoje onako kako si navikao. Ne mislis valjda da sam sa onako pripremljenim motorom isao skidati vrijeme ? I koliko sam uopce vozio, krug prije je bio 1:50 iza tebe.
 
Alo trkači!

Nemojte na stazu bez guma za stazu. Vidjeli ste šta se meni desilo na Speed wikend-u. Svarno nisam htio voziti po stazi jer sam imao original gume na motoru Pirelli Diablo corsa za koje sam čitao da su i za cestu i za pistu, i onda sam dobio trakicu i naljepnicu za džabe i rekao da idem samo razrađivati. Vozikam se 10-ak krugova super lijepo i lagano (oko 45). Izađem van i kažem bratu kako je guma super, a on nakon dva kruga legne k'o početnik i ne zna šta mu se desilo. To mi nije bilo dosta nego u nedjeju idem opet sa falšim oklopima i opet mi je super dok nisam u dvojci "pretekao prednji kraj" bez ikakvog forsiranja. Hoću reći da se sa cestovnim gumama može lijepo i siguno voziti dokle se ne pregriju a na pregrijavanje te ne upozoravaju apsolutno ničim....
 
Ajde da se konacno i ti pridruzis :)
To i ja uporno tvrdim. Kada se jednom naviknes na dobru gumu i sa njom upoznas stazu, vrlo lako padnes sa gumom koja nije predvidjena za to. Mislim da Mate vec dugo nije vozio sa cestovnim gumama po stazi pa je zaboravio kako je to kad zabaci straznji kraj.
Nego, Boris, zvao sam Shepia da mi da svoju kucnu adresu kako bi mu mogao poslati CD sa slikama, a on meni dao svoju e-mail adresu :)
Ajde mi posalji na mail ili na privatnu poruku svoju adresu kako bi ti poslao CD sa svim slikama iz Bjelovara. Nisu neke jer je bilo oblacno, ali ima i pokoja za zid.
 
Dok ne doživiš neke stvari ne možeš ni vjerovati. Nemam zašto izmišljati razlog pada jer me iskreno boli k.... šta će drugi misliti. Želja mi je pomoći koliko god mogu da što manje djelova završi na Grobničkoj travi. :cry: Znam puno dečki koji su pali sa cestovnim gumama a da nemaju poima šta im se dogodilo. I ja sam govorio bratu da je morao otvoriti gas ili nešto ali on me je uvjeravao da nije. Zato pamet u glavu!
Bolje su polovne gume za pistu nego bilo kakve za cestu.
 
Svi znamo koje su gume za stazu i na njima vozimo. Da nisu predviđene za stazu ne bi se tako niti zvale. Ja samo govorim da je 207RR dobra guma za početnika i da se s njom može lijepo voziti u školi vožnje!!! Jbg Zujo, ti razrađuješ na .45 a meni je to najbolji krug ikad odvožen. Nismo u istom rangu a ovi dečki su još dosta iza nas. Definitivno sam siguran da RR može i mora zadovoljiti njihove potrebe u ovoj fazi.
 
Mozda bi netko od ekipe sto vozi superstock klasu u prvenstvu, prodao svoje, za njih potrosene gume, nasim polaznicima. To bi im sigurno bila najjeftinija i najbolja kombinacija.
Znam da je kod Markeza svojevremeno bilo za kupiti Dunlop GP guma za 150 Kn po komadu.
Bas cu provjeriti kako izgledaju moje stare gume. Sa ovim Michelinom cemo odvoziti jedan termin pa ce i one na bubanj. Ako ostane od njih nesto, poklanjamo ih onome tko ih najvise treba.
 
sad me Boris preplasio, ja imam na motoru obicni Diablo, sa prednjom sam zadovoljan ali zadnja je blagi uzas....
mislim da cu ja jos neko vrijeme hodati po onom smecu na grobniku :mrgreen: zna netko kada je neki veci team tamo da dodem kad ce biti neceg za uzeti?
 
Idealno ti je otici ovaj vikend dole jer je Alpe Adria prvenstvo.
Mi cemo biti dolje pa mozemo zajedno po smecu kopati :)
Posto ce voziti i nasi decki, mozda od njih izmolite gume jel tako Boris, Shepi i ostala kompanija koja ce potrositi jedan set.
 
Sasa MK Motori said:
E i jos nesto. Mislim da treba gume staviti ispred znanja.
Kad neznas, guma te ne moze spasiti, a kad znas mozes staviti i najlosije gume i odlicno ih kontrolirati. Dakle, prvo se treba opremiti sa najboljim i provjerenim. Sjeti se naseg razgovora. Rekao si da ti je Ducati idealan motor za stazu jer znas da njegovi ovjesi i ciklistika mogu izdrzatii najbolja vremena ikada odvozena na stazi. Nikada nisi izlazio sa losim gumama na stazu, a zasto? Ako mislis da prvo moras imati muda i znanju, pa onda si mogao kuriti i one gume sa smeca.
I ponovo tvrdim, onaj pad pripisujem gumama jer da su bile gume na koje sam naviko, to se nebi desilo. Nemoj misliti kako ne razumijem sto pricas. Naravno, trebao sam zanati da su gume te koje jesu, da ih nisam napumpao na za stazu odgovarajuci pritisak pa sam tako nespreman trebao drugacije voziti. Sve je to meni jasno i o svemu sam tom mislio prva tri kruga, ali onda kada te ponese voznje pocnes ulaziti u zavoje onako kako si navikao. Ne mislis valjda da sam sa onako pripremljenim motorom isao skidati vrijeme ? I koliko sam uopce vozio, krug prije je bio 1:50 iza tebe.

Evo me opet, na brzinu sam maloprije proletio postove pa sam ih tek sad pročitao. Prvo, idealne putanje na Grobniku ne postoje!! Bolje reći postoje ali ih svatko sam treba naći. Jedan od primjera, gledajući putanje koje među nama kruže kao "idealne" Drmeš prokomentira kao "putovanje po stazi". Slažem se potpuno.
Naravno da nisam izlazio sa lošim gumama, pa dosta je par informativnih razgovora sa iskusnijima da saznaš koje su gume "prave". Znaš koliko je meni važna sigurnost pa se tu ne štedi. Nisam idiot da idem okušat sreću s nekim tamo Avonom.
Za ovo zadnje, možda nisi išao skidati vrijeme ali si po navici u drugom/trećem krugu navinuo do jaja. I eto sranja. A ja sam ti govorio da slušaš starije (mene) i da se polako vozikamo barem pet krugova. :mrgreen: :mrgreen:
 
MOLIM, JA NAVIJAO DO JAJA, NEMOJ DA POCNEM GALAMIT SAD OVDJE.
To sto sam te prosao kao da stojis na stazi, a ne da vozis trku svog zivota, to ne znaci da sam ja navijao do jaja :chuckel: :chuckel:
Tako i onako nema smisla da ti nesto objasnjavam kad si ti postavio sve zakljucke :punch:
Ja bez obzira na sve tvoje teorije i dalje mislim da se pad desio zbog gume. Moj, Borisov, Zujicev, Shepijev, Osisov i sl.
 
Naravno da sam postavio zaključke, stalno se vrti ista priča i svi sve znamo u teoriji. Na kraju priče ostaje staza da se to tamo i dokaže. A onda opet dolazimo do muda... I nisam rekao da se svi padovi opravdavaju gumama. Nabrojao si par primjera za koje i ja mislim da su bili zbog guma (osim tvog :mrgreen: ) ali koliko je to u odnosu na ono što se priča? Vrlo malo...
Prelazi ti mene i dalje kao da stojim... samo nemoj da par sto metara kasnije ja tebe prelazim kao da ležiš... :brush:
 
Još jednom da se svi razumijemo Mate... :idea:
Nije bitno koje vrijeme radiš. Kada je moj brat pao u zagrebačom i to u onom djelu između dva zavoja, krug prije sam mu štopao 1:51, a on se bez beda vozi 1.47. Nije bitno koliko voziš, bitno je da te tzv "cestovne" gume drže super sve dok se ne pregriju, a onda bez ikakvog upozorenja "puknu", dok trkaća guma ako je i potrošena neće "puknuti" nego će početi sve lošije i lošije držati i svatko k'o nije kreten će znati da bi mogao pasti ako nastavi ganjati.

Što se polovnih guma tiče, imam nekoliko setova koje su još za voziti pa ako nekoga zanima neka se javi...