Sastanak Grobnik !!!

Moj savjet :
Ajde ljudi koji se imalo vozite po stazi savjetujte ,
timovi a i pojedinci koji nakon svakog treninga mijenjaju
gume mora da su neki "rasipnici" i mjenjaju jer im se da ili
je ta guma dala svoje iako ima "mesa" na njoj...
Iz osobnog iskustva ; stavil sam novu trkaću gumu i
nakon popodneva na stazi je još izgledala ok
( bude i drugi put za stazu ) ,kod sljedečeg posjeta stazi
par laganini krugova da se zgrije a ono ništa :shock: ,
još 4 malo ubrzana kruga i mislim si da se valjda nisam
razgibal dobro i ubrzam , polegnem a ono ko da se vozim na
kamenu - i da nisam izravnal i malo supersport enduro ziher bi
popustila i od onda :
Nemojte štedjeti na gumama

Puno Vas voli
Vaš orang
 
Slazem se sa time no tocno se zna gdje se guma najvise trosi. Tamo gdje je potrose trkaci i tamo gdje je njima potrebno da drzi, tamo nasi polaznici, barem prvih 5 odlazaka, sigurno nece gumu forsirati. Kada dodju do takvi zalegnuca i do tih ranih otvaranja gasa, do tada ce svakako morati stavljati nove i nepotrosene gume.
 
Slazem se. To je i moj savjet samo neki za te nase savjete nemaju financijskih mogucnosti pa se pokusavaju snaci na sve moguce nacine. Mozda Emil skokne na forum pa isprica kako se on u Superbike prvenstvu snalazi nekada sa gumama.
 
Ipak po prvi puta na stazu s polovnim gumama,
i kuzim i sam da je to skupi sport ali poslje jebiga je kasno

Pozdrav svima :wave: jer sve nas više na cesti ima :mrhappy:
 
e sad, neznam jel bolje vozit na Diablu (prednja je OK a zadnja po sredini oderana, sa strane je jos ima) ili na rabljenim trkacim gumama? ma s cim god, glavno da sam ja na stazi :D

pokusat cu starog odvuc na alpe adria, mozda onda skuzi da to nije smrt i krv pa sponzorira bar nes :mrgreen:
 
BorisZ said:
Još jednom da se svi razumijemo Mate... :idea:
Nije bitno koje vrijeme radiš. Kada je moj brat pao u zagrebačom i to u onom djelu između dva zavoja, krug prije sam mu štopao 1:51, a on se bez beda vozi 1.47. Nije bitno koliko voziš, bitno je da te tzv "cestovne" gume drže super sve dok se ne pregriju, a onda bez ikakvog upozorenja "puknu", dok trkaća guma ako je i potrošena neće "puknuti" nego će početi sve lošije i lošije držati i svatko k'o nije kreten će znati da bi mogao pasti ako nastavi ganjati.

Načelno se slažem s tobom ali reci mi koliko treba, okvirno, da se pregrije RR? To ipak nije strogo cestovna guma nego kombinacija cesta-staza.
I da ne ispadne licemjerno kad već "navijam" za RR, ja na stazu niti iz zajebancije više ne izlazim sa nikakvim gumama osim Pilot Race ili SuperCorsa i to jedinica naprijed i dvojka iza. RR ne koristim više ni na cesti, za to imam Pilot Sport Cup ali dok sam je koristio bila mi je OK u svim uvjetima.
 
mate jesu to one sta si za 3 soma kn prodavo? e tolko sam skoro ja motor platio :mrgreen: :mrgreen:
 
A joj !!!

Prvo. Kakvo je vase misljenje o Bridgestoneu? Varijanta cesta i varijata pista.

Drugo. Sasa je iznio svoj stav o gumama za pistu poredavsi ih prema svom.

Daj da jos vidimo 1,2,i 3 od Mate i Borisa. I ako mogu zazeljeti, ne faforizirajte ih prema financijama nego isključivo kvaliteti na stazi.

Hvala.
 
A dali vozaci pocetnici mogu gume za stazu dovoljno zagrijati da bi im pruzale siguran grip i upravljivost.Mislim barem prvih nekoliko izlazaka da bi moglo biti kriticno za one koji nemaju nekog iskustva na stazi a i na cesti.
 
Prvo, Marko.
Posto se ti sigurno neces zafrkavat sa varijantom cesta-staza vec ces si priustiti gume za stazu, nemas sto razmisljati. Pirelli supercorsa SC1 i SC" su idealno rjesenje.

Mocci, cestovne gume zagrijes sigurno nakon 1 kruga, a niti sa trkacim koje vozimo nije puno drugacija stvar, dobro, ajmo reci nakon 2 kruga. Kod trkacih je to sto ce odlicno drzati i nakon 15-tak krugova, a cestovne ce nakon 7-8 pocet plesati. Dakle nije stvar u zagrijavanju nego u pregrijavanju !!
 
Ja znam kak lako zgrijat zadnju gumu, metneš pilu u prvu, stisneš prednju bremzu, odvrneš gas do kraja i naglo pustiš kuplung, za par sekundi je na idealnoj temperaturi!
Još nisam našao model za zgrijat prednju.... :mrgreen: :mrgreen:
 
Sasa MK Motori said:
Prvo, Marko.
Posto se ti sigurno neces zafrkavat sa varijantom cesta-staza vec ces si priustiti gume za stazu, nemas sto razmisljati. Pirelli supercorsa SC1 i SC" su idealno rjesenje.

Ok to štima, i znas da za stazu uzimam i druge felge i druge gume, i ne pada mi na pamet miješati ta dva svijeta. Previše ste se svi vi puta opekli da ne budem dovoljno pametan i naučim iz vaših primjera.

Htio sam samo čuti mišljenje o Bridgestonu opčenito, pošto ih nitko od vas ne spominje. Jel je to zbog cijene ili ... ?
 
BorisZ said:
Još jednom da se svi razumijemo Mate... :idea:
Nije bitno koje vrijeme radiš. Kada je moj brat pao u zagrebačom i to u onom djelu između dva zavoja, krug prije sam mu štopao 1:51, a on se bez beda vozi 1.47. Nije bitno koliko voziš, bitno je da te tzv "cestovne" gume drže super sve dok se ne pregriju, a onda bez ikakvog upozorenja "puknu", dok trkaća guma ako je i potrošena neće "puknuti" nego će početi sve lošije i lošije držati i svatko k'o nije kreten će znati da bi mogao pasti ako nastavi ganjati.

Što se polovnih guma tiče, imam nekoliko setova koje su još za voziti pa ako nekoga zanima neka se javi...

Sta ti uopće znas o gumama :paper: Bolje bi ti bilo da treniras nego da tu blanjas, :boss: Sve su rijecanke u isčekivanju da uzmeš naslova prvaka tako da se pustiš tog kompjutera i biježi gore guslat na Grobnik :party:
Imam i ja guma za prodat :liza:
 
Saša s kim ti pričaš, kakav sad Mogway??? :mrgreen: :mrgreen:
Ovo što si napisao, 7, 8 ili 15 krugova, je ključna stvar i zato sam pitao koliko im treba da se pregriju. Moj izlazak se svodi na 2 do 3 lagana kruga i onda odvalim još max 5 ili 6 krugova. Više od toga nemam snage niti koncentracije i izlazim van. Valjda su mi zato sve gume dobre mada mi broj jedan Michelin Pilot Race.
 
mate said:
Saša s kim ti pričaš, kakav sad Mogway??? :mrgreen: :mrgreen:

Pssstttt, netko ce vidjeti :bonk: :bonk:
To ti je kad malo objavljujes tekstove, malo pratis forum i sl.
Tak mi je valjda i ono RR uletilo. Sva sreca sto me nitko nemre tuziti za to :dizzy:
 
moj poredak guma je: Michelin, Pirelli, Metzeler...
Dunlop nisam nikada vozio jer kada sam ja počeo voziti tresle su svima po drituri i bile jako nemirne iako vjerujem da su dobre kao i ostale dok god su pravih oznaka....

Crikveničkom asu koji me je danas preskakao na pisti poručujem da mu je bolje dopisivati se sa Čehinjama (sezona samo što nije počela) nego što piše gluposti po forumu.... :?
 
Evo da i ja nest blenem..
Zadnji put sam doso na grobnik sa totalno potrosenim michelinkama pilot sport, nakon djira sa Foggyem i Winderom na tankanje do Delnica i natrag pri povratku guma je pocela STRASNO mjesit.. kao da se na tjestu vozim.. u tom momentu sam reko nema sanse da sa time izadjem na stazu i otiso djir okolo po stazi naso se sa Zokijem, a on je bas imo par michelinki za stazu.. imale su 1500km napravljenih samo na cesti i prodo mi ih je za sicu..
Gume su bile izvrsne potrosene mozda 0.5mm po sredini, a po rubovima netaknute.. Naravno to se promjenilo kad sam izaso na stazu :mrgreen: :mrgreen:

Uglavnom gume su drzale izvrsno iako je tempo bio dosta lagan.. pri samom kraju smo napravili nekoliko "brzih" krugova (oko 2min) i dosta puta sam u zavoje ulazio namjerno sa vecim nagibom da vidim do kuda to ide..
Pokazalo se da je michelinka sposobna za puno vise od odvozenog..


Sto se ceste tice treba bit jako oprezan dok se ne zagriju i mogu rec slobodno da po ovom skliskom zadarskom asfaltu ne drze ni k***a prvih 5-6min voznje..
 
Evo vam komentari trenutno vodeceg u prvenstvu Hrvatske. Komentari koji potvrdjuju stare price o Michelinu.
Michelin je guma koja bolje drzi od Pirellija. Guma drzi, ali kad pusti, pusti naglo, bez upozorenja. Pirelli takodjer drzi odlicno, ali kad pocne pustati, pusta polako i najavljuje vozacu da vise ne moze.
Za hladnije dane, preporuka je Pirelli jer Michelin zna pustiti malo ranije i to ponovo bez najave.
Naravno ovdje govorimo o stvarno ekstemnimvoznjama. Voznjama debelo ispod 1:40.
 
Andreas said:
Evo da i ja nest blenem..
Zadnji put sam doso na grobnik sa totalno potrosenim michelinkama pilot sport, nakon djira sa Foggyem i Winderom na tankanje do Delnica i natrag pri povratku guma je pocela STRASNO mjesit.. kao da se na tjestu vozim.. u tom momentu sam reko nema sanse da sa time izadjem na stazu i otiso djir okolo po stazi naso se sa Zokijem, a on je bas imo par michelinki za stazu.. imale su 1500km napravljenih samo na cesti i prodo mi ih je za sicu..
Gume su bile izvrsne potrosene mozda 0.5mm po sredini, a po rubovima netaknute.. Naravno to se promjenilo kad sam izaso na stazu :mrgreen: :mrgreen:

Uglavnom gume su drzale izvrsno iako je tempo bio dosta lagan.. pri samom kraju smo napravili nekoliko "brzih" krugova (oko 2min) i dosta puta sam u zavoje ulazio namjerno sa vecim nagibom da vidim do kuda to ide..
Pokazalo se da je michelinka sposobna za puno vise od odvozenog..


Sto se ceste tice treba bit jako oprezan dok se ne zagriju i mogu rec slobodno da po ovom skliskom zadarskom asfaltu ne drze ni k***a prvih 5-6min voznje..

da,baš su Zokijeve gume netaknute sa strane.