Servis vilice

Zar ne bi semerinzi u stvari trebali biti tu da ne propustaju? Nekako mi nije logicno da ce uci litijeva mast ili silikonsko ulje pod semering ako vec ne ulazi ulje koje je u vilici pa mi to sve nekako nema smisla. Ili ja ne kuzim kako semerinzi rade? :mrgreen:
Izmastit će samo rubove semeringa i malo štapove, višak obrišeš.
 
E, pa ja ti stvarno zavidim koliki ti vozni park imaš...
čabe mu kad nema GejSa, da ima nebi trebao 13 drugih vozila, nikako da nauci da je jeftinije skuplje ☝️
 
Dakle, motor od sinoc na bocnoj, ubrus omotan oko stapa vilice i ni kapi ulja nema. Ne kuzim sta je bilo jer je stvarno dobro curilo vani dok je vilica bila izvucena.
Trebao si to sinoć napisat, evo ja čitavu noć probdio.
 
  • Haha
Reactions: WraGG
Ok, probati cu i to onda. Sutra bi trebao ovaj cistac doci pa cu sa njim pocistiti i naspricati silikon sprejom.

Sad to ne moras, jer imas u tom dijelu semeringa ulje od vilica koje ce radit taj "posao" (y)

ako ne curi vise ni malo, nemoj cistit tom plastikom, mozes samo sjebat :mrgreen:
 
desava se ponekad nakon zimske pauze ili ako motocikl nije redovnije u uporabi, da simerinzi vilice pocnu pustat.
mozes istegnut stapove, uzet 2000 vodeni brusni papir, odsjec jednu traku debljine 2 cm po duzini citavog lista, namotat oko stapa, ukrizit krajeve, jednom rukom vuc za jedan kraj, a drugom za drugi i tako matirat malo stap.
ja znam i ispof podizaca dodat, okolo stapa na simering, malo teflonske masti, to umanji onaj pocetni moment, losbrech moment, tako i najfinije neravnine izamortizira, skoro kao GS.
 
desava se ponekad nakon zimske pauze ili ako motocikl nije redovnije u uporabi, da simerinzi vilice pocnu pustat.
mozes istegnut stapove, uzet 2000 vodeni brusni papir, odsjec jednu traku debljine 2 cm po duzini citavog lista, namotat oko stapa, ukrizit krajeve, jednom rukom vuc za jedan kraj, a drugom za drugi i tako matirat malo stap.
ja znam i ispof podizaca dodat, okolo stapa na simering, malo teflonske masti, to umanji onaj pocetni moment, losbrech moment, tako i najfinije neravnine izamortizira, skoro kao GS.

To samo ako ima neravnina na stapu vilice tipa korozija, a da se semerinzi ulijene preko zime, da, desava se. Otvrdnu i vise ne brtve kako treba. Cesto se "razrade" nakon prve voznje, ali, dobar znak da je skoro vrijeme zamjene
 
Ne znam koliko ti je pametno matirati stap. Stap i mora biti ispoliran da bi radio kako treba.
 
  • Like
Reactions: Zog
Ne znam koliko ti je pametno matirati stap. Stap i mora biti ispoliran da bi radio kako treba.

A taj krom ili kaj je vec gore..... sto gladji to bolje, a tanak je jako taj sloj. Samo skinut koroziju ("tockice" korozije ako se kojim slucajem naprave) sa finim brusnim kako je opisano (bez pritiska, samo neka klizi brusni i ispegla povisenja). Sve sto se moze oprat vodom treba rjesavat na taj nacin i sacuvat stapove vilice od mehanicke obrade.

I nikako brusnim ic gore/dole nego iskljucivo oko stapa vilice, ako se vec mora
 
  • Like
Reactions: WraGG
koliki je problem napraviti jos parsto kilometara ako vilica curi? Mogu li nesto vece zajebati?
vilice su kayaba ili showa? ako je ovo drugo ti ne treba ni alat, a ako je ovo prvo ti možda ni alat neće pomoći da izgubiš puno živaca
vozit se možeš neko vrijeme bez problema..
 
  • Like
Reactions: WraGG
vilice su kayaba ili showa? ako je ovo drugo ti ne treba ni alat, a ako je ovo prvo ti možda ni alat neće pomoći da izgubiš puno živaca
vozit se možeš neko vrijeme bez problema..
Puno me pitas. Nemam pojma iskreno da li su Kayaba ili Showa. Uglavnom, treba onaj onaj alat sa onim krugom i dvije sipke sa strane da se sabije opruga i odavije kapa.
Votevr, narucio sam sav potreban alat vec, ali evo izgleda da je nece ni trebati servisirati. Ne curi vise :unsure:
 
po Murphy-jevom zakonu ulje voli nać put si do diska. Dalje se nema što objašnjavat.
i što se onda točno dogodi? motor prestane kočiti? kočnica zablokira? disk se raspadne?
 
i što se onda točno dogodi? motor prestane kočiti? kočnica zablokira? disk se raspadne?

A daj me nemoj.... pa ne prestane kocit jer imas i drugi disk (ako imas) i zadnju kocnicu, ali, moze iznenadit, nije bas sigurno
 
A taj krom ili kaj je vec gore..... sto gladji to bolje, a tanak je jako taj sloj. Samo skinut koroziju ("tockice" korozije ako se kojim slucajem naprave) sa finim brusnim kako je opisano (bez pritiska, samo neka klizi brusni i ispegla povisenja). Sve sto se moze oprat vodom treba rjesavat na taj nacin i sacuvat stapove vilice od mehanicke obrade.

I nikako brusnim ic gore/dole nego iskljucivo oko stapa vilice, ako se vec mora
Stavit malo ulja kad se brusi sa vodobrusnim papirom.
 
A daj me nemoj.... pa ne prestane kocit jer imas i drugi disk (ako imas) i zadnju kocnicu, ali, moze iznenadit, nije bas sigurno
to ulje se skuri prvim stiskom kočnice kao i bilo što drugo što se našprica na disk, a nije da će u vožnji baš konstantno podmazivati kočiona kliješta

nije preporučljivo dugoročno niti bi se ja tako vozio, ali ne treba radit klasičnu forumsku dramu oko toga jer se neće dogodit apsolutno ništa nepredvidljivo u nekoj normalnoj vožnji
 
Našpricaj diskove običnim WDom, ne čak direktno nego kad "pobjegne" dok čistiš felge, pa reci koliko vremena treba da se skuri.