Serviser Coha

črnomerec said:
kaze mi neko ko je otiso na baustelu jer je preglup u hr uzet lovu,da poznas covjeka nebi srao bezveze,ali posto si poznat da seres po svim temama bezveze,nista novo...ovim novima na forumu si duhovit mozda,ali ce te i oni s vremenom skuzit,pusa,pozdravi pakije

neškolovano si govedo, a tebi j “lova” iznos koji prosječni paki zaradi na baušteli za 2 dana :LOL: rvacki kokošar, u slijedećoj ti ulici već žive četiri jazavca i osam kokoši koji te kupe sa svojom dnevnom plaćom :mrgreen:

boli me kua za ikojeg servisera u životu, nemam tih problema :jesus:



Srki

 
MOONSHIELD said:
živim za dan dok će jedan klasični balkanski izmjenjivač ulja i filtera priznati da NE ZNA "raditi" ništa osim japanaca umjesto da sere da su to sve kante koje se kvare na tjednoj bazi i time prikrivati svoje neznanje i nesposobnost 8)

Nisi u pravu. Što imaš znati za skinut kotač, vilicu, lančanike, trokute?
Čovjek radi japance, u tome je dobar, to pozna, ima alat, ima rutinu.....ako mu nije o glavu da zaradi tih par sto kuna zašto bi radio nešto što mu iz nekog, bilo kojeg razloga ne paše?

Ja ga razumijem, u svakom slučaju. Ne bih ni ja uzeo taj posao. Čovjek ima malu radionu, uzme skup motor koji će se još personalizirati, raskopa ga do nevoznog i nepokretnog stanja, čeka da djelovi dođu s pjeskarenja, čeka da dijelovi dođu s plastificiranje....otpad smeta....prevrne mu se, zgrebe, gazda nije zadovoljan plastifikacijom pa ajmo nazad....sto problema s tim poslovima....teraj dalje.... za vrijeme koje mu taj motor smeta u radioni on napravi 30 servisa i uzme lovu...

 
črnomerec said:
kaze mi neko ko je otiso na baustelu jer je preglup u hr uzet lovu,da poznas covjeka nebi srao bezveze,ali posto si poznat da seres po svim temama bezveze,nista novo...ovim novima na forumu si duhovit mozda,ali ce te i oni s vremenom skuzit,pusa,pozdravi pakije

+1

:mrgreen:
 
Kawah said:
              Ovo je prava izjava . Kad bi češće ovako zborio ,forum bi imao dublji smisao,jer ovo u što se pretvorio više ne sliči ničemu ,najmanje onomu čemu je prvenstveno namijenjen.Bilo da se radi o Cohi,starom Taubiju,Merkezu ili Doktoru .Nebitno. 8) :misli: :021:

Prvo, forum nisam ja. Drugo, kad si se prikljucio vec je sve bilo odavno receno. Trece, ako procitas jos jednom skuzit ces da zapravo nisam nista smisleno napisao.  :mrgreen: Nakaza je detaljnije objasnio, radio sam nesto slicno u vise navrata i znam otprilike kako to izgleda. Skidanje straznje vilice, ako je zapecena sto se dogodi i na novim motorima, je sex nakon kojeg prisjedne cijeli posao. Coha nije klinac da to ne zna.
 
EnduroLab said:
Nisi u pravu. Što imaš znati za skinut kotač, vilicu, lančanike, trokute?
Čovjek radi japance, u tome je dobar, to pozna, ima alat, ima rutinu.....ako mu nije o glavu da zaradi tih par sto kuna zašto bi radio nešto što mu iz nekog, bilo kojeg razloga ne paše?

Ja ga razumijem, u svakom slučaju. Ne bih ni ja uzeo taj posao. Čovjek ima malu radionu, uzme skup motor koji će se još personalizirati, raskopa ga do nevoznog i nepokretnog stanja, čeka da djelovi dođu s pjeskarenja, čeka da dijelovi dođu s plastificiranje....otpad smeta....prevrne mu se, zgrebe, gazda nije zadovoljan plastifikacijom pa ajmo nazad....sto problema s tim poslovima....teraj dalje.... za vrijeme koje mu taj motor smeta u radioni on napravi 30 servisa i uzme lovu...
pogledaj prvo post od črnog koji sam kvotao, uopće nije bio vezan za triumpha, nego na dio gdje veli da čovjek neće raditi ništa što nije iz japana "jer su to sve kante"

meni je sasvim ok što on neće raditi ništa što nije iz japana, dapače, čak mi je i drago da se ne petlja u ono u što se ne kuži, ali onda nek ne sere i pravda se pod izlikom "sve su to kante" jer je to tipična glupa balkanska spika; "motor mora biti iz japana, auto mora biti gnjolf, a žena mora biti seljančura koja nezna nabrojiti do dva i pol"
 
Motor mora biti iz japana,talijanska drla za zalizane žabarske pedere,a za debele prasce sa žutim brcinama je bmw
 
Pa recimo kao da dobar  serviser toyote prima u servis i alfe,pa em bi se najebo ko blesav,em bi jako brzo doso na los glas kao neznalica :mrgreen:
 
Da li gdin Čoha radi KTM-ove? Oni bar nisu toliko zahtjevni za održavanje poput Triumph-a, Ducati-a i BMW-a.
 
tomo3 said:
Da li gdin Čoha radi KTM-ove? Oni bar nisu toliko zahtjevni za održavanje poput Triumph-a, Ducati-a i BMW-a.
za ktm imas samo mobilni servis,ko bi ih slepo do radione :mrgreen:
 
Kawah said:
              ,forum bi imao dublji smisao,jer ovo u što se pretvorio više ne sliči ničemu

:LOL:
Clan si foruma od jucer, otkud ti znas u kaj se pretvorio forum?
 
črnomerec said:
Pa recimo kao da dobar  serviser toyote prima u servis i alfe,pa em bi se najebo ko blesav,em bi jako brzo doso na los glas kao neznalica :mrgreen:

au toyota je poseban lejm pederluk nisam ni sumnjal da i tamo nekom viriš iz šupka

samo crni nožni prstići ti vire😂



Srki
 
DamirK said:
:LOL:
Clan si foruma od jucer, otkud ti znas u kaj se pretvorio forum?
      To kaj sam (kakti član) foruma od jučer ne znači da nisam prije čital iste ove bljezgarije i pametovanja jutub majstora. :LOL:  :021:
 
Dali se samo meni cini da je rasprava promasila "ceo fudbal?" Radi se o pristupu koji se moze poistovjetiti sa tjeranjem jehovinih svjedoka sa kucnog praga, a ne o tome zeli li raditi Triumpha ili ne (iz totalno irelevantnog razloga)

Bok bok
Sorry stari ne radim ti imperijalisticke motore jer imam kurje oko, zena zna da sam kurvis i ne slazem se sa punicom....(razlog nebitan) Nemoj zamjeriti, imam ti broj od decka koji ce ti to mozda moci rijesiti.
Sretno i motor ti je fakat fora...

Jebes nas u bulju kad smo balkanci i na lijepoj rijeci nam kobra stoji, a ponos ko Triglav i Durmitor skupa.

 
"Moj" serviser nece radit BMW, KTM, kineske skutere i Burgmane (iako je popriličan broj istih odradio).

Jbg. Ne vidim zašto bi se ikom trebao opravdavati zbog toga?
 
draganb said:
Razgovor je isao ovako:
dobar dan, gospodin Coha?
-- Da
dobio sam vas broj po preporuci, jel radite na motorima jos uvijek?
-- Da
odlicno, imam triumph thruxton..
-- Ne
treba samo skinuti neke stvari s motora, felge, vilicu...
-- Ne
znaci samo vanjske, mehanicke stvari..
-- Ne
ok, hvala, dovidjenja
-- dovidjenja

Tema je otišla kvragu, ja iz predmetnog posta nigdje nisam mogao isčitati da je Coha bio neuljudan, popljuvao neku marku motora, zemlju podrijetla ili slično.
Ako je razgovor stvarno išao ovim tijekom, ne kužim zbog čega je uopće završio u tom kontekstu na forumu, niti kakvih pljuvanja niti teških riječi, jednostavno "Ne radim to".
 
Nino777 said:
Tema je otišla kvragu, ja iz predmetnog posta nigdje nisam mogao isčitati da je Coha bio neuljudan, popljuvao neku marku motora, zemlju podrijetla ili slično.
Ako je razgovor stvarno išao ovim tijekom, ne kužim zbog čega je uopće završio u tom kontekstu na forumu, niti kakvih pljuvanja niti teških riječi, jednostavno "Ne radim to".
zato kaj se nije duboko isprico i rasplako ovom kaj ga je zvao za kantu
 
EnduroLab said:
Nisi u pravu. Što imaš znati za skinut kotač, vilicu, lančanike, trokute?
Čovjek radi japance, u tome je dobar, to pozna, ima alat, ima rutinu.....ako mu nije o glavu da zaradi tih par sto kuna zašto bi radio nešto što mu iz nekog, bilo kojeg razloga ne paše?

Ja ga razumijem, u svakom slučaju. Ne bih ni ja uzeo taj posao. Čovjek ima malu radionu, uzme skup motor koji će se još personalizirati, raskopa ga do nevoznog i nepokretnog stanja, čeka da djelovi dođu s pjeskarenja, čeka da dijelovi dođu s plastificiranje....otpad smeta....prevrne mu se, zgrebe, gazda nije zadovoljan plastifikacijom pa ajmo nazad....sto problema s tim poslovima....teraj dalje.... za vrijeme koje mu taj motor smeta u radioni on napravi 30 servisa i uzme lovu...

Ajde da i ti napises nesto pametno (y)
 
Al ste se nalozili decki  :LOL:

Kao sto sam napisao odmah, postujem da covjek radi ono sto zeli.
I sam radim kao freelancer (u IT-u) i cesto mi se dogadja da moram odbiti posao iz bilo kojeg razloga, al pri tome sam uvijek pristojan i pokusavam odrzati komunikaciju na nekoj razini, prvo cisto radi svog odgoja, drugo jer nikad ne znam kad cu u zivotu opet sresti tu osobu i koja ce tad biti situacija.

Nisam gosp. Cohu "prozivao", ovo je forum, tema je "serviser Coha" i prenio sam svoje iskustvo s njim 1 na 1 objektivno.

Ne znam sta je problematicno u tome da nemam vremena sam to napraviti (iako znam napraviti i imam sav potreban alat) i da zelim platiti profesionalca da to obavi umjesto mene.
Znam i zid okreciti pa cu radije platiti malera, a ja otici na izlet negdje taj dan.
Ja bih Cohi sigurno platio dovoljno da mu se to isplati. Spreman sam mu bio samoinicijativno dati 20% visu cijenu od one koju trazi samo da mi odradi kako spada.
Jer mi je vazniji motor na kojem riskiram zivot od parsto kuna.

Meni je osobno NEVJEROJATNO (boldano i velikim slovima) da ne mozes u zagrebu naci covjeka koji ce ti raditi na motoru kao da je njegov, a ne kao da je nasao otpad kraj ceste.
Pod tim minimumom smatram da se konzultiras s manualom, da koristis moment kljuc tamo gdje treba i da operes ruke od ulja i masti prije nego diras rucke volana.
Nasi "majstori" ocito sami sebe smatraju prevelikim facama da bi se zamarali takvim glupostima, a vi ostali se ponasate kao tipicne hrvatske ovce i to prihvacate zdravo za gotovo.