SH 150 iskustva

ivicaivica25 said:
Evo jedna za početak
...............
Poslano sa mog EVA-L09 koristeći Tapatalk

Barem kofer imamo jednak  :LOL: Nego nije bilo stražnjeg kofera? Kod nas je to u cijeni skutera.
 
Kod nas je u cijeni ukljucen goli skuter bez kofera i vjetrobrana.

Takodjer kod hrvatskog zastupnika honde nema nikakvih zimskih, bozicnih ili bilo kakvih akcija ili popusta ili ih ja nisam primjetio u posljednje tri godine ! [emoji19]
Tmax said:
Barem kofer imamo jednak  [emoji38] Nego nije bilo stražnjeg kofera? Kod nas je to u cijeni skutera.

Poslano sa mog EVA-L09 koristeći Tapatalk

 
Ni kod mene kad sam ga gledao. Stovise, zbog manjka prostora na SH kofer mi je bio must have, no zastupnici nisu ponudili neko konkretno rijesenje osim busenja u postojeci nosac pa je rekao da bi to bilo estetski visoko.....nije mi se to svidalo.

Ali lazem, ponudili su originalni kofer manjih dimenzija i cijene, da ne lazem puno, oko 2500kn.

Takoder je jedan prodavac naglasio kako Oxford koferi postoje bas za SH, dakle klika se na postojeci nosac. No na webu nista nema o tome.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

 
Ja sam stavio kappin kufer na nosac koji se postavi doslovno u minutu , ne treba bušiti.

Uglavnom, trosak novog kufera vece zapremnine, nosaca i naslona kosta cca pola cijene originalnog [emoji16]
manvuk said:
Ni kod mene kad sam ga gledao. Stovise, zbog manjka prostora na SH kofer mi je bio must have, no zastupnici nisu ponudili neko konkretno rijesenje osim busenja u postojeci nosac pa je rekao da bi to bilo estetski visoko.....nije mi se to svidalo.

Ali lazem, ponudili su originalni kofer manjih dimenzija i cijene, da ne lazem puno, oko 2500kn.

Takoder je jedan prodavac naglasio kako Oxford koferi postoje bas za SH, dakle klika se na postojeci nosac. No na webu nista nema o tome.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

Poslano sa mog EVA-L09 koristeći Tapatalk

 
Evo več sam prije htio reči ono zbog bušenja  :misli:
ja isto stavio ploču za kappa kufer bez bušenja.
popust ima kod nas samo na kraju sezone i to nekih 300 EUR ništa više. Mislim da se sada kod nas SH150 sa kuferom prodaje za 3590 EUR.
 
U Hrvatskoj je lijepih 4000 eur bez kufera ...
Tmax said:
Evo več sam prije htio reči ono zbog bušenja  :misli:
ja isto stavio ploču za kappa kufer bez bušenja.
popust ima kod nas samo na kraju sezone i to nekih 300 EUR ništa više. Mislim da se sada kod nas SH150 sa kuferom prodaje za 3590 EUR.

Poslano sa mog EVA-L09 koristeći Tapatalk

 
E, pa sta reci, oni su toliko se nespretno snasli za taj kofer i nisu me usmjerili u pravcu da se odlucim za SH. Za njih je ili original ili improvizacija i jasno da me to odbilo.
Dakle, dobar info, kappa ima nosace bas za SH [emoji106]

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

 
Ja sam takodje vagao izmedju SH i Medleya i cijena Honde je bila zastrasujuca. Medleya sam dobio na popust za 3150eura dok je za SH trebalo dati 4538eura. U toj cijeni je i kofer.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

 
Ti si super prosao, idi kuci pjevajuci [emoji23]

Da, dosta je razlika. Ali i to bi progutao na racun potencijalne kvalitete, ..... Ali niti sam dobio opciju za kofer, a kamoli da je bio u cijeni.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

 
pa i meni je na kraju bila nova "preskupa". Gledo sam i Piaggio ali na kraju uzeo polovnu SH150 sa ABS i imala je manje od 10Tkm. Kofer sam kupio mislim da za 40-45 EUR. Važno mi je bilo da ima prednju original "šipu".
Sada je vozim 2 godine za u grad, na posao i sve one male skokove. najduža tura je bila 35km u jedno smijeru, sve ostalo 4-8 km. Start stop automatiku nemam upaljenu ... samo vozim i sipam gorivo, jedino nove gume sam kupio, a to treba na svakome motoru  :mrgreen:
 
ivicaivica25 said:
U Hrvatskoj je lijepih 4000 eur bez kufera ...
Poslano sa mog EVA-L09 koristeći Tapatalk

... jebate, pa mos bar kufer ili vizir dat u tu cijenu ovisno ko sta zeli... ne mozes kupcu rec: ti mi se modeli prodaju ili na njih nema nikakve zarade, bla bla, pa na njih ne mogu nista dat dodatno... to jednostavno ne prolazi... yamaha u splitu na bilo koji skuter koji nije na popustu da neki poklon, bilo u vidu opreme za motor ili za vozaca... tako bi trebali svi...
 
Prvih 100 km, potrošnja (prema kompjuteru) 2.7 l ...

Nisam ga gazio jer je nov ali ga nisam ni štedio, vozio sam normalno :)

... sve gradska vožnja ... osim dva puta (max 10 km) kada sam izašao na brzu cestu da vidim kako ide na otvorenom
 
I kako ide??

Šta se potrošnje tiče, ja još trebam odradit jedan full rezervar po gradu pa ćemo onda računat. BC-u ne virujen.
 
Boxer_st said:
... jebate, pa mos bar kufer ili vizir dat u tu cijenu ovisno ko sta zeli... ne mozes kupcu rec: ti mi se modeli prodaju ili na njih nema nikakve zarade, bla bla, pa na njih ne mogu nista dat dodatno... to jednostavno ne prolazi... yamaha u splitu na bilo koji skuter koji nije na popustu da neki poklon, bilo u vidu opreme za motor ili za vozaca... tako bi trebali svi...

Sta se cudis.  Sagu poznan bar ihihi. Kad san pita moze li sta doli. Reka je koliko si u jamahe kupija dosad, kad kupis u mene toliko bit ce popusta. Ok nije bilo nista sluzbeno, ono reka kupit cu daj jos toliko i toliko. Al takve izjave odbijaju. Kuzite poantu.

Da se razumimo, ne trazin ja vip tretman ili bilo sta. Nego san pita ako dan to i to, sta mogu za to dobit. Nemos mi rec kad kupis u mene koliko u drugog, ondas dobit nesto :LOL:

Al to se za Sagu zna, pa se nisan iznenadija. :LOL:
 
ivicaivica25 said:
Prvih 100 km, potrošnja (prema kompjuteru) 2.7 l ...

Nisam ga gazio jer je nov ali ga nisam ni štedio, vozio sam normalno :)

... sve gradska vožnja ... osim dva puta (max 10 km) kada sam izašao na brzu cestu da vidim kako ide na otvorenom

Moja (2012) troši u prosjeku 2,4 - do 2,5 l i to u poslednjih 4000 km, ne po BC nego matematika između točeno gorivo i pređeni kilometri.
Koliko ima motor kW? Baš me zanima dal su nešto dodali ili je snaga ostala jednaka u usporedbi sa starijim modelom Start/Stop automatiku upotrebljavaš?

 
cosmic said:
I kako ide??

Šta se potrošnje tiče, ja još trebam odradit jedan full rezervar po gradu pa ćemo onda računat. BC-u ne virujen.

Za ono što meni treba ide odlično - ne smetaju mi automobili (ima dimenzije i težinu kojom lagano prolazim praktički svugdje) i ja ne smetam automobilima jer kada dođem ispred imam dovoljno snage za otići daleko naprijed ...
 
Tmax said:
Moja (2012) troši u prosjeku 2,4 - do 2,5 l i to u poslednjih 4000 km, ne po BC nego matematika između točeno gorivo i pređeni kilometri.
Koliko ima motor kW? Baš me zanima dal su nešto dodali ili je snaga ostala jednaka u usporedbi sa starijim modelom Start/Stop automatiku upotrebljavaš?


Snaga je kao ista ali je zapravo manja zbog Euro 4 standarda … sada je ravno 11kw prije je mislim bila 11.5kw . Mislim da je i krajnja brzina nešto smanjena na račun boljih ubrzanja


Start/Stop ne upotrebljavam jer su mi sva stajanja relativno kratka pa ne želim mrcvariti elektropokretač
 
ivicaivica25 said:
Snaga je kao ista ali je zapravo manja zbog Euro 4 standarda … sada je ravno 11kw prije je mislim bila 11.5kw . Mislim da je i krajnja brzina nešto smanjena na račun boljih ubrzanja


Start/Stop ne upotrebljavam jer su mi sva stajanja relativno kratka pa ne želim mrcvariti elektropokretač

Znači u pogledu Start/Stop smo jednaki  :mrgreen: Koliko znam se isključi nakon 3s rada u leru, motor mora bit na radnoj temperaturi.
I ja imam isključeno, mada garantiraju da to neče štetit altenatoru (AC generatoru) koji ima ulogu zaganjača. Mislim da su neki novinari testirali PCX na 25.000km i sistem je radio bez greške.
kod mene se pokazalo da je uštjeda kod moje vožnje "neznatna" pa sam odlučio da taj "gađet" ne koristim ...

https://global.honda/innovation/technology/motorcycle/idling-stop-picturebook.html

A kako radi "ključ" ? Samo dođeš i pališ ... na to bih se mogao naviknut, jer ja ključ od skutera uvijek tražim.
 
Tmax said:
Znači u pogledu Start/Stop smo jednaki  :mrgreen: Koliko znam se isključi nakon 3s rada u leru, motor mora bit na radnoj temperaturi.
I ja imam isključeno, mada garantiraju da to neče štetit altenatoru (AC generatoru) koji ima ulogu zaganjača. Mislim da su neki novinari testirali PCX na 25.000km i sistem je radio bez greške.
kod mene se pokazalo da je uštjeda kod moje vožnje "neznatna" pa sam odlučio da taj "gađet" ne koristim ...

https://global.honda/innovation/technology/motorcycle/idling-stop-picturebook.html

A kako radi "ključ" ? Samo dođeš i pališ ... na to bih se mogao naviknut, jer ja ključ od skutera uvijek tražim.


Keyless je ispala prilično zgodna stvar … mislio sam da se neću lako naviknuti ali sam se zapravo navukao odmah :)

Funkcionira tako da držiš ključ tamo gdje ga inače držiš (džep, torbica), priđeš motoru i okreneš gumb i voziš, vrlo zgodna stvar
Kada odeš od skutera na cca 2m sam se zaključa