ivicaivica25 said:Evo jedna za početak
...............
Poslano sa mog EVA-L09 koristeći Tapatalk
Tmax said:Barem kofer imamo jednak [emoji38] Nego nije bilo stražnjeg kofera? Kod nas je to u cijeni skutera.
manvuk said:Ni kod mene kad sam ga gledao. Stovise, zbog manjka prostora na SH kofer mi je bio must have, no zastupnici nisu ponudili neko konkretno rijesenje osim busenja u postojeci nosac pa je rekao da bi to bilo estetski visoko.....nije mi se to svidalo.
Ali lazem, ponudili su originalni kofer manjih dimenzija i cijene, da ne lazem puno, oko 2500kn.
Takoder je jedan prodavac naglasio kako Oxford koferi postoje bas za SH, dakle klika se na postojeci nosac. No na webu nista nema o tome.
Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Tmax said:Evo več sam prije htio reči ono zbog bušenja :misli:
ja isto stavio ploču za kappa kufer bez bušenja.
popust ima kod nas samo na kraju sezone i to nekih 300 EUR ništa više. Mislim da se sada kod nas SH150 sa kuferom prodaje za 3590 EUR.
ivicaivica25 said:U Hrvatskoj je lijepih 4000 eur bez kufera ...
Poslano sa mog EVA-L09 koristeći Tapatalk
Boxer_st said:... jebate, pa mos bar kufer ili vizir dat u tu cijenu ovisno ko sta zeli... ne mozes kupcu rec: ti mi se modeli prodaju ili na njih nema nikakve zarade, bla bla, pa na njih ne mogu nista dat dodatno... to jednostavno ne prolazi... yamaha u splitu na bilo koji skuter koji nije na popustu da neki poklon, bilo u vidu opreme za motor ili za vozaca... tako bi trebali svi...
ivicaivica25 said:Prvih 100 km, potrošnja (prema kompjuteru) 2.7 l ...
Nisam ga gazio jer je nov ali ga nisam ni štedio, vozio sam normalno
... sve gradska vožnja ... osim dva puta (max 10 km) kada sam izašao na brzu cestu da vidim kako ide na otvorenom
cosmic said:I kako ide??
Šta se potrošnje tiče, ja još trebam odradit jedan full rezervar po gradu pa ćemo onda računat. BC-u ne virujen.
Tmax said:Moja (2012) troši u prosjeku 2,4 - do 2,5 l i to u poslednjih 4000 km, ne po BC nego matematika između točeno gorivo i pređeni kilometri.
Koliko ima motor kW? Baš me zanima dal su nešto dodali ili je snaga ostala jednaka u usporedbi sa starijim modelom Start/Stop automatiku upotrebljavaš?
ivicaivica25 said:Snaga je kao ista ali je zapravo manja zbog Euro 4 standarda … sada je ravno 11kw prije je mislim bila 11.5kw . Mislim da je i krajnja brzina nešto smanjena na račun boljih ubrzanja
Start/Stop ne upotrebljavam jer su mi sva stajanja relativno kratka pa ne želim mrcvariti elektropokretač
Tmax said:Znači u pogledu Start/Stop smo jednaki Koliko znam se isključi nakon 3s rada u leru, motor mora bit na radnoj temperaturi.
I ja imam isključeno, mada garantiraju da to neče štetit altenatoru (AC generatoru) koji ima ulogu zaganjača. Mislim da su neki novinari testirali PCX na 25.000km i sistem je radio bez greške.
kod mene se pokazalo da je uštjeda kod moje vožnje "neznatna" pa sam odlučio da taj "gađet" ne koristim ...
https://global.honda/innovation/technology/motorcycle/idling-stop-picturebook.html
A kako radi "ključ" ? Samo dođeš i pališ ... na to bih se mogao naviknut, jer ja ključ od skutera uvijek tražim.