mene je mladac na raskrižju dok sam stajao sa skuterom
pokupio od iza jer je mislio da ću samo proletiti kroz raskrižje na način da oduzmem prednost vozilu koje je dolazilo
ajmo reći da je to iskustvo samo po sebi jer sam naučio slijedeće:
- bolje da ja blago oduzmem prednost nego da me takav zalijepi od iza
- na semaforima se uvijek pokušavam ugurati u koloni tamo gdje me neće netko pokupiti od iza
- u prometu nastojim biti ispred i brži, a ne iza kako bi izbjegao nečije suludo kočenje ispred mene ili zapikivanje meni u leđa. činjenica je da si sigurniji ako si udaljeniji od potencijalnog problema (drugo vozilo u prometu) bez obzira da li si ispred ili iza njega
- kod nepreglednih križanja po mogućnosti se držim sredine ceste kako bi me mamlazi iz sporednih ulica brže uočili ili kasnije pogodili (čini mi se da je bočni udar što se tiće donjih ekstremiteta najopasniji)
- po vrućinama kao što su sada, u rush our ili vikendom kad izađu na cestu oni koji su dobili vozačku prije prvog svjetskog rata postajem tolerantniji na ljudsku glupost te se dodatno primirim sve kako bi što je moguće bolje predvidio i ono nepredvidivo
- auspuh na 3 kotača bolje da grmi nego da se nečuje, to stvarno pomaže
uglavnom, 3 načela:
1. samo gas
2. no fear
3. dajmo nek se čuje (auspuh)
a doma mi hebu sve po spisku jer sam opet na 2 kotača
i već bi kaparirali grobno mjesto
za njih: srednji prst i KBK jer kad sam na 2 kotača sretan sam kao malo dijete