Pec
Active member
:?
Prema Zakonu o javnim cestama objavljenom u Narodnim novinama broj 180/2004 stoji:
Članak 7.
Javne ceste moraju biti građene, rekonstruirane i održavane na način da ih na siguran način mogu koristiti svi korisnici cesta kojima su namijenjene.
Članak 72.
Poslove inspekcije javnih cesta obavlja Ministarstvo (u daljnjem tekstu: inspekcija za ceste), sukladno ovom Zakonu i posebnom zakonu, a nadzor provodi inspektor za ceste (u daljnjem teks¬tu: inspektor).
Članak 8.
(4) Ministar, sukladno zakonu kojim se uređuje sigurnost prometa na cestama, donosi propise o:
– prometnim znakovima, opremi i signalizaciji na javnim cestama,
Pa je tako ministar prometa i donio Pravilnik o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama (Narodne novine broj 33/2005) u kojem piše:
Članak 68.
Oznake na kolniku ucrtavaju se, lijepe, ugrađuju ili utiskuju u kolnički zastor i ne smiju povećavati sklizavost kolnika. :x
Moja „klizačka“ iskustva mi govore da nije baš tako kako u pravilniku piše, a bojim se da radi te sklizavosti više među nama nisu i neki naši dragi prijatelji koje je sklizavost raznolikih crta stajala života. Među stranim motociklistima pričaju se priče o „slalomima“ po hrvatskim crtama i izrezbarenim zavojima pa nam i turizam (čitaj buđet) pati. U želji da odgovornima ukažem da daleko više vrijede naši životi od nekoliko hektolitara kvalitetne boje molim da iznesete svoja „klizačka“ iskustva i njihove posljedice kako bi ovaj poticaj dobio na težini. Namjera mi je obratiti se odgovornima u ministarstvu prometa sa zamolbom da provedu ono što je propisano i to ne kako bi ih optužio nego kako bi im omogućio da zajedno s nama svjedoče popravljanju užasavajuće statistike smrtnosti i nesreća motociklista. Želio bih dopis koji ću uputiti ministarstvu dopuniti ispisom ove naše teme i ako su moje spoznaje o pretjeranoj skliskosti hrvatskih cesta ispravne napišite to ili osporite.
Prema Zakonu o javnim cestama objavljenom u Narodnim novinama broj 180/2004 stoji:
Članak 7.
Javne ceste moraju biti građene, rekonstruirane i održavane na način da ih na siguran način mogu koristiti svi korisnici cesta kojima su namijenjene.
Članak 72.
Poslove inspekcije javnih cesta obavlja Ministarstvo (u daljnjem tekstu: inspekcija za ceste), sukladno ovom Zakonu i posebnom zakonu, a nadzor provodi inspektor za ceste (u daljnjem teks¬tu: inspektor).
Članak 8.
(4) Ministar, sukladno zakonu kojim se uređuje sigurnost prometa na cestama, donosi propise o:
– prometnim znakovima, opremi i signalizaciji na javnim cestama,
Pa je tako ministar prometa i donio Pravilnik o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama (Narodne novine broj 33/2005) u kojem piše:
Članak 68.
Oznake na kolniku ucrtavaju se, lijepe, ugrađuju ili utiskuju u kolnički zastor i ne smiju povećavati sklizavost kolnika. :x
Moja „klizačka“ iskustva mi govore da nije baš tako kako u pravilniku piše, a bojim se da radi te sklizavosti više među nama nisu i neki naši dragi prijatelji koje je sklizavost raznolikih crta stajala života. Među stranim motociklistima pričaju se priče o „slalomima“ po hrvatskim crtama i izrezbarenim zavojima pa nam i turizam (čitaj buđet) pati. U želji da odgovornima ukažem da daleko više vrijede naši životi od nekoliko hektolitara kvalitetne boje molim da iznesete svoja „klizačka“ iskustva i njihove posljedice kako bi ovaj poticaj dobio na težini. Namjera mi je obratiti se odgovornima u ministarstvu prometa sa zamolbom da provedu ono što je propisano i to ne kako bi ih optužio nego kako bi im omogućio da zajedno s nama svjedoče popravljanju užasavajuće statistike smrtnosti i nesreća motociklista. Želio bih dopis koji ću uputiti ministarstvu dopuniti ispisom ove naše teme i ako su moje spoznaje o pretjeranoj skliskosti hrvatskih cesta ispravne napišite to ili osporite.