Sprej za podmazivanje lanca

Koristi li mozda netko ovaj sprej?
Jel to isto sto i ovo sa slike pa je samo razlika u prijevodu ili je razlicito?

Taj Wurth dry lube je jako popularan u UK kod motorista vec vise od 10 godina. Ja koristim nesto slicno, ali od Louisa jer Wurth je ili preskup ili nedostupan za HR (cak ga ne zele slat dostavom iz vana jer spada u opasne/zapaljive tvari pa je online kupovina gotovo nemoguca ili ko salje je toliko skupo da nema smisla).

wurth_hp_performance-dry-chain-lube_1.jpg
 
Moguce da je ista stvar samo drugaciji prijevod,po deklaraciji bi bio bas za lanac
 

Attachments

  • IMG_20230406_134756.jpg
    IMG_20230406_134756.jpg
    885.1 KB · Views: 0
nema možda veze sa temom, al nikidan kolegi iz Istre puka lanac, širi ruke, cijeli život na motoru, i nikad mu se desilo nije...
redovito brine, al eto desi se... i još na autoputu... kaže malo stali, lagano krene, 1-2-3-4 i čuje paaaf...
srića ima dobrih ljudi, sredilo mu novi lanac i lančanike, i u nedilju je moga nazad doma.
 
  • Wow
Reactions: Luke
nema možda veze sa temom, al nikidan kolegi iz Istre puka lanac, širi ruke, cijeli život na motoru, i nikad mu se desilo nije...
redovito brine, al eto desi se... i još na autoputu... kaže malo stali, lagano krene, 1-2-3-4 i čuje paaaf...
srića ima dobrih ljudi, sredilo mu novi lanac i lančanike, i u nedilju je moga nazad doma.

Desi se, jebiga. Dobro dok je do neugodnosti da zaglavis negdje, zajebano kad ti takav lanac razvali blok ili glavu motora ili te ozlijedi, da ne kazem napravi od tebe invalida ili jos gore od toga ako ti se poklope zvijezde pa ti se to desi u pripizdini i iskrvaris. Srecom, jako rijetko su ovi losi scenariji u igri, najcesce je ipak samo da lanac zavrsi na cesti (ponekad i blokira zadnji kotac ako se tako omota), a ti u cudu jer mashina vise nije spojena na kotac.
 
Ma ne treba pretjerivat, ima sve svoj rok trajanja. Najbolje svakih 20ak tisuća promijenit ga. Na ovom mom vidim sitne tockice kao hrđe tak da mi izgleda ne gine i ranije. Probat cu dizel ili petrolej za pranje pa Motul namazat, … nemam pojma vise, na internetu svako drugacije savjetuje, posebno na Youtube. Imam kolegu eto samo obicni wd koristi za sve iako to nije mazivo al ne jebe i sluzi ga, pa ti budi pametan.
IMG_4228.jpeg
 
Ja koristim neki Motul sprej, koliko vidim, to je teflon. Ne hvata prljavštinu i voda ga ne ispire, ja zadovoljan.
 
  • Like
Reactions: Author
ja imam neki sprej za čišćenje lanca, koristim ga ako je zbilja šporak i blatnjav...očistim i podmažem.
taj sprej već imam 2 godine, još ga ima, toliko ga koristim.
inače svako 600-1000km, ajmo vrti kolo rukom, pinel u ruke i hipenol.
isključivo rukom vrtim kolo...nekidan upoznao čovjeka bez palca, podmazivao lanac ubacio motor u brzinu da ne vrti rukom i uhvatilo palac...
evo ja za vikend malo cistio oko motora i prst zavrsio u zupcaniku (nemam pojma kako, trenutak nepaznje) srecom na ruku, da je bio u brzini bilo bi cevapa

koja je fora sa hipenolom? zbog cega je tak dobar za ciscenje lanca?
 
evo ja za vikend malo cistio oko motora i prst zavrsio u zupcaniku (nemam pojma kako, trenutak nepaznje) srecom na ruku, da je bio u brzini bilo bi cevapa

koja je fora sa hipenolom? zbog cega je tak dobar za ciscenje lanca?
Za podmazivanje.
 
Pročitaj u manualu od motora ili upute od lanca koje dobiješ uz lanac ako si kad mijenjal, pogledaj viskozitet hipenola i bude ti jasno. Jedino kaj smrdi ko kuga pa sad koristim neki Pantherol ili kak se već zove, isti drek samo manje smrdi. Nije za čistunce koji pate da se felga svijetli ko pasja jaja, za takve su raznorazni sprejevi.
 
Za CBF Honda u manualu specificira korištenje ulja za getribe. To je zato jer ima visok udio MoS2 koji je izvrstan suhi lubrikant.
Pinovi se okreću da se smanji trenje između zupčanika i pinova, a svrha vanjskog maziva (jer je lanac iznutra podmazan) jest spriječavanje hrđe i dodatno smanjenje trenja na zupčanicima. I sad kad znaš, možeš birati čime ćeš i hoćeš li mazati lanac. Realno, može se i svinjskom mašću mazati, ali onda bi trebalo otkriti koliko često, jel.

evo ja za vikend malo cistio oko motora i prst zavrsio u zupcaniku (nemam pojma kako, trenutak nepaznje) srecom na ruku
Ja sam isto jednom pričepio prst dok sam rukom okretao kotač i to boli za popizditi. Ne mogu ni zamisliti kako je onima kojima "pojede" prste kad je motor upaljen.
 
Svasta od sprejeva sam koristio ali uvijek se vratim na onaj Ipone ( za 800 km), ne prlja puno po felgi a valjda nesto i valja😀
 
Umoria sam se od ovog podmazivanja...sta god radite oko lanca, niko ne grijesi, sve je dobro,ako imate volje...glavno da nije pre-labav, ostalo---samo gooo-niiii...
 
a umorno je, jer briga o lancu je jedna od rijetkih stvari koju većina može sama radit, pa se puno filozofira...
o čemu pričaju kardanaši i remenaši pobogu?
 
o čemu pričaju kardanaši i remenaši pobogu?
Ne znam o čemu pričaju, ali ja sam se preporodio od kad sam na remenu.
Sad s nostalgijom čitam o hipenolu, sprejevima, karikama, gumicama, lancima....
Tu i tamo otvorim staru kanticu s hipenolom i udišem duboko...suza u oku trenutno se stvori.
Ponekad i namažem malo hipenola ispod nosa i tako hodam besciljno, u transu...dok ne ishlapi.
A sporo hlapi...zato je i dobar za lance.;)
 
Ja ga operem naftom i podmazujem ipone sprejom za podmazivanje svakih cca 1000km. Jest da je ocito po lancu da nebi trebao tako cesto, ali... Nije mi bas takav problem.

Usput da pitam kad smo kod lanaca. Koliko obicno traju, tj da li je recimo normalno da treba originalan lanac konkretno na ktm-u rc 390 mijenjat vec nakon 11000 km?
 
Ja ga operem naftom i podmazujem ipone sprejom za podmazivanje svakih cca 1000km. Jest da je ocito po lancu da nebi trebao tako cesto, ali... Nije mi bas takav problem.

Usput da pitam kad smo kod lanaca. Koliko obicno traju, tj da li je recimo normalno da treba originalan lanac konkretno na ktm-u rc 390 mijenjat vec nakon 11000 km?
Vijek lanca i lančanika je relativan i puno čimbenika utječe na trajanje.
vrsta motora, masa, koliko cilindara, koja snaga, koliko se često podmazuje, u kojim uvjetima se vozi, da li je uredno i na vrijeme pritegnut na optimalu,. ne valja ni kad je labav, ne valja ni kad je pretegnut jer na rupama kad amortizer radi dužim hodom lanac se rasteže, da li se vozi suvozač, i ono najvažnije sam vozač koliko je nagal na gasu i na kuplungu........
Meni je prva ugradnja iz tvornice trajala 66kkm, ovaj drugi set je trenutno na 30 kkm i nema potrebe za zamjenom.
Kolegi na dva cilindra je lanac otišao u cik cak i nije ga više imao kamo pritegnuti nakon 14 kkm.
Tako da to je doista individualno, a proizvođači preporučuju sve da što više prodaju to je valjda svima jasno.
 
  • Like
Reactions: Freesty