stari motori

zanimaju li vas stari motori uopče

  • ne zanimaju uopĆe

    Votes: 101 7.5%
  • da zanimaju me

    Votes: 1,117 82.4%
  • preferiram samo nove motore

    Votes: 137 10.1%

  • Total voters
    1,355
ako je SB5 Bimota, onda je jedno sigurno da je Suzuki mašina unutra

a sad, Bimota se je služila oduvijek sa ponajboljim motorima iz danog vremena, tak da ne treba dugo razmišljati da bi skužio koji je to Suzuki motor iz sredine osamdesetih (što se da zaključiti po oklopu ako ništa drugo) bio kao najbolji  :mrgreen:

 
Pozdrav ljudi ,a i oni ostali nek budu pozdravljeni! Da se samo nadovežem na sliku,mislim da je u ovoj Bimoti sb5 ,ako me sjećanje dobro služi ,bio korišten suzukijev agregat iz modela gsx1100es,ponešto modificiranog usisa,vidio sam ga uživo prije dvadesetak godina,znam da je u izradi rame korišten krom-molidben,ponešto avionala ,dosta ergala ,čak  mislim da su eksperimentalno upotrijebili i karbon, uglavnom čista egzotika i za današnje pojmove,pogledajte samo rješenje prednje vilice!!! Da ,koristili su i agregate drugih japanaca,npr kb tj kawasakijev agregat iz 550 serije 2 unitraka,zatim yamahin iz prve serije  fz 750 sa dvadeset ventilskom glavom kao i iz serije 1000 negdje iz 88ili9e sa prvim exupom na ispušnom kolektoru! Evo pokušao sam upotrijebiti ono što se nekad zvalo mozak,a sad samo ostaci te naprave.,ako nađem više vremena potražit ću stare motorrade i vidjeti čega je još bilo. Živjeli do smrti!
 
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bimota/bimota_sb5.htm    svojedobno je bio o istoj i članak u moto pulsu ili motoreviji .
 
Nero said:
Jucer RRonda napravila 500 Km.

Slomila me.

Sto je vise vozim, vise stvari vidim za promijeniti.


naravno  :LOL: :LOL:

ova fotka za tehnički ti pokazuje u kojem smijeru trebaju ići promjene.
mogao bi to biti predivan motor  (y)
 
James1100 said:
Evo ekipa pokraj mene na kavi

Vidio sam ih na auto cesti od Starih Hrastova prema ZG, prije nekoliko dana . (y)
 
joya said:
ako je SB5 Bimota, onda je jedno sigurno da je Suzuki mašina unutra

a sad, Bimota se je služila oduvijek sa ponajboljim motorima iz danog vremena, tak da ne treba dugo razmišljati da bi skužio koji je to Suzuki motor iz sredine osamdesetih (što se da zaključiti po oklopu ako ništa drugo) bio kao najbolji
:mrgreen:

Što si skočio ko pijevac  :no: Misliš da svi znaju za Bimotu od mlađih generacija,misliš da svi mogu zaključiti po brojci i slovima,eh..
O Bimoti smo pisali i to opširno negdje na 200 i nekoj stranici dok nas je bilo i puno više i dok fejs nije bio toliko aktivan.Meni osobno je tad u to vrijeme bila svaka spoj svega najboljeg,izgledom i raznim rješenjima daleko od ostalih ali imala je čudno ime,ograničenu proizvodnju i otišla u povijest koju neki pamte.Neda mi se više pisati jer ima toga još a razni linkovi mi se ne čitaju - pišem po sjećanju..

Kawah said:
Pozdrav ljudi ,a i oni ostali nek budu pozdravljeni! Da se samo nadovežem na sliku,mislim da je u ovoj Bimoti sb5 ,ako me sjećanje dobro služi ,bio korišten suzukijev agregat iz modela gsx1100es,ponešto modificiranog usisa,vidio sam ga uživo prije dvadesetak godina,znam da je u izradi rame korišten krom-molidben,ponešto avionala ,dosta ergala ,čak  mislim da su eksperimentalno upotrijebili i karbon, uglavnom čista egzotika i za današnje pojmove,pogledajte samo rješenje prednje vilice!!! Da ,koristili su i agregate drugih japanaca,npr kb tj kawasakijev agregat iz 550 serije 2 unitraka,zatim yamahin iz prve serije  fz 750 sa dvadeset ventilskom glavom kao i iz serije 1000 negdje iz 88ili9e sa prvim exupom na ispušnom kolektoru! Evo pokušao sam upotrijebiti ono što se nekad zvalo mozak,a sad samo ostaci te naprave.,ako nađem više vremena potražit ću stare motorrade i vidjeti čega je još bilo. Živjeli do smrti!
                                                                          (y)
 
sisak35 said:
naravno  :LOL: :LOL:

ova fotka za tehnički ti pokazuje u kojem smijeru trebaju ići promjene.
mogao bi to biti predivan motor  (y)

Promjene ce na ekstremnije. Ili ce ostat ovakva. Ovisi o mojoj volji. Svaka budala ima svoje veselje  :mrgreen:

Stock u savrsenom stanju ne bi vozija nikad.

Nisam tehnicki muzej i ne da mi se plakat kad ogrebem dio povijesti.
 
Papillon said:
Što si skočio ko pijevac  :no: Misliš da svi znaju za Bimotu od mlađih generacija

:cigle:

sorry... nisam neki znalac za Bimotu, samo sam uključil logiku malo...
 
S79EHwt.jpg


Moram nać stranicu gdje sam ovo iskopao...stare revije zakon.
 
joya said:
:cigle:

sorry... nisam neki znalac za Bimotu, samo sam uključil logiku malo...

Ma sve pet,nisam ni ja neki znalac ali se dobro sjećam i onog koji je osvajao u WSBK-a i bio treći te jedne godine,jedan
u ondašnjoj 350 klasi,pa novine kojih bi se dočepali i.t.d.
Koristili su agregate od ...i.t.d. ovo je bez logike jer je nepotrebna :mrgreen:
Davno jedan Ducati znalac je otvorio i ovu temu  :wink:
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=151023.0
 
James1100 said:
Nijemci. 4 Gran Tourisma i jedna jos starija. Nista sminka, ofucane, ali idu.  Vidi se na njima upotreba, a ne gluma.

to nisu "pravi" nijemci -zicer :misli: :misli: - oni bi vozili bmw-e u full opremi sa airbag jaknama i koferima i padali na benziskoj jer zaborave spustiti noge kad se zaustave  :mrgreen:

ovo su djeca useljenika iz grčke ili slično- havajke,bila majica, japanke i "lonka" na glavi je najjači touring stil-po tome se oni razlikuju od "pravih" moto-putnika iz njemačke  :wink:

uvijek se veselim takvima-naročito i kad pada kiša jer  oni ne posustaju  :D i ne oblače kišnjake  :mrgreen:

 
James1100 said:
Nijemci. 4 Gran Tourisma i jedna jos starija. Nista sminka, ofucane, ali idu.  Vidi se na njima upotreba, a ne gluma.

Vidi morskog dedu,Lambretu i još neko čudo  :LOL:

                    https://www.youtube.com/watch?v=l4N3nISqfAM

                                 
 
rocky6 said:
to nisu "pravi" nijemci -zicer :misli: :misli: - oni bi vozili bmw-e u full opremi sa airbag jaknama i koferima i padali na benziskoj jer zaborave spustiti noge kad se zaustave  :mrgreen:

:LOL: :LOL: :LOL:
 
Nero said:
Promjene ce na ekstremnije. Ili ce ostat ovakva. Ovisi o mojoj volji. Svaka budala ima svoje veselje  :mrgreen:

Stock u savrsenom stanju ne bi vozija nikad.

Nisam tehnicki muzej i ne da mi se plakat kad ogrebem dio povijesti.


nisam ni mislio da češ težiti originalu  :mrgreen:
napisao sam ovo više u zafrkanciji, jer bih ja na taj način pokušao srediti motor, ali svatko ima svoje vizije i ideje, želje i mogućnosti i treba to poštovati.
puno sreće i uspjeha s preradama!!
 
pronašao sam članak o toj bimoti :) pa ako nekog zanima http://www.motopuls.hr/images/stories/TESTOVI/T053/053PO_BimotaSB5.pdf