stari motori

zanimaju li vas stari motori uopče

  • ne zanimaju uopĆe

    Votes: 101 7.5%
  • da zanimaju me

    Votes: 1,117 82.4%
  • preferiram samo nove motore

    Votes: 137 10.1%

  • Total voters
    1,355
Neznam koliko bi se u ovog dkw  auto uniona isplatilo ulagati mislim da je cijena 2000 e
 

Attachments

  • dkw-motocikl-1957-slika-123361377.jpg
    dkw-motocikl-1957-slika-123361377.jpg
    55.4 KB · Views: 76
2000 da je sad ko da je izaso iz fabrike :mrgreen:..ovako za ciosa dobar..sve preko 200 ojra ako dobije nek se udara nogom u guzicu..ima starih motora ocuvanh koji nikad nece dostic neku vecu vrijednost..zanci samo mala serija, prvi od dobre serije..tip top stanje ili 0km..to vrijedi ostalo sve lovci n a jelene :mrgreen:
 
Dobro si rekao a vidi ovi cudo nikad vidio nikad cuo
 

Attachments

  • b372972c0fd836185a5aefcef94ab583.jpg
    b372972c0fd836185a5aefcef94ab583.jpg
    213.8 KB · Views: 78
  • images (13).jpeg
    images (13).jpeg
    9.4 KB · Views: 68
a bio je i u ovoj verziji s oklopima
kao vt250FIIog sam imao kao i običnog
 

Attachments

  • 185985_176093095769767_920721_n.jpg
    185985_176093095769767_920721_n.jpg
    38.2 KB · Views: 58
Taj vt250 f je prelijep mali motor cetverotaktni jako slican vf 400 kao i vf 500 samo sto ova dva imaju v4 masinui zato cesto zamjene hondu mvx 250 f sa vt 250 f ali im nije jadan 3 auspuh
 
Honda vf 400 f integra mislim najljepsa kombinacija sa oklopom
 

Attachments

  • honda_vf400f_integra (1).jpg
    honda_vf400f_integra (1).jpg
    566 KB · Views: 89
darkomara said:
Pa da ima masinu ko laverda karakteristican oblik tj talijanake masine ko koga kopira nebi ulazio u to :misli:

Nije samo kopija, nego je Laverda kupila licencu od Homde za taj motor  (y)
 
Svaka cast prijatelju nisam to znao ono sto vrijedi kupuj i ne mudruj jedino kvaliteta materijala i izrade
 
Japanci su se nekad a i danas zavlacili sa dotoaparatima da snime sto vise noviteta po auto moto sajmovima a mislim da su bar po motorima pretekli konkurenciju no to je moje osobno misljenjw sto ne znaci da je tako
 
Kvoc said:
ili od ovog

Meni naljepša mala VF.  (y)

Ja sam imao VF 500 i VF 500 F II. Našao sam upotrebljivu sliku samo ove s poluoklopom :mrgreen:.
 

Attachments

  • IMG_20191203_205927321_HDR.jpg
    IMG_20191203_205927321_HDR.jpg
    246.9 KB · Views: 79
Tema vječne rasprave pro i kontra Japana. My 2 cent: uvjeren sam da nikad nisu bili (korisno) inovativniji od Europljana, ali njihov mentalitet je od njih napravio picajzle pa su nudili pouzdane motore po ok cijenama. Bili su ono što su Kinezi danas, s razlikom da im je bilo stalo do kvalitete.

U vezi Honde NR: motor ispred svog vremena, možda i danas. Tko god je imalo čitao o tome, jer ju naravno, nitko od nas nije probao, zapamtio je da su karakteristike tog agregata bile daleko bolje nego u završnoj, prodajnoj verziji, gdje je sve zagušeno na račun pouzdanosti. Nisu joj uzeli nego 50+ konja  :mrgreen:. Neka me isprave stručniji, ali taj motor je ubilo isto što i Wankel i legendarni Guzzi V8 kojem se i danas dive - materijali. Inženjerski genijalci nisu imali od čega napraviti ono kaj su zamislili.
Tako da jedan bolji i jeftiniji CBR ipak ne može u istu rečenicu s NR-om.
 
japanci su televizor u boji prema kinezima. kopirali su oboji, ali ko što veli James, Japan je išao u izradi do savršenstva, više od bilo koga na svijetu. oni pravi proizvodi Made in Japan iz 60, 70-tih i ranih 80-tih su tehnološko čudo, jedino usporedivo sa Made in West Germany. Sve ostalo je najmanje 20 godina iza, po svemu a naročito po kvaliteti. ali toga davno nemani ni u Đermani a ni u dalekom Japanu...

Budem zakačio film tvornice Triumpha u 60-tima i onda film tvornice Honde iz istog vremena. Za Triumph sam mislio da se radi u vrijeme križarskih ratova, a Honda u svemiru, kolika je razlika.....

A ti isti Japanci iskopirali Triumph 15 godina prije....

Lud narod  :misli:
 
Tvornica Homde u 60-tima

http://youtu.be/wm8V5LzoPuc

Tvornica Triumpha u to vrijeme

http://youtu.be/L40MaCjqY5w

 
... ali svejedno bi opet kupio Triumph prije bilo kog drugog Japanca... to je kad se motor ne kupuje razumom...