Stavljanje jace masine na skuter 50ccm

ivan159

Member
Može li se stavit mašina od vxr-a na gileru 50 stariji model 2003 godište,pa me zanima sta triba sve minjat i sta se sve triba radit na skuteru...unaprijed hvala
 
ivan159 said:
Može li se stavit mašina od vxr-a na gileru 50 stariji model 2003 godište,pa me zanima sta triba sve minjat i sta se sve triba radit na skuteru...unaprijed hvala
previse toga....za pocetak: kompletna el.instalacija i elektronika......Neisplativo je.... :(
 
ivan159 said:
Može li se stavit mašina od vxr-a na gileru 50 stariji model 2003 godište,pa me zanima sta triba sve minjat i sta se sve triba radit na skuteru...unaprijed hvala
moze,treba masina i komplet struja,nosaci pasu ali treba jos nosac sa selenima koji ide na vx/vxr...
 
Kao temeljno pitanje ovdje mi se namece - zasto?! :mrgreen:
Cak i da se sve to nekako sklopi - a tehnicki, a redovite kontrole prometa? Svaki idiot skuzi razliku između 2T i 4T stroja, a kako nece ljudi od struke!?
Dalje, 50ccm, sve do smjene modela imao je sprijeda up-side-down vilice ako me sjecanje drzi.
To se na FXR-u i prvim SP-ima pokazalo kao "relativno" lose rjesenje, cemu sad to ukomponirati sa Leader 200ticom. :?

Moj savjet - kupiti VXR-a i bezbrizno skupljati kilometre. (y)
 
zakljucak: gubljenje vremena..novaca i zivaca.....Moze se i masina od hayabuse staviti u zastavu 750...i sta si dobio...? Nista...obicno smeće....Biker 4 life je sve objasnio.... (y)
 
pa ak je covjeku veselje  :mrgreen: ... ja bi onda radije 180 2-t ipak bi bila manje uocljivija, mislim radi zvuka... al sve u svemu dosta zaje, jedino ak bas oces na 50ccm papirima imat vise ccm,radi rege ili vozacke, inace ne vidim razloga
 
ovako sve se može kad se hoče. ali to je potpuno druga klasa koja se nesmije miješati .

to ti je isto kao da u mečku staviš motor od kamiona/MAK i tako se probaš voziti.
 
Puno je tu preinaka...takodjer je potreban i hladnjak...koji na sebi ima ventilator..i termoprekidac....koje 50 ccm hladnjak nema.....A o kocnicama i ovjesu da ne pricamo..... :?
 
ako se drugi moderatori slažu - ja bi ovu temu ključao
sve je rečeno, i očito je da je takva prerada teško izvediva, neisplativa, i nije sukladna zakonu

ne vidim svrhu ove teme
uostalom, sve je rečeno prilično konkretnim odgovorima Bmw_m5 (y)

 
zasto zakljucavati,nek se pise :wink:

za autora teme,to sta planiras se da napravit jer posao kao posao nije komplicirano,nosaci pasu,ali treba dosta novca,nije to samo kupit masinu,treba masina+komplet struja+bravica sa kljucem+nosac sa selenima+alu ploca/nosac za auspuh+felga+desni amortizer(za koji imas vec mjesto na rami za zavidati)...

i mozes stavit piaggio masinu koju god zelis,2t-125/150/180 ili 4t-125/180/200/250/300...

trebalo bi malo mislit i na sigurnost/stabilnost,trebalo bi stavit vilice i disk od vx/vxr...

uglavnom da se napravit,nije komplicirano samo treba novca,i onda je tu jos problem policije,bolje onda stavi masinu 2t bigbore 125/150180,ako nista bar je zvuk slicniji :wink:
 
malaguti said:
zasto zakljucavati,nek se pise :wink:

za autora teme,to sta planiras se da napravit jer posao kao posao nije komplicirano,nosaci pasu,ali treba dosta novca,nije to samo kupit masinu,treba masina+komplet struja+bravica sa kljucem+nosac sa selenima+alu ploca/nosac za auspuh+felga+desni amortizer(za koji imas vec mjesto na rami za zavidati)...

i mozes stavit piaggio masinu koju god zelis,2t-125/150/180 ili 4t-125/180/200/250/300...

trebalo bi malo mislit i na sigurnost/stabilnost,trebalo bi stavit vilice i disk od vx/vxr...

uglavnom da se napravit,nije komplicirano samo treba novca,i onda je tu jos problem policije,bolje onda stavi masinu 2t bigbore 125/150180,ako nista bar je zvuk slicniji :wink:

Eto, krenes "lagano" sa ovih "par" modifikacija, i uz malo srece, vec negdje za sezonu cca. 2012/2013 si na cesti. :mrgreen: :jesus:
---
Salu na stranu, cijeli ovaj posao nebih preporucio nikome, ako se vec zeli ici u "tuning", onda neka se za osnovu uzme bar VX (125ccm), jer za sve ovo gore navedeno treba dosta znanja, puno zivaca, i uvjetno receno dosta love (ova stavka ovisi o snalazljivosti vlasnika, i to tome sta je kome puno), ali treba imati na umu da se moze desiti da kakva sitnica fali, i da se do nje polovne ne moze doci, a nova kosta nerealno previse novaca. I onda nakon svega toga, ostaje tehnicki pregled, i redovne kontrole prometa.

Moj savjet je svakako kupnja VX-a ili VXR-a, jer ce u konacnici, vjerovatno cak i ako pridodamo polaganje potrebne kategorije u slucaju da je autor teme nema, cijeli posao vjerovatno doci jeftiniji, a jednostavniji i zdraviji za zivce - ne trebam ni pricati.


(y)
 
i da uskoro se zavrsava slaganje masine 150ccm na sr50,uskoro slike :D
 
evo kako je jedan decko slozio masinu 250 na runneru 50ccm http://forum.svijetskutera.com/index.php?topic=35400.0
 
Jandro said:
pol sata posla  :mrgreen:
nije pola sata ali blizu si :mrgreen:
napokon netko kome to nije neki problem,rama je ista na runneru 50 i runneru 200,pa tako na rami od 50ccm vec ima priprema za desni amortizer a tako se slozi i sve ostalo...
 
malaguti said:
nije pola sata ali blizu si :mrgreen:
napokon netko kome to nije neki problem,rama je ista na runneru 50 i runneru 200,pa tako na rami od 50ccm vec ima priprema za desni amortizer a tako se slozi i sve ostalo...

puzzle prakticki

sanjam vec tog sugavog runnera
 
nabavis komplet motor bez papira ili razbijen i preslozis sve, jedino i tak se to moze napravit najbezbolnije i najbolje, ovo sve drugo je zajebancija, ali se sve moze
 
20.000 kuna za tu preinaku.... :shock: Moras stvarno biti lud....i n akraju opet imas skuter sa kojim nikad neznas kako ces proci kad te panduri zaustave....Mislim...neki ljudi previse prate taj skuter forum....a iskreno mozda bi bilo bolje da tamo i ostanu....ovaj pdf trebalo biti mjesto gdje bi se mogli procitati realni savjeti....a sve u cilju da covjek bude na neki nacin zasticen..te dobro upucen u stvari u koje bi se upustao...zakonski prije svega..a i financijski....Najlakse je reci.."ma moze"..a pritom se zaboravljaju najbitnije stvari...Nisu svi podredjeni skuteru...te ne rade svi samo za skutere i dijelove..tako da je glupo inzistirati i nametati silom drugima svoju volju...dovoljno je reci jednom svoje misljenje...a ne ko papiga ponavljati stvari...pozivajuci se na sve moguce forume svijeta... :palacdolje:
 
radio vise puta.. itekako je isplativo... pogotvo ako usredis ulozeno dobiveno u rangu sa klasicnim tuningom...


cifra u djelovima oko 3-4 k kn....


samo preporucavam jednostavniju i jacu nmasinu...

da je baza cvajao.. bit ce i jeftinije za namontirat.... i da
BIT CE JEFTINIJA ZA ODRZAVAT!!!!!

+ ima ih dosta po oglasnicima sa kotacem i zadnjim kocionim sistemom