Štovatelji Honde Transalp

T7 mi se ovako na prvi i dalje čini kao najbolja kupnja 👍👍
Suzuki ima očajno prednje svitlo a 230 kg je šlag na torti 🤢
 
  • Like
Reactions: Nero
T7 mi se ovako na prvi i dalje čini kao najbolja kupnja 👍👍
Suzuki ima očajno prednje svitlo a 230 kg je šlag na torti 🤢

Da ali ima zastitu motora, quickshifter,vjetrobran, stitnike ruku serijski... i veći rezervoar. Kod Honde će trebat to nadoplatit pa treba vidit razliku u cijeni i mokroj težini. I ovjes ima veči hod na suzukiju, viši je od tla i okvir je masivniji...
 
A dobro sad.
Honda cb500x ima ok materijale pa ne vidim zašto bi honda veću klasu motora baš jako loše odradila.
Imao sam starog TA, plastika oko instrument table bi izblidila u godinu dana ako ne paziš.
Africa nakon 4 skoro 5 god što je u mene još uvik izgleda kao nova...
 
T7 i ja bih rekao da je bolja opcija za off road. Ali kao touring stroj transalp daje odlične brojke. Treba sačekat testove
 
  • Like
Reactions: gvo
Možeš malo pojasniti što točno?
U odnosu recimo na tenere ili tuareg.

Ma malo ironije, solidan je to motor, iako sam ja očekivao malo bolju priču... Tenere sam imao, a TA i Tuareg moram provozat,
da bi se moglo usporedit. Ne sviđa mi se položaj sjedenja, malen razmak sic-fuzići, jako su mi noge savijene. Tu je T7 osjetno bolja.
Za sve ostalo treba pričekat vožnju....
 

Attachments

  • 309854818_1508544949649601_1428157335393479044_n.jpg
    309854818_1508544949649601_1428157335393479044_n.jpg
    555.4 KB · Views: 0
  • 313851287_3642114406022796_5907447070468914029_n.jpg
    313851287_3642114406022796_5907447070468914029_n.jpg
    504.1 KB · Views: 0
  • 314739241_1105744430128745_1217183412080613963_n.jpg
    314739241_1105744430128745_1217183412080613963_n.jpg
    458.8 KB · Views: 0
  • 315148750_880794796692568_245705948538772789_n.jpg
    315148750_880794796692568_245705948538772789_n.jpg
    484.2 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: Miranjosip
Da ali ima zastitu motora, quickshifter,vjetrobran, stitnike ruku serijski... i veći rezervoar. Kod Honde će trebat to nadoplatit pa treba vidit razliku u cijeni i mokroj težini. I ovjes ima veči hod na suzukiju, viši je od tla i okvir je masivniji...

I na Stromu 800 se puno bolje sjedi, ergonomija je definitivno bolja nego na TA, iako ja Strom gledam kao 100% cestovni motor.
 
Ma malo ironije, solidan je to motor, iako sam ja očekivao malo bolju priču... Tenere sam imao, a TA i Tuareg moram provozat,
da bi se moglo usporedit. Ne sviđa mi se položaj sjedenja, malen razmak sic-fuzići, jako su mi noge savijene. Tu je T7 osjetno bolja.
Za sve ostalo treba pričekat vožnju....

Jako me zainteresirala inače. Gledam je kao opciju i to vrlo ozbiljnu.
Što kažu kad bi mogle biti prve test vožnje tj. kada se budu prodavali prvi modeli?
Nisam nigdje uhvatio taj podatak.

I ne mogu vjerovat da nema opcije tempomata u 2023 godini. Pogotovo obzirom da je touring orijentiran.
 
Rally (štitnici ruku izgledaju smješne kvalitete, plastika ili 1mm lim)


Adventure (radiator guard kao sa aliexpressa)


Comfort (sve bezveze, ovo bi trebalo bit gratis uz kupnju motora a ne paket..)


Touring (grijane ručke + tko voli plastične bočne kofere a ne želi full cestovni touring motor jer misli da će s ovim na neke terene a neće)


Urban (tko ne želi kupit skuter a hoće commutera, uz to smatra da se lanac nemože podmazat bez centralnog nogara)



Osobno bi uzeo skidplate pod obavezno jer karter s lijeve strane motora izgleda smiješno, pod eventualno ove gornje cijevi i hondin aliexpress štitnik hladnjaka, a pod "ak bi ostalo keša" grijane ručke i quickshifter.. Uz to dodat neki soft tail bag i to je to...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: diesel power
Baš me zanima cijena QS, izvode takve gluposti s QS-om na Africi. Isti QS na svim AT a cijene razlicite
 
Hvale s malom kilažom, a kad dodaš skid plate, hands gurds, upper crash bar, center stand itd. će ko Suzuki 800DE
 
Hvale s malom kilažom, a kad dodaš skid plate, hands gurds, upper crash bar, center stand itd. će ko Suzuki 800DE

A ako hoćeš malu kilažu, onda moraš na pravi enduro motor, ovi svi novi adv motori su 200 +.
 
Zvuči obečavajuće.Nisam poklonik te klase ,niti dvocilindraša uopće,ali ovo bi mogao biti istinski kambek za transalp.Ne djeluje tak robusno kao nekadašnji modeli,no nisu ni drugi nešto kvalitetniji ili bolji.
Ps.
Bit će sigurno nešto čim ovi iz jutarnjeg navode da je"Docilindraš"to je ipak napredak.😂😂
 
  • Like
Reactions: MarK5