Supermoto da ili ne (Husqvarna 701)

@ kokolo_f:​

TM je egzotika koja se ne isplati. Bimota među SM-ovima.

Veliki dvotaktni?
Meni san snova Maico 700 (ATK u USA), to treba homologirati i ostaviti unucima da tek onda naprave generalku..
1653371525544.png


@ SmPower:
Husaberg ima 6 brzina i 14-45 prijenos sasvim dovoljno za cestu, a gore može i 15-42, vjerojatno bude uskoro.
Honda je imala 5 brzina i 14-45 isto.

GAS GAS se ne isplati po trenutnoj cijeni, na onih original 81,000 kn je diler dodao 1000€ profita.
Između njih 3 uzeo bih KTM.
Husqvarna i GAS GAS nemaju dobru preprodajnu vrijednost, kako objasniti kupcu povijest firmi zadnjih 20 god.?
Isto i Husaberg..

Ona Talijanska Husqvarna 610 je super ali bi sada bila kaos bez podrške koju nova Husqvarna ne priznaje nakon preuzimanja '14.

SWM nikako, imao sam Enduro model i opekao se.
Isto povijest kompanije..?
 
701/690 drže manje više iste cijene vani a i u nas kad se pojave na oglasniku. Ionako nisu to motori za mase a tko to uzima valjda zna što traži i da su sva tri ubiti isti SM s drugim grafikama i malim sitnicama
 
Tako ja jučer ipak prodao svoj MT-07 nakon godinu dana. Zabavan i pouzdan motor, ali, nešto mu ipak fali. Nije supermoto :mrgreen:

Pred nekih mjesec dana se napokon odlučih da kupim tu Husqvarnu 701, nakon što već cca 3 g. razmišljam o tom motoru. I OK, ostavim početkom ožujka kaparu kod jednog velikog zastupnika (neću još nikog imenovati).

Čekam cca. 3 tjedna da motor stigne u RH. OK, pošalju mi sliku - motor stigao. Još čekamo neke papire. Tj. čekamo homologaciju. Prošlo još 2 tj. od tad - homologacije nigdje. Dakle više od mj. dana čekam motor. I sad se ja pitam koja vražja homologacija. Zašto dokumenti ne dolaze s motorom? Sve bi to već trebalo biti spremno, motor je homologiran/atestiran na razini cijele Europe. Ili to opet RH ima neke svoje pizdarije, nemam pojma.

Usporedbe radi kada sam prošle godine uzeo MT-07 u Sibegu doslovno sam PET dana nakon uplate imao ključ u rukama, sve je bilo spremno.

Ne znam tko je kriv, ali mi se čini da je ta suradnja tvornice i zastupnika u EU dosta traljava. Pitam se što će biti kada će trebati servis, dijelovi itd.

S pozitivnije strane, nadam se da će ipak većina toga pasti u zaborav već nakon prve vožnje... :D
 
  • Like
Reactions: dovla and t0malito
Tako ja jučer ipak prodao svoj MT-07 nakon godinu dana. Zabavan i pouzdan motor, ali, nešto mu ipak fali. Nije supermoto :mrgreen:

Pred nekih mjesec dana se napokon odlučih da kupim tu Husqvarnu 701, nakon što već cca 3 g. razmišljam o tom motoru. I OK, ostavim početkom ožujka kaparu kod jednog velikog zastupnika (neću još nikog imenovati).

Čekam cca. 3 tjedna da motor stigne u RH. OK, pošalju mi sliku - motor stigao. Još čekamo neke papire. Tj. čekamo homologaciju. Prošlo još 2 tj. od tad - homologacije nigdje. Dakle više od mj. dana čekam motor. I sad se ja pitam koja vražja homologacija. Zašto dokumenti ne dolaze s motorom? Sve bi to već trebalo biti spremno, motor je homologiran/atestiran na razini cijele Europe. Ili to opet RH ima neke svoje pizdarije, nemam pojma.

Usporedbe radi kada sam prošle godine uzeo MT-07 u Sibegu doslovno sam PET dana nakon uplate imao ključ u rukama, sve je bilo spremno.

Ne znam tko je kriv, ali mi se čini da je ta suradnja tvornice i zastupnika u EU dosta traljava. Pitam se što će biti kada će trebati servis, dijelovi itd.

S pozitivnije strane, nadam se da će ipak većina toga pasti u zaborav već nakon prve vožnje... :D
Bile su neke promjene unazad misec-dva, navodno Viktor više nije generalni zastupnik za HR pa je možda zbog tog zapelo...
 
  • Like
Reactions: leCo and AnteK
Bile su neke promjene unazad misec-dva, navodno Viktor više nije generalni zastupnik za HR pa je možda zbog tog zapelo...
Jel'? Ima negdje nešto više o tome? Zna li se tko će biti novi zastupnik?

Rumunji će voditi kolo, sad kad Viki nije više aktualan
Koji Rumunji 🤔 Inače od tamo je motor i stigao, što mi je bilo čudno već u startu.
 
Jel'? Ima negdje nešto više o tome? Zna li se tko će biti novi zastupnik?


Koji Rumunji 🤔 Inače od tamo je motor i stigao, što mi je bilo čudno već u startu.
Rumunjski zastupnik je preuzeo i HR tržište (uz rumunjsko, bugarsko, srpsko, mislim čak i mađarsko i još pokoje). Generalno mislim da bi to trebao biti plus za nas u HR obzirom da smo premalo tržište, a u smislu dostupnosti motora i rezervnih dijelova...
 
  • Like
Reactions: SmPower and leCo
Rumunjski zastupnik je preuzeo i HR tržište (uz rumunjsko, bugarsko, srpsko, mislim čak i mađarsko i još pokoje). Generalno mislim da bi to trebao biti plus za nas u HR obzirom da smo premalo tržište, a u smislu dostupnosti motora i rezervnih dijelova...

Dostupnost i rezervni djelovi bar su u KTM brzi.
Seles ima sve, Spica isto ima na lageru jedino sam se naceka u tog di i ti kupujes/servisiras pa sam odusta nakon 3 tjedna cekanja i kupija u Spice, danas narucija sutra kod mene.
 
Rumunjski zastupnik je preuzeo i HR tržište (uz rumunjsko, bugarsko, srpsko, mislim čak i mađarsko i još pokoje). Generalno mislim da bi to trebao biti plus za nas u HR obzirom da smo premalo tržište, a u smislu dostupnosti motora i rezervnih dijelova...

Hvala za info. Valjda će se raspetljati uskoro, štogod je posrijedi.

Što to konkretno znači za Viktor? I dalje će prodavati KTM - Husqvarna, samo će motocikle nabavljati od tog rumunjskog zastupnika a ne direktno iz tvornice?
 
Što to konkretno znači za Viktor? I dalje će prodavati KTM - Husqvarna, samo će motocikle nabavljati od tog rumunjskog zastupnika a ne direktno iz tvornice?

U Rumunjskoj je centrala CFa za valjda cijelu Europu, a sada su i KTM/Husky/GasGas pod njima, pa će valjda ići koz zajedničku mrežu, i guess.
 
Mislim da ni u jednoj drzavi dealer bilo koje marke ne moze direktno iz tvornice narucivati prometala, uvoznik tj zastupnik uvozi prometala i onda dealeri od zastupnika dobivaju prometala a i rezervne dijelove. HR je malo trziste pa vjerovatno zbog toga niko nece da uzme zastupnistvo.
 
  • Like
Reactions: AnteK