Supermoto da ili ne (Husqvarna 701)

Po ovome kako pišete izgleda da je potrebno raditi pojedinačnu homologaciju, i ok, ali sam mislio da to radi zastupnik i tebi kao kupcu da komplet dokumentaciju za tehnički.
 
  • Like
Reactions: dovla
Mislim da se radi o više razloga ali kad bi servis nosio dobru zaradu, sigurno ne bi bio u drugom planu.:mrgreen: Što se tiče Špice i dijelova, ne znam misliš li na nešto novo, u što sumnjam, ili se radi još o onom prastarom lageru za koji sam mu prije deset godina rekao da ga proda u staro željezo.
NAvukao se robe još kad je viktor preuzeo uvozništvo. 20/23 modeli su isti tako da ima dobar lager. Jbg iskusan je, dugo godina radi to, zna koji dijelovi idu i koje mora imati odmah. Bilo je situacija da on ima na lageru a da viktor čeka 2 mj iz tvornice. Govorim sve o enduro programu jer ostatak ktm palete je zanemarive prodaje...
 
Po ovome kako pišete izgleda da je potrebno raditi pojedinačnu homologaciju, i ok, ali sam mislio da to radi zastupnik i tebi kao kupcu da komplet dokumentaciju za tehnički.
Ovo je istina. Čak kad sam uzeo novi ktm u njemačkoj, viktor mi je poslao homologaciju u roku 2 dana.
 
Mislim da se radi o više razloga ali kad bi servis nosio dobru zaradu, sigurno ne bi bio u drugom planu.:mrgreen: Što se tiče Špice i dijelova, ne znam misliš li na nešto novo, u što sumnjam, ili se radi još o onom prastarom lageru za koji sam mu prije deset godina rekao da ga proda u staro željezo.

Jako dobro zaraduje na tom "starom" lageru. Stavio je dijelove odavno na e-bay i znam da dobro idu. Vise ljudi iz krugova rijetkih ili rjedih ktm-ova su kod njega nasli dijelove koje u svojim maticnim zemljama nisu vise mogli nabaviti...a cijene tih dijelova su...hm...interesantne. Tako da mu je taj "stari" lager sigurno osigurao lijepi prihod.
 
  • Like
Reactions: Švabo and ivan_m
NAvukao se robe još kad je viktor preuzeo uvozništvo. 20/23 modeli su isti tako da ima dobar lager. Jbg iskusan je, dugo godina radi to, zna koji dijelovi idu i koje mora imati odmah. Bilo je situacija da on ima na lageru a da viktor čeka 2 mj iz tvornice. Govorim sve o enduro programu jer ostatak ktm palete je zanemarive prodaje...
Onda je to novije, mislio sam na lager koji je bio tema kad je planirao prodati firmu.
 
Jako dobro zaraduje na tom "starom" lageru. Stavio je dijelove odavno na e-bay i znam da dobro idu. Vise ljudi iz krugova rijetkih ili rjedih ktm-ova su kod njega nasli dijelove koje u svojim maticnim zemljama nisu vise mogli nabaviti...a cijene tih dijelova su...hm...interesantne. Tako da mu je taj "stari" lager sigurno osigurao lijepi prihod.
Moguće, naravno, ali to je i onda bila egzotika koju sad prodaje a platio je prije 20 godina. Toliko o prihodu čak i pod pretpostavkom da sve ode. :mrgreen:
 
Po ovome kako pišete izgleda da je potrebno raditi pojedinačnu homologaciju

Da, za motocikle je to tako u HR vec odavno. Ali, doc u salon, kupit i odvest motocikl koji nema sve papire je van pameti
 
Kužim da je pojedinačna, mada ni to nema baš smisla, ali ovaj dio da ju zastupnik ne napravi mi je apsurdan.
 
a to je Husqvarna 701 SM, to se polako vozi, pa nema stresa :)

I ne treba atestirat 🤣

Btw, jednom sam samo vozio SM motor, to je bilo prije 10+ godina, neka Aprilija 2T ak se ne varam sa brdo snage. Jbt kak je to zabavan motor bio tih 10tak km provezenih..... Jest da se broje sati, a ne kilometri na takvom motoru, ali, prejebeno bilo to provozat :mrgreen:
 
2.jpg

1.jpg

Evo napokon i malo slika u temi :)

Pokupio bajk ovu subotu. Unatoč kiši koja zajebava danima natukao već 300 km... LV Slip-on i kratki nosač tablice su već gore - sve atestirano naravno :LOL:

Izuzev toga da je već na par mjesta imao koju krhotinu na plastikama i volanu (nije ni novo više novo jbt...pa tko to sastavlja)

Ide odlično, kao moj LC4 640 na steroidima. Još traje razrada pa ga ipak štedim, jel :mrgreen: Quickshifter fino radi, bar na većim obrtajima. Na nižim nekad zacuka i bude spor.

Osjetno manje rafinirana mašina u usporedbi s MT-07 koji ima bolji mijenjač (nema onog preciznog i zadovoljavajućeg klika pri ubacivanju u brzinu, i ler je vraški teško pogoditi). U suštini LC4 getriba s jednom brzinom više, isti feeling. Dosta su me iznenadile i vibracije tj. zujanje cijele rame na nekih 4-6k RPM čega nije bilo ni na mom KTM-u u toj mjeri, ali na to se privikne s vremenom. Zato ima ~40 kg manje od MT-a i utoliko bolje i poteže. Sigurno će se neke stvari još i razraditi.

Sad samo da još odvozi puno kkm bez problema, kuc-kuc ;)
 
Jedan cilindar, ak ne vibrira na 5000,onda će na 6000 ili je vibrirao na 4000.
Tako je kod jednocilindraša.
Sretno i zabavno će bit sigurno.

Big zavid
 
Last edited:
  • Like
Reactions: SmPower
Lako je sad vozit te KickTausendMal i Usqarne kad imaju anlaser :mrgreen:
 
Motor več 10 dana u butigi a rumunj još nije poslao papire.Dođe i meni da ga uzmem i vozim na crno!
 
  • Like
Reactions: leCo