Supermoto da ili ne (Husqvarna 701)

Mislim da ni u jednoj drzavi dealer bilo koje marke ne moze direktno iz tvornice narucivati prometala, uvoznik tj zastupnik uvozi prometala i onda dealeri od zastupnika dobivaju prometala a i rezervne dijelove. HR je malo trziste pa vjerovatno zbog toga niko nece da uzme zastupnistvo.
Nije da niko nece, nego nitko ne moze ispuniti ciljeve prodaje koju KTM zadaje na bazi market sharea u ostalim zemljama.
 
KTM na ovim prostorima nikad nije radila ozbiljna firma.... a sve sam uvjereniji da za to niti nije bilo potrebe. Ne mislim time pravdati Spicu i Viktora i njihove igrice ali me zanima koliko ce porasti prodaja sad kad su preuzeli profesionalci. Ne samo off road segment koji im je u rastu kako god okrenes.
 
  • Like
Reactions: leCo
Zapravo da se nadopunim, prodaju ce i dalje raditi ista mreza pa cemo vidjet kolika ce biti njihova ulaganja u istu, koliko ce svatko imati testnih primjeraka, i po kojim cijenama (mislim za dilere), koliko ce se ulagati u marketing...
 
Zapravo da se nadopunim, prodaju ce i dalje raditi ista mreza pa cemo vidjet kolika ce biti njihova ulaganja u istu, koliko ce svatko imati testnih primjeraka, i po kojim cijenama (mislim za dilere), koliko ce se ulagati u marketing...
Po tom pitanju moze bit samo gore. Do jucer je viktora tiskala tvornica, uvjetovala modele u salonu itd. Bilo je kako je bilo a mozes mislit kako ce sad bit kad ne bude presinga direktno od tvornice. Evo sprema se velika marketinska bomba, samo sto nije.
Viktoru i spici je prelijepo da bi si sami to kvarili. Ne zamjeram im nista i bez obzira na sve generalno imam samo pozitivna iskustva. Ovi majstori sto su na izravnoj liniji imaju malo manje al sta da im radim😅
 
  • Like
Reactions: boško buha
Mislim da sada Rumunji preskaču Viktora,svi koji su uzimali od Viktora sada mogu uzimat direktno od Rumunja.
 
Da,ali sada Rumunji jebu Viktora,nedaju mu motore kako on hoče.
Dobivat ce ih mozda i lakse jer sad je nekom drugom frka da ispuni targete.😄 Koliko cujem, glavna primjedba, mislim lokalno a ne od principala, bila je da radi kvarno, drzao bi motore kod sebe a mrezi javljao da nisu dostupni. Kupac ko kupac, priceka koji dan a onda ide traziti okolo i odjednom se kod njega pojavi motor. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: leCo
Dobivat ce ih mozda i lakse jer sad je nekom drugom frka da ispuni targete.😄 Koliko cujem, glavna primjedba, mislim lokalno a ne od principala, bila je da radi kvarno, drzao bi motore kod sebe a mrezi javljao da nisu dostupni. Kupac ko kupac, priceka koji dan a onda ide traziti okolo i odjednom se kod njega pojavi motor. :mrgreen:
On bi radia prodaju motora, a drugima uvaliti servis i garanciju. Dobar poslovni plan
 
Servis, a pogotovo dijelovi, nose kod njih veliki dio kolaca. Mislim da je glavni kamen spoticanja ulaganje i obaveze koje se traze od zastupnika. Nije ih htio Špica, nece ni Bolsec.
 
Nose ali viktor je zastupnik za 7 brendova i svaki dan proda jedan motor/quad, u toj prici servis totalno pada u drugi plan. Spica se navukao dijelova kao da je apokalipsa i otisao u drugu krajnost. Prije nije servisirao krame a danas ne uzima motor koji nije kupljen kod njega. Kao sto sam rekao, prelijepo im je da bi se zajebavali s dodatnim zahtjevima tvornice.
Jos jednom napominjem, viktor je bio korektan kod svakog motora kojeg smo u ekipi uzimali i dao i svaki put je dao uvjete da nismo morali razmisljati o selesu. Takodjer je odigrao kljucnu ulogu kad sam pred koju god kod spice uzeo novi tvornicki neispravan motor. Spica vratio novce i uzeo motor nazad.
 
  • Like
Reactions: leCo
Nose ali viktor je zastupnik za 7 brendova i svaki dan proda jedan motor/quad, u toj prici servis totalno pada u drugi plan. Spica se navukao dijelova kao da je apokalipsa i otisao u drugu krajnost. Prije nije servisirao krame a danas ne uzima motor koji nije kupljen kod njega. Kao sto sam rekao, prelijepo im je da bi se zajebavali s dodatnim zahtjevima tvornice.
Jos jednom napominjem, viktor je bio korektan kod svakog motora kojeg smo u ekipi uzimali i dao i svaki put je dao uvjete da nismo morali razmisljati o selesu. Takodjer je odigrao kljucnu ulogu kad sam pred koju god kod spice uzeo novi tvornicki neispravan motor. Spica vratio novce i uzeo motor nazad.

Mislim da se radi o više razloga ali kad bi servis nosio dobru zaradu, sigurno ne bi bio u drugom planu.:mrgreen: Što se tiče Špice i dijelova, ne znam misliš li na nešto novo, u što sumnjam, ili se radi još o onom prastarom lageru za koji sam mu prije deset godina rekao da ga proda u staro željezo.
 
Nije ista godina motor, ali prošle godine je prika uzea 701 sm (2022), i isto je čeka 3 tjedna papire za homologaciju.
Samo što je on potpisa i na vlastitu odgovornost preuzea vozilo iz salona.
Za kupljene nove motore u salonu u HR morate sami raditi homologaciju?
 
Za kupljene nove motore u salonu u HR morate sami raditi homologaciju?
Nisam ima iskustva s tim, i mislia sam da postoji neka EU homogolacija koju bi Hr priznala.
Zvuči retardirano, ali zamisli, platia motor, stiga u salon, pozvan je da ga pogleda ali ne i odveze.
I kralj uzea motor, neregistriran i neosiguran motor vozia 2-3 tjedna.