maRRin 06
Well-known member
I Guess?U Rumunjskoj je centrala CFa za valjda cijelu Europu, a sada su i KTM/Husky/GasGas pod njima, pa će valjda ići koz zajedničku mrežu, i guess.
I Guess?U Rumunjskoj je centrala CFa za valjda cijelu Europu, a sada su i KTM/Husky/GasGas pod njima, pa će valjda ići koz zajedničku mrežu, i guess.
Nije da niko nece, nego nitko ne moze ispuniti ciljeve prodaje koju KTM zadaje na bazi market sharea u ostalim zemljama.Mislim da ni u jednoj drzavi dealer bilo koje marke ne moze direktno iz tvornice narucivati prometala, uvoznik tj zastupnik uvozi prometala i onda dealeri od zastupnika dobivaju prometala a i rezervne dijelove. HR je malo trziste pa vjerovatno zbog toga niko nece da uzme zastupnistvo.
Po tom pitanju moze bit samo gore. Do jucer je viktora tiskala tvornica, uvjetovala modele u salonu itd. Bilo je kako je bilo a mozes mislit kako ce sad bit kad ne bude presinga direktno od tvornice. Evo sprema se velika marketinska bomba, samo sto nije.Zapravo da se nadopunim, prodaju ce i dalje raditi ista mreza pa cemo vidjet kolika ce biti njihova ulaganja u istu, koliko ce svatko imati testnih primjeraka, i po kojim cijenama (mislim za dilere), koliko ce se ulagati u marketing...
Dobivat ce ih mozda i lakse jer sad je nekom drugom frka da ispuni targete.😄 Koliko cujem, glavna primjedba, mislim lokalno a ne od principala, bila je da radi kvarno, drzao bi motore kod sebe a mrezi javljao da nisu dostupni. Kupac ko kupac, priceka koji dan a onda ide traziti okolo i odjednom se kod njega pojavi motor.Da,ali sada Rumunji jebu Viktora,nedaju mu motore kako on hoče.
On bi radia prodaju motora, a drugima uvaliti servis i garanciju. Dobar poslovni planDobivat ce ih mozda i lakse jer sad je nekom drugom frka da ispuni targete.😄 Koliko cujem, glavna primjedba, mislim lokalno a ne od principala, bila je da radi kvarno, drzao bi motore kod sebe a mrezi javljao da nisu dostupni. Kupac ko kupac, priceka koji dan a onda ide traziti okolo i odjednom se kod njega pojavi motor.
Nije ista godina motor, ali prošle godine je prika uzea 701 sm (2022), i isto je čeka 3 tjedna papire za homologaciju.
Trenutno je kod ove cijenjene gospode zapelo. Potrgao im se broj 3 na tipkovnici pa nemru napisati homologaciju za 2023. g.
Ako ništa drugo, bar pada kiša ovih dana.
Nose ali viktor je zastupnik za 7 brendova i svaki dan proda jedan motor/quad, u toj prici servis totalno pada u drugi plan. Spica se navukao dijelova kao da je apokalipsa i otisao u drugu krajnost. Prije nije servisirao krame a danas ne uzima motor koji nije kupljen kod njega. Kao sto sam rekao, prelijepo im je da bi se zajebavali s dodatnim zahtjevima tvornice.
Jos jednom napominjem, viktor je bio korektan kod svakog motora kojeg smo u ekipi uzimali i dao i svaki put je dao uvjete da nismo morali razmisljati o selesu. Takodjer je odigrao kljucnu ulogu kad sam pred koju god kod spice uzeo novi tvornicki neispravan motor. Spica vratio novce i uzeo motor nazad.
Za kupljene nove motore u salonu u HR morate sami raditi homologaciju?Nije ista godina motor, ali prošle godine je prika uzea 701 sm (2022), i isto je čeka 3 tjedna papire za homologaciju.
Samo što je on potpisa i na vlastitu odgovornost preuzea vozilo iz salona.
Nisam ima iskustva s tim, i mislia sam da postoji neka EU homogolacija koju bi Hr priznala.Za kupljene nove motore u salonu u HR morate sami raditi homologaciju?