NAvukao se robe još kad je viktor preuzeo uvozništvo. 20/23 modeli su isti tako da ima dobar lager. Jbg iskusan je, dugo godina radi to, zna koji dijelovi idu i koje mora imati odmah. Bilo je situacija da on ima na lageru a da viktor čeka 2 mj iz tvornice. Govorim sve o enduro programu jer ostatak ktm palete je zanemarive prodaje...Mislim da se radi o više razloga ali kad bi servis nosio dobru zaradu, sigurno ne bi bio u drugom planu. Što se tiče Špice i dijelova, ne znam misliš li na nešto novo, u što sumnjam, ili se radi još o onom prastarom lageru za koji sam mu prije deset godina rekao da ga proda u staro željezo.
Ovo je istina. Čak kad sam uzeo novi ktm u njemačkoj, viktor mi je poslao homologaciju u roku 2 dana.Po ovome kako pišete izgleda da je potrebno raditi pojedinačnu homologaciju, i ok, ali sam mislio da to radi zastupnik i tebi kao kupcu da komplet dokumentaciju za tehnički.
Mislim da se radi o više razloga ali kad bi servis nosio dobru zaradu, sigurno ne bi bio u drugom planu. Što se tiče Špice i dijelova, ne znam misliš li na nešto novo, u što sumnjam, ili se radi još o onom prastarom lageru za koji sam mu prije deset godina rekao da ga proda u staro željezo.
Onda je to novije, mislio sam na lager koji je bio tema kad je planirao prodati firmu.NAvukao se robe još kad je viktor preuzeo uvozništvo. 20/23 modeli su isti tako da ima dobar lager. Jbg iskusan je, dugo godina radi to, zna koji dijelovi idu i koje mora imati odmah. Bilo je situacija da on ima na lageru a da viktor čeka 2 mj iz tvornice. Govorim sve o enduro programu jer ostatak ktm palete je zanemarive prodaje...
Moguće, naravno, ali to je i onda bila egzotika koju sad prodaje a platio je prije 20 godina. Toliko o prihodu čak i pod pretpostavkom da sve ode.Jako dobro zaraduje na tom "starom" lageru. Stavio je dijelove odavno na e-bay i znam da dobro idu. Vise ljudi iz krugova rijetkih ili rjedih ktm-ova su kod njega nasli dijelove koje u svojim maticnim zemljama nisu vise mogli nabaviti...a cijene tih dijelova su...hm...interesantne. Tako da mu je taj "stari" lager sigurno osigurao lijepi prihod.
Po ovome kako pišete izgleda da je potrebno raditi pojedinačnu homologaciju
a to je Husqvarna 701 SM, to se polako vozi, pa nema stresaDa, za motocikle je to tako u HR vec odavno. Ali, doc u salon, kupit i odvest motocikl koji nema sve papire je van pameti
a to je Husqvarna 701 SM, to se polako vozi, pa nema stresa
O da, iako se ovi danasnji i na kurblu puno lakse pale. Ne otrgnu nogu, samo slome.😄Lako je sad vozit te KickTausendMal i Usqarne kad imaju anlaser